Het was niet veel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ja 1-0 het is allemaal wat
Als Teze een assist geeft kom je met 1-1 weg, het is jammer dat je het beste moment niet benut. Verder was het niet echt boeiend nee, Arsenal dreigender maar slechts een fase van 10-15 minuten van echte kansenquote:
3,62 xG tegen 0,22 xG.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Teze een assist geeft kom je met 1-1 weg, het is jammer dat je het beste moment niet benut. Verder was het niet echt boeiend nee, Arsenal dreigender maar slechts een fase van 10-15 minuten van echte kansen
Ik heb sterk het idee dat die dan wegens buitenspel van Luuk was afgekeurd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Teze een assist geeft kom je met 1-1 weg, het is jammer dat je het beste moment niet benut. Verder was het niet echt boeiend nee, Arsenal dreigender maar slechts een fase van 10-15 minuten van echte kansen
Ja, maar die 3.6 xG was wel in een fase van 15 minuten. Dat PSV verder weinig creeerde ben ik het wel mee eens. Maar xG zegt niet altijd alles en ik denk dat 3/4-0 best veel was geweest in deze wedstrijd.quote:
Als zij hun kansen hadden benut dan was het wel een grote uitslag geweest, ze speelden gewoon een tempo te laag maar 1-0 is al geflatteerd naar PSV toe, laat staan 1-1.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar die 3.6 xG was wel in een fase van 15 minuten. Dat PSV verder weinig creeerde ben ik het wel mee eens. Maar xG zegt niet altijd alles en ik denk dat 3/4-0 best veel was geweest in deze wedstrijd.
1-1 zou wel geflatteerd zijn, 2-0 wel terecht denk ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als zij hun kansen hadden benut dan was het wel een grote uitslag geweest, ze speelden gewoon een tempo te laag maar 1-0 is al geflatteerd naar PSV toe, laat staan 1-1.
Benitez was je beste speler en Simons laat zien dat hij beter kan dan PSV, de rest inclusief Gakpo gewoon matig al vind ik ook dat hij te ver naar achteren speelt en dus teveel mensen moet passeren wat uiteraard niet lukt tegen zo'n ploeg, zo'n speler moet je proberen te lanceren, een beetje dat Sneijder-Robben idee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1-1 zou wel geflatteerd zijn, 2-0 wel terecht denk ik
Ik zou dat soort achterlijke acties nou niet persé vermakelijk noemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:20 schreef RipCity het volgende:
Misschien wel de saaiste wedstrijd Waar ik ooit ben bij geweest. Gedoe na de wedstrijd tussen de fans was vermakelijker dan de hele game.
In mijn herinnering was Luuk achter de bal op het moment van passen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb sterk het idee dat die dan wegens buitenspel van Luuk was afgekeurd.
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In mijn herinnering was Luuk achter de bal op het moment van passen.
Als dit het moment van spelen is, dan is het offside. Ik dacht dat hij hem later gaf en Luuk inhield. Maar ik heb het niet vaal teruggezien.quote:
Bedoelde meer van gebeurde meer dan tijdens de wedstrijd. Die acties keur ik sowieso af. Waren maar 10/15 tieners gelukkig maar straalt weer verkeerd af op de rest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zou dat soort achterlijke acties nou niet persé vermakelijk noemen.
Amateurpotje uit zou ook wel eens leuk zijn geweest ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:36 schreef tja77 het volgende:
Sparta uit voor de beker, dat had ook wel wat makkelijker gemogen.
Zekers. Goed voor zijn ontwikkeling als hij mee mag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:20 schreef tja77 het volgende:
Simons bij de voorselectie, mooi voor da manneke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |