Ik ga 'm toch stellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfs op mijn bejaarde leeftijd wil het oog ook wat
Wat zal het onderwerp zijn vandaag?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar nu ben jij er. En ik ben wel in voor een goed gesprek deze avond.
Hallo
Voedselquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zal het onderwerp zijn vandaag?
Iemand die leuk en aardig is maar matig aantrekkelijk geeft mij althans een minder neukbaar gevoel.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga 'm toch stellen.
Maarre, het oog kan wel wat willen, maar hoe staat dat vast aan neukbaarheid?
Dikkie.quote:
Nee ok, alleen lief en aardig doet 't m voor mij ook niet, maar alleen uiterlijk ook niet idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iemand die leuk en aardig is maar matig aantrekkelijk geeft mij althans een minder neukbaar gevoel.
En aantrekkelijk kan echt van alles zijn, dus zeker geen fotomodellen standaard oid
Thanks voor je eerlijkheid Koen!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iemand die leuk en aardig is maar matig aantrekkelijk geeft mij althans een minder neukbaar gevoel.
En aantrekkelijk kan echt van alles zijn, dus zeker geen fotomodellen standaard oid
Goedenavondquote:
Oeh, dat klinkt goeeeedquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dikkie.
Vandaag bloemkool curry gegeten met zelfgemaakte naan. Was lekker thuiskomen terwijl schoonzus stond te koken
A key that opens many locks is a good key, a lock that opens for any key is a bad lock.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:19 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben hier voor een sleutel van @:Tegan
Ik zit klaar voor het antwoordquote:
Ja hoor. Meeste komt niet op mijn schouders. Ik moet gewoon naar werk, mijn tepels lekken geen melk. Dus de aanpassingen zijn beperkt.quote:
Nog groentjes?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goedenavond
[..]
Oeh, dat klinkt goeeeed
Hier tagliatelle met een ham-roomsausje gemaakt.
Tevens ben ik afgevallen, goed he?
Courgette, ui en champignonnetjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog groentjes?
Zo zo. Hoe komt dat zo?
Prima hoor, tig rondes verder dan jullie met (bijna) volwassen 'kinderen'quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Meeste komt niet op mijn schouders. Ik moet gewoon naar werk, mijn tepels lekken geen melk. Dus de aanpassingen zijn beperkt.
En hoe is het met jou?
Hmmmquote:
Ik kon het niet vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm
Een reverse image search hielp helaas ook niet. Tijd voor steekwoorden
I'm on itquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kon het niet vindenMaar ik heb niet heel veel moeite gedaan. Ik dacht, ik post het hier, er is vast wel iemand die het antwoord weet of de moeite wil nemen
Best darkquote:What's the difference between a fertilized egg; a corporation; and a woman?
One of them isn't considered a person in Oklahoma!
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Of als we ooit nog een meet hebben een prive momentje met mij
Was het zo uit de hand gelopen met de omvang?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Courgette, ui en champignonnetjes.
En kip
M'n best voor gedaan, t was nodig
Viel nog wel mee, maar had wel veel last van een constant opgeblazen gevoel enzulks. Werd erg onprettig.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het zo uit de hand gelopen met de omvang?
Hehe. Komt vanzelf allemaal.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima hoor, tig rondes verder dan jullie met (bijna) volwassen 'kinderen'
En wat ben je toen anders gaan doen?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Viel nog wel mee, maar had wel veel last van een constant opgeblazen gevoel enzulks. Werd erg onprettig.
Nu is 't *klopt af* weder rustig
Ja, wacht maar. Twee keer knipperen en je kind wordt 1quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Komt vanzelf allemaal.
Ik keek foto's terug van vorig jaar en zag dat kat nog helemaal klein en wit. Tijd vliegt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:39 schreef Dqod het volgende:
Time is what turns kittens into cats
/wijsheden
Lokjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn omvang heeft een nieuwe garderobe nodig. :S
Minder koffie, meer thee. Max 2 bordjes eten ipv 3, NOG meer groentjes en zo nu en dan alleen maar groentjes (als in salade) en verder geen poespas.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat ben je toen anders gaan doen?
Jenna Marblesquote:
So deepquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:39 schreef Dqod het volgende:
Time is what turns kittens into cats
/wijsheden
Hoiquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lokje!!
[..]
Minder koffie, meer thee. Max 2 bordjes eten ipv 3, NOG meer groentjes en zo nu en dan alleen maar groentjes (als in salade) en verder geen poespas.
En niet elke avond meer een biertje, dat kalmeerde m'n lichaam ook wel
Oh hell yeahquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoi
De tweede keer opscheppen is altijd nog lekkerder he.
Waarschijnlijk wel, ja. Daarom maar in het moment leven.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, wacht maar. Twee keer knipperen en je kind wordt 1
Klinkt haalbaar allemaal. Vooral het bier zal bijdragen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lokje!!
[..]
Minder koffie, meer thee. Max 2 bordjes eten ipv 3, NOG meer groentjes en zo nu en dan alleen maar groentjes (als in salade) en verder geen poespas.
En niet elke avond meer een biertje, dat kalmeerde m'n lichaam ook wel
Goedzoquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ja. Daarom maar in het moment leven.
Ja toch? Denk het ook wel ja, lag wsl toch zwaarder op de maag dan verwacht.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt haalbaar allemaal. Vooral het bier zal bijdragen.
Ik drink om de week een biertje.
Toetje gaat in een andere maag toch.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh hell yeah![]()
En dan daarna praktisch uit elkaar knallen, maar alsnog afsluiten met een Texelse bonbon als toetje
Veel kcal, veel koolhydraten, veel gas.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch? Denk het ook wel ja, lag wsl toch zwaarder op de maag dan verwacht.
Nu in 't weekend nog en zo nu en dan als ik eens een vrij dagje heb doordeweeks.
Gewone of speciaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |