Lul niet, gekquote:
En die falen zo goed als allemaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lul niet, gek![]()
Hahahah, al decennia lang koopt ajax de beste spelers weg bij AZ![]()
De lijst is oneindig
Jij bent echt wel een gekkige boze jongen soms, Marcus haha.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die falen zo goed als allemaal
En verder is het een ***club met een kampioenschap gekocht door een zware crimineel door oplichting van een heleboel mensen (het laatste kampioenschap dan).
Lul niet, met je subtopquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Stabiel in de subtop ja. En ze doen het 'leuk'. Nog steeds niet het voetbal waar ik blij van word
Komt goed uit danquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
oops ik had lapo , maar met andere dingen bezig
Jaja, doe het maar zo als je weet dat iemand gelijk heeft maar je dat niet bevaltquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij bent echt wel een gekkige boze jongen soms, Marcus haha.
Subtop dus. Top wint.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lul niet, met je subtop![]()
![]()
Vanaf 2017/2018 tot nu: derde, vierde, tweede, derde, vijfde en nu op de eerste plek. Eredivisie: 18 ploegen. Je lult dus weer Marc, met je subtop![]()
Subtop is niet: derde, vierde, tweede, derde, vijfde en nu eerste. En op rij!@ Dan heb je het over meedraaien in de top, Marc. Je hebt geen gelijk en dat bevalt me goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaja, doe het maar zo als je weet dat iemand gelijk heeft maar je dat niet bevalt
Ik ben net vandaag inside aan het terug kijkenquote:
Ik vind haar zo leuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 05:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben net vandaag inside aan het terug kijken
Roxanequote:
Ja,heel knap ook hoe ze tussen die mannen kan zitten.quote:
quote:
Wat een mooi beest zegquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is echt een eitje. En het was een tip van Deis. En ik las over je karpers. Mijn zus heeft de vijver weggehaald en die karpers waren binnen no time verkocht via marktplaats. Verhuizen enzo is erg veel stress. Maar als het achter de rug is komt er een fijn gevoel van rust
ohhh een Dees tip dus. Ik ga het proberen. Ik heb groene zeep, moet even ammonia halen. Ik zal een voor foto maken. Het is echt te erg voor woordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de Deisyy methode, zij heeft die gouden tip van mij![]()
Werkt als een malle, dus succes gegarandeerd
Wel goed ventileren als je ermee bezig gaat want er komt een flinke ammoniak walm afquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
ohhh een Dees tip dus. Ik ga het proberen. Ik heb groene zeep, moet even ammonia halen. Ik zal een voor foto maken. Het is echt te erg voor woorden![]()
En dat gevoel van rust....ik zal zo blij zijn als het 1 november is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |