Kan je eens aanwijzen welke users dat hebben gezegd en waar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat we in een dictatuur leven.
Wij mogen hier kritiek hebben op het westen maar sommige users vinden dat niet kunnen.
Die denkwijze komt overeen met een dictatuur.
Vorige paginaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:46 schreef The_End het volgende:
[..]
Kan je eens aanwijzen welke users dat hebben gezegd en waar?
Post #120quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:52 schreef The_End het volgende:
[..]
Onbekende user. Kan je het even quoten?
Ja, ik weet niet of je expres aan het framen bent of gewoon niet begrijpt wat er staat. Punt is dat je stelling een leugen is. Er is geen user die heeft gezegd wat jij claimt.quote:
Ik ben bang dat jij het niet begrijpt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:55 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of je expres aan het framen bent of gewoon niet begrijpt wat er staat. Punt is dat je stelling een leugen is. Er is geen user die heeft gezegd wat jij claimt.
Nee, de persoon noemt het in context waarbij jij en anderen klagen over het westen en een dictatuur in Rusland verdedigen. Hij zegt dan ook niet dat je niet mag klagen. Hij vindt het op zijn zachts gezegd hypocriet. Daarnaast heeft hij niet gezegd dat het niet mag. Dat woordje heb jij toegevoegd om hem daarna te framen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij het niet begrijpt.
Er staat duidelijk dat het een BNW dingetje is om te klagen over het westen en in het westen te wonen.
Dan is dus duidelijk dat die persoon het daar niet mee eens is.
Kan je een quote van mij laten zien waar ik de dictatuur in Rusland verdedig?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:59 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee, de persoon noemt het in context waarbij jij en anderen klagen over het westen en een dictatuur in Rusland verdedigen. Hij zegt dan ook niet dat je niet mag klagen. Hij vindt het op zijn zachts gezegd hypocriet.
Jij noemt dat censuur en dat is domweg niet waar.
Ben je discussie over hoe welvarend Rusland wel niet is vergeten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Kan je een quote van mij laten zien waar ik de dictatuur in Rusland verdedig?
Dat is geen quote.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:07 schreef The_End het volgende:
[..]
Ben je discussie over hoe welvarend Rusland wel niet is vergeten?
Twee topics geleden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is geen quote.
Dus nogmaals, wil je mij aub een quote laten zien waar ik de dictatuur van Rusland verdedig?
Degene die jij quote zei in ieder geval niet dat jij de gevangenis in moest voor een stomme opmerking over het westen. Dus wie dan wel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat we in een dictatuur leven.
Wij mogen hier kritiek hebben op het westen maar sommige users vinden dat niet kunnen.
Die denkwijze komt overeen met een dictatuur.
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat ik volgens hem de gevangenis in moestquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Degene die jij quote zei in ieder geval niet dat jij de gevangenis in moest voor een stomme opmerking over het westen. Dus wie dan wel?
Dat zeg ik niet! Het mooie is zelfs wij kunnen dat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Want omdat we in het westen wonen mogen we geen kritiek hebben op het westen?
Dat lijkt wel een beetje op een dictatuur.
Die discussie waarin je eigen bron aantoonde dat Rusland op allerlei gebieden ergens in de Europese middenmoot zit?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:07 schreef The_End het volgende:
[..]
Ben je discussie over hoe welvarend Rusland wel niet is vergeten?
Nah dat is ook wat overdreven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:25 schreef Grems het volgende:
[..]
Die discussie waarin je eigen bron aantoonde dat Rusland op allerlei gebieden ergens in de Europese middenmoot zit?
Mensen die nog nooit ergens geweest zijn en nog steeds denken dat alles buiten "het Westen" een nauwelijks bewoonbare negorij is
Dus je mag iets niet, maar er zijn geen negatieve gevolgen. Klinkt net alsof het dan wel mag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat ik volgens hem de gevangenis in moest
En een negatief gevolg is dan automatisch een gevangenisstraf?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus je mag iets niet, maar er zijn geen negatieve gevolgen. Klinkt net alsof het dan wel mag.
Wat bedoelde je er anders mee toen je zei dat je iets niet mocht van de ander en het een dictatuur leek?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En een negatief gevolg is dan automatisch een gevangenisstraf?
Dat negatief praten over het gebied waar je woont niet gewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat bedoelde je er anders mee toen je zei dat je iets niet mocht van de ander en het een dictatuur leek?
Niet gewaardeerd worden is een dictatuur? Man man manquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat negatief praten over het gebied waar je woont niet gewaardeerd wordt.
Verschillende landen verschillende regels.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat negatief praten over het gebied waar je woont niet gewaardeerd wordt.
Zo simplistisch zijn democratieen niet en de mate waarin ze het zijn verschilt idd en ze zijn aan verandering onderhevig maar de Oostbloklanden worden nog wel degelijk onder de democratieen gerekend hoewel er natuurlijk nog veel te verbeteren valt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:27 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Dat is wel een heel simplistische kijk op deze materie.
Welke Demokratieen? Voormalige Oostblok? Daar zit geen snipper Democratie bij.
Niet persoonlijk worden svp!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is vaak onderdeel van in een dictatuur de verkeerde mening op internet zetten. In plaats van zoals hier in Nederland bij jou dat iemand het oneens is met je mening en dus niet met de zo verlangde positieve validatie reageert. Denk je niet dat het een beetje kansloos is dat je over dictatuur liep te huilen als je het zo terugleest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |