Rimmen?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Was er een wedstrijd?
Afijn, tijd voor een lekker potje woordle @:RamboDirk
Woordle 473 3/6
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 269 5/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
🟩🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟨🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit is geil! @:de_boswachter
Heb al m'n brood al op.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal, we gaan weer ietsje later lunchen.
Bruin volkoren met kaas en beenham.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal, we gaan weer ietsje later lunchen.
gohquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb al m'n brood al op.
En een banaan.
Nog steeds honger.
Beterschap!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb al m'n brood al op.
En een banaan.
Nog steeds honger.
En dat terwijl ik slecht te passe ben.
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruin volkoren met kaas en beenham.
Pittige review wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Moonfall gekeken.
0,2/10
Voor uitgebreide review check:
BehoorlijkKritisch in F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLVII
Mooie review heb je gemaakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Moonfall gekeken.
0,2/10
BehoorlijkKritisch in F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLVII
helemaal gezien of afgehaakt na 2 minuten?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Moonfall gekeken.
0,2/10
Oh het dieptepunt gestopt, toen ze eenmaal in de maan aankwamen trok ik het echt niet meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal gezien of afgehaakt na 2 minuten?
Wel jammer, het concept klonk best aardig voor een leuke rampen/scifi film.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Oh het dieptepunt gestopt, toen ze eenmaal in de maan aankwamen trok ik het echt niet meer.
Het is bizar dat je met zo'n cast en budget er zo'n tyfuszooi van kunt maken. Ik weet ook niet wat het was, normaal stoor ik me niet zo aan hoge bullshitlevels in een scifi of rampenfilm. Ik denk dat het gewoon te veel onuitgelegde bullshit in combinatie met cliches was. En een heel hoog 'owja, natuurlijk is het zo'-gehalte. Niemand was zeg maar verbaasd over de hoeveelheid wereld op zijn kop momenten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel jammer, het concept klonk best aardig voor een leuke rampen/scifi film.
Koekoek. De laatste keer dat ik zo'n afrekening heb gezien is gisteravond.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Moonfall gekeken.
0,2/10
Prima review. Wel eens ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story (netflix) 8.1/10.
@:ggmm @:scrummie @:caland @:fetx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |