Lul niet, gekquote:
En die falen zo goed als allemaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lul niet, gek![]()
Hahahah, al decennia lang koopt ajax de beste spelers weg bij AZ![]()
De lijst is oneindig
Jij bent echt wel een gekkige boze jongen soms, Marcus haha.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die falen zo goed als allemaal
En verder is het een ***club met een kampioenschap gekocht door een zware crimineel door oplichting van een heleboel mensen (het laatste kampioenschap dan).
Lul niet, met je subtopquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Stabiel in de subtop ja. En ze doen het 'leuk'. Nog steeds niet het voetbal waar ik blij van word
Komt goed uit danquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
oops ik had lapo , maar met andere dingen bezig
Jaja, doe het maar zo als je weet dat iemand gelijk heeft maar je dat niet bevaltquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij bent echt wel een gekkige boze jongen soms, Marcus haha.
Subtop dus. Top wint.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lul niet, met je subtop![]()
![]()
Vanaf 2017/2018 tot nu: derde, vierde, tweede, derde, vijfde en nu op de eerste plek. Eredivisie: 18 ploegen. Je lult dus weer Marc, met je subtop![]()
Subtop is niet: derde, vierde, tweede, derde, vijfde en nu eerste. En op rij!@ Dan heb je het over meedraaien in de top, Marc. Je hebt geen gelijk en dat bevalt me goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaja, doe het maar zo als je weet dat iemand gelijk heeft maar je dat niet bevalt
Ik ben net vandaag inside aan het terug kijkenquote:
Ik vind haar zo leuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 05:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben net vandaag inside aan het terug kijken
Roxanequote:
Ja,heel knap ook hoe ze tussen die mannen kan zitten.quote:
quote:
Wat een mooi beest zegquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is echt een eitje. En het was een tip van Deis. En ik las over je karpers. Mijn zus heeft de vijver weggehaald en die karpers waren binnen no time verkocht via marktplaats. Verhuizen enzo is erg veel stress. Maar als het achter de rug is komt er een fijn gevoel van rust
ohhh een Dees tip dus. Ik ga het proberen. Ik heb groene zeep, moet even ammonia halen. Ik zal een voor foto maken. Het is echt te erg voor woordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de Deisyy methode, zij heeft die gouden tip van mij![]()
Werkt als een malle, dus succes gegarandeerd
Wel goed ventileren als je ermee bezig gaat want er komt een flinke ammoniak walm afquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
ohhh een Dees tip dus. Ik ga het proberen. Ik heb groene zeep, moet even ammonia halen. Ik zal een voor foto maken. Het is echt te erg voor woorden![]()
En dat gevoel van rust....ik zal zo blij zijn als het 1 november is.
Ik vind het sowieso al een hele prestatie dat je nu een energiebedrijf aan de telefoon krijgt, denk dat het met KPN een stuk minder lang duurtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:43 schreef Prisha het volgende:
En gelukt...bijna een uur heeft dit geduurd![]()
![]()
lieve dagboek. Nu gaan we KPN bellen
10 minuten voor ik iemand aan de telefoon had, en die ging me doorverbinden met een andere afdeling en dat duurde nog 5 minuten. Stukken sneller dan Vattenfall idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al een hele prestatie dat je nu een energiebedrijf aan de telefoon krijgt, denk dat het met KPN een stuk minder lang duurt
telefoon op speaker en gewoon doorwerken. Schrok toen ik ineens een stem hoordequote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
telefoon op speaker en gewoon doorwerken. Schrok toen ik ineens een stem hoorde
Wow apart plant zegquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:52 schreef pullup het volgende:
Echium wildpretii, also known as Tower of jewels ... It is found in the Canary Islands, Spanish archipelago. The plant produces a dense rosette of leaves during the first year, flowers in the second year, and then dies.
[ afbeelding ]
Dat geloof ik wel jaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar groeien wel meerdere gekke planten en bomen ....
Tot hoelang dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuh, heellllllllllllllllllllllllllllllll lang weekend![]()
Zo dat is wel lekker, eigenlijk gewoon vakantiequote:
Soort van wel jaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo dat is wel lekker, eigenlijk gewoon vakantie
Kan je mooi een lang weekeindje Antwerpen doen of zoquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuh, heellllllllllllllllllllllllllllllll lang weekend![]()
Ik wil eigenlijk een lang weekend maastricht doenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je mooi een lang weekeindje Antwerpen doen of zo
Ook leukquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een lang weekend maastricht doen
Vooral omdat mijn bed er straks ook staatquote:
Oh ga je daar werken?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral omdat mijn bed er straks ook staat
Hmm Dan kan je nu beter niet naar Maastricht gaanquote:
Yep, directe trein naar Aken en Luikquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:04 schreef chufi het volgende:
Vanuit Maastricht zit je zo in Belgie en Duitsland
Nou ja, ze komen woensdag mijn bed brengenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm Dan kan je nu beter niet naar Maastricht gaanKom je er nog zat later
Kunnen ze ook wel zonder jouquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, ze komen woensdag mijn bed brengen
Zal er toch maar wel heen gaan
Ik denk dat dat tegenvalt, de deur gaat echt niet zomaar openquote:
Als je erna maar zuupt danquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tegenvalt, de deur gaat echt niet zomaar open
Je verzint vast wel wat moois om te doenquote:
Oh ja, gaat zeker goedkomenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Je verzint vast wel wat moois om te doen
En nu maar afwachten hoeveel dit het niet gaan overlevenquote:
Tot gisteren dacht ik dat Schreuder er niet snel zou uitgaan,quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:29 schreef pullup het volgende:
En dat was ook te voorspellen natuurlijk![]()
[ twitter ]
Ik vond het eigenlijk meteen al niksquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot gisteren dacht ik dat Schreuder er niet snel zou uitgaan,
ondertussen twijfel ik hard
Das wel een dingetje ja,quote:
(Bijna) iedereen krijgt van mij toch wel een kansquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk meteen al niksDie vliegt er dit jaar nog wel uit
Ja vermoeiend. Ik wacht op Putin zijn raketjequote:
Lol, dat ziet er voor de verandering serieus uitquote:
hij komt bijna over ons heen zoquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:06 schreef pullup het volgende:
Nou die is foetsie
kan me voorstellen dat ze zo hard aan het juichen waren
Beter hebben ze alles goed uitgerekend danquote:
Een piano kan je niet oprollenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oprol piano terug gestuurd want niet juist.
Hopelijk wordt mijn week toch nog goed
Preciesquote:
Heb je hem wel weer netjes opgerold?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oprol piano terug gestuurd want niet juist.
Hopelijk wordt mijn week toch nog goed
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je hem wel weer netjes opgerold?
Yepquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je hem wel weer netjes opgerold?
FOK! zo leerzaamquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:38 schreef -Shii- het volgende:
Ik had nog nooit van een oprolpiano gehoord.
Onthouden voor over 40 jaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
Vandaag gaat de geschiedenisboeken in als de dag waarop -Shii- voor het eerst van een oprolpiano hoorde 🎹
Dat geef ik ook wat meer kansquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Of voor het topic 'bijna een jaar geleden schreef ik .................'
Hier niet, maar wel in het nieuwe forumdeel 80+quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
Fok over 40 jaar, ben benieuwd wie er van hier dan nog in deze sc zit
Jij gaat ervoor dusquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hier niet, maar wel in het nieuwe forumdeel 80+
Oldbiesquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hier niet, maar wel in het nieuwe forumdeel 80+
Eerst fok over een jaar maar eens zien te halen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
Fok over 40 jaar, ben benieuwd wie er van hier dan nog in deze sc zit
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
Vandaag gaat de geschiedenisboeken in als de dag waarop -Shii- voor het eerst van een oprolpiano hoorde 🎹
Zou het niet dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst fok over een jaar maar eens zien te halen.
Ja graag,quote:
Oh een jaar wel. 40 jaar denk ik nietquote:
Doe mij een toppertje en een breezer ananasquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja graag,
en als je terugkomt, neem je dan wat te drinken mee?
Breezah?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje en een breezer ananas
Denk het welquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja graag,
en als je terugkomt, neem je dan wat te drinken mee?
Serieus kunstig datquote:
Mooi hč, het ziet er zo simpel uit, maar het lijkt me nog best lastigquote:
En zo ziet het eruit als het naar binnen gaat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zo ziet het eruit als het naar binnen gaat?Bij mij niet hoor, ik at zo'n glas in één keer leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hmmmm, ik krijg nu een raar beeld van jequote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, ik at zo'n glas in één keer leeg
Nu pasquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, ik krijg nu een raar beeld van je
Dit ben jij he, vanaf seconde 22 ofzoquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit ben jij he, vanaf seconde 22 ofzo
Nouja, je hoefde dan niet meer de walk of shame te doen hequote:
Altijd van bierquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
Nouja, je hoefde dan niet meer de walk of shame te doen he
Moest je niet een ontzettende boer laten daarna?
zulke glazen heb ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit ben jij he, vanaf seconde 22 ofzo
Dan begin je gewoon met het 2e biertjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
1e biertje kan ik best snel drinken, maar ik zit altijd zo snel vol van bier
Ik kon echt teveel bier drinken, nu vrees ikquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
1e biertje kan ik best snel drinken, maar ik zit altijd zo snel vol van bier
Dan moet je even van iemand schrikkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:22 schreef -Shii- het volgende:
Ik krijg er op een gegeven moment de hik van.
als ik aangeschoten cq dronken wil worden moet ik op gegeven moment op iets anders overschakelenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan begin je gewoon met het 2e biertje
Tequila niets voor jou?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik aangeschoten cq dronken wil worden moet ik op gegeven moment op iets anders overschakelen
Dat lukt niet altijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je even van iemand schrikken
bij de aankomende meet zal ik d'r wel weer laten schrikkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
Ik zie een uitdagingquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij de aankomende meet zal ik d'r wel weer laten schrikken
Dat is ook wel apartquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:22 schreef -Shii- het volgende:
Ik krijg er op een gegeven moment de hik van.
Ja, rum wisten we,quote:
tequila is niet sterker ofzo, en ik vind het minder lekker.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, rum wisten we,
daarom zocht ik iets anders voor je
Of ondersteboven een paar slokken nemenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mezcal tequila dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tequila is niet sterker ofzo, en ik vind het minder lekker.
Wodka vind ik helemaal matig
Dat moet je niet doen na teveel bierquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ondersteboven een paar slokken nemen
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wordt veel bier drinken voor Shiiquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan blijf je er ondersteboven vanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen na teveel bier
Gaat ze daardoor meer/minder/of niet van Koen schrikkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt veel bier drinken voor Shii
Ik hoop dat de rondjes iets minder snel gaan dit keer.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt veel bier drinken voor Shii
Ze moet natuurlijk eerst de hik krijgen en dat krijgt Shii van meerdere biertjes drinken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat ze daardoor meer/minder/of niet van Koen schrikken
Die rondjes gingen echt als een malle, niet bij te houdenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik hoop dat de rondjes iets minder snel gaan dit keer.
hahaha truequote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die rondjes gingen echt als een malle, niet bij te houden
Maar het was wel echt heel erg leuk om iedereen te zienquote:
zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het was wel echt heel erg leuk om iedereen te zien
al gaat het wel weer een beetje de verkeerde kant uitquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:34 schreef -Shii- het volgende:
Maar door corona moest het allemaal in kortere tijd gebeuren. Hopelijk nu geen beperkingen wat dat betreft.
Echt super dat oma en Silverfox ons weer willen hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker
Dat gaan we dus ook weer over doen
hebben we het toch nog netjes gehouden vorige keerquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt super dat oma en Silverfox ons weer willen hebben
Die zijn gewoon nog niet nuchterquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat daarom die rondjes ook zo snel gingen, vlug vlug voordat de tent weer dicht moestquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:34 schreef -Shii- het volgende:
Maar door corona moest het allemaal in kortere tijd gebeuren. Hopelijk nu geen beperkingen wat dat betreft.
Blijkbaar hebben we ons niet heel erg misdragen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, en onze kom soep netjes opgegetenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hebben we het toch nog netjes gehouden vorige keer
volgens mij ga jij volgende keer op Rutte stemmenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
He, het europees parlement erkent ook datrutte
een schandvlek is
![]()
https://www.ad.nl/politie(...)echtsstaat~ab375069/
Ik kom nog eerder naar een meetquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij ga jij volgende keer op Rutte stemmen
was nog even sprake dat het om 18:00 voorbij was maar het mocht nog net tot 20:00quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:34 schreef -Shii- het volgende:
Beter van niet neequote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dan zou ik echt niet meer naar de meet durven komen....
FTFYquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die rondjes gingen echt als een Westmalle, niet bij te houden
Zolang je maar geen computervirus wordtquote:
Koenquote:
quote:
denk dat zoonlief me aangestoken heeft, die zit al een week te niezen. Of een collega, die is ook al een week hoesterig, al is dat z;n minste zorg nuquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Koen
[..]![]()
Hopelijk valt het mee.
Kan morgen ook weer over zijn, dus die optie mag je hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klein beetje, maar wel opeens snotterig
Neem een lekker slokje en ga op tijd naar bedquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klein beetje, maar wel opeens snotterig
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan morgen ook weer over zijn, dus die optie mag je hebben
Heb wat rum op en lig nu op bedquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Neem een lekker slokje en ga op tijd naar bed
Hopelijk morgen gezond weer opquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Heb wat rum op en lig nu op bed
Beterschap Koentjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Heb wat rum op en lig nu op bed
T is te hopen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Hehe maar ik welquote:Op donderdag 6 oktober 2022 06:28 schreef maily het volgende:
[..]
@:chufi bedoelt geen koffie
GM retteketetters
Dat is zeker een hele rare, maar wel mooi.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 06:30 schreef pullup het volgende:
En dit is wel een hele rare
[ afbeelding ]
ZO, die heeft het tempo er goed inquote:Op donderdag 6 oktober 2022 06:37 schreef pullup het volgende:
En nu al weer wat geleerd vandaag
[ twitter ]
quote:
quote:
Nee joh, 24/7 lam.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn gewoon nog niet nuchter
He die ken ikquote:
Af en toe mijn roes uitslapenquote:
Dat is zo zonde van je eerdere inspanningenquote:
Ik heb het aanstaan maar ik ben ook wel eens lastig gevallen met mentions.quote:
Ik ook regelmatig door vaak dezelfde gasten.. soms reageer ik , maar meestal negeer ik hetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het aanstaan maar ik ben ook wel eens lastig gevallen met mentions.
Beter jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook regelmatig door vaak dezelfde gasten.. soms reageer ik , maar meestal negeer ik het
Het is een leuke functie. Het wordt soms gebruikt om te sarren.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Lijkt mij wel irritant als je constant gementiond wordt
Handig functie*quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een leuke functie. Het wordt soms gebruikt om te sarren.
Ja dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Handig functie*Maar idd niet om mensen te gaan irriteren/pesten
Héé btw ga je mee in december?quote:
Grapje.quote:
Joh ga je meequote:
Ok duurt nog wel even. Maar de reis met je is wel goed.quote:
Zo is datquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok duurt nog wel even. Maar de reis met je is wel goed.
Dus je denkt eroverquote:
Ja dus !!!quote:
Zou wel heel gezellig zijnquote:
Hou vol nog even dan en thanks!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik 'moet' nog een dagje. Maar geniet ervan!![]()
Dan kan ik je eindelijk je bier geven. En ook aan Soury. En pullup. En tonja.quote:
Hier ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |