volgende weken zeer veel scheten van mandelinequote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
En zo zit de Loods een maand+een week vast aan die Ouwe Droeftoeter Maddie... niet weg te krijgen voorlopig
HAHHAHAHAHAHA :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgende weken zeer veel scheten van mandeline
Vandaar dat de meesten ook op haar gestemd hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:43 schreef engine het volgende:
[..]
Juist wel. Die rent na twee weken de poort uit is de voorspelling van de groep.
en anders heeft Febo wel even geholpen duurde wel bijzonder lang..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vandaar dat de meesten ook op haar gestemd hebben
Bestorm het kantoorquote:
Je hoeft dit niet meer nieuwe cap te maken, ze zal letterlijk in die kleding voor de tijd blijven zitten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
Wen maar aan dit beeld
[ afbeelding ]
vind ik wel flauw van Martin. Het is niet zo dat het de schuld van Madeleine is dat hij geen manager meer is. Hij was maar manager voor 1 maand, van te voren bekend. Hij kan toch gewoon even Madeleine helpen met het een en ander?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Martin helpt haar wel, maar niet scheutig.. ik geen 'm gelijk.. ze wou die plek.. eat it
wanda is de schaduwmanagerquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het getuigd niet bepaald van zelfvertrouwen als ze nog 2 aanspreekpunten heeft benoemd. Dan krijg je toch een gevoel van achterkamertjespolitiek.
Hij helpt ook. Tegelijkertijd heeft hij alles zelf moeten uitzoeken en werd daarbij continu bekritiseerd. Maddy mag ook wel wat zelfstandigheid tentoonspreidenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik wel flauw van Martin. Het is niet zo dat het de schuld van Madeleine is dat hij geen manager meer is. Hij was maar manager voor 1 maand, van te voren bekend. Hij kan toch gewoon even Madeleine helpen met het een en ander?
Hij gaf toch ook gewoon antwoord? Verder zoekt ze het zelf maar uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik wel flauw van Martin. Het is niet zo dat het de schuld van Madeleine is dat hij geen manager meer is. Hij was maar manager voor 1 maand, van te voren bekend. Hij kan toch gewoon even Madeleine helpen met het een en ander?
Daarom, ridicuul! Doe het dan zelf met je grootsmoel! Lekker verschuilenquote:
Dan zijn er 2 managers.. Maddie blijft dit een maand lang doen bij iedereen, gelijk afkappenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Idd denk dat een flink aantal strategies gekozen hebben.quote:
Ja Kenzy. Hij is zo boos en wil met FEBO praten of dit allemaal mag?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat hoor ik Ruben nu zeggen: hij zou iemand 2 x bedreigd hebben? Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |