Klopt ik ben maar gaan eten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Opeens post jij geen schijtlollige gifjes meer.
Inderdaad, ikzelf steun altijd gewoon de Nederlandse clubs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:3rr0r zou dit nooit zelf doen.
In een poll die niet bestaat, jaja. Ik trap hier niet in hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gestemd,Scrummie. Laat maar oké. Ik zucht diep.
Hoe denk je hier inmiddels over ? (lol)quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat weet ik, ze hebben ook een goed elftal maar is ook echt geen Europese top.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verdedigend is het gewoon niet goed genoeg, dit Ajax gaat veel goals tegen krijgen. Dan moet je maar hopen dat je voorhoede meer goals maakt dan de tegenstander, maar dat zal lastig zijn omdat veel ploegen in de eredivisie met 10 man voor de goal hangen als ze tegen Ajax spelen.
En elke counter is levensgevaarlijk, elke hoge bal in onze zestien of corner tegen zal geregeld leiden tot een goal.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie Ajax tot nu toe alleen nog maar winnen van ploegen die op elke positie een slechtere speler hebben. Vandaag Liverpool terecht gewonnen, in de JCS verloren van PSV met vijf tegengoals.
Mijn gelijk halen begint steeds vervelender te worden, maar ik heb toch aardig kijk op het spelletje.quote:Op dinsdag 20 september 2022 01:00 schreef Shreyas het volgende:
In de omschakeling speel je steeds 1 op 1 waarin je er gewoon uitgelopen kan worden, zeker als Blind of Rensch de laatste man is. En hoe vaak hebben we niet al gezien dat na twee goede steekpasses vanuit achter de tegenstander alleen op Pasveer afgaat. Elke spelhervatting is een gevaar, want van alle verdedigers is de langste (Bassey) 1.85m, de rest onder de 1.79m.
Dat roep ik al jaren, maat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn gelijk halen begint steeds vervelender te worden, maar ik heb toch aardig kijk op het spelletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar gewoon aan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Inderdaad, ikzelf steun altijd gewoon de Nederlandse clubs.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:16 schreef fetX het volgende:
ShreyasGodWorden wel gewoon kampioen, helaas. De concurrentie is gewoon nog slechter namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Nou wat ontzettend plezierig om Cillissen zijn harses te moeten aanschouwen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:17 schreef TLC het volgende:
van Gaal heeft nu wel een streep gezet door Pasveer, een geluk bij een ongeluk
Emmenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Worden wel gewoon kampioen, helaas. De concurrentie is gewoon nog slechter namelijk.
Die was ook mooi jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat het nou nog steeds over die afgekeurde goal van Feyenoord?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |