Prutser.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Woordle 475 X/6
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
🟨⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟨🟨⬛
Woordle6 271 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:29 schreef RamboDirk het volgende:
Random foto van de dag. Lekker man, prima sfeertje.
@:Lange_lansNiet anders dan de gemiddelde Nicki Minaj video/albumart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:coco modtest
Moet of mag deze foto in spoilertags?
Kan je dit niet gewoon met je Reddit vrienden bespreken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:42 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ngs_russian_trooper/
Die is dood.
Net als je lekker zit te schijten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:42 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ngs_russian_trooper/
Die is dood.
@:Lange_lansIk ben geen VBL mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:coco modtest
Moet of mag deze foto in spoilertags?What can change the nature of a man?
Gelukkig niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal! Jongens, we gaan lunchen.
Deze topicreeks bestaat voor 95% uit geouwehoer, ongeïnformeerd gezwets, vragen naar de bekende weg, herhaling, domme oneliners. En dat alles in een oneindige loop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Vasion, toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Starnakel komt bijna altijd voor in combinatie met dronken of zat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het leest als een starnakel Tong post.
Klinkt verder logisch dat het een tongklassieker is hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja na de originele post van Tong is die post nog zo'n 1000 keer geplaatst
@:Lange_lanswtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:coco modtest
Moet of mag deze foto in spoilertags?graag op anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |