Dit. Maar er zit nog een maand tussen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:42 schreef Bofjijff het volgende:
Vraag me af of dat een voordeel is voor feyenoord.
En dat ze 8 van de 10 eerste wedstrijden wonnen. Gruwelijk die nitwits aan de macht.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Het komt kennelijk niet in het koppie van Eenhoorn op dat de selectie van AZ dit seizoen niet zo best is.
Het is gewoon bullshit dat Pascal is ontslagen. De laatste jaren doet AZ het meer dan prima, en dat is dan meteen de nieuwe standaardquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Het komt kennelijk niet in het koppie van Eenhoorn op dat de selectie van AZ dit seizoen niet zo best is.
Sinds zijn ontslag bij Bayern is het imperium Kovac ingestort.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:02 schreef golfer het volgende:
En weer eentje ui tde Bundesliga:
Niko Kovac is ontslagen als trainer van VfL Wolfsburg. De 52-jarige Kroaat was bezig aan zijn tweede seizoen bij
de nummer 14 van de Bundesliga.
De nummer 8 van vorig seizoen verloor zaterdag thuis met 3-1 van FC Augsburg en heeft al elf wedstrijden op rij niet weten te winnen. In de beker viel in de achtste finales het doek. Eerder was Kovac al coach van Kroatië, Eintracht Frankfurt, Bayern München en AS Monaco.
quote:Een schijnvertoning met zware gevolgen voor Rik De Mil. Westerlo ontslaat zijn trainer op staande voet na de bijzonder opzichtige salonremise tegen Racing Genk. De Turkse eigenaars konden allerminst lachen met het schouwspel en houden de coach daar nu voor verantwoordelijk. "We kunnen niet aanvaarden dat onze waarden en normen in twijfel zouden worden getrokken", klinkt het.
Het einde van Westerlo - Racing Genk krijgt dan toch nog een bijzonder stevig staartje.
Eerst kondigde het bondsparket aan dat het wellicht stappen zal ondernemen, maar Westerlo heeft zijn eigen conclusies al getrokken.
Terwijl Rik De Mil na het bewuste slot nog licht over de feiten ging, deden de Turkse eigenaars van de Kemphanen dat allerminst. Zij keken met afgrijzen naar wat er zich op het veld afspeelde en voelden zich in hun eer gekrenkt.
In de tribune maakten eigenaar Oktay Ercan en vice-voorzitter Hassan Cetinkaya hun ongenoegen over het tafereel al duidelijk.
Rik De Mil, die langs de zijlijn naar verluidt afspraken maakte met collega Wouter Vrancken, betaalt nu de rekening en kreeg deze voormiddag zijn C4.
"Ondanks dat de club een langdurige samenwerking overwoog, vonden we het noodzakelijk om deze beslissing te nemen", klinkt het in een statement op de website van Westerlo.
"De club betreurt tot deze maatregel te moeten overgaan, maar kan niet aanvaarden dat haar waarden en normen in twijfel zouden worden getrokken. We bedanken Rik voor de geleverde prestatie en het behoud en wensen hem alle succes toe in de toekomst."
Waarschuwing van Vanhaezebrouck
Collega-trainer Hein Vanhaezebrouck had De Mil, die sinds december aan de slag was bij Westerlo, in de nasleep van de slotspeeldag overigens al gewaarschuwd voor mogelijke gevolgen.
"Dit draag je mee", aldus Vanhaezebrouck. "Zoiets komt op je lijstje als coach, want andere clubs zien dit ook. Misschien heeft zijn verleden (De Mil coachte Gent-rivaal Club Brugge, red.) er iets mee te maken."
De Mil verweerde zich nadien zo: "Kijk, we zijn weken bezig om ons te redden. Ik heb me absoluut zo ver mogelijk weggehouden van alle andere resultaten. We hebben ons gefocust om een punt te halen, nadat we geprobeerd hadden de match te winnen."
"Ik kan begrijpen dat het voor de anderen ontgoochelend is wat er in de slotminuten gebeurde. Maar met mijn verleden bij Club Brugge? Geen idee vanwaar dat komt. Mijn enige doel was de redding bij Westerlo."
Het is momenteel nog niet duidelijk wie straks overneemt bij Westerlo.
Of je kijkt even 2 posts boven die van jou?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Westerlo heeft zijn trainer ontslagen. Dat is een Belgische voetbalclub die in de hoogste afdeling speelt.
bron: sporza.be
[..]
Ach jaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je kijkt even 2 posts boven die van jou?
Fred Grim lijkt mij te snel ontslagen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:19 schreef tong80 het volgende:
Fred Grim na minder dan een jaar ontslagen als trainer van FC Emmen
Trainer Fred Grim en zijn assistent Erwin van Breugel zijn per direct op non-actief gesteld door FC Emmen. Dat meldt de club via de sociale mediakanalen. FC Emmen is nog vol in de race voor een play-offticket in de Keuken Kampioen Divisie.
https://www.ad.nl/nederla(...)n-fc-emmen~a2a82c01/
Ik dacht gelijk daar moet iets meer aan de hand zijn.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:03 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Fred Grim lijkt mij te snel ontslagen.
Okay, dit seizoen is het (nog) net niet gelukt.
Voor Emmen ook niet verstandig, want hij had een contract van twee seizoenen
Bron: https://www.ad.nl/nederla(...)e-laan-uit~a406f39c/quote:FC Den Bosch stuurt trainer Tomasz Kaczmarek dag na komst nieuwe investeerders de laan uit.
Tomasz Kaczmarek is niet meer de trainer van FC Den Bosch. De Poolse trainer wordt ‘vrijgesteld van werk’, zo meldt de Bossche club donderdagochtend op de eigen website. Assistent-trainer William van Overbeek maakt het seizoen af als interim. Het nieuws volgt een dag nadat de club bekendmaakte nieuwe aandeelhouders te hebben gevonden en grotendeels in Aziatische handen te komen.
FC Den Bosch bivakkeert het gehele seizoen al in de onderste regionen van de Keuken Kampioen Divisie. Onder Kaczmarek werd er dit seizoen pas zes keer gewonnen en werd er maar liefst negentien keer verloren. De Poolse trainer begon op 10 april 2023 aan zijn klus in Stadion De Vliert, precies een jaar en één dag later eindigt het dienstverband.
#justiceforgrimquote:Op donderdag 11 april 2024 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
Fredje Grim ja. Die dacht na RKC dat hij Jurgen Klopp was.
Het kan altijd nog slechter, weten ze intussen in Waalwijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
Fredje Grim ja. Die dacht na RKC dat hij Jurgen Klopp was.
'Vrijgesteld van werk.'quote:Op donderdag 11 april 2024 11:00 schreef Idisrom het volgende:
Zelfs FC Den Bosch meent de trainer te moeten ontslaan.
De play-offs waren toch al uit zicht. Dan denk ik, laat die trainer gewoon het seizoen afmaken.
[..]
Bron: https://www.ad.nl/nederla(...)e-laan-uit~a406f39c/
Maurice Verbernequote:Op donderdag 11 april 2024 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Vrijgesteld van werk.'Nu ajb geen Grim binnenhalen. Doe maar Jan Everse of Robert Molenaar.
Nou nou zeg...quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:47 schreef golfer het volgende:
Massimiliano Allegri heeft zijn woede-uitbarsting tijdens en na de Italiaanse bekerfinale moeten bekopen met ontslag. "Zijn gedrag tijdens en na de bekerfinale strookt niet met de waarden van Juventus", luidt een verklaring van de club.
Juventus won de bekerfinale afgelopen woensdag in het Stadio Olimpico in Rome met 1-0 van Atalanta. Al tijdens de wedstrijd had coach Allegri zijn emoties langs de zijlijn niet onder controle en in blessuretijd kreeg hij een rode kaart vanwege commentaar op de arbitrage.
Vervolgens deed de coach woedend zijn jasje uit, smeet het weg, deed zijn stropdas af, trok aan zijn overhemd en weigerde na afloop om felicitaties te ontvangen van Juventus-directeuren Cristiano Giuntoli en Maurizio Scanavino.
[ afbeelding ]
Daar kwam bij dat hij daarna naar verluidt journalist Guido Vaciago van de krant Tuttosport aanviel in de catacomben. "Ik weet waar ik je kan vinden. Ik zal je vinden en de oren van je kop scheuren. Ik zal je vinden en je op je gezicht slaan", zei Allegri volgens de journalist.
Met het ontslag komt een einde aan een lange periode van Allegri als coach van de club uit Turijn. Die periode begon in 2014, stopte even in 2019 en begon weer in 2021. Hij pakte vijf keer de Coppa Italia en werd ook vijf keer kampioen, van 2015 tot en met 2019.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:47 schreef golfer het volgende:
Massimiliano Allegri heeft zijn woede-uitbarsting tijdens en na de Italiaanse bekerfinale moeten bekopen met ontslag. "Zijn gedrag tijdens en na de bekerfinale strookt niet met de waarden van Juventus", luidt een verklaring van de club.
Juventus won de bekerfinale afgelopen woensdag in het Stadio Olimpico in Rome met 1-0 van Atalanta. Al tijdens de wedstrijd had coach Allegri zijn emoties langs de zijlijn niet onder controle en in blessuretijd kreeg hij een rode kaart vanwege commentaar op de arbitrage.
Vervolgens deed de coach woedend zijn jasje uit, smeet het weg, deed zijn stropdas af, trok aan zijn overhemd en weigerde na afloop om felicitaties te ontvangen van Juventus-directeuren Cristiano Giuntoli en Maurizio Scanavino.
[ afbeelding ]
Daar kwam bij dat hij daarna naar verluidt journalist Guido Vaciago van de krant Tuttosport aanviel in de catacomben. "Ik weet waar ik je kan vinden. Ik zal je vinden en de oren van je kop scheuren. Ik zal je vinden en je op je gezicht slaan", zei Allegri volgens de journalist.
Met het ontslag komt een einde aan een lange periode van Allegri als coach van de club uit Turijn. Die periode begon in 2014, stopte even in 2019 en begon weer in 2021. Hij pakte vijf keer de Coppa Italia en werd ook vijf keer kampioen, van 2015 tot en met 2019.
Als Erik daadwerkelijk gesacked wordt dan is dat een extra domper voor Ajax. Want die zijn al met iemand anders akkoord gegaan.quote:
Wow. Dat is wel pijnlijk.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:08 schreef golfer het volgende:
Daniele De Rossi is ontslagen als coach van AS Roma.
Onder leiding van het clubicoon werd in de eerste vier duels van het seizoen een keer verloren en drie keer gelijkgespeeld.
De 41-jarige De Rossi speelde van 2001 tot en met 2019 zelf in de hoofdmacht van AS Roma en volgde in januari José Mourinho op als trainer.
Vorig seizoen eindigde Roma als zesde in de Serie A. Daardoor speelt de club dit seizoen in de Europa League, waarin het in januari tegen AZ speelt.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:30 schreef onlogisch het volgende:
Voor Dirk zal het ook niet lang meer duren.
8 wedstrijden, één punt. Vandaag weer 0-3 onderuit.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-nederlaag~ac3a6a1d/
Ten Hag zit nog in een proces.quote:Op zondag 29 september 2024 20:13 schreef golfer het volgende:
Bij ManUnited is het ook voor Ten Hag
[ afbeelding ]
of hij heeft een afkoopsom die nog eens 10 keer hoger is dan bij kuytquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ten Hag zit nog in een proces.
[ x ]
Dat proces is nu voorbij.quote:
Oké die zag ik niet aankomenquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:33 schreef golfer het volgende:
Sparta heeft trainer Jeroen Rijsdijk ontslagen. De nummer elf van de eredivisie won donderdagavond nog na verlenging in de KNVB-beker van amateurclub Hercules.
Rijsdijk was sinds de zomer van 2023 de hoofdtrainer bij de Rotterdamse club, waar hij eerst assistent-trainer was van Maurice Steijn.
"Maar het is wel een echte gentleman"quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:40 schreef Mani89 het volgende:
Ach slapzak Gio, wie had dat gedacht. Nog 1 club die erin trapt en we hebben de zoveelste Nederlandse oud-topvoetballer die we kunnen begraven als trainer. Lachwekkend.
Kuyt heeft vandaag gewonnen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
of hij heeft een afkoopsom die nog eens 10 keer hoger is dan bij kuyt
Nee.quote:Op zondag 1 december 2024 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kuyt heeft vandaag gewonnen.
Misschien kan Marco Rose nog een assistent gebruiken in Leipzigquote:Op maandag 16 december 2024 15:20 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De lange arm van Klopp kent geen medelijden!
Moet gewoon lekker assistentje blijven, kan gewoon niet omgaan met een rol als hoofdcoach. Beetje hetzelfde als Frank de Boer en al die andere mislukte trainers.quote:
functie elders zekerquote:Op zondag 5 januari 2025 16:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Maar Mr. de Graafschap vertrekt ook na dit ontslag niet bij 'zijn club' :
[ x ]
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:16 schreef golfer het volgende:
Dick Schreuder is niet langer trainer van CD Castellón. De club uit La Liga 2 besloot de 53-jarige coach na een 2-1
nederlaag tegen Cordobá te ontslaan.
Schreuder stapte in de zomer van 2023 over van PEC Zwolle naar Castellón en dwong in Spanje in zijn eerste seizoen promotie af naar het tweede niveau. Na 23 ronden staat Castellón veertiende.
Schreuder had nog een contract tot de zomer van 2027 bij Castellón.
Die is nu nog niet ontslagen en hoort dus niet in dit topic thuis.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:03 schreef TLC het volgende:
Belgie weer met n middelmatige buitenlandse trainer aan t roer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |