abonnement Unibet Coolblue
pi_206035631
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 22:08 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Haha, dat is leuk bedacht maar ik betwijfel ernstig of ze die boeken zelf gelezen heeft. Leest ze überhaupt wel eens de kinderen voor? We zullen nooit weten wat er in AM gebeurd is dat meiden op turnen mogen. Misschien dat ze door het hardlopen ervaart hoe belangrijk een fysieke sport is? Gek eigenlijk, geen van de kinderen sportte tot nu toe.
Ze las laatst Jet voor, dacht ik. Maar inderdaad, geen fysieke sporten daar tot nu toe. Paardrijden kan overigens wel heel intensief zijn hoor, maar heb het idee dat de manier van rijden van familie Geerts toch wat anders is dan dressuur of iets dergelijks.

Stiekem hoop ik dat Jet op ballet mag, van wat ik zie denk ik dat ze dat best leuk zou vinden.
pi_206042908
Tijd voor een nieuwe samenwerking voor onesies. Bij een van demeiden (Saar neem ik aan) zit dat ding echt te krap.
pi_206043555
Wel leuk zo Lot op de peuterspeelzaal, goed dat ze dat doet. Ben wel jaloers op de bbq, wij vinden dat echt teveel gedoe maar het ziet er altijd wel heel gezellig uit.
Shine bright like a diamond.
pi_206043843
Ja ik was verbaasd dat ze blijkbaar geen moeite had gehad met het afscheid. Leuk!
  dinsdag 20 september 2022 @ 20:33:34 #205
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_206044194
De meiden hebben al wel turnpakjes van de decathlon. Nieuwe samenwerking :+ ;)
  Moderator dinsdag 20 september 2022 @ 20:38:14 #206
382129 crew  Donna
pi_206044239
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 september 2022 19:13 schreef Roselyn het volgende:
Tijd voor een nieuwe samenwerking voor onesies. Bij een van demeiden (Saar neem ik aan) zit dat ding echt te krap.
Jet heeft ook altijd veel te krappe onesie/tuinbroek achtige dingetjes aan.
pi_206044500
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:38 schreef Donna het volgende:

[..]
Jet heeft ook altijd veel te krappe onesie/tuinbroek achtige dingetjes aan.
Ja die nieuwe bruine broek he? Die is gewoon twee maten te klein.
Maar ik vind dat de kleding van AM zelf ook best een maatje groter mag.
pi_206044517
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
De meiden hebben al wel turnpakjes van de decathlon. Nieuwe samenwerking :+ ;)
Nieuw niet denk ik. Het sup board is vast niet voor niks zeer regelmatig in beeld geweest. Met vermelding van de winkel. Maar zonder #ad natuurlijk.
  Moderator dinsdag 20 september 2022 @ 21:14:52 #209
382129 crew  Donna
pi_206044618
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:04 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Ja die nieuwe bruine broek he? Die is gewoon twee maten te klein.
Maar ik vind dat de kleding van AM zelf ook best een maatje groter mag.
Ja klopt die idd, maar al een paar keer eerder dat ik dacht hmmpfff, dit kan echt niet lekker zitten in het kruis.
pi_206046767
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:06 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Nieuw niet denk ik. Het sup board is vast niet voor niks zeer regelmatig in beeld geweest. Met vermelding van de winkel. Maar zonder #ad natuurlijk.
AM had er zelf ook wat sportkleding vandaan volgens mij. Inderdaad weer typische sluikreclame van madam.
pi_206052313
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:06 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Nieuw niet denk ik. Het sup board is vast niet voor niks zeer regelmatig in beeld geweest. Met vermelding van de winkel. Maar zonder #ad natuurlijk.
Als ze het supboard gekocht heeft dan hoeft ze er natuurlijk ook geen #ad bij te zetten.
pi_206052392
Die foto van Maarten met Jim als baby. Maarten ziet eruit als een puber met een kind. Ze waren echt heel jong toen ze aan kinderen begonnen. Ik vind het superknap en mooi dat zij al zo lang samen zijn.

Ik ben nog bevriend met mijn jeugdliefde en ik denk dat we ook prima samen gelukkig hadden kunnen worden, achteraf, maar op die leeftijd waren wij toch echt te on-ontwikkelt voor het werk dat er soms bij een relatie komt kijken. Laat staan voor een baby. En ik wilde nog wel wat meer kikkers kussen voor ik ging settelen met een prins :') :D
  woensdag 21 september 2022 @ 15:41:12 #213
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206052615
Maarten is in ieder geval wel duidelijk ouder en volwassener geworden.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_206053257
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:16 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Als ze het supboard gekocht heeft dan hoeft ze er natuurlijk ook geen #ad bij te zetten.
De ervaring leert dat als ze een paar keer meldt dat iets van winkel X komt, dat gekregen is.
pi_206057654
Ik denk niet dat Decathlon samenwerkingen heeft. Maar misschien heb ik het mis.
pi_206061188
Wat een poppenkast weer, dat AM naar de kringloop gaat ‘omdat ze zo graag duurzame cadeaus koopt voor de feestdagen’. Het hele huis staat vol met dure meuk uit samenwerkingen, niet bepaald duurzaam.

En Lot zelfstandig met orbeez laten spelen vind ik niet de meest veilige optie…
pi_206075434
Nou, ik had toch gelijk. Turnen is vanwege de allergie.. Maar dan kan Saar of Suus (ik vergeet ook altijd wie) die geen allergisch astma heeft toch wel prima paardrijden? Waarom altijd samen?

En ze krijgen een boek over eigen keuzes leren maken maar vervolgens moet iedereen op paardrijden, zelfs als een kind allergisch is. Ik snap het niet geloof ik.

[ Bericht 31% gewijzigd door June. op 23-09-2022 12:43:15 ]
Shine bright like a diamond.
pi_206076617
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:35 schreef June. het volgende:
Nou, ik had toch gelijk. Turnen is vanwege de allergie.. Maar dan kan Saar of Suus (ik vergeet ook altijd wie) die geen allergisch astma heeft toch wel prima paardrijden? Waarom altijd samen?

En ze krijgen een boek over eigen keuzes leren maken maar vervolgens moet iedereen op paardrijden, zelfs als een kind allergisch is. Ik snap het niet geloof ik.
100% eens over dat turnen. Dat boek is inderdaad de grootste onzin, zeker als je je bedenkt dat AM al haar kinderen steeds vergelijkt en maar op één manier behandelt ‘want dat werkt voor hun’. Iets met reclame en lariekoek verkopen……
pi_206126876
Update van de mods: ik zou dezelfde IP-adressen hebben als een nick Majadb. Wie kent deze nick en weet hier meer over? Ik heb de mods gevraagd om bewijsstukken en meer info over de periode waarin ik dezelfde adressen zou hebben (gehad) én opheldering over het feit dat ik 2,5 jaar lang ruim 1500 berichten heb mogen posten maar nu ineens een perma genegeerd heb, maar vooralsnog zijn ze van mening dat mijn perma van kracht blijft…
  Moderator woensdag 28 september 2022 @ 11:21:24 #220
382129 crew  Donna
pi_206127009
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:04 schreef Danielle_ het volgende:
Update van de mods: ik zou dezelfde IP-adressen hebben als een nick Majadb. Wie kent deze nick en weet hier meer over? Ik heb de mods gevraagd om bewijsstukken en meer info over de periode waarin ik dezelfde adressen zou hebben (gehad) én opheldering over het feit dat ik 2,5 jaar lang ruim 1500 berichten heb mogen posten maar nu ineens een perma genegeerd heb, maar vooralsnog zijn ze van mening dat mijn perma van kracht blijft…
Goed dat je bewijs hebt gevraagd over de periode waarin je hetzelfde IP-adres gehad hebt.

Die nick komt mij niet bekend voor.
Vervelende situatie hoor.
pi_206127090
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:21 schreef Donna het volgende:

[..]
Goed dat je bewijs hebt gevraagd over de periode waarin je hetzelfde IP-adres gehad hebt.

Die nick komt mij niet bekend voor.
Vervelende situatie hoor.
Het blijft ook zo apart met die IP-adressen, de adressen die ik in mijn apparaten terug zie en doorgestuurd heb zien zij niet terug bij mijn postings. Nu gebruik ik Apple apparatuur en is daar een optie ‘beperk IP-adres tracking’ die ook actief is op de apparaten, dus ik vraag me echt af of het daarmee te maken heeft. Overigens bedenk ik me nu dat ze het over iPad adressen hebben, en ik post nagenoeg nooit vanaf mijn iPad. Misschien ook even verder naar vragen.. Haha..
pi_206130553
Pff, wat een gedoe zeg.
En dan las ik gisteren op Napraat 2 dat LV ooit hetzelfde is overkomen, en zij na een mailtje aan de mods weer gewoon mocht forummen. Verschil moet er zijn natuurlijk...
Daar schreef iemand ook hoe je je IP adres kan wijzigen. Misschien dat doen en dan een nieuwe nick aanmaken?
pi_206133784
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:53 schreef Roselyn het volgende:
Pff, wat een gedoe zeg.
En dan las ik gisteren op Napraat 2 dat LV ooit hetzelfde is overkomen, en zij na een mailtje aan de mods weer gewoon mocht forummen. Verschil moet er zijn natuurlijk...
Daar schreef iemand ook hoe je je IP adres kan wijzigen. Misschien dat doen en dan een nieuwe nick aanmaken?
Dat maar eens proberen dan inderdaad, als er verder geen respons komt waar ik iets mee kan…
  Moderator woensdag 28 september 2022 @ 20:24:13 #224
382129 crew  Donna
pi_206133808
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:28 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Het blijft ook zo apart met die IP-adressen, de adressen die ik in mijn apparaten terug zie en doorgestuurd heb zien zij niet terug bij mijn postings. Nu gebruik ik Apple apparatuur en is daar een optie ‘beperk IP-adres tracking’ die ook actief is op de apparaten, dus ik vraag me echt af of het daarmee te maken heeft. Overigens bedenk ik me nu dat ze het over iPad adressen hebben, en ik post nagenoeg nooit vanaf mijn iPad. Misschien ook even verder naar vragen.. Haha..
Gewoon alles terug vragen inderdaad. Laat ze het maar bewijzen, wat een gedonder zeg.
pi_206135295
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:53 schreef Roselyn het volgende:
Pff, wat een gedoe zeg.
En dan las ik gisteren op Napraat 2 dat LV ooit hetzelfde is overkomen, en zij na een mailtje aan de mods weer gewoon mocht forummen. Verschil moet er zijn natuurlijk...
Daar schreef iemand ook hoe je je IP adres kan wijzigen. Misschien dat doen en dan een nieuwe nick aanmaken?
Ik heb van napraat 2 ook maar even screenshots naar de mods gestuurd met de vraag om uitleg daarover. LV schrijft letterlijk ‘even een avondje op een andere device en toen was het opgelost’. Echt, serieus… En dan gaat het bij mij over misschien 10 iPad-posts..? Veel meer kunnen het er niet zijn, mijn tablet tijd ( :') ) gebruik ik eigenlijk alleen voor series…
pi_206140362
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 20:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Gewoon alles terug vragen inderdaad. Laat ze het maar bewijzen, wat een gedonder zeg.
Ik citeer: ‘Beste forummer,

We hebben hier met het team naar gekeken en blijven bij ons standpunt.
We hebben via meerdere ip-adressen een link kunnen leggen met een andere forummer die een perma heeft. Zoals je weet is het niet toegestaan om terug te keren onder een permaban.
Je mag zoveel devices gebruiken als je wilt, maar in onze data zien we een overeenkomst met een gebande forummer. En dat is dus niet toegestaan.

Wat betreft het voorbeeld wat je hierboven stuurt; dit is een heel ander voorbeeld, hierbij ging het om een random IP-ban (wat helaas soms gebeurt).’

En:

‘Je bent op een ander account eerder wel geband. Dit account komt overeen met het ip-adres van je huidige account - dit is terugkeren onder een perma.
Wij delen geen bewijsstukken, dus dat is niet mogelijk. ’

Kortom: ik krijg geen enkel bewijs, maar andersom wordt met mijn bewijs dat ik NIET geband ben niets gedaan. Echt top dit, smaad en laster met zo’n bericht in het vraag de mods-draadje, en blokkeren van een persoonlijk account zonder enig bewijs. Ik begin haast te denken dat er iemand zit die persoonlijk een hekel heeft aan mij als forummer, maar zou dan niet weten wie dat zou moeten zijn of waarom…
pi_206140882
Danielle

Ik zat al steeds te kijken of er iets gebeurde
Maar jeetje joh, klopt toch niks van

In het napraat topic lees ik ook dit:

Lady*Voldemort
dinsdag 27 september 2022 om 13:57
IP adressen zijn zeker veranderlijk. Een tijdje geleden wilde ik hier inloggen en tot mijn verbijstering had ik een perma. Bleek ik het IP adres toegewezen te hebben gekregen van iemand die een
pi_206140917
permaban had

Sorry voor de meelezers, echt offtopic dit
pi_206141048
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 14:12 schreef Earring het volgende:
Danielle

Ik zat al steeds te kijken of er iets gebeurde
Maar jeetje joh, klopt toch niks van

In het napraat topic lees ik ook dit:

Lady*Voldemort
dinsdag 27 september 2022 om 13:57
IP adressen zijn zeker veranderlijk. Een tijdje geleden wilde ik hier inloggen en tot mijn verbijstering had ik een perma. Bleek ik het IP adres toegewezen te hebben gekregen van iemand die een
Raar he! Ik heb de posts van LV meegestuurd als screenshot, maar dat was een eenmalige overeenkomst zeggen ze. Geloof er echt niets van, zo zonder bewijs!
pi_206143931
Wat een idioot verhaal.

Ik zou via een VPN-verbinding een nieuw account aanmaken. En dan nooit weer een iPad gebruiken.
pi_206143944
Wel fijn ook dat ze hier meer dan een maand over moeten doen om het uit te zoeken. Hebben ze ook anderhalf jaar aan posts doorgespit of je niet ergens iets hebt achtergelaten wat moet wijzen op je forumban?
pi_206143950
Ik heb trouwens nog wel een nick die je mag gebruiken. Die is al door de ballotagecommissie gekomen met postings.
pi_206144278
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2022 19:11 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een nick die je mag gebruiken. Die is al door de ballotagecommissie gekomen met postings.
O+ Ik denk dat ik eerst maar een paar dagen m’n internet uitschakel. Ik las dat dat je IP-adressen ook reset *O*
pi_206145167
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2022 19:10 schreef Brokkel het volgende:
Wel fijn ook dat ze hier meer dan een maand over moeten doen om het uit te zoeken. Hebben ze ook anderhalf jaar aan posts doorgespit of je niet ergens iets hebt achtergelaten wat moet wijzen op je forumban?
Ik heb het idee dat het ze helemaal niks boeit wat ik geschreven heb, dat ze 0 postings bekeken hebben maar gewoon en maar ergens een vaag IP-verhaal vandaan hebben. Eerst was het voor al mijn IP-adressen zo, toen voor iPad-postings en nu is er weer een link met meerdere IP-adressen. Zeg het maar, hoeveel waren het er nu echt, wanneer, en welke dan… Maar dat mag ik dus schijnbaar niet weten.
  Moderator donderdag 29 september 2022 @ 20:19:00 #235
382129 crew  Donna
pi_206145316
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 20:11 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat het ze helemaal niks boeit wat ik geschreven heb, dat ze 0 postings bekeken hebben maar gewoon en maar ergens een vaag IP-verhaal vandaan hebben. Eerst was het voor al mijn IP-adressen zo, toen voor iPad-postings en nu is er weer een link met meerdere IP-adressen. Zeg het maar, hoeveel waren het er nu echt, wanneer, en welke dan… Maar dat mag ik dus schijnbaar niet weten.
Ik zou hier echt piswoest van worden. Poeh.
pi_206145555
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 19:31 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
O+ Ik denk dat ik eerst maar een paar dagen m’n internet uitschakel. Ik las dat dat je IP-adressen ook reset *O*
Dat las ik ook. Hoop echt dat dat helpt
pi_206145598
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 20:11 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat het ze helemaal niks boeit wat ik geschreven heb, dat ze 0 postings bekeken hebben maar gewoon en maar ergens een vaag IP-verhaal vandaan hebben. Eerst was het voor al mijn IP-adressen zo, toen voor iPad-postings en nu is er weer een link met meerdere IP-adressen. Zeg het maar, hoeveel waren het er nu echt, wanneer, en welke dan… Maar dat mag ik dus schijnbaar niet weten.
Jij bent geen vaste Naprater, scheelt ook, die kunnen zich heel veel permiteren
pi_206147191
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 20:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Jij bent geen vaste Naprater, scheelt ook, die kunnen zich heel veel permiteren
Klopt, ik kwam eigenlijk nooit in napraat of vraag de mods-topics… Wel heel bijzonder dat er blijkbaar zo met twee maten gemeten wordt, en dat ik nu dus mijn account onterecht niet meer mag gebruiken. Ook gewoon heel simpel gezien: hoe stom zou ik zijn als ik een perma had wegens niet oke forummen (die majadb is er blijkbaar eentje van de allerergste soort..?), en dan bewust op hetzelfde IP-adres terug komen met een nieuwe nick? |:(
pi_206159655
Ah, ik kwam hier even kijken hoe het ervoor stond.
Meteen plaatsvervangend woest.
Teringmods.
Let the games begin...
pi_206161354
Het rare is, terugkerende permabanners vallen altijd heel snel door de mand.
Jij hebt 1.5 jaar normaal geforumt. Dat zou toch genoeg moeten zijn? En zou je weer uit de bocht vliegen, dan is een nieuwe ban toch snel gegeven?

Dat meten met twee maten is echt belachelijk. Maar goed, dat is dagelijks aan de orde helaas.
pi_206161777
Yep.
De naam MajadeB komt me vaag bekend voor overigens. Maar als ik google kom ik niks tegen.
Ben wel benieuwd naar die enorm ernstige vergrijpen.

Maar goed, je had moeten infiltreren bij de napraters.
Let the games begin...
pi_206163713
Ik eist niet dat ze een perma haf, die Majadb. Die zat ook op.actueel, dus het zal wel discriminatie zijn. Of homofobie.

Er zijn wel permabannelingen die je nooit weer terugwil vanwege stalking.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:26:15 #243
208890 June.
Seriously?
pi_206164475
Zullen we anders hier gewoon verder gaan als het daar allemaal zo kut is? Dan komt er ook wat leven in dit topic. #winwin en #ontopic
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:28:41 #244
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206164500
Ik heb niks met familievloggers maar ik volg hier nu wel de viva-saga _O-
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:43:45 #245
208890 June.
Seriously?
pi_206164719
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 15:28 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb niks met familievloggers maar ik volg hier nu wel de viva-saga _O-
Ik heb er ook niks mee maar ik volg die annemarie dus wel als ik zin heb aan irritainment.
Shine bright like a diamond.
pi_206164845
Man dat Viva is een grote vriendjespolitiek. Nu dat gezeik over mijn verbetering.
Ik zei veel hardere dingen over Wendy. Maar als je zegt dat een thuisblijfmoeder met een rijke vent een luizenleven heeft dan mag dat niet.
Zal zo wel een ban hebben.
Let the games begin...
pi_206164900
Die vloggers hebben allemaal wel gemeen dat er een schroefje los zit.
Wendy met haar hysterische huilbuien en haar duivelse kant dat ze forummers te kakken zet, AM die in een commercial leeft, en alles en iedereen die haar een strobreed in de weg legt te kakken zet, een Hip en Hot die maniakaal let op sporten en voeding, enz.
Ik vind het echt smullen, maar het is voor de kinderen die daar niet om gevraagd hebben natuurlijk gewoon zielig.
Let the games begin...
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:00:54 #248
208890 June.
Seriously?
pi_206165033
Haha en voor dat commentaar kwam ik vooral op Viva @Nexpreszo :')
Shine bright like a diamond.
pi_206165192
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 16:00 schreef June. het volgende:
Haha en voor dat commentaar kwam ik vooral op Viva @:Nexpreszo :')
Mja, maar de tere Viva zieltjes zijn allemaal zo begaan met heilige Wendy. Je mag niet eens zeggen dat ze niet werkt, terwijl ze tbm is. Ffs zeg.
Let the games begin...
pi_206165499
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 16:06 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Mja, maar de tere Viva zieltjes zijn allemaal zo begaan met heilige Wendy. Je mag niet eens zeggen dat ze niet werkt, terwijl ze tbm is. Ffs zeg.
Daar begrijp ik ook niet zoveel van. Kennelijk heeft Wendy toch iets bereikt met haar gejank.
pi_206167665
Ik heb denk ik tegen het been van een thuisblijfmoeder geschopt ofzo, dus ik blijf even hier. Anders krijg ik nog een ban aangenaaid ook.
Let the games begin...
pi_206167719
Bespreken we hier alleen de familievloggers? Of mag ik hier ook zeiken over Nagelbreuken en Lethers?
Let the games begin...
pi_206169234
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 19:23 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik heb denk ik tegen het been van een thuisblijfmoeder geschopt ofzo, dus ik blijf even hier. Anders krijg ik nog een ban aangenaaid ook.
Ja dat denk ik ook.

Ik vind het om te janken dat het soms lijkt of we terug in de tijd gaan. En ga me niet vertellen dat het emancipatie is als je daar zelf voor kiest.
pi_206169243
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 19:29 schreef Nexpreszo het volgende:
Bespreken we hier alleen de familievloggers? Of mag ik hier ook zeiken over Nagelbreuken en Lethers?
Jij hebt het topic geopend, weet je nog? ;-)
pi_206169276
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:15 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Jij hebt het topic geopend, weet je nog? ;-)
Haha ja deze.
Het lijkt me wel handig als ik niet 3 topics af hoef te gaan voor alles waar ik me aan erger O-)
In het huis vol topic hier op Fok staan we te boek als pesters, vandaar.
Let the games begin...
pi_206169315
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:15 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Ja dat denk ik ook.

Ik vind het om te janken dat het soms lijkt of we terug in de tijd gaan. En ga me niet vertellen dat het emancipatie is als je daar zelf voor kiest.
Steeds meer jonge vrouwen krijgen vroeg kinderen, en stoppen dan maar met werken. Of gaan terug naar 2 dagen. Dat is nog tot daaraan toe, maar ze zijn ook van mening dat mannen als kleine kinderen behandeld moeten worden. Maar klagen wel dat ze het zo druk hebben. Heel bijzonder vind ik deze "ontwikkeling"
Let the games begin...
pi_206169721
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:17 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Haha ja deze.
Het lijkt me wel handig als ik niet 3 topics af hoef te gaan voor alles waar ik me aan erger O-)
In het huis vol topic hier op Fok staan we te boek als pesters, vandaar.
Wat ik daarmee bedoelde was: het is jouw feestje, dus ga je gang :)
pi_206169819
Vooralsnog vind ik dit een heel saai en rustig feestje. Vervelen Fokkers zich nooit?
Let the games begin...
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 22:44:17 #259
382129 crew  Donna
pi_206170779
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:48 schreef Nexpreszo het volgende:
Vooralsnog vind ik dit een heel saai en rustig feestje. Vervelen Fokkers zich nooit?
:N
pi_206170909
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:48 schreef Nexpreszo het volgende:
Vooralsnog vind ik dit een heel saai en rustig feestje. Vervelen Fokkers zich nooit?
Ik kan de Nagelkerkjes echt niet aanzien, maar ik lees graag jullie irritainment :P
pi_206171006
Ja al zit er de laatste tijd ook een hoop getroll tussen.
Er is weinig nieuws onder de zon momenteel.
Let the games begin...
pi_206173554
1 topic lijkt me prima. Tenzij je alle mommyvloggers gaat bespreken. Dan haak ik af ;-)
pi_206173662
quote:
2s.gif Op zondag 2 oktober 2022 09:09 schreef Brokkel het volgende:
1 topic lijkt me prima. Tenzij je alle mommyvloggers gaat bespreken. Dan haak ik af ;-)
Haha, ik ook!
  zondag 2 oktober 2022 @ 10:14:55 #264
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206174162
Ik ben veel vloggers gaan ontvolgen omdat ze alle geboel voor realiteit kwijt leken te raken nadat ze er fiks mee verdienden. Ik gun het ze hoor, alleen is het jammer. Zo'n Mascha (vloggloss/beautygloss) vond ik leuker zo tussen 2012/2015. Nu erger ik me aan eigenlijk alles wat ze doet omdat ik haar nu in de categorie verwend nest zie, ondanks haar claims dat ze arm was vroeger. Geloof ik best maar ze schiet gewoon door nu.

Vera Camilla slaat dan weer juist te erg de depressieve kant op inclusief filmpjes over waarom ze geen kinderen wil. Waarom is dat nodig?
With love :*
  zondag 2 oktober 2022 @ 10:40:32 #265
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206174435
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 10:14 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik ben veel vloggers gaan ontvolgen omdat ze alle geboel voor realiteit kwijt leken te raken nadat ze er fiks mee verdienden. Ik gun het ze hoor, alleen is het jammer. Zo'n Mascha (vloggloss/beautygloss) vond ik leuker zo tussen 2012/2015. Nu erger ik me aan eigenlijk alles wat ze doet omdat ik haar nu in de categorie verwend nest zie, ondanks haar claims dat ze arm was vroeger. Geloof ik best maar ze schiet gewoon door nu.

Vera Camilla slaat dan weer juist te erg de depressieve kant op inclusief filmpjes over waarom ze geen kinderen wil. Waarom is dat nodig?
Ik volgde beautygloss toen het nog over beauty ging, maar het werd steeds meer lifestyle/vloggen/recepten enzo en dat interesseert me niks. Wel jammer hoor, sommige blogs/videos waren echt satisfying. Alle lipgloss van een palet uitproberen bijvoorbeeld :) en soms vraag ik me weleens af of ze nog weleens haar haar wast met bier maar ik ga niet al die vlogs volgen om daar achter te komen, haha.
pi_206174682
quote:
6s.gif Op zondag 2 oktober 2022 09:22 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Haha, ik ook!
Alleen de irritantste!
Let the games begin...
pi_206175735
Ik wil anders best kijken of ik ergens een mommyvlogger topic open kan gooien hier?
pi_206176110
Het topic van EHV las ik laatst hier en toen dacht ik: laat maar. Weet niet meer waarom.
pi_206182246
quote:
2s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:20 schreef Brokkel het volgende:
Het topic van EHV las ik laatst hier en toen dacht ik: laat maar. Weet niet meer waarom.
Omdat het een "zeik de Viva forummers af" topic is geworden.
Ik heb er geen bezwaar tegen alles hier te houden. Ik scroll wel door als het me niet boeit.
Let the games begin...
pi_206182299
Al slaan een aantal nieuwe forummers wmb de plank best mis qua toon. Dus wdb hebben ze wellicht een punt.

Ik ben vooral heel erg klaar met de manier van modereren. Er staat al dagen in het familievloggers topic dat iemand een psychische aandoening heeft. Dat mag blijven staan blijkbaar.
Terwijl op andere dingen onterecht gemodereerd wordt.
Let the games begin...
pi_206186266
Die AM doet net alsof het allemaal hogere wiskunde is, die slimme stekkers en apparaten. Mijn 12-jarige sluit dat allemaal zo op elkaar aan. Ook meerdere merken door elkaar. We hebben Philips en IKEA.
Zou er weer een samenwerking aan zitten te komen? Ze doet dit sowieso niet uit milieu overwegingen.
En geld lijkt zo ook niet zo om te maken..
Let the games begin...
pi_206190197
Doen alsof normale dingen hogere wiskunde zijn is dé specialiteit van AM.
pi_206203472
Ik vind de nieuwe groene pakken van demeiden heel lelijk. En de kleur zo niet van deze tijd.
Maar ze zijn in ieder geval niet te klein ;-)
pi_206203647
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:08 schreef Roselyn het volgende:
Ik vind de nieuwe groene pakken van demeiden heel lelijk. En de kleur zo niet van deze tijd.
Maar ze zijn in ieder geval niet te klein ;-)
Haha, eens. Ik moest overigens ook lachen om AM en haar ‘ik ben een gevorderde hardloper dus doe dit niet als je beginner bent’-betoog. AM is ook ‘gewoon’ een beginner.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:25:08 #275
208890 June.
Seriously?
pi_206203825
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:15 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Haha, eens. Ik moest overigens ook lachen om AM en haar ‘ik ben een gevorderde hardloper dus doe dit niet als je beginner bent’-betoog. AM is ook ‘gewoon’ een beginner.
Haha, wat? Ik hoorde haar net zeggen dat ze donderdag 5 km op tempo moet rennen en dat ze daar tegenop ziet _O- :')
Shine bright like a diamond.
pi_206203972
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:15 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Haha, eens. Ik moest overigens ook lachen om AM en haar ‘ik ben een gevorderde hardloper dus doe dit niet als je beginner bent’-betoog. AM is ook ‘gewoon’ een beginner.
Ja he? Ze doet alsof ze sportvrouw van het jaar is.
Ik begrijp ook niks van haar sportmanie ineens. Trainen voor een halve marathon maar nu moet er ook ineens geklommen worden? Geen wonder dat ze geen tijd voor het huishouden meer heeft...
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:40:47 #277
382129 crew  Donna
pi_206204037
Ik snap Wendy trouwens ook niet. Vorige week postte ze nog een keer dat ze wat oppervlakkeriger postte en dan gisteren laat ze zichzelf filmen terwijl ze down in bed ligt.
Niet mijn kop thee.
pi_206204111
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:40 schreef Donna het volgende:
Ik snap Wendy trouwens ook niet. Vorige week postte ze nog een keer dat ze wat oppervlakkeriger postte en dan gisteren laat ze zichzelf filmen terwijl ze down in bed ligt.
Niet mijn kop thee.
Ik vond vooral het moment van Vin om af te taaien vreemd...
Let the games begin...
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:50:27 #279
382129 crew  Donna
pi_206204165
Ja, dat maakt het nog eens extra bijzonder.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:57:30 #280
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_206204285
Ze was toch niet down? Ze had toch last van haar evenwichtsorgaan?

Was wel snel over dat wel...
pi_206204621
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze was toch niet down? Ze had toch last van haar evenwichtsorgaan?

Was wel snel over dat wel...
Gelukkig maar
pi_206205003
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:25 schreef June. het volgende:

[..]
Haha, wat? Ik hoorde haar net zeggen dat ze donderdag 5 km op tempo moet rennen en dat ze daar tegenop ziet _O- :')
‘Laat mijn tijden en afstanden je niet ontmoedigen om ook te gaan lopen’ en ‘vergeet niet dat ik aan het trainen ben voor de halve marathon en dat mijn doelen dus heel anders liggen dan voor iemand die net begint’. Dat soort geklets van haar kan ik echt niet serieus nemen :')
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:36:40 #283
382129 crew  Donna
pi_206205222
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze was toch niet down? Ze had toch last van haar evenwichtsorgaan?

Was wel snel over dat wel...
Ja ik bedoel het ook letterlijk. Gewoon ziek, flut in bed. Ik vond het een vreemde setting op die manier.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:01:07 #284
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_206205845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:36 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja ik bedoel het ook letterlijk. Gewoon ziek, flut in bed. Ik vond het een vreemde setting op die manier.
Ja dat zeker wel daar heb ik echt geen zin in als ik ziek ben...
pi_206205867
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:36 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja ik bedoel het ook letterlijk. Gewoon ziek, flut in bed. Ik vond het een vreemde setting op die manier.
Zo is Wendy. De ene week besluit ze dat de kinderen niet meer in beeld komen, de andere week worden ze weer volop gefilmd. En haar stemming gaat net zo hard op en neer.
pi_206206488
Ik snap die heiligverklaring van Wendy niet zo goed. Maar dat zal wel aan mij liggen. Ze is extreem wisselvallig. AM zegt adhd te hebben, ik gok dat Wendy het in het kwadraat heeft.

Dat betweterige maakt AM zo irritant. Mrs knowitall. Schei toch uit, je komt net kijken!
Let the games begin...
pi_206206506
Ik lees op V over de reacties onder de winactie, maar ik denk dat de groep ‘fans’ toch echt van een bepaalde categorie is. Ik wil geen mensen over één kam scheren, maar ik denk dat een aantal van jullie wel zal begrijpen wat ik bedoel. Ik heb ook drie fans in mijn kennissenkring, twee schaften dolenthousiast boxen aan en de derde deelt overal samenwerkingen van AM als ‘tips’.
pi_206206661
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:29 schreef Danielle_ het volgende:
Ik lees op V over de reacties onder de winactie, maar ik denk dat de groep ‘fans’ toch echt van een bepaalde categorie is. Ik wil geen mensen over één kam scheren, maar ik denk dat een aantal van jullie wel zal begrijpen wat ik bedoel. Ik heb ook drie fans in mijn kennissenkring, twee schaften dolenthousiast boxen aan en de derde deelt overal samenwerkingen van AM als ‘tips’.
Ik snap precies wat je bedoelt.
Niet perse mensen waar ik mee bevriend kan zijn.
Let the games begin...
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:44:13 #289
382129 crew  Donna
pi_206206875
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:29 schreef Danielle_ het volgende:
Ik lees op V over de reacties onder de winactie, maar ik denk dat de groep ‘fans’ toch echt van een bepaalde categorie is. Ik wil geen mensen over één kam scheren, maar ik denk dat een aantal van jullie wel zal begrijpen wat ik bedoel. Ik heb ook drie fans in mijn kennissenkring, twee schaften dolenthousiast boxen aan en de derde deelt overal samenwerkingen van AM als ‘tips’.
Een vriendin van mij heeft ook 2 boxen gekocht, later nog eens cookies besteld en ook inmiddels de panterklompen (alleen thuis) en de popcornpan en weet ik veel wat nog meer.
Zij 'ziet' al die dingen die ons opvallen ook helemaal niet en ze stoort zich bijv. ook niet aan het ontbreken van #ad enzo.
Oh de appelschiller ding heeft ze ook ja.

Maar zij is het perfecte slachtoffer van de AM marketing. :P
pi_206207209
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Een vriendin van mij heeft ook 2 boxen gekocht, later nog eens cookies besteld en ook inmiddels de panterklompen (alleen thuis) en de popcornpan en weet ik veel wat nog meer.
Zij 'ziet' al die dingen die ons opvallen ook helemaal niet en ze stoort zich bijv. ook niet aan het ontbreken van #ad enzo.
Oh de appelschiller ding heeft ze ook ja.

Maar zij is het perfecte slachtoffer van de AM marketing. :P
Ik verbaas me erover dat mensen dingen niet zien. Hoe dan? Of kijken ze dan maar heel soms? Misschien dat het er dan minder dik bovenop ligt?
Let the games begin...
pi_206207211
Leuke vrienden/kennissen hebben jullie ;-)
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:03:24 #292
382129 crew  Donna
pi_206207228
Haha elke gek z'n gebrek. o|O
pi_206207252
Ben ik de enige die limonade in plaats van wijn ziet?
Het dagelijkse glas wijn hoefde toch niet weg in haar nieuwe eet/sportpatroon?

Ik zou het verstandig vinden om minder te drinken, daar niet van.
pi_206207379
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:05 schreef Roselyn het volgende:
Ben ik de enige die limonade in plaats van wijn ziet?
Het dagelijkse glas wijn hoefde toch niet weg in haar nieuwe eet/sportpatroon?

Ik zou het verstandig vinden om minder te drinken, daar niet van.
Nou, Judith hip of hot kan er ook wat van!
Let the games begin...
pi_206207444
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:16 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Nou, Judith hip of hot kan er ook wat van!
Joh, die is obsessief met sporten en (weinig) eten zodat ze dagelijks kan drinken zonder aan te komen.
pi_206207572
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:05 schreef Roselyn het volgende:
Ben ik de enige die limonade in plaats van wijn ziet?
Het dagelijkse glas wijn hoefde toch niet weg in haar nieuwe eet/sportpatroon?

Ik zou het verstandig vinden om minder te drinken, daar niet van.
Ik vraag me dan wel af of limonade de juiste vervanger is… ;)
pi_206207602
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:01 schreef Roselyn het volgende:
Leuke vrienden/kennissen hebben jullie ;-)
_O-

Vooral degene die de AM tips deelt… Daarmee lig ik echt niet op één lijn 8)7
pi_206207652
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:20 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Joh, die is obsessief met sporten en (weinig) eten zodat ze dagelijks kan drinken zonder aan te komen.
Nou ja, afgezien vd lijn ..echt gezond is het niet
Let the games begin...
pi_206207656
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:31 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
_O-

Vooral degene die de AM tips deelt… Daarmee lig ik echt niet op één lijn 8)7
Run Forest, run!
Let the games begin...
pi_206208778
Ik zie wel dat een paar vriendinnen van mij haar volgen. Maar ik denk dat ze er net zo over denken als ik. Ik zie ze niks delen en ze delen niet etnhousiast dat ze ook een box hebben gekocht ;-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')