Owja London ofzo toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Autechre was best goed vanavond
Ja. Zoviet France als voorprogramma.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja London ofzo toch?
Nice
Weer pikdonker zeker?
Klinkt bekend. Hadden die niet laatst een hele zooi represses?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Zoviet France als voorprogramma.
dat heb ik juist helemaal niet.quote:
gewoon de gordijnen dicht makenquote:
ik had net al moeite met uit mn stoel komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker doen als je die behoefte hebt. Ik duik straks mooi de tuin in
Het is zaterdag...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:26 schreef gianni61 het volgende:
tevens zou er tussen 10 en 11 een monteur komen waarvan ik vermoed dat hij niet gaat komen.
en ik dus gewoon had kunnen gaan werken
toen ik deze week belde kreeg ik zijn voicemail dat hij tot dinsdag op vakantie is. Ik heb weinig hoopquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze komen altijd in het uur net na het tijdslot!
Bizar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik deze week belde kreeg ik zijn voicemail dat hij tot dinsdag op vakantie is. Ik heb weinig hoop
vrij vervelend ookquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sinds vorige maand weer een kilo eraf
Nog 76 maanden te gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog even en er is niks van je over.
Dan ben je lichter dan ik.quote:
Ga lekker van het zonnetje genieten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:43 schreef Senn88 het volgende:
Ik moet ff externe motivatie krijgen om de keuken nog te poetsen/op te ruimen. Iemand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |