Heb je niet zo'n zelftest meer? Of wil je het niet weten? Als je je ouders gaat helpen zal je toch moeten testen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voel me wel beroerd maar hopelijk blijft 't hierbij. Wel kut want wil zaterdag m'n ouders helpen verhuizen dus hoop dat het toch gewoon de common cold is of zo
Ik heb me gisteravond al getest met een zelftest, negatief nog maar beetje vroeg ook wel. Ik doe er vanavond en morgenavond weer een, ga niet zomaar naar m'n ouders natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n zelftest meer? Of wil je het niet weten? Als je je ouders gaat helpen zal je toch moeten testen.
meten is wetenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voel me wel beroerd maar hopelijk blijft 't hierbij. Wel kut want wil zaterdag m'n ouders helpen verhuizen dus hoop dat het toch gewoon de common cold is of zo
quote:
yes geen zorgenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb me gisteravond al getest met een zelftest, negatief nog maar beetje vroeg ook wel. Ik doe er vanavond en morgenavond weer een, ga niet zomaar naar m'n ouders natuurlijk.
Aziatische dame gespot @KingRolandquote:
Klap in het gezicht van de zorg.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Werk. Collega's komen hier naar kantoor na een positieve coronatest. Ja, dan kun je erop wachten.
Erg mooi. Dat dat addergebroed maar weer eens gaat werken voor hun geld.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:02 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/h(...)ningmarkt~a5e5d2e47/
Einde tijdperk.
Voor mezelf zou het ook niet uitmaken maar als je zoals jij van plan bent je ouders te helpen en ik ga er vanuit dat die wat meer een risicoleeftijd hebben, dan is het wat andersquote:
Ja helemaal met je eens. Mijn pa is 61, ma 55, dus is wel de moeite om het te weten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor mezelf zou het ook niet uitmaken maar als je zoals jij van plan bent je ouders te helpen en ik ga er vanuit dat die wat meer een risicoleeftijd hebben, dan is het wat anders
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:37 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak aziatische kapper verplaatst naar volgende week
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
HenkGod @:onlogisch @:afcniels
Seconde te laat. @Muskusboktor57 vindt hier iets van.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg mooi. Dat dat addergebroed maar weer eens gaat werken voor hun geld.
Sorry maat. #geenforumbeestquote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Seconde te laat. @:Muskusboktor57 vindt hier iets van.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
HenkGod @:onlogisch @:afcniels
RKBquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Rijst, kip broccoli, wel afgewogen neem ik aan!quote:
Bulk seizoen maat. Dus give or take. Das Engels voor ik ben er nu veel te lui voorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rijst, kip broccoli, wel afgewogen neem ik aan!
Goulash met rijst en groente.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:06 schreef onlogisch het volgende:
Wat staat er bij jou op het menu Nelis?
Akkoordquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Vanwege priveomstandigheden ben ik wat later thuis
Krieltjes, sla en biefstuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Waarom gun je mij geen leuke avond na een lange week werk?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:37 schreef Paul het volgende:
WAAR BLIJVEN JULLIE
TV / [NPO1 VANAVOND] Gouden Televizier-Ring Gala 2022 #1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |