abonnement Unibet Coolblue
pi_206232803
Hey allemaal,

Altijd fijn om eventjes van me af te schrijven ook, maar ik zit met iets waarvan ik niet weet wat het juiste is om te doen. Niet fijn wanneer je met vakantie bent.

Even de achtergrond samengevat. Ik ben 24. Een maandje terug ben ik benaderd via een dm door een meid waarmee ik vervolgens aan de praat raakte. De klik was er gelijk en we hebben een paar dagen tot laat samen geappt.
De week daarop hebben we afgesproken, en ook dit was echt heel leuk. De vonk sloeg over maar er is toen nog niet gezoend of iets dergelijks.
Daarna ben ik erachter gekomen dat ze veel problemen heeft gehad in het verleden, zowel met familie als ex vriendjes. Ben de week daarna bij haar geweest weer en hebben het erover gehad ook. Ze zei dat ze bang was dat ik te mooi was om waar te zijn, en dat ze tijd nodig heeft me te vertrouwen. Alle respect daarvoor! Die avond is er ook gezoend etc.
Diezelfde zaterdag zijn we ook samen wat gaan doen en heeft ze gevraagd of ik bleef slapen. Toen is er ook meer gebeurd. Echter deed ze de volgende ochtend afstandelijk, heb haar gevraagd waarom en toen bleek dat ze het te snel vond gaan. Niet specifiek alles, maar alleen het samen slapen vond ze nog wat te onwennig.

Ik heb haar de week voor mijn vakantie nog gezien. Ook die avond was fijn, en ze heeft meerdere malen gezegd echt gek op me te zijn. Wel hebben we allebei aangegeven dat het misschien ook wel goed was om elkaar even een week niet te zien om elkaar ook te kunnen missen.
Maar vanaf de dag daarna voelde het anders voor mij. De manier van appen en praten veranderde en werdt steeds minder verliefd. Ik heb haar er een keer naar gevraagd tijdens het bellen. Maar ze heeft het echt heel druk met werk, en ze slaapt al een tijd slecht door iets waar ze het liever niet over wil hebben met mij.
Nu op vakantie maak ik me een beetje zorgen. We spreken elkaar soms uren niet, wat niet erg is. Probeer haar ook wat ruimte te geven en ze gaf ook aan het zo even prima te vinden omdat ze niet zo lekker in haar vel zit en gewoon heel moe is. En wanneer we elkaar spreken is het contact wel gezellig, maar ze negeert de verliefde kant vaak. Heel af en toe komt er nog wel iets van haar kant, maar niet meer zo erg als het was.
Nu wil ik het niet aan haar vragen of er iets is omdat ik niet onzeker over wil komen. Maar ik weet niet echt hoe ik er nu voor sta bij haar. Nog steeds zijn er wel kleine signalen dat ze me leuk vind, maar ze was in het begin zo liefdevol.

Moet ik me gewoon niet zo druk maken? En wat kan ik het beste doen om met deze situatie om te gaan? Merk ook aan mezelf dat hoe ze nu is ze niet het meisje is waar ik op gevallen ben, en dat voor mij de lol er ook een beetje af gaat zo.
Maandag ben ik weer thuis en als het niet veranderd is, zie ik haar weer die dag.

Bedankt voor het lezen!
  Spellchecker vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:47:42 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206232825
Probeer tot maandag geen contact te zoeken en geniet van je vakantie.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:50:45 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_206232845
Telefoon uit de rest van je vakantie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:32:00 #4
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206233102
Ik zou er al weer helemaal klaar mee zijn.
Maat beter doe je inderdaad wat hierboven gezegd wordt.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:36:21 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_206233128
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:32 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zou er al weer helemaal klaar mee zijn.
Maat beter doe je inderdaad wat hierboven gezegd wordt.
pi_206233137
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:32 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zou er al weer helemaal klaar mee zijn.
Maat beter doe je inderdaad wat hierboven gezegd wordt.
Dit
pi_206233223
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:32 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zou er al weer helemaal klaar mee zijn.
Maat beter doe je inderdaad wat hierboven gezegd wordt.
Ga ik ook doen, ben er ook wel een beetje klaar mee. Maar ik durfte deze stap zelf nooit te nemen.

Wat het klote maakt is dat ze voor deze situatie echt iemand was die alles heeft wat ik zoek in iemand. Maar ik hoef me door niemand zo te laten behandelen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:51:28 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206233233
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:42 schreef Rvw7 het volgende:
Nu op vakantie maak ik me een beetje zorgen. We spreken elkaar soms uren niet, wat niet erg is.
Sterker nog, als je niet samen op vakantie bent is dat toch vrij normaal lijkt me? Je bent op vakantie, waarom zou je elkaar dan de hele dag door berichtje sturen ipv, nou ja, vakantie vieren? :P

Keertje goedemorgen, en aan het eind van de dag eventueel even laten weten dat je een leuke dag hebt gehad.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:52:42 #9
441859 crew  Lenny77
pi_206233241
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:48 schreef Rvw7 het volgende:

[..]
Ga ik ook doen, ben er ook wel een beetje klaar mee. Maar ik durfte deze stap zelf nooit te nemen.

Wat het klote maakt is dat ze voor deze situatie echt iemand was die alles heeft wat ik zoek in iemand. Maar ik hoef me door niemand zo te laten behandelen.
Nou nou nou... behandelen... Meisje is moe en doet iets minder klef.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206233250
Keerpunt lijkt wel de sex te zijn. Ging dat niet goed?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:54:30 #11
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206233256
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:48 schreef Rvw7 het volgende:

[..]
Ga ik ook doen, ben er ook wel een beetje klaar mee. Maar ik durfte deze stap zelf nooit te nemen.

Wat het klote maakt is dat ze voor deze situatie echt iemand was die alles heeft wat ik zoek in iemand. Maar ik hoef me door niemand zo te laten behandelen.
Snap ik ook wel, en toen ik zo oud was als jij liet ik dingen ook veel langer aanslepen.
Maar dat gedoe van 'ik zit niet lekker in mijn vel' en dat er dan iets is wat voor problemen zorgt maar je weet niet wat...tegemwoordig denk ik: okee, vind ik echt kut voor je, maar neem maar weer contact op als je wel lekker in je vel zit dan. Ik heb echt geen zin om meteen vanaf het begin al met allerlei issues en problemen van de ander bezig te moeten zijn.
Ik wens je er hoe dan ook succes mee en nog een leuke vakantie!
pi_206233406
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Sterker nog, als je niet samen op vakantie bent is dat toch vrij normaal lijkt me? Je bent op vakantie, waarom zou je elkaar dan de hele dag door berichtje sturen ipv, nou ja, vakantie vieren? :P

Keertje goedemorgen, en aan het eind van de dag eventueel even laten weten dat je een leuke dag hebt gehad.
Is ook zo, staat een beetje verkeerd geschreven daar. Maar het is meer de manier waarop ze me benaderd, die is veranderd. De hoeveelheid berichtjes is helemaal prima zo hoor.

Maar in de beginfase is het raar wanneer je in de eerste maand zo veranderd in de manier van praten, toch?
pi_206233419
Wat een toxische gezeik weer, nu maak je je zorgen om haar en denk je aan haar tijdens je vakantie. Energie zuigende toxische doos. Moe zijn, geen tijd hebben niet lekker in haar vel zitten zijn zulke slappe cliché excuses, doei.
Geen aandacht aan besteden, ze doet maar wat meer moeite zoals in het begin (toen had ze alle tijd :') )
Zonde van je energie. Fijne vakantie!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2022 09:24:33 ]
pi_206235118
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nou nou nou... behandelen... Meisje is moe en doet iets minder klef.
Als de geslachten omgedraaid waren was het 'hij gebruikte je voor de seks'.
pi_206235762
Draai het om. Neem geen contact op en geniet van je vakantie.
Als zij na jou vakantie nog geen contact heeft opgenomen of moeite voor je heeft gedaan dan weet je direct hoe de vork in de steel zit.

Succes
pi_206235820
Ik zou haar even 'ruimte' geven. Paar dagen niet texten, hooguit vragen hoe de dag was en/of weltrusten wensen. Hoe het dan loopt, hang even van haar af.

Eigenlijk exact wat @Barry1986 ook zegt hierboven me (zie ik nu)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:32:56 #17
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_206235837
Zo kort samen? nog niet eens een relatie en dan al hebben over een tijd elkaar niet zien/spreken om elkaar te missen?
Ze vond de seks denk ik vies tegenvallen en toen was haar interesse ook weg zo te zien.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_206235947
Gewoon even geen contact zoeken en geniet van je vakantie. Laat het maar voor nu van haar kant komen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:33:04 #19
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206237921
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nou nou nou... behandelen... Meisje is moe en doet iets minder klef.
Beetje dramatisch idd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:47:13 #20
451005 Grems
Clown World
pi_206238052
Ze heeft een poging gewaagd met je maar helaas raakt ze alleen écht opgewonden van de foute beukers uit haar verleden. Ze voelt zich hier zelf ook schuldig over maar durft niet eerlijk te zijn over het feit dat ze afgeknapt is, ze wacht nu tot jij haar van een "geldige" reden voorziet om geen contact meer met je te hebben.

Volgende keer beter.
pi_206238237
vind het maar een raar verhaal... die dame heeft je 'zomaar' een DM geschreven een maandje terug en nu heb je opeens een vaste relatie, maar wel weet je al dat ze 'dat ze veel problemen heeft gehad in het verleden'

verder zijn is er 'iets waar ze het liever niet over wil hebben met mij'...
tevens hgeef je aan dat zij steeds minder verliefd lijkt te zijn: "e negeert de verliefde kant vaak."

wel een heleboel ongezonde tekens .. ik zou je aanraden gewoon zelf al afstand te houden, en je voor te bereiden dat dit het vermoedelijk gewoon niet is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:57:47 #22
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_206238703
Een paar uur geen contact. Niet te doen!
Prrrrr
pi_206239045
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:24 schreef Barry1986 het volgende:
Draai het om. Neem geen contact op en geniet van je vakantie.
Als zij na jou vakantie nog geen contact heeft opgenomen of moeite voor je heeft gedaan dan weet je direct hoe de vork in de steel zit.
Dit is de beste mening.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206239716
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:57 schreef mspoez het volgende:
Een paar uur geen contact. Niet te doen!
Ja, einde van de wereld.

Ze zit blijkbaar gewoon niet te wachten op elk uur al die verliefde appjes en weet ik wat.

Dus daar zul je mee moeten minderen. Is dat de toverformule? Nee, misschien bloedt het dan doet. Misschien gaat ze dan zelf weer wat moeite doen. Voor jezelf is het in elk geval beter dan de hele dag door haar appgedrag te analyseren en over je toeren te zijn als ze een paar uur niet appt.
pi_206240574
Wie zegt dat zij niet degene was die hem eerst helemaal heeft overspoeld met lieve leuke berichtjes?
Eerst hem zelf benaderen en de love bomming en daarna huilen dat je door een moeilijke tijd gaat :')

Hij geeft zelf ook aan dat minder appen niet erg is.
Je voelt dat er iets niet oke is en je gevoel heeft vaak ook gewoon gelijk. Ik ben moe, ik heb het druk en ik zit niet zo lekker in mijn vel (maar ze wilt het er niet met hem over hebben) Oke :')

Gewoon geen aandacht meer aan geven.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2022 21:14:35 ]
  Spellchecker vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:29:05 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206241511
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:57 schreef mspoez het volgende:
Een paar uur geen contact. Niet te doen!
Als je op vakantie bent nota bene!!

Hoeveel watervallen/musea/citytrips zou TS al gemist hebben hierdoor?
pi_206241550
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 21:13 schreef Selenophilia het volgende:
Wie zegt dat zij niet degene was die hem eerst helemaal heeft overspoeld met lieve leuke berichtjes?
Eerst hem zelf benaderen en de love bomming en daarna huilen dat je door een moeilijke tijd gaat :')

Hij geeft zelf ook aan dat minder appen niet erg is.
Je voelt dat er iets niet oke is en je gevoel heeft vaak ook gewoon gelijk. Ik ben moe, ik heb het druk en ik zit niet zo lekker in mijn vel (maar ze wilt het er niet met hem over hebben) Oke :')

Gewoon geen aandacht meer aan geven.
Dit is precies hoe het gegaan is. En ik ben daarin meegegaan. Inderdaad het gaat er niet om of er veel of weinig geappt wordt, maar om de manier waarop. En het is zo wisselvallig dat het echt aan me vreet. Mijn gevoel zegt dat het niet goed zit nee. Maar ergens ben ik ook bang dat ik me aanstel en niet zo druk moet maken.
Heb zelf ook het een en ander meegemaakt wat mij soms onzeker maakt in dit soort situaties. Het is voor mij niet de eerste keer dat het deze kant op gaat met iemand, en ik wil het deze keer goed doen.

En wat het lastig maakt is dat we samen al vrij snel alles tegen elkaar verteld hebben en wanneer 1 van de 2 ergens mee zat, dan vertelde we dit aan elkaar.
Heb het nu ook gewoon bij haar neergelegd. Niet zo’n zin in die spelletjes allemaal. Zie wel wat ze zegt morgen vroeg. En mocht ze erop afknappen of iets, so be it. Morgen en overmorgen toch beide 9 uur aan een stuk naar huis rijden. Dus genoeg tijd om eroverheen te komen en weer fris het gewone leven op te pakken.
pi_206241584
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 22:29 schreef maily het volgende:

[..]
Als je op vakantie bent nota bene!!

Hoeveel watervallen/musea/citytrips zou TS al gemist hebben hierdoor?
Hahahaha! Geloof mij, ik moet de komende dagen revalideren van het lopen, zoveel van Napels heb ik gezien afgelopen week.
Nogmaals heb met de hoeveelheid geen probleem. Ging om de manier waarop.
pi_206241699
@Rvw7 alsof niemand echt nooit verliefd is geworden en niet weet hoe het voelt om bijna 24/7 aan iemand te denken :+
Verlies inderdaad niet de controle over jezelf en houd je hoofd koel, weet wat je wilt je hoeft echt niet genoegen te nemen met minder. Als iemand niet de moeite neemt voor je dan is het gewoon :W
pi_206242264
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:48 schreef Rvw7 het volgende:

[..]
Ga ik ook doen, ben er ook wel een beetje klaar mee. Maar ik durfte deze stap zelf nooit te nemen.

Wat het klote maakt is dat ze voor deze situatie echt iemand was die alles heeft wat ik zoek in iemand. Maar ik hoef me door niemand zo te laten behandelen.
Durfte :')
pi_206242281
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
Zo kort samen? nog niet eens een relatie en dan al hebben over een tijd elkaar niet zien/spreken om elkaar te missen?
Ze vond de seks denk ik vies tegenvallen en toen was haar interesse ook weg zo te zien.
Weinig boeiendr seks icm met typetje die haar ex niet los kan laten, zo klinkt het.
pi_206242407
Het is klaar

Heb het zoals gezegd hierboven aangegeven en ze geeft aan zichzelf kwijt te zijn en weer in een dal te zakken, ze twijfelt over alles en weet het niet.

Heb gezegd dat het voor mij dan ook klaar is.

Dit zei ik:
Mijn uitgangspunt is altijd geweest dat mijn volgende relatie ook mijn laatste is en die zekerheid kan je me op dit moment niet geven. Wil gewoon dat je er ook 100% voor gaat en er voor open staat, dan wil ik er alles voor over hebben. Maar denk dat ik een knoop moet doorhakken die je zelf niet durft door te hakken.

Ze zei terug dat ze even niet wist wat ze moest zeggen en mijn reactie niet verwacht had, mijn keuze respecteerde en ik was een mega jongen met een mega hartje en ze hoopte dat ik ooit een meisje tegen zou komen wat ik wel verdiende. Denk dat ze heel verdrietig is en misschien dat ze nog wel belt ofzo eventueel, en anders niet.

Ik laat het nu eventjes en ga haar niet meer benaderen. Ze zal wel eventjes ruimte nodig hebben.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 00:14:43 #33
451005 Grems
Clown World
pi_206242446
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 00:07 schreef Rvw7 het volgende:
Het is klaar

Heb het zoals gezegd hierboven aangegeven en ze geeft aan zichzelf kwijt te zijn en weer in een dal te zakken, ze twijfelt over alles en weet het niet.

Heb gezegd dat het voor mij dan ook klaar is.

Dit zei ik:
Mijn uitgangspunt is altijd geweest dat mijn volgende relatie ook mijn laatste is en die zekerheid kan je me op dit moment niet geven. Wil gewoon dat je er ook 100% voor gaat en er voor open staat, dan wil ik er alles voor over hebben. Maar denk dat ik een knoop moet doorhakken die je zelf niet durft door te hakken.

Ze zei terug dat ze even niet wist wat ze moest zeggen en mijn reactie niet verwacht had, mijn keuze respecteerde en ik was een mega jongen met een mega hartje en ze hoopte dat ik ooit een meisje tegen zou komen wat ik wel verdiende. Denk dat ze heel verdrietig is en misschien dat ze nog wel belt ofzo eventueel, en anders niet.

Ik laat het nu eventjes en ga haar niet meer benaderen. Ze zal wel eventjes ruimte nodig hebben.
Romantisch wensdenken, geeft niet hebben mannen vaker last van.

Feitelijk is het zo dat ze zich momenteel woest laat uitwonen door een ex en/of scharrel die maar oog heeft voor één dal.
pi_206242462
_O- al lang al in andermans dm gegleden
pi_206242490
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 00:14 schreef Grems het volgende:

[..]
Romantisch wensdenken, geeft niet hebben mannen vaker last van.

Feitelijk is het zo dat ze zich momenteel woest laat uitwonen door een ex en/of scharrel die maar oog heeft voor één dal.
Hahaha ik wist al toen ik het terug las dat het kut was. Ik ben moe en gesloopt oke, niet meer zo scherp 😂

Tja, dat moet ze zelf weten
pi_206242493
Je wilt niet onzeker overkomen maar ik ruik vanaf hier aan je tekst dat je onzeker bent.
Dat is de kern van het 'probleem' hier. (Althans vanuit jouw kant / de reden dat je dit schrijft)
Zij merkt dit waarschijnlijk ook overigens.
Bovendien zal ze van een leeftijd zijn dat ze niet zo goed weet wat ze wilt.
Er zijn genoeg visjes in de zee. Geniet gewoon van wat er eventueel gebeurt en wees niet te beschikbaar. Het is graag of niet. Neem haar wisselende gedrag niet te serieus. Het is een meid waarbij de emoties alle kanten op gaan en ze oogt niet stabiel. Problemen met familie en exen. Jij lijkt de volgende te worden waar ze problemen mee gaat vormen. Dus laat je niet meeslepen. Waarschijnlijk wordt dit niet je toekomstige vrouw, ga daar maar vanuit. Gewoon beetje batsen en kijken hoe het loopt.
pi_206242520
Oh ik zie nu dat het al klaar is. Top. Next
pi_206243127
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 00:07 schreef Rvw7 het volgende:

Mijn uitgangspunt is altijd geweest dat mijn volgende relatie ook mijn laatste is en die zekerheid kan je me op dit moment niet geven.

Succes met die volgende relatie. Niemand kan die zekerheid geven, al helemaal niet in de beginfase.
pi_206244285
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 00:07 schreef Rvw7 het volgende:
Het is klaar

Heb het zoals gezegd hierboven aangegeven en ze geeft aan zichzelf kwijt te zijn en weer in een dal te zakken, ze twijfelt over alles en weet het niet.

Heb gezegd dat het voor mij dan ook klaar is.

Dit zei ik:
Mijn uitgangspunt is altijd geweest dat mijn volgende relatie ook mijn laatste is en die zekerheid kan je me op dit moment niet geven. Wil gewoon dat je er ook 100% voor gaat en er voor open staat, dan wil ik er alles voor over hebben. Maar denk dat ik een knoop moet doorhakken die je zelf niet durft door te hakken.

Ze zei terug dat ze even niet wist wat ze moest zeggen en mijn reactie niet verwacht had, mijn keuze respecteerde en ik was een mega jongen met een mega hartje en ze hoopte dat ik ooit een meisje tegen zou komen wat ik wel verdiende. Denk dat ze heel verdrietig is en misschien dat ze nog wel belt ofzo eventueel, en anders niet.

Ik laat het nu eventjes en ga haar niet meer benaderen. Ze zal wel eventjes ruimte nodig hebben.
Ze is blij er klaar mee te zijn, zo te horen. Je bent haar type uiteindelijk toch niet. Rationeel gezien vindt ze je ergens wel een leuke en goede kerel, maar emotioneel niet en daar draait het om. Die zie je nooit weer. Naja, misschien over 20 jaar als ze eventueel ineens weer single blijkt te zijn met twee of drie kinderen en een betacuck papa zoekt.
pi_206244704
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:42 schreef Rvw7 het volgende:
Hey allemaal,

Altijd fijn om eventjes van me af te schrijven ook, maar ik zit met iets waarvan ik niet weet wat het juiste is om te doen. Niet fijn wanneer je met vakantie bent.

Even de achtergrond samengevat. Ik ben 24. Een maandje terug ben ik benaderd via een dm door een meid waarmee ik vervolgens aan de praat raakte. De klik was er gelijk en we hebben een paar dagen tot laat samen geappt.

Hier ging het al fout. De meeste FOK!kers hebben issues daar ga je toch niet op in man :')

Benieuwd of de FOK!ster in kwestie hier gewoon mee zit te posten :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_206246747
@Rvw7: "We spreken elkaar soms uren niet" serieus?

Vrouw met rugzak ontmoet verstikkende gozer.
Succesformule hoor! 👍
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:14:33 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206247170
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 10:00 schreef Godshand het volgende:

[..]
Hier ging het al fout. De meeste FOK!kers hebben issues daar ga je toch niet op in man :')

Benieuwd of de FOK!ster in kwestie hier gewoon mee zit te posten :D
DM kan ook van Insta zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206247307
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]
DM kan ook van Insta zijn.
Dat zei TS er niet bij
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:33:22 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206247328
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:30 schreef Godshand het volgende:

[..]
Dat zei TS er niet bij
Dus nam jij aan dat hij FOK! bedoelde. Dat lijkt mij dan niet logisch, want dat weet hij dat ze meeleest.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206247610
Dramarelaties werken trouwens niet. in het begin wissel je een hoop ellende uit en als je daarover uitgepraat bent is de "relatie" ook over.
pi_206249317
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]
DM kan ook van Insta zijn.
Hahaha ja Instagram inderdaad! Bereik wat ik daarop heb is wel aardig.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:31:28 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206249347
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:28 schreef Rvw7 het volgende:

[..]
Hahaha ja Instagram inderdaad! Bereik wat ik daarop heb is wel aardig.
:+
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:49:39 #48
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206249540
Je laat nogal wat alarmbellen afgaan beste TS. Je bent 24 en “je volgende relatie zal je laatste zijn”? Wat een drama. Uit alles kom je op me over als een borderline-magneet. Een persoon die moeilijke gevallen aantrekt omdat hij zelf ook een moeilijk geval is.

Misschien moet je eerst nog poosje nadenken over wie je nou zelf bent, wat je zoekt in het leven en wat daarbij past?
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:27:55 #49
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206250065
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Je laat nogal wat alarmbellen afgaan beste TS. Je bent 24 en “je volgende relatie zal je laatste zijn”? Wat een drama. Uit alles kom je op me over als een borderline-magneet. Een persoon die moeilijke gevallen aantrekt omdat hij zelf ook een moeilijk geval is.

Misschien moet je eerst nog poosje nadenken over wie je nou zelf bent, wat je zoekt in het leven en wat daarbij past?
Dat vind ik een beetje onzin. Er lijkt me weinig mis met een relatie willen die toekomst heeft, ook niet als je 24 bent.
Volgens mij geeft de ts vooral aan dat hij de insteek heeft een partner te vinden ipv te flierefluiten. Dus iemand wil die ook die insteek heeft, die ook een serieuze relatie zoekt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206250717
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Dat vind ik een beetje onzin. Er lijkt me weinig mis met een relatie willen die toekomst heeft, ook niet als je 24 bent.
Volgens mij geeft de ts vooral aan dat hij de insteek heeft een partner te vinden ipv te flierefluiten. Dus iemand wil die ook die insteek heeft, die ook een serieuze relatie zoekt.
Het hoeft niet persé zo te zijn maar het kan wel.
Die types heb je.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:21:51 #51
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206251187
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Dat vind ik een beetje onzin. Er lijkt me weinig mis met een relatie willen die toekomst heeft, ook niet als je 24 bent.
Volgens mij geeft de ts vooral aan dat hij de insteek heeft een partner te vinden ipv te flierefluiten. Dus iemand wil die ook die insteek heeft, die ook een serieuze relatie zoekt.
Misschien bedoelt hij het minder dramatisch dan eruit komt. Zijn hele schrijfstijl komt op mij over als iemand die erg onzeker is en nogal wanhopig op zoek naar “de ware”. En wanhoop trekt wanhoop aan.
pi_206251682
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Sterker nog, als je niet samen op vakantie bent is dat toch vrij normaal lijkt me? Je bent op vakantie, waarom zou je elkaar dan de hele dag door berichtje sturen ipv, nou ja, vakantie vieren? :P

Keertje goedemorgen, en aan het eind van de dag eventueel even laten weten dat je een leuke dag hebt gehad.
Dit dus, ik zou het eerder vrij tragisch vinden als je elke paar uur moet appen tijdens je vakantie.
pi_206263823
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Dat vind ik een beetje onzin. Er lijkt me weinig mis met een relatie willen die toekomst heeft, ook niet als je 24 bent.
Volgens mij geeft de ts vooral aan dat hij de insteek heeft een partner te vinden ipv te flierefluiten. Dus iemand wil die ook die insteek heeft, die ook een serieuze relatie zoekt.
niks tegen een vaste relatie zoeken, maar waarop die user reageerde was een manier van presenteren die nogal 'tunnel-blikkerig' overkwam (het idee dat die persoon aangaf dat zijn volgende relatie voor eeuwig _moest_ zijn) en dat kan juist een mogelijke zoektocht naar een vaste relatie hinderen...

Ook als je een vaste relatie zoekt, zul je de tijd moeten nemen te ontdekken of je bij een potentiele partner daadwerkelijk past... het is onzin om bij voorbaat te stellen dat je bij je volgende partner voor eeuwig zult blijven, dat ligt aan heel veel zaken die je vanzelf zult ontdekken.

en die je veelal ook pas kunt ontdekken als je met iemand die relatie aangaat, en je openstelt voor ander, zowel voor positieve zaken als mogelijk uitkijken voor zaken die je tegenstaan (en dan afwegen of dat 'deal-breakers' zijn of dat je daarmee moet leren omgaan).

Juist op een volwassen manier op zoek zijn naar een vaste en stabiele relatie betekent ook dat je de kans aangaat dat die volgende relatie _niet_ dat 'blijvertje' zal blijken te zijn...
Het is niet altijd enkel slecht als een relatie uitgaat... sterker nog, veelal is dat juist goed en een teken dat iemand verder gaat in diens leven.

In geval van TS lijken er ook sterke aanwijzingen te zijn dat diens 'object-van-begeerte' misschien niet die perfecte partner vor hem zal blijken te zijn, haar aangave dat ze al veel problemen met eerdere exen en haar familie had, dat ze kennelijk bepaalde zaken niet met hem wil bespreken, en dat ze binnen een maand kennelijk al op afstand gaat zijn duidelijke tekens dat het niet zo heel lekker loopt..

JUist ook kunnen accepteren dat niet iedere relatie voor eeuwig is en je soms ook uit elkaar kunt zijn is volgens mij juist een erg gezonde instelling, terwijl de het vaak een basis is vor zeer kwalijke zaken (stalking, toxic-relationships) is dat mensen die kennelijk niet zo goed bij elkaar passen tóch van mening zijn dat uit elkaar gaan 'verkeerd' zou zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door RM-rf op 09-10-2022 16:53:16 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_206264243
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 15:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]
niks tegen een vaste relatie zoeken, maar waarop die user reageerde was een manier van presenteren die nogal 'tunnel-blikkerig' overkwam (het idee dat die persoon aangaf dat zijn volgende relatie voor eeuwig _moest_ zijn) en dat kan juist een mogelijke zoektocht naar een vaste relatie hinderen...

Ook als je een vaste relatie zoekt, zul je de tijd moeten nemen te ontdekken of je bij een potentiele partner ook werkelijk past... het is onzin om bij voorbaat te stellen dat je bij je volgende partner voor eeuwig zult blijven, dat ligt aan heel veel zaken die je vanzelf zult ontdekken.

en die je veelal ook pas kunt ontdekken als je met iemand die relatie aangaat, en je openstelt voor ander, zowel voor positieve zaken als mogelijk uitkijken voor zaken die je tegenstaan (en dan afwegen of dat 'deal-breakers' zijn of dat je daarmee moet leren omgaan).

Juist op een volwassen manier op zoek zijn naar een vaste en stabiele relatie betekent ook dat je de kans aangaat dat die volgende relatie _niet_ dat 'blijvertje' zal blijken te zijn...
Het is niet altijd enkel slecht als een relatie uitgaat... sterker nog, veelal is dat juist goed en een teken dat iemand verder gaat in diens leven.

In geval van TS lijken er ook sterke aanwijzingen te zijn dat diens 'object-van-begeerte' misschien niet die perfecte partner vor hem zal blijken te zijn, haar aangave dat ze al veel problemen met eerdere exen en haar familie had, dat ze kennelijk bepaalde zaken niet met hem wil bespreken, en dat ze binnen een maand kennelijk al op afstand gaat zijn duidelijke tekens dat het niet zo heel lekker loopt..

JUist ook kunnen accepteren dat niet iedere relatie voor eeuwig is en je soms ook uit elkaar kunt zijn is volgens mij juist een erg gezonde instelling, terwijl de het vaak een basis is vor zeer kwalijke zaken (stalking, toxic-relationships) is dat mensen die kennelijk niet zo goed bij elkaar passen tóch van mening zijn dat uit elkaar gaan 'verkeerd' zou zijn
Mooie reactie. Ts gaat er vrij netjes mee om en heeft het ook netjes afgekapt.

Dat ene zinnetje met uren niet appen wordt lekker uit de context getrokken en maar zagen daarop, nou nou wat een sensatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2022 15:52:47 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 9 oktober 2022 @ 16:01:10 #55
269689 crew  Viv
pi_206264385
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 00:07 schreef Rvw7 het volgende:
Dit zei ik:
Mijn uitgangspunt is altijd geweest dat mijn volgende relatie ook mijn laatste is en die zekerheid kan je me op dit moment niet geven.
:{

De zekerheid dat jullie voor altijd en eeuwig samen zullen blijven? Terwijl jullie relatie nog maar nauwelijks van de grond gekomen is? Niemand kan oprecht die zekerheid geven hoor.
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 16:05:23 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206264442
Schien heeft ze gewoon moeite met de afstand nu je in het buitenland zit?

Denk dat je voor niets de stekker eruit trok

En dan dat soort gesprekken via telefoon/app? Pfffff kon het nu echt niet wachten tot je weer terug bent?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206264490
Nou ja een prille ‘relatie’ die al aan het afzwakken is is het toch niet erg dat je even een appje stuurt met dit is het toch niet helemaal ( dat laatste relatie zinnetje had hij wel weg kunnen laten idd, eerder iets als ‘ik ben opzoek naar een stabiele vaste relatie ofzo). Beter dan ghosten wat tegenwoordig de norm is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2022 16:11:33 ]
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 16:17:14 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206264579
Ik vind het helemaal niks
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206265118
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 15:51 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Mooie reactie. Ts gaat er vrij netjes mee om en heeft het ook netjes afgekapt.

Dat ene zinnetje met uren niet appen wordt lekker uit de context getrokken en maar zagen daarop, nou nou wat een sensatie.
Thanks! Ja inderdaad wordt lekker uit de context getrokken ondanks dat ik het al 3x heb toegelicht.
pi_206265216
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 20:21 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Misschien bedoelt hij het minder dramatisch dan eruit komt. Zijn hele schrijfstijl komt op mij over als iemand die erg onzeker is en nogal wanhopig op zoek naar “de ware”. En wanhoop trekt wanhoop aan.
Bedoel het inderdaad iets minder dramatisch, had iets minder dramatische woorden moeten gebruiken. Bedoelde gewoon dat ik iets serieus wil waarbij beide er niet na een tegenslag gelijk mee stoppen.

Zeker! Wanneer ik aan iets nieuws begin ben ik niet onzeker, maar zodra de situatie onzeker wordt dan wordt ik dat zelf ook. Dan begin ik heel erg aan mezelf te twijfelen en me af te vragen waarom het zo loopt en of dit aan mij ligt. Iets om aan te werken, zeker weten!
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 17:48:03 #61
441859 crew  Lenny77
pi_206265746
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 17:10 schreef Rvw7 het volgende:

[..]
Bedoel het inderdaad iets minder dramatisch, had iets minder dramatische woorden moeten gebruiken. Bedoelde gewoon dat ik iets serieus wil waarbij beide er niet na een tegenslag gelijk mee stoppen.

Wel raar dan dat je dit nu zelf hebt gedaan.

Goed, in dit geval klopt je gevoel wel want je ziet zo aan haar antwoord dat ze blij is dat jij het voor haar hebt opgelost.
Maar het had natuurlijk ook echt een dipje kunnen zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')