abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 08:35:56 #1
382129 crew  Donna
pi_206208870
Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van programma's als "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

https://www.instagram.com/demammavan/ - Annemarie Geerts, moeder van 8 kinderen en hebben meegedaan aan "waar doen ze het van'.
https://www.instagram.com/famjelies/ - Familie Jelies, gelovig gezin uit een huis vol
https://www.instagram.com/wendy_wylenzek/ - Wendy Wylenzek, moeder van 4 dochters en heel veel dieren.
https://www.instagram.com/creato_da_pris/ - Priscilla Spruijt, altijd vrolijk, altijd aan het schilderen, moeder van 5, creatieve ondernemer
https://instagram.com/levenvanlinda?igshid=YmMyMTA2M2Y=
De familie van Linda, bekend van waar doen ze het van?

• Wie nog meer?

Verbaas u niet, verwonder u slechts. :W

En welkom alle Viva-leden, praat hier verder *O*
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 08:38:05 #2
382129 crew  Donna
pi_206208881
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:01 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ik verbaas me erover dat mensen dingen niet zien. Hoe dan? Of kijken ze dan maar heel soms? Misschien dat het er dan minder dik bovenop ligt?
Ja ik denk dat ze maar flarden zien inderdaad.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 09:12:07 #3
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_206209121
Hip en Hot zegt long covid te hebben. Maar als ik zie wat ze allemaal doet pff :o. Zou ik ook wel willen kunnen -O-
pi_206209214
Vlogmania is echt genot
U MAD?
pi_206211977
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:01 schreef Roselyn het volgende:
llie ;-)
Al mijn vriendinnen gebruiken instagram om te loeren bij anderen :P

Ik vind het trouwens ook wel bijzonder, dat extreme sporten ineens van AM. Nogmaals, ik doe het haar niet na, maar er zal vast wel weer iets achter liggen. Een samenwerking oid.
Shine bright like a diamond.
pi_206212270
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:47 schreef June. het volgende:

[..]
Al mijn vriendinnen gebruiken instagram om te loeren bij anderen :P

Ik vind het trouwens ook wel bijzonder, dat extreme sporten ineens van AM. Nogmaals, ik doe het haar niet na, maar er zal vast wel weer iets achter liggen. Een samenwerking oid.
Inderdaad, net zoals nu gebleken is met het hele plan-verhaal. De planboxen zijn gestopt, en ineens blijkt ze helemaal niet te kunnen plannen…
pi_206219727
Ik begrijp er niks meer van. Ze ging sporten, kreeg begeleiding van powermammma oid, daarna besloot ze een halve marathon gaan rennen, onder begeleiding van weer een ander. Bij deze krijgt ze ook advies over voeding. Maar ineens wordt er ook geklommen geboulderd voor kracht, onder begeleiding van weer iemand anders.
En nu heeft ze Lot XYZ op het oog/een samenwerking mee geritseld, over lijnen zonder lijden oid.
Waarvoor is dat laatste nu weer nodig? Ze heeft een prima lijf (ze zal moeten beseffen dat die hammen gewoon bij het ouder worden horen ;-) ), moet elke dag extra eiwit eten omdat ze zogenaamd inmiddels een ervaren sporter is maar toch moeten er ineens calorieën geteld worden?
Hoeveel begeleiding kun je krijgen bij een nieuwe hobby zeg?!

En inderdaad, de planboxen zijn afgelopen dus er wordt niet meer gepland?
pi_206219859
quote:
6s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 23:19 schreef Roselyn het volgende:
Ik begrijp er niks meer van. Ze ging sporten, kreeg begeleiding van powermammma oid, daarna besloot ze een halve marathon gaan rennen, onder begeleiding van weer een ander. Bij deze krijgt ze ook advies over voeding. Maar ineens wordt er ook geklommen geboulderd voor kracht, onder begeleiding van weer iemand anders.
En nu heeft ze Lot XYZ op het oog/een samenwerking mee geritseld, over lijnen zonder lijden oid.
Waarvoor is dat laatste nu weer nodig? Ze heeft een prima lijf (ze zal moeten beseffen dat die hammen gewoon bij het ouder worden horen ;-) ), moet elke dag extra eiwit eten omdat ze zogenaamd inmiddels een ervaren sporter is maar toch moeten er ineens calorieën geteld worden?
Hoeveel begeleiding kun je krijgen bij een nieuwe hobby zeg?!

En inderdaad, de planboxen zijn afgelopen dus er wordt niet meer gepland?
Ik denk dat ze op dit moment alle kanten van sporten aan het verkennen is, om te zien op welk gebied de beste samenwerkingen mogelijk zijn.

Voor mij des te meer reden om haar nog minder serieus te nemen dan ik al deed :')
pi_206230188
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hip en Hot zegt long covid te hebben. Maar als ik zie wat ze allemaal doet pff :o. Zou ik ook wel willen kunnen -O-
Echt hè? Ik ben al 2,5 jaar onderweg met lc. Ben al blij als ik gewoon kan werken.
Let the games begin...
pi_206230229
Wat een ontplofte teringzooi daar bij Wendy.
Ben benieuwd of ze na die kledingbeurs de boel weer op orde krijgt.
Let the games begin...
pi_206234396
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:52 schreef Nexpreszo het volgende:
Wat een ontplofte teringzooi daar bij Wendy.
Ben benieuwd of ze na die kledingbeurs de boel weer op orde krijgt.
Het stapelt daar na iedere beurs weer meer op voor mijn gevoel. Ze houdt veel teveel over, en dan voor een volgende beurs weer allemaal nieuwe donaties…

Echt goede reclame voor die knutselboxen dat het de bedoeling is dat een kind zich er 12 dagen mee vermaakt, maar dat het eigenlijk neerkomt op een uurtje of 2 knutselen voor ¤40(!!!) per kind. Bewaar een schoenendoos en ga naar de Action. Echt…
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:25:21 #12
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_206234426
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:51 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Echt hè? Ik ben al 2,5 jaar onderweg met lc. Ben al blij als ik gewoon kan werken.
Ja dat inderdaad. En dan ben ik nog maar 9 maanden onderweg...

Ja dat tempo pfff zo zonde ziet er best leuk uit.
pi_206235736
Sterkte voor jullie beide, Bubseltje en Nexpreszo!
pi_206235790
quote:
6s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 23:19 schreef Roselyn het volgende:
Ik begrijp er niks meer van. Ze ging sporten, kreeg begeleiding van powermammma oid, daarna besloot ze een halve marathon gaan rennen, onder begeleiding van weer een ander. Bij deze krijgt ze ook advies over voeding. Maar ineens wordt er ook geklommen geboulderd voor kracht, onder begeleiding van weer iemand anders.
En nu heeft ze Lot XYZ op het oog/een samenwerking mee geritseld, over lijnen zonder lijden oid.
Waarvoor is dat laatste nu weer nodig? Ze heeft een prima lijf (ze zal moeten beseffen dat die hammen gewoon bij het ouder worden horen ;-) ), moet elke dag extra eiwit eten omdat ze zogenaamd inmiddels een ervaren sporter is maar toch moeten er ineens calorieën geteld worden?
Hoeveel begeleiding kun je krijgen bij een nieuwe hobby zeg?!

En inderdaad, de planboxen zijn afgelopen dus er wordt niet meer gepland?
THA VLOGS moeten doorgaan !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_206271661
AM die klaagt over zand in huis gaat zélf door het zand lopen en zonder haar voeten te vegen weer naar binnen. Die vrouw :')

En wat bijzonder om de hele fam in stories met filmpjes te taggen.
pi_206272965
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 09:06 schreef Danielle_ het volgende:
AM die klaagt over zand in huis gaat zélf door het zand lopen en zonder haar voeten te vegen weer naar binnen. Die vrouw :')

En wat bijzonder om de hele fam in stories met filmpjes te taggen.
Alles voor het bereik denk ik?
Reels zorgen voor groter bereik.
Let the games begin...
pi_206273324
AM die niet over Kerst wil horen en ook steeds Debbie daar in noemt
Maar zelf wel de meiden het hele weekend aan de kerst knutseldoos laten werken. Mét lichtjes waar ze bij Groenrijk niet naar mochten kijken!
En ze mochten ook de hondenknuffels niet aanraken waarmee ze later wel in die koets zaten!
pi_206276465
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 11:41 schreef Earring het volgende:
AM die niet over Kerst wil horen en ook steeds Debbie daar in noemt
Maar zelf wel de meiden het hele weekend aan de kerst knutseldoos laten werken. Mét lichtjes waar ze bij Groenrijk niet naar mochten kijken!
En ze mochten ook de hondenknuffels niet aanraken waarmee ze later wel in die koets zaten!
Bijzondere tegenstrijdigheden he >:)
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 21:33:55 #19
382129 crew  Donna
pi_206280391
Ik ben er wel echt klaar mee, met AM. Volg haar niet meer.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:48:06 #20
382129 crew  Donna
pi_206283991
Ben ook echt helemaal klaar met het topic op Viva.
pi_206288311
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:48 schreef Donna het volgende:
Ben ook echt helemaal klaar met het topic op Viva.
Welkom bij de club.
Ik was er vorige week even helemaal klaar mee.
Ik mocht niet zeggen dat Wendy niet werkt maar er mag wel van alles gezegd worden over psychische toestanden.
En zo gaat het vaak. En P zit gewoon te zuigen.
Want lelijke dingen mag je alleen over de fam Schelvis zeggen.
Wat het verschil is? Geen idee.
Let the games begin...
pi_206288349
Ik zat net even bij te gluren bij AM. Even alle samenwerkingen op een rijtje.
Wie voorspelde die leuke tassen van DeMeiden?
Ook een samenwerking. Net als dat karretje (x2).

Daar ligt mijn irritatie ook. Bij Tamara denk ik niet aan een samenwerking met Jumbo. Maar ze bestelt er gewoon boodschappen. En houdt van taart. Ik vind wel iets van hun eetpatroon, maar het is wel eerlijk en niet manipulatief.
Bij AM zie je van alles voorbij komen waar ze enthousiast over is. Maar je weet eigenlijk nooit of haar enthousiasme gemeend is. Ze zei ooit niks te promoten waar ze niet achter staat. En dat geloof ik inmiddels niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nexpreszo op 11-10-2022 20:46:45 ]
Let the games begin...
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:29:29 #23
382129 crew  Donna
pi_206288637
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 19:06 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik zat net even bij te gluren bij AM. Even alle samenwerkingen op een rijtje.
Wie voorspelde die leuke tassen van DeMeiden?
Ook een samenwerking. Net als dat karretje (x2).

Daar ligt mijn irritatie ook. Bij Wendy denk ik niet aan een samenwerking met Jumbo. Maar de bestelt er gewoon boodschappen. En houdt van taart. Ik vind wel iets van hun eetpatroon, maar het is wel eerlijk en niet manipulatief.
Bij AM zie je van alles voorbij komen waar ze enthousiast over is. Maar je weet eigenlijk nooit of haar enthousiasme gemeend is. Ze zei ooit niks te promoten waar ze niet achter staat. En dat geloof ik inmiddels niet meer.
Achteraf gezien was dat toen al niet zo. Zodra de samenwerking stopt, zijn die producten ook uit beeld. Als je ergens echt enthousiast over bent doe je dat niet. En zo ging het toen ook al. Alleen was het toen veel minder massaal en viel het bijna niet op.
pi_206288882
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 19:06 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik zat net even bij te gluren bij AM. Even alle samenwerkingen op een rijtje.
Wie voorspelde die leuke tassen van DeMeiden?
Ook een samenwerking. Net als dat karretje (x2).

Daar ligt mijn irritatie ook. Bij Wendy denk ik niet aan een samenwerking met Jumbo. Maar de bestelt er gewoon boodschappen. En houdt van taart. Ik vind wel iets van hun eetpatroon, maar het is wel eerlijk en niet manipulatief.
Bij AM zie je van alles voorbij komen waar ze enthousiast over is. Maar je weet eigenlijk nooit of haar enthousiasme gemeend is. Ze zei ooit niks te promoten waar ze niet achter staat. En dat geloof ik inmiddels niet meer.
Wendy bestelt toch niet bij de Jumbo?
AH of Picnic is het nu volgens mij
En eet ze taart? Stroopwafels it is!
pi_206290132
Duh. Ik zat te slapen. Ik bedoelde Tamara.
Wendy heeft sporadisch een samenwerking.
Let the games begin...
pi_206290455
AM zet haar kinderen verplicht achter een tablet als het haar uitkomt, en sleept haar kinderen van de ene naar de andere samenwerking. Maar kinderen spelen niet meer buiten, in een speeltuin bijvoorbeeld, omdat ze zo veranderen en de speeltuinen niet meer aantrekkelijk zijn. Goed verhaal weer, wederom helemaal niet tegenstrijdig… Ik merk dat ik steeds meer geneigd ben om haar te ontvolgen, maar toch he, het irritainment… Haha.

Ik ga overigens naar Wendy hoor, als Pris daar een workshop gaat geven! Wie gaat er mee? :s)
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:09:33 #27
382129 crew  Donna
pi_206290548
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 21:04 schreef Danielle_ het volgende:
AM zet haar kinderen verplicht achter een tablet als het haar uitkomt, en sleept haar kinderen van de ene naar de andere samenwerking. Maar kinderen spelen niet meer buiten, in een speeltuin bijvoorbeeld, omdat ze zo veranderen en de speeltuinen niet meer aantrekkelijk zijn. Goed verhaal weer, wederom helemaal niet tegenstrijdig… Ik merk dat ik steeds meer geneigd ben om haar te ontvolgen, maar toch he, het irritainment… Haha.

Ik ga overigens naar Wendy hoor, als Pris daar een workshop gaat geven! Wie gaat er mee? :s)
Jaaaaa, leuk!!
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:24:54 #28
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_206290810
Pris heeft me aan het breien gekregen :D Zij is leuk om te volgen.

De andere dames wonen hier om de hoek en vind ik helemaal niet leuk in het echt :@
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_206291389
Wie is Marieke___5? AM gaat haar blokkeren gok ik :') Ze plaatst een reactie dat AM, vanwege de ad, een verhaal wil houden waarmee ze haar eigen omgeving geen recht doet. Heeft al 4 likes, daar gaan dus weer wat te kritische volgers in de ogen van AM. ;-)
pi_206291428
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 21:09 schreef Donna het volgende:

[..]
Jaaaaa, leuk!!
O+
pi_206291609
Ze verzint weer van alles. Want Jet was zaterdag zó vies dat ze niet eens in bad hoefde. Goh. En bah.
Enne, wederom vertikt ze het om erbij te zetten dat het een samenwerking is.

Ik erger me ook geregeld in het topic op Viva maar heb geen zin om me te laten wegjagen voor die trol.

Wie denkt er trouwens ook dat het nog steeds geen koek en ei is met pa en ma Schelvis?
pi_206291653
Wat een flauwekul braakt ze uit. Die knd van haar mochten amper naar buiten. Het enige wat ze mogen is mee naar samenwerkingen. In het weekend lekker struinen door de wijk? Nee meiden, jullie moeten een doos knutsels in elkaar knallen.
En om 17 uur op een scherm.
Hier hartje start, de knd hebben altijd buiten gespeeld. Ze vinden altijd wel wat. Keyword: andere kinderen. Maar die zijn stom/eng/onbeleefd volgens AM.
Let the games begin...
pi_206291671
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 22:14 schreef Roselyn het volgende:
Ze verzint weer van alles. Want Jet was zaterdag zó vies dat ze niet eens in bad hoefde. Goh. En bah.
Enne, wederom vertikt ze het om erbij te zetten dat het een samenwerking is.

Ik erger me ook geregeld in het topic op Viva maar heb geen zin om me te laten wegjagen voor die trol.

Wie denkt er trouwens ook dat het nog steeds geen koek en ei is met pa en ma Schelvis?
Ja daarom kan ze het niet een week overslaan. Omdat die knd goor hun bed ingaan. Ze gaan eens per week!
Dat is echt heel weinig als ze intensief buitenspelen of sporten.

En ik denk idd dat pa Schelvis elders is. De schone schijn ophouden.
Let the games begin...
pi_206291790
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 22:17 schreef Nexpreszo het volgende:
Wat een flauwekul braakt ze uit. Die knd van haar mochten amper naar buiten. Het enige wat ze mogen is mee naar samenwerkingen. In het weekend lekker struinen door de wijk? Nee meiden, jullie moeten een doos knutsels in elkaar knallen.
En om 17 uur op een scherm.
Het is echt bizar hoe het dagelijkse leven van het hele gezin inmiddels gedirigeerd wordt door activiteiten vanwege de samenwerkingen. Welke kleding aan, welke lunchboxen of tassen mee, de uitjes, bewust tig keer per dag met iets op de foto, de sintchocolaatjes die ze in september eten, waarmee gespeeld wordt en zelfs in bed moet er iets mee om te promoten. Ik begrijp werkelijk niet dat Maarten of een van de oudere kinderen haar geen halt toeroept.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roselyn op 11-10-2022 22:45:11 ]
pi_206292758
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 21:24 schreef laziness het volgende:
Pris heeft me aan het breien gekregen :D Zij is leuk om te volgen.

De andere dames wonen hier om de hoek en vind ik helemaal niet leuk in het echt :@
pi_206293003
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 22:14 schreef Roselyn het volgende:
Ze verzint weer van alles. Want Jet was zaterdag zó vies dat ze niet eens in bad hoefde. Goh. En bah.
Enne, wederom vertikt ze het om erbij te zetten dat het een samenwerking is.

Ik erger me ook geregeld in het topic op Viva maar heb geen zin om me te laten wegjagen voor die trol.

Wie denkt er trouwens ook dat het nog steeds geen koek en ei is met pa en ma Schelvis?
Ik denk ook dat er nog veel aan de hand is bij de familie Schelvis…
  Moderator woensdag 12 oktober 2022 @ 08:54:47 #37
382129 crew  Donna
pi_206293726
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 22:28 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Het is echt bizar hoe het dagelijkse leven van het hele gezin inmiddels gedirigeerd wordt door activiteiten vanwege de samenwerkingen. Welke kleding aan, welke lunchboxen of tassen mee, de uitjes, bewust tig keer per dag met iets op de foto, de sintchocolaatjes die ze in september eten, waarmee gespeeld wordt en zelfs in bed moet er iets mee om te promoten. Ik begrijp werkelijk niet dat Maarten of een van de oudere kinderen haar geen halt toeroept.
Boeide haar niet toen ze er wat van zeiden en inmiddels is Maarten volgens mij bijna net zo aandachtsgeil.
pi_206293983
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 08:54 schreef Donna het volgende:

[..]
Boeide haar niet toen ze er wat van zeiden en inmiddels is Maarten volgens mij bijna net zo aandachtsgeil.
Ook aandachtsgeil of een sissy die alles doet wat zijn geweldige vrouw wil?
  Moderator woensdag 12 oktober 2022 @ 09:43:33 #39
382129 crew  Donna
pi_206294082
quote:
6s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 09:27 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Ook aandachtsgeil of een sissy die alles doet wat zijn geweldige vrouw wil?
30 om 70 procent. :P
pi_206294963
Ik denk dat Wendy die workhop alleen voor haar zussen en vriendinnen doet
En Pris is echt leuk, nu weer mee op kamp en enthousiast zijn. Die jongste van haar krijgt nog de borst zag ik laatst dus benieuwd hoe ze dat doet. Maar daar deelt ze nooit wat over verder.

En ja ik denk ook dat het bij de Schelvisjes nog rommelt. Dat skypen is niet alleen omdat hij nachts werkt

En volgen jullie Debbie nog met het te vroege zindelijk maken van Jay?
Daarnaast op de gram je frustratie uiten over een whatsappgesprek ipv dat je eerlijk zegt hoe en wat tegen die mevrouw
Genoeg irritainment weer!
  Moderator woensdag 12 oktober 2022 @ 11:29:41 #41
382129 crew  Donna
pi_206295015
Pa Schelvis was 5 dagen geleden wel met ze naar het bos. Maar ik heb geen idee hoe of wat. Voorheen zagen we 'm ook niet enorm veel in beeld ofzo.
pi_206298211
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 11:29 schreef Donna het volgende:
Pa Schelvis was 5 dagen geleden wel met ze naar het bos. Maar ik heb geen idee hoe of wat. Voorheen zagen we 'm ook niet enorm veel in beeld ofzo.
Nee, maar toen was hij wel ´s avonds thuis. Tamara had het vaak over samen koffie drinken enzo.
Het lijkt erop dat hij er door de week niet is maar in het weekend af en toe langs komt ofzo.
pi_206298467
Pris lijkt me een leuk mens maar ik vind haar te hyper. En dat inmiddels ook een beetje gebruikt als haar trademark. Wat natuurlijk mag.
Dat ik geen groot fan ben zal ook komen omdat ik macramé he-le-maal niks vind.
Het sjaals breien vind ik dan wel weer leuk.
pi_206298606
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 22:28 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Het is echt bizar hoe het dagelijkse leven van het hele gezin inmiddels gedirigeerd wordt door activiteiten vanwege de samenwerkingen. Welke kleding aan, welke lunchboxen of tassen mee, de uitjes, bewust tig keer per dag met iets op de foto, de sintchocolaatjes die ze in september eten, waarmee gespeeld wordt en zelfs in bed moet er iets mee om te promoten. Ik begrijp werkelijk niet dat Maarten of een van de oudere kinderen haar geen halt toeroept.
Ik denk dat het er langzaam is ingeslopen. Of dat de oudere kinderen er misschien wel wat van zeggen, maar ja, inmiddels is dit ook haar "werk". Moeilijk om er ineens ermee te stoppen schat ik in. De impact van al die gratis meuk is groter dan je denkt.
Shine bright like a diamond.
  Moderator woensdag 12 oktober 2022 @ 16:29:20 #45
382129 crew  Donna
pi_206298965
quote:
6s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:32 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Nee, maar toen was hij wel ´s avonds thuis. Tamara had het vaak over samen koffie drinken enzo.
Het lijkt erop dat hij er door de week niet is maar in het weekend af en toe langs komt ofzo.
Ja daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. :Y
Scherp
pi_206302512
Wie heeft er allemaal gestaft?

En volgen jullie de Bollen triangle soap bij de mommyvloggers?
Let the games begin...
pi_206302727
Ik heb voor de verandering helemaal niks gestaft.
Ik denk de dames P en R zelf?

Ik lees bij de mommyvloggers mee over de soap. Maar ben niet zo geinteresseerd in de perfecte plaatjes van MB.
  Moderator woensdag 12 oktober 2022 @ 20:29:22 #48
382129 crew  Donna
pi_206302741
Ik kan zo 123 ook helemaal geen berichten vinden die gestaft zijn. Dus ik weet het ook niet.
Heb zelf sowieso niks gestaft.
pi_206303892
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 20:29 schreef Donna het volgende:
Ik kan zo 123 ook helemaal geen berichten vinden die gestaft zijn. Dus ik weet het ook niet.
Heb zelf sowieso niks gestaft.
Ik ook niet. Stadjes zullen er wel af zijn nu. Ik gok op Parella en/of Rronja. Want we zijn haters.
Let the games begin...
pi_206304316
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 21:49 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ik ook niet. Stadjes zullen er wel af zijn nu. Ik gok op Parella en/of Rronja. Want we zijn haters.
Dat denk ik ook.
Maar die hebben dus pech.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')