Heb je nu alweer weekend?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom gun je mij geen leuke avond na een lange week werk?
Ik schep niet graag op, maar getuige mijn snelheid met de post hierboven verwijs ik toch maar weer even fijntjes naar mijn ondertitel maatquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:37 schreef Paul het volgende:
WAAR BLIJVEN JULLIE
TV / [NPO1 VANAVOND] Gouden Televizier-Ring Gala 2022 #1
quote:
Morgen beetje opruimen en dan rond 14:00 naar 1 of ander evenementen iets in Twente om onder het mom van teambuilding coma te zuipen.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schep niet graag op, maar getuige mijn snelheid met de post hierboven verwijs ik toch maar weer even fijntjes naar mijn ondertitel maat
Dat klinkt wel als een prima afsluiting van een werkweek inderdaad.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen beetje opruimen en dan rond 14:00 naar 1 of ander evenementen iets in Twente om onder het mom van teambuilding coma te zuipen.
Vind ik niet per se werken
Bizar hoe het huidige modteam over de rug van @onlogisch probeert te scoren om hun eigen incapabiliteit te verbloemen .quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goed bezig onlo! Een hoop wannabe forumbeesten zullen weer groen zien van jaloezie!
Ik probeerde en bracht het vrij netjes maar was vergeten dat je de mentale leeftijd van een kleuter hebt.quote:
Eerst de poten onder zijn stoel vandaan proberen te zagen en op het moment dat er KEIHARD ingegrepen moet worden, niet verder komen dan "er wordt gemodereerd". De geschikt/ongeschikt keuze lijkt me wel duidelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar hoe het huidige modteam over de rug van @:onlogisch probeert te scoren om hun eigen incapabiliteit te verbloemen .
Ja ik ben helemaal omver geblazenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:51 schreef onlogisch het volgende:
User @:Littlerabbit komt er met een gestrekt been in en zet moderator @:paul voor aap
Ja het was wel erg iddquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Paul maar je fotos waren bijzonder hinderlijk.
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar hoe het huidige modteam over de rug van @:onlogisch probeert te scoren om hun eigen incapabiliteit te verbloemen .
JillGodinquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:40 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch @:wereldgozer @:gurneyisbestoke @:zipportal @:rambodirk
controleurs in Rotterdam
Welkoma backa broddaquote:
capelsebruggodenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:40 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch @:wereldgozer @:gurneyisbestoke @:zipportal @:rambodirk
controleurs in Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |