Ik sluit me hier bij aan, maar NL clubs kijk ik wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Champions League voetbal echt geen zak aan dus betwijfel of ik ga kijken.
Conference League schakelkanaalstijl met studio zou mij overhalen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan, maar NL clubs kijk ik wel.
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee keer hetzelfde proberen is wel een beetje lacks.
Aandachtshoer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder genoten van de wedstrijd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rimmen?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Was er een wedstrijd?
Afijn, tijd voor een lekker potje woordle @:RamboDirk
Woordle 473 3/6
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 269 5/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
🟩🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟨🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit is geil! @:de_boswachter
Heb al m'n brood al op.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal, we gaan weer ietsje later lunchen.
Bruin volkoren met kaas en beenham.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal, we gaan weer ietsje later lunchen.
gohquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb al m'n brood al op.
En een banaan.
Nog steeds honger.
Beterschap!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb al m'n brood al op.
En een banaan.
Nog steeds honger.
En dat terwijl ik slecht te passe ben.
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruin volkoren met kaas en beenham.
Pittige review wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Moonfall gekeken.
0,2/10
Voor uitgebreide review check:
BehoorlijkKritisch in F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLVII
Mooie review heb je gemaakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Moonfall gekeken.
0,2/10
BehoorlijkKritisch in F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLVII
helemaal gezien of afgehaakt na 2 minuten?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Moonfall gekeken.
0,2/10
Oh het dieptepunt gestopt, toen ze eenmaal in de maan aankwamen trok ik het echt niet meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal gezien of afgehaakt na 2 minuten?
Wel jammer, het concept klonk best aardig voor een leuke rampen/scifi film.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Oh het dieptepunt gestopt, toen ze eenmaal in de maan aankwamen trok ik het echt niet meer.
Het is bizar dat je met zo'n cast en budget er zo'n tyfuszooi van kunt maken. Ik weet ook niet wat het was, normaal stoor ik me niet zo aan hoge bullshitlevels in een scifi of rampenfilm. Ik denk dat het gewoon te veel onuitgelegde bullshit in combinatie met cliches was. En een heel hoog 'owja, natuurlijk is het zo'-gehalte. Niemand was zeg maar verbaasd over de hoeveelheid wereld op zijn kop momenten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel jammer, het concept klonk best aardig voor een leuke rampen/scifi film.
Koekoek. De laatste keer dat ik zo'n afrekening heb gezien is gisteravond.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Moonfall gekeken.
0,2/10
Prima review. Wel eens ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story (netflix) 8.1/10.
@:ggmm @:scrummie @:caland @:fetx
Lekker maat, ik wens je alvast veel succes met je studie. Als iedereen het kan, kan jij het vast ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:53 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws jongens, m'n werruk heeft besloten een studie te gaan betalen voor mij
Einde bericht.
wat een hoog cijfer weer, ik vond er weinig aanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story (netflix) 8.1/10.
@:ggmm @:scrummie @:caland @:fetx
Dahmer - Monster: Het Verhaal Van Jeffrey Dahmer (TV Mini Series 2022) - Reference View - IMDbquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een hoog cijfer weer, ik vond er weinig aan
En dan moet ik onder de indruk zijn? ik begrijp wel dat zoiets in de VS bekeken wordt omdat hij daar bekendheid genoot maar wat mij betreft de hype niet waard.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dahmer - Monster: Het Verhaal Van Jeffrey Dahmer (TV Mini Series 2022) - Reference View - IMDb
De reeks werd in de vijf dagen na de release al 196,2 miljoen uur bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |