Er miste ook een belangrijke optie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:18 schreef Coco het volgende:
Die poll was er echt @:scrummie
Zal een mod wel weggehaald hebben.
Ik vind de problemen bij PSV en Ajax iets steviger maar onze selectie is ook totaal niet uitgebalanceerdquote:
wij feliciteren hier alvast @capuchon_jongen met het bereiken van de knock-out fase van de CL.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:16 schreef RipCity het volgende:
https://www.livescore.com(...)etico-madrid/798151/
Staan gewoon virtueel eerste met 9 puntjes
Jullie hebben wel een goede coach.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de problemen bij PSV en Ajax iets steviger maar onze selectie is ook totaal niet uitgebalanceerd
wat was de poll ID dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:18 schreef Coco het volgende:
Die poll was er echt @:scrummie
Zal een mod wel weggehaald hebben.
Volgens mij had hij dat al een keer uitgelegd: Volgens Van Gaal kan hij niet goed meevoetballen in zijn systeemquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:19 schreef Zorro het volgende:
Onbegrijpelijk dat Van Gaal nog niet Drommel heft geselecteerd.
Die heb ik dit seizoen op nog geen enkele fout kunnen betrappen.
Zit wel wat meer voetbal in en een idee achter maar ook dat is (nog) niet goed genoeg neequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de problemen bij PSV en Ajax iets steviger maar onze selectie is ook totaal niet uitgebalanceerd
In een ander systeem ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij had hij dat al een keer uitgelegd: Volgens Van Gaal kan hij niet goed meevoetballen in zijn systeem
Die wisselt maar niet maar vervelender is dat hij wel erg makkelijk lopers de voorkeur blijft geven boven technisch begaafdere spelers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een goede coach.
Ja dat is wel een irritant trekje van veel Nederlandse trainers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die wisselt maar niet maar vervelender is dat hij wel erg makkelijk lopers de voorkeur blijft geven boven technisch begaafdere spelers.
Verder eens hoor. Slotgod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |