Dit klinkt best raar.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben dat fragment over de piemel van Martin nu aan het monteren ....
Ah! de piemel die speciaal voor Zoe wasquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben dat fragment over de piemel van Martin nu aan het monteren ....
De piemel speciaal voor Zoe die iedereen heeft gezien behalve Zoe. Die piemelquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah! de piemel die speciaal voor Zoe was
Dat lokt mensen gok ik, zeker rond deze tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel een mooie TT voor de volgende COS ....
Ze bleef erover praten, maar het moet gezien de streams een hele snelle verborgen flash zijn geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah! de piemel die speciaal voor Zoe was
Welk kamp is Nadir ...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:21 schreef puzziepie het volgende:
Nadir heeft een goed gesprek gehad met Isaac. Die heeft ook niet door dat Isaac beide kampen played
En ook nog wat andere dingenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie in Jeffrey wel een beetje een Huub, hij moet alleen nog een beetje rijpen ...
Arme Mexx die keekquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze bleef erover praten, maar het moet gezien de streams een hele snelle verborgen flash zijn geweest
[ afbeelding ]
Ik ben net als Jeffrey.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie in Jeffrey wel een beetje een Huub, hij moet alleen nog een beetje rijpen ...
Zoe ? ...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ... Jeff,Wendy Babette, Kim, Berend ?
Zoe is een spionquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoe ? ...
Zat Nadir vroeger bij de mocro maffia ? Hij heeft het over zn verleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |