Goedenquote:
Beter een lieve vriendelijke lelijkerd dan een knappe bitchquote:
Nah ja, het oog wil ook wel wat hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter een lieve vriendelijke lelijkerd dan een knappe bitch
Om gewoon in het dagelijks leven mee om te gaan boeit het mij nietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nah ja, het oog wil ook wel wat hoor
nee klopt, ik zei hetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zei ze vast niet afgelopen nacht
dat mochten die buurvrouwen hier willenquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat mochten die buurvrouwen hier willen
vrouw met ervaring is leuk, maar uitgewoond en uitgelubberd is weer het andere uiterste
Hoe zeg je dat je geen verstand hebt van de vrouwelijke anatomie zonder letterlijk te zeggen dat je geen verstand hebt van de vrouwelijke anatomiequote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat mochten die buurvrouwen hier willen
vrouw met ervaring is leuk, maar uitgewoond en uitgelubberd is weer het andere uiterste
oh jij bent nog niet op de hoogte dat ik in een seniorenflat woonquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe zeg je dat je geen verstand hebt van de vrouwelijke anatomie zonder letterlijk te zeggen dat je geen verstand hebt van de vrouwelijke anatomie
Oh okquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh jij bent nog niet op de hoogte dat ik in een seniorenflat woon
en ik intussen de enige jonge god ben. Want de rest is allemaal al met pensioen
De gemiddelde buuf is 70 en is minimaal 4x met groot werpverlof geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh okdan is het ander verhaal idd
míjn excuses
Gezelligquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De gemiddelde buuf is 70 en is minimaal 4x met groot werpverlof geweest
Niks te stoken en niks te pokenquote:
hohohoquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niks te stoken en niks te poken
Kerst duurt nog ff hè?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones https://www.instagram.com/hugovictor_paris/
bij jou?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iemand anders komt eerst nog even z'n zak legen
Samen met zwarte pietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iemand anders komt eerst nog even z'n zak legen
beetje bi is nie bah?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het een hoeft het ander niet uit te sluiten
ik ben niet zo van de vrouwenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zaad van een maat kan geen kwaad![]()
in ieder geval geen zaadquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en een vrouw kan geen maat hebben?
Misschien heeft ze wel een vogel in huisquote:
nee zo erg stoort het me ook weer nietquote:
hallo dikkie dikquote:
Hey youquote:
Crewbash, ik snap niet waarom ik mij moet gedragen terwijl anderen incl. crew mogen zieken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Vies kliekje is het...Haags, Dotteke.
En je mag er niks van zeggen, want dan krijg je een ban
Alsof iemand die twee serieus neemtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Vies kliekje is het...Haags, Dotteke.
En je mag er niks van zeggen, want dan krijg je een ban
Dat is het probleem, niemand neemt ze serieus. Maar als je er wat van zegt dan krijg je een ban.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof iemand die twee serieus neemt
welnee.Zoveel kwaad done zo ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het probleem, niemand neemt ze serieus. Maar als je er wat van zegt dan krijg je een ban.
Mwa sfeer verziekend bezig zijn... Daar kreeg je vroeger op Fok gewoonweg een ban voor. Ik zei wel eens tegen Paul ga weg, zelfs toen hij mod was. Dan reageerde hij met een plaatje van een kleuter die verschrikt omdraaide en weg liep.Ik moest steeds erom lachen en ineens was het crewbasch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welnee.Zoveel kwaad done zo ook niet
Die mag ik volgende week zaterdag halenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:51 schreef FranticDJ het volgende:
Nice ik dinsdag m’n reguliere griepprik
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mag ik volgende week zaterdag halen
Nee, volgens de GGD mag je ze zelfs tegelijk hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:46 schreef FranticDJ het volgende:
Moet daar niet twee weken tussen zitten?
Ja snap dat je daar simpel van wordt.. maar begrijp wel dat ze t elke keer zeggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, volgens de GGD mag je ze zelfs tegelijk hebben.
Maar zal het vanmiddag voor de zekerheid nog een keer navragen.
Ik moet toch altijd eerst daar naar de dokter omdat ik bloedverdunners gebruik. OM te horen te krijgen dat ik iets langer op het minuscule onzichtbare wondje moet drukken na de inenting
Ja ik snap het ook wel, maar na drie keer weet ik het wel ,wist het trouwens al naar 1 xquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja snap dat je daar simpel van wordt.. maar begrijp wel dat ze t elke keer zeggen.
Kloten klaren dit dat.
Hey Haags,quote:
A das dure koffie. Vind het zelf niet zo lekker, mijn dochter had hem ook.quote:
zeker niet goedkoop. Helemaal door inflatie ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A das dure koffie. Vind het zelf niet zo lekker, mijn dochter had hem ook.
Kijk dat is dan nog een keer te doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
zeker niet goedkoop. Helemaal door inflatie ook.
Maar moet zeggen, ik zag hem vandeweek weer als ouderwetse aanbieding - 3 pakken voor 9.99 - dat verbaasde mij enorm in deze tijd.
Ik heb nu Eneco Hollandse wind. Volgens mij komt dat ook uit Oekraïne want dat wordt ook met de week duurder. Xdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat is dan nog een keer te doen
Ik haal mijn pads ook als ze in de aanbieding zijn, 2 halen een betalen
Het is in nog geen jaar tijd van ¤3,69 naar ¤4.79 gegaan
Soms snap je niet waarom het zo duur wordt allemaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb nu Eneco Hollandse wind. Volgens mij komt dat ook uit Oekraïne want dat wordt ook met de week duurder. Xd
Gewoon geen koffie drinken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
zeker niet goedkoop. Helemaal door inflatie ook.
Maar moet zeggen, ik zag hem vandeweek weer als ouderwetse aanbieding - 3 pakken voor 9.99 - dat verbaasde mij enorm in deze tijd.
de wind moet wel een dure inburgeringscursus volgen eerstquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb nu Eneco Hollandse wind. Volgens mij komt dat ook uit Oekraïne want dat wordt ook met de week duurder. Xd
Hebben die geen app, ik kan per maand zien wat ik kwijt was die maandquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:08 schreef dud0r het volgende:
Eneco moet even opschieten met de herberekening. Ik wil m'n tussenstand zien
Ja die hebben ze. En ik kan m'n verbruik tot op het uur zien maar de tussenstand staat in hoeveel ik terug krijg volgende maand. En wil graag weten wat m'n nieuwe termijn bedrag wordtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben die geen app, ik kan per maand zien wat ik kwijt was die maand
Wel handig, tot nu toe zit ik steeds ver onder mijn maandbedrag.
Snap ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die hebben ze. En ik kan m'n verbruik tot op het uur zien maar de tussenstand staat in hoeveel ik terug krijg volgende maand. En wil graag weten wat m'n nieuwe termijn bedrag wordt
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik
Ik kreeg advies om te verlagen van 200 naar 130. Maar laat die 200 wel staan lijkt mij wel zo veilig momenteel
Dat is wel heel weinig, of heb jij zonnepanelen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Zoveel
Ik heb 'm op 100 staan en verbruik tussen de 35 en 50 per maand. En dan komt de energiebelastingkorting er nog op
Geen zonnepanelen. Stroom is ongeveer 1500 per jaar en gas ergens tussen de 500 en 700 als ik de verwarming gebruik. Sinds april een slimme meter en m'n hoogste gasverbruik lag op 8m³ in een maand. En dat is zonder verwarming. Dus als ik dat een beetje vol kan houden zou ik rond de 200m³ max moeten zitten dit jaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig, of heb jij zonnepanelen?
Ik woon alleen en verbruik zo 600 kuub gas op jaar basis en 1800KWH stroom
Dat is wel heel weinig stook je dan bij op hout?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen zonnepanelen. Stroom is ongeveer 1500 per jaar en gas ergens tussen de 500 en 700 als ik de verwarming gebruik. Sinds april een slimme meter en m'n hoogste gasverbruik lag op 8m³ in een maand. En dat is zonder verwarming. Dus als ik dat een beetje vol kan houden zou ik rond de 200m³ max moeten zitten dit jaar
En dan zit ik met anderhalf hier.
Ik stook gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig stook je dan bij op hout?
Ik zit al laag en altijd onder het verbruik b ij andere alleenstaande in een soorgelijke woning
Jij hebt dan nog een gezin. Ben wel heel benieuwd hoe je dat dan doet?
O dat is fijn. Ik hoorde het ook van onze voorzitter, die woont nu sinds een jaar in een appartement en het is nog niet kouder dan 22 graden geweest. Hij nog geen uur de verwarming daar aangehad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik stook gewoon niet.![]()
Voordeel van in een flat zitten. En een woonkamer op het Zuid Oosten. Was gisteren bijna 24 graden binnen door de zon
Ik heb afgelopen winter een half uur ongeveer de verwarming aangehad. En het is niet onder de 18 geweest bij mij. Wat nog een prima temperatuur is voor binnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn. Ik hoorde het ook van onze voorzitter, die woont nu sinds een jaar in een appartement en het is nog niet kouder dan 22 graden geweest. Hij nog geen uur de verwarming daar aangehad.
Scheelt wel met deze hoge prijzen
Dan zal jij deze winter niet overvallen worden door de dure prijzen van dit moment.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen winter een half uur ongeveer de verwarming aangehad. En het is niet onder de 18 geweest bij mij. Wat nog een prima temperatuur is voor binnen
Neuh. En ten opzichte van vroeger douche ik veel korter. Dat scheelt ook. Waar het vroeger 20 minuten was is het nu 3 tot 5.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal jij deze winter niet overvallen worden door de dure prijzen van dit moment.
20 minuten douchenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. En ten opzichte van vroeger douche ik veel korter. Dat scheelt ook. Waar het vroeger 20 minuten was is het nu 3 tot 5.
Nou gaan mijn prijzen ook nog wel stijgen maar het is nog te overzien.
Vroeger hequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:20 schreef aloa het volgende:
[..]
20 minuten douchen![]()
1 a 2 minuten hier
In die tijd krijg ik m'n haar niet gewassen hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:20 schreef aloa het volgende:
[..]
20 minuten douchen![]()
1 a 2 minuten hier
Maar zet je de douche uit tijdens het soppen van je haar of laat je het water aan? Kan ook heel veel schelenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In die tijd krijg ik m'n haar niet gewassen hoor.
Ik draai 'm niet helemaal dicht nee, anders koelt m'n rug teveel af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar zet je de douche uit tijdens het soppen van je haar of laat je het water aan? Kan ook heel veel schelen
Huehuehuequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar zet je de douche uit tijdens het soppen van je haar of laat je het water aan? Kan ook heel veel schelen
Dat doe ik nu ook. Snel snel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. En ten opzichte van vroeger douche ik veel korter. Dat scheelt ook. Waar het vroeger 20 minuten was is het nu 3 tot 5.
Nou gaan mijn prijzen ook nog wel stijgen maar het is nog te overzien.
Ik maak mijn haar nat kraan uit shampoo er in, wassen kraan aan en weer uitspoelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Haags wil overal soppen 🤣quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Toen @Paul nog onze zoon was in plaats van mijn broer ging jij vaak met hem onder de douche.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak mijn haar nat kraan uit shampoo er in, wassen kraan aan en weer uitspoelen.
Copain, mon clonequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Toen @:paul nog onze zoon was in plaats van mijn broer ging jij vaak met hem onder de douche.
Toen jij mijn ex nog niet was ging jij ook altijd met mij onder de douche 😉quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Toen @:paul nog onze zoon was in plaats van mijn broer ging jij vaak met hem onder de douche.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen jij mijn ex nog niet was ging jij ook altijd met mij onder de douche 😉
quote:Op [url=https://
[quote][b]Op zaterdag 8 oktober 2022 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn naam is Haa(g)s !
Maar altijd van korte duurquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]l
Ja konijntjes kunnen er wat van.
Hey Woud 🍺quote:
Hij was toen al zuinig wat energie betreftquote:
Heerlijk makkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Met de juiste mensen is het hier 1 groot feest cq warm bad.
sorry ben drukquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Alleen als jij erin zit vertrouw ik die warmte niet helemaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
plas of ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen als jij erin zit vertrouw ik die warmte niet helemaal.
Ik geloof daar eigenlijk ook wel steeds meer in. Als gevolg van een interne machtsstrijd.quote:
Jep. Itt die gasleiding doet dit Rusland heel erg pijn, dus zelf zullen ze het niet geweest zijn voor de verandering, maar ik zie Oekraïne dit echt niet voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik geloof daar eigenlijk ook wel steeds meer in. Als gevolg van een interne machtsstrijd.
BNW is een deur verder jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
* greysbones checkt forumdeel
aah nee toch Viv
Putin krijgt jullie niet te pakkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
zijn nu 15 ton hout aan het kloven Woudje
Rutte Kaag en Klaver ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Putin krijgt jullie niet te pakken
Genotquote:
nu moeten ze alleen nog eens een beetje aanmaken met de nieuwe houtkachel en schoorsteen aansluiten in de kamerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Genotverwarmen met hout blijft buiten dat ook het mooiste wat er is
Het begin is erquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu moeten ze alleen nog eens een beetje aanmaken met de nieuwe houtkachel en schoorsteen aansluiten in de kamer![]()
![]()
in de keuken brandt hij in ieder geval
kamer is weer helemaal klaarquote:
Ik moet maandag aan een tuin beginnen en die mensen wachten al vanaf december '21 dus dat kan ik wel begrijpenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
kamer is weer helemaal klaar
nu dus de kachel en de schoorsteenpijp nog
maar die mensen zijn ze belachelijk druk
dat ze een levertijd en wachttijd hebben van een half jaar
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet maandag aan een tuin beginnen en die mensen wachten al vanaf december '21 dus dat kan ik wel begrijpen
Enorm project, wel een maand werk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat is wel lang ja
bijzondere tuin dan?
zie enorm op tegen het snoeiwerk hier
alle lindebomen
volledig?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Enorm project, wel een maand werk.
Dat is wel even snoeien ja, zelf ook geen fan van
Volledig ja, alleen al een week aan grondwerk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
volledig?
straatwerk
bomen
planten?
oeh vraagje
weet je waar je ergens mooie kastanjebomen kunt kopen in de buurt van Gelderland?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volledig ja, alleen al een week aan grondwerk.![]()
Ik kan daar weinig over zeggen verder, en ik zit ver van Gelderland én wij gebruiken die boomsoort eigenlijk nooit.
Wij kopen ook alles bij een groothandel die alleen levert aan bedrijvenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik wil een mooie tamme kastanje in de wei hier
dat kan tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij kopen ook alles bij een groothandel die alleen levert aan bedrijven![]()
https://olaf-nijenkamp.nl/
Ohja is ook zoquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan toch
we hebben een bedrijf
Wel slecht voor het milieuquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Genotverwarmen met hout blijft buiten dat ook het mooiste wat er is
En Raalte ligt denk ik dichter bij jullie dan bij onsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan toch
we hebben een bedrijf
Daar heb ik echt enorme schijt aan hoorquote:
ja dus best dichtbij jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En Raalte ligt denk ik dichter bij jullie dan bij ons
En niet slleen voor het milieuquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt enorme schijt aan hoor
als er voor een biomassa centrale 100000 bomen kunnen worden verbrand dagelijksquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt enorme schijt aan hoor
Ik stook zelf bijna geen hout, alleen in de schuur. Wat je zegt is ook waar, maar wij als mens bestaan nog door het stoken van hout, het is ook sfeer verhogend. Ik vind het wel mooi.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En niet slleen voor het milieu
Hout stoken is ongezond voor iedereen
Hout stoken is ongezond voor iedereen: voor mensen die in de buurt wonen, maar ook voor jezelf als stoker. De rook van een houtvuur bevat namelijk altijd schadelijke stoffen, zoals fijnstof, kankerverwekkende koolwaterstoffen (PAK’s) en koolmonoxide. Dat zorgt voor ongezonde lucht, niet alleen buiten maar ook in je eigen huis.
En dit ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er voor een biomassa centrale 100000 bomen kunnen worden verbrand dagelijks
maakt mijn houtkachel niet meer uit
O het is zeker mooi en ook een lekkere warmte. Maar knetter ongezond.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik stook zelf bijna geen hout, alleen in de schuur. Wat je zegt is ook waar, maar wij als mens bestaan nog door het stoken van hout, het is ook sfeer verhogend. Ik vind het wel mooi.
Ik rook, rij een diesel, adem fijnstof in met mijn werk en ivm de Tv-toren in Smilde krijg ik ook nog eens straling binnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het is zeker mooi en ook een lekkere warmte. Maar knetter ongezond.
Leeefquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik rook, rij een diesel, adem fijnstof in met mijn werk en ivm de Tv-toren in Smilde krijg ik ook nog eens straling binnen.
Ik kan mij niet overal druk om maken
Oeps 😉quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik rook, rij een diesel, adem fijnstof in met mijn werk en ivm de Tv-toren in Smilde krijg ik ook nog eens straling binnen.
Ik kan mij niet overal druk om maken
Maar ik snap je wel hoor, en je hebt ook echt gelijk, maar ik wil niet de mierenneuker zijn die zelf ook niet heilig is.quote:
Wie?quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wie?
Die nobuddieee mag zich eerst wel eens even netjes voorstellen.
in andere topics en in de ONZ SC wel. maar denk nog nooit in VIVquote:
jawelquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in andere topics en in de ONZ SC wel. maar denk nog nooit in VIV
ik heb een slechte lange termijn geheugen. Kan zijnquote:
waarom COS je niet Capu?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik heb een slechte lange termijn geheugen. Kan zijn
Capu is wel een man denk ik.quote:
Capu heeft altijd gecos'tquote:
Omdat ik JAA niet zo goed kan volgen. Ik moet videoland fixen hiervoor. en ontvang geen RTL in Belgiëquote:
''mannen''quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Capu heeft altijd gecos't
en er zijn erg veel mannen in de COS
ik voel een rel aankomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:D. woudje zegt dat je geen man bent
het is best okquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Omdat ik JAA niet zo goed kan volgen. Ik moet videoland fixen hiervoor. en ontvang geen RTL in België
Dat laatste is zeker waar. Maar zie het ook wel eens anders. Klagen over het een maar zelf wel het andere doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar ik snap je wel hoor, en je hebt ook echt gelijk, maar ik wil niet de mierenneuker zijn die zelf ook niet heilig is.
We doen allemaal wel iets wat bijdraagt aan het geheel
En sta er ook volledig achter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ojee, en nu?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een hekel aan ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker waar. Maar zie het ook wel eens anders. Klagen over het een maar zelf wel het andere doen.
Hey capuchon 🍺quote:
Men verwacht nu een rel, maar helaas moeten we dat toch echt áchter de schermen voortzettenquote:
Zoals dat van ons verwacht wordtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Men verwacht nu een rel, maar helaas moeten we dat toch echt áchter de schermen voortzetten![]()
Goed plan 😉quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Men verwacht nu een rel, maar helaas moeten we dat toch echt áchter de schermen voortzetten![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
''mannen"quote:
Echte mannen laten zich niet opnaaien door vrouwenquote:
Capu is een manquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echte mannen laten zich niet opnaaien door vrouwen
Je bent ook meer dan welkom Belse vrind. Ik hou enorm van jouw land.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik voel me steeds meer en meer welkom![]()
Ja, nee, ik ben nog in contact met mijn exquote:
dus half wel en half niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ben nog in contact met mijn ex
Ik hou het op half niet, want nog niet weer geneukt, ik blijf tenslotte een manquote:
aiquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou het op half niet, want nog niet weer geneukt, ik blijf tenslotte een man
houtkacheltje aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Goeienavond, deze zaterdagavond. Buiten is het koud, binnen is koffie en chips.
Klopt, dingen zijn zoals ze zijnquote:
en op FOK is alles terug te vindenquote:
hondquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lassie? Was dat niet iets met een hond? Of rijst? Ja, rijst was het!
Nee nee, rijst, dat was het!quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Hey GG koffie hier vervangen voor Spa rood.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Hey Grrrrrrrr. Alles goed?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lassie? Was dat niet iets met een hond? Of rijst? Ja, rijst was het!
Hey Paulquote:
Ik zit al in spanning voor de F1 van morgenvroeg. Moet eigenlijk naar bed maar kan nu echt nog niet slapenquote:
Bolk opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit al in spanning voor de F1 van morgenvroeg. Moet eigenlijk naar bed maar kan nu echt nog niet slapen
Dat ze die Monegask maar bolken morgenquote:
hier hetzelfdequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit al in spanning voor de F1 van morgenvroeg. Moet eigenlijk naar bed maar kan nu echt nog niet slapen
O echt. Kan je daar wakker van liggen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ze die Monegask maar bolken morgen![]()
![]()
Die spanning heb ik dus totaal niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga met vrienden kijken dus wij zitten al heul vroeg aan het bier. Dat gaat wel wat uit de hand lopen als hij kampioen wordt denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier hetzelfde
7 uur kijken poeh en dan maar hopen dat de vlag weer uit mag
Had je goed gecapt 😉quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
mooien tietenfoto had ik geplaatst he
Dat boeit echt helemaal niemand.quote:
mooi tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga met vrienden kijken dus wij zitten al heul vroeg aan het bier. Dat gaat wel wat uit de hand lopen als hij kampioen wordt denk ik.
Nou, ik zit gewoon ontzettend dikke voorpret te hebben, dus ben nog klaarwakker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Kan je daar wakker van liggen?
Hij wordt toch wel wereldkampioenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die spanning heb ik dus totaal niet.
Zolang ik heel thuis kom zonder van de fiets af te vallen vinnik het allemaal bestquote:
WAT DOE JE RAAR OVER UTRECHTquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad van die derderangs clubjes
Laatste keer dat ik illegaal een F1 stream keek was op hesgoal. Maar dat is al wel een half seizoen geleden hee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:09 schreef Paul het volgende:
nou als ik wakker ben zal ik ff f1 kijken hoor moet wel een illegaal streampje vinden ouwe reusjes
Wel ff beginnen met koffie ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |