Vind hun huidige abbo model beetje irritant. Ik wil 4k / HDR en dan zit je gelijk aan het duurste abbo vast met 4 streams terwijl ik aan 1 stream voldoende heb.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:54 schreef Inbox het volgende:
Zou jammer zijn als delen niet meer kan. Kijk nu met maandelijks geld toe :/
Kreeg wel een mail van ze gisteren over de mogelijkheid om profielen over te zetten. Weet niet of dat een voorteken is, maar ziet er wel naar uit en eerdrt zag ik al een optie 'streamsctiviteit bijkopen' ingelogd oo mn account ip netflix.com
Hoeft niet. Ik betaal momenteel iets van 5 euro ervoor voor dezelfde 4 streams. Meer specifiek: 89.99 TL. Via Turkije aanmelden dus en je betaalt voor hetzelfde 1/3 van wat het hier in Nederland kost.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:06 schreef descon het volgende:
[..]
Vind hun huidige abbo model beetje irritant. Ik wil 4k / HDR en dan zit je gelijk aan het duurste abbo vast met 4 streams terwijl ik aan 1 stream voldoende heb.
Naja..dan maar switchen tussen de diensten en series opsparen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ze maar één optie hebben- Netflix in lage beeldkwaliteit voor een enkele stream- dat zorgt er dus voor dat er massaal gedeeld wordt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Inbox op 23-10-2022 20:06:26 ]
En heb je de serie inmiddels afgekeken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:58 schreef fliert het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip, 4 afleveringen gezien, en het is zeer de moeite waard. Het doet me soms (qua sfeer) aan Spoorloos denken. Op naar de twee laatste afleveringen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Franco Escamilla: Voyerista auditivo - VS 2022 AL 2:02 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Franco Escamilla takes the stage in California for a comedy special filled with humorous observations on gossiping, the pandemic and airport experiences.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Zo. Ontzettend. Slecht.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:18 schreef TLC het volgende:
Die 'mediums' in 28 days haunted
Ik vond Ghost Adventures veel vermakelijker, maar dat is jammer genoeg niet op Netflix
Netflix gaat HD aanbieden voor basisabonnement.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:06 schreef descon het volgende:
[..]
Vind hun huidige abbo model beetje irritant. Ik wil 4k / HDR en dan zit je gelijk aan het duurste abbo vast met 4 streams terwijl ik aan 1 stream voldoende heb.
Naja..dan maar switchen tussen de diensten en series opsparen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaula - Spanje 2022 16 1:47 uur - Netflix Original | Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Een echtpaar vindt een getraumatiseerd kind. Echtgenote Paula moet het vreemde gedrag van het meisje ontcijferen om haar identiteit en duistere verleden te ontrafelen.
Mr. Midnight: Beware The Monsters - Singapore S01 2022 12 | Boek, Horror, Mystery
Een ooit doodgewone tiener en zijn vrienden worden paranormale rechercheurs. Onder het pseudoniem 'Mr. Midnight' leggen ze hun avonturen vast in een blog.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik snap ook niet zo goed waarom ouders hun stervende kinderen zouden achterlaten, zo van 'hey doei, we zien je wel weer als je dood bent !!quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:54 schreef quirina het volgende:
Midnight club.. na 1 aflevering afgezet. Kinderserie waarin terminale tieners elkaar spookverhalen vertellen mm nee.
28 day haunted. Bullshit serie. Bovendien staan die verhalen op internet en die mediums weten zogenaamd van niks? Trouwens de Warrens zijn meerdere keren exposed als charlatans, duidelijk een serie die gemaakt is om even snel te cashen.
Moet ik dus zien, wantquote:
Da's alweer 7 jaar geleden dat ik die heb gekeken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk nu naar Rita,
Deense serie. Gaat over een leerkracht die schijt geeft aan regeltjes.
Nog nooit heb ik naar een deense serie gekeken. Maar deze slaat wel aan
Die staat ook nog op het programma.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:44 schreef Aether het volgende:
[..]
Da's alweer 7 jaar geleden dat ik die heb gekeken.
Je kunt ook de spin-off Hjørdis kijken.
Rita!!quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk nu naar Rita,
Volgens mij een serie uit 2012 die een paar jaar later op Netflix was te zien.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die staat ook nog op het programma.
Maar inderdaad de mobieltjes te zien was dit al een redelijk oude serie. Vreemd dat ik het nu pas ontdekt heb. Heb ook al enkele jaren Netflix
Meestal maken Belgen van de g een hquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk nu naar Rita,
Rita is leuk!quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk nu naar Rita,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |