Ik mag hopen dat Janse van Rensburg niet voor het tweede jaar op rij bij het grof vuil eindigt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:55 schreef skysherrif het volgende:
Barbier vindt toch ook nog wel een plekje... hoop ik
Als de ploeg in afgeslankte vorm verder gaat, is het maar de vraag of ze een wild card krijgen. Vast niet. En die namen die ze aankondigden zullen ook wel nodig zijn geweest om de kans op een wild card wat te vergroten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
De geruchten voorlopig:
Laurence: AG2R
Mozzato: Arkea
Bonnamour: Total
Sinkeldam: Alpecin
Verder kwam Ciro vandaag met het nieuws dat Cav sowieso niet naar de ploeg gaat, zelfs niet als de ploeg afgeslankt alsnog doorgaat.
AlpeSinkeldamquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:36 schreef TheArt het volgende:
De geruchten voorlopig:
[...]
Sinkeldam: Alpecin
Dat elke Franse PCT ploeg maar dood mag gaan zodat we verlost zijn van alle kreupele jammerende middelmatige kutbelgen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://sporza.be/nl/2022(...)fzege~1670264852481/
Ligt dit aan het puntensysteem @:Mani89 ?
quote:
quote:Nu zijn plan om een megaploeg te maken rond Mark Cavendish mislukt is, gaat Jérôme Pineau voor een continentale ploeg van een twaalftal renners en een vrouwenploeg. Dat meldde de lokale krant La Télégramme. Voor een ProTeam is de uitgestelde deadline al voorbij, maar om een continentale ploeg op te starten heeft de ex-prof uit Nantes wel nog tijd.
Door het vertrek van Victor Koretzky (Bora-hansgrohe) liggen er nog twintig onder contract, waaronder Cyril Lemoine die van plan was om na Parijs-Roubaix met pensioen te gaan, maar omdat het team geen Proteam-status is, kan dat niet langer. Verwacht wordt dat ook Axel Laurance, Franck Bonnamour, Luca Mozzato en ook alsnog Pierre Rolland snel weg kunnen zijn. Maar wat met de rest waaronder onze landgenoten Jens Debusschere, Jordi Warlop en Eliot Lietaer? De Franse ploegmanager zou in totaal een budget van een dikke vier miljoen euro hebben verzameld.
De vrouwenploeg zou nieuw zijn. De koprvouw is de 33-jarige Audrey Cordon-Ragot die dit seizoen nog voor Trek-Segafredo reed. De bedoeling is dat Pineau daarmee een wildcard versiert voor de Tour de France Femmes avec Zwift die voor hoofdsponsor B&B Hotels héél belangrijk is. Die twee kleine projecten is wat misschien overblijft van het heel grote verhaal dat Pineau met Cavendish, de stad Parijs en een in oktober afgehaakte hoofdsponsor (Sephora, volgens de Franse krant L’Equipe) voor ogen had.
Ja dat wordt zonder twijfel AG2R. Maar goed initiatief om Continentaal verder te gaan, hadden ze veel eerder moeten doen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Quick Step of AG2R, dat lijkt me niet zo'n ingewikkelde keuze.
Als mijn Franck Bonnamour maar gered wordt. De rest mag zinken, op Laurance na dan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou Lietaer, Warlop en Jens B. adviseren contact op te nemen met Tartaletto.
Bonnamour komt sowieso nog wel aan de bak. Die zie ik ook nog wel bij AG2R belanden als Laurance voor Quick Step kiest. Ook voor Schönberger, Lecroq en Barthe zal er op ProContinentaal-niveau nog wel plaats zijn, voor de rest waag ik dat te betwijfelen.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bonnamour hoopt naar Total te kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |