Maar daar werkt hij toch zelf aan mee?quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:07 schreef GandhiHimself het volgende:
Iedere ademhaling van Tom Dumoulin wordt nog uitgemolken. Hopelijk voor hem vindt hij eens rust.
Tsja, ik vind hem ook wel naïef eigenlijk daarin. Hij wint een van de grootste wielerkoersen ter wereld, wat Nederlanders zeer zelden lukt, en is dan verbaasd dat hij beroemd wordt. Kennelijk kan hij daar niet goed mee omgaan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:07 schreef GandhiHimself het volgende:
Iedere ademhaling van Tom Dumoulin wordt nog uitgemolken. Hopelijk voor hem vindt hij eens rust.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:12 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Jazeker. Je eerst niet meer kunnen opladen voor het WK (tijdrijden), en vlak daarna steeds beginnen te praten over een terugkeer in een functie in het wielrennen.
Dan heb ik meer respect voor een Gilbert Ook blijven doorgaan in je vervalperiode, maar dan bij afscheid nu wel even afstand nemen van het fietsen.
Schandalige tekst inderdaad!quote:Hij laat een filmpje op zijn telefoon zien, waarop hij tijdens het WK zijn stem schor schreeuwt voor vriend Pascal Eenkhoorn. „Ik vond het sfeertje zo leuk dat ik dacht: dit is mijn wereld. Ik ben er niet klaar mee. Het voelt als thuis. Ik voel nog steeds de liefde voor de fiets. Misschien word ik ooit coach, consultant. Maar ik blijf nog even weg bij een profploeg.”
Hij gaf zelf toch een interview? Misschien moet 'ie daar dan ook mee stoppen als het hem te doen is om rust.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:07 schreef GandhiHimself het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)nederlandse-wegploegquote:Succescoach Haak aan de slag bij nieuwe Nederlandse wegploeg
Bijna een jaar nadat hij abrupt was gestopt als succesvolle bondscoach van de teamsprinters, heeft Hugo Haak een nieuwe uitdaging gevonden. De tweevoudig Nederlands Coach van het Jaar stapt over naar de weg en gaat een nieuwe Nederlandse mannenploeg leiden: TDT-Unibet Cycling Team.
"Ik heb een nieuwe baan. Ik sla een andere weg in", omschrijft Haak met een knipoog zijn overgang van de baan naar de weg.
Hele jaar de kantjes er af lopen bij Bingoal en je zelf dan gewoon weer opstellen bij je eigen teamquote:Op woensdag 9 november 2022 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tietema is wel de meest vermoeiende act naar Rutger Bregman en Thierry Baudet. Vindt zichzelf veel te goed en veel te leuk voor wat t is.
Over die ploeg is het wel gewoon lekker rustig. Bullshit-bingokaart bij dit team een stuk minder snel vol dan bij Beat.quote:Op woensdag 9 november 2022 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tietema is wel de meest vermoeiende act na Rutger Bregman en Thierry Baudet. Vindt zichzelf veel te goed en veel te leuk voor wat t is.
Van pro-conti naar conti niveau is toch gewoon degradatie?quote:Op woensdag 9 november 2022 17:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hele jaar de kantjes er af lopen bij Bingoal en je zelf dan gewoon weer opstellen bij je eigen team
Jazeker. Continentaal team past in elk geval beter bij hem dan niet-conti. Of het genoeg is, dat zal moeten blijken. Koersjes waar hij elke keer 'n DNF scoort, rijden jongens als De Vries en Bloem wel uit.quote:Op zondag 13 november 2022 15:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van pro-conti naar conti niveau is toch gewoon degradatie?
Volgens mij stond in de mail dat er voor android-tv niks verandert. Ik neem aan dat je de oude app kan blijven gebruiken danquote:Op woensdag 16 november 2022 14:35 schreef TommyL0204 het volgende:
Beetje off-topic..
Maar ik weet dat nog veel gebruikers de onvolprezen Eurosport PLAYER gebruiken.
Nou kreeg ik een mail dat de Player per 13-01-2023 stopt. Het gaat over naar de normale Eurosport app.
Content en abonnement zouden gelijk blijven.
Helaas kan ik op de officiële manier nog niet de Eurosport app vinden op mijn Nvidia Shield.
De player werkt gelukkig nog wel.
Meer mensen deze mail ontvangen? En meer Android TV gebruikers? Ik mag toch hopen dat alles voor januari recht is getrokken
quote:Als je op een Xbox, Playstation 4, Samsung TV, Android TV of Fire TV kijkt, kun je inloggen en kijken zoals je dat normaal doet.
Ik vraag me nog steeds af waar al die DNF'jes vandaan kwamen, want zijn trainingswaarden waren helemaal nog niet zo slecht als ik de verhalen mag geloven. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het een mentale kwestie is bij Tietema. En in dat kader vind ik dit een aparte stap.quote:Op maandag 14 november 2022 14:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jazeker. Continentaal team past in elk geval beter bij hem dan niet-conti. Of het genoeg is, dat zal moeten blijken. Koersjes waar hij elke keer 'n DNF scoort, rijden jongens als De Vries en Bloem wel uit.
Een mentale kwestie zou kunnen. Je hebt renners die tijdens trainingen de stenen uit de straat rijden, maar in wedstrijden dicht klappen.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waar al die DNF'jes vandaan kwamen, want zijn trainingswaarden waren helemaal nog niet zo slecht als ik de verhalen mag geloven. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het een mentale kwestie is bij Tietema. En in dat kader vind ik dit een aparte stap.
Sowieso, hoe kun je nu tegelijk ploegleider en renner en ook nog 'content creator' zijn? Volgens mij probeert hij ook veel te veel tegelijk te doen.
Je gaat door voor de koelkast! Hij is zelf overigens fel tegenstander van mechanische doping.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft ze flink op hun Klöden gegeven.
Ah oke, nee dan kan het niet inderdaadquote:Dat W. voorafgaand aan de vechtpartij in december zijn (inmiddels ex-)partner langere tijd mishandeld zou hebben, klopt volgens Hurenkamp niet: „Daar is geen sprake van. Zo kennen we mijn cliënt ook niet. Het is een goede wielrenner, die mooie prestaties heeft neergezet.
Mechanische doping ís ook een stap verder dan normale doping natuurlijk. Bij normale doping is het in ieder geval nog je eigen lichaam dat het werk doet.quote:Op woensdag 23 november 2022 09:28 schreef DeeBee het volgende:
Grappig is dat, 'normale' doping als onderdeel van het spel zien, maar mechanische doping als een stap te ver.
Il Cobra, wat een legende.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Rob Harmeling in beeld als ploegleider Tietema'
Ik vind het precies omgekeerd. Bij normale doping breng je je eigen gezondheid gewoon bewust in gevaar en op het hoogtepunt (en wellicht nu nog steeds) is het voor anderen dan ook aan- of afhaken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mechanische doping ís ook een stap verder dan normale doping natuurlijk. Bij normale doping is het in ieder geval nog je eigen lichaam dat het werk doet.
Harkema is het Oss van Friesland?quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Man uit Harkema blijkt daadwerkelijk messentrekker te zijn, kunst.
Bij normale doping lever je in elk geval zelf nog de prestatie, met een opgefokt lichaam, maar wel met jouw lichaam. Bij mechanische doping ben je gewoon aan het e-biken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het precies omgekeerd. Bij normale doping breng je je eigen gezondheid gewoon bewust in gevaar en op het hoogtepunt (en wellicht nu nog steeds) is het voor anderen dan ook aan- of afhaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |