quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Haha nee ga niet daten.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:32 schreef Pisces29 het volgende: [..] En DM je dan voor een date of enkel een compliment?
Nou nou nouquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:33 schreef XSbig het volgende:
Mensen die zoete witte wijn drinken zijn echt af. Proleten.
Wat stond er?quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Is die tattoo een boodschap aan de vader van je dochter?
Dit lijkt me evident inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:35 schreef Poefbank het volgende:
Casper is vroeger erg veel gepest en is na de middelbare school opgebloeid in de sportschool
Maar je zwarte man niet?quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Familie is voor altijd in het Papiaments.
Was de vader het niet mee eens.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Papa denkt er anders overquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Beige broeken zijn wel de shit.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Rode man
Beige broek
Gescheiden
Wat een catch
quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Signaal om te vertrekkenquote:
Ik schrik hiervan.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Signaal om te vertrekken
Liever nog een zoet wijntje
FUBU godenquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Karl Kani
Bestaat dat na 2000 nog? Dat blijkt ja
Zelf stickers geplakt?quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Er staat reclame op zijn brillenglazen.
Hopelijk vanavond geen gebroken kaak.quote:
Vaak komen ze in groepen, te dom om te poepenquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Karl Kani
Bestaat dat na 2000 nog? Dat blijkt ja
Dit ja.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:40 schreef Poefbank het volgende:
Ik zou haar doen en s’ nachts stiekem een taxi naar huis pakken
Bijnaquote:
Waarom niet pitten?quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:40 schreef Poefbank het volgende:
Ik zou haar doen en s’ nachts stiekem een taxi naar huis pakken
In Amsterdam niet?? Misschien brilletje regelen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Nog nooit iemand van kleur op Vans gezien
Dat mag ik zeggen want we zijn inclusief en hartelijk
Present met lenzen. Nee nog nooit. Wedden dat jij niemand ziet binnen een week?quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Amsterdam niet?? Misschien brilletje regelen.
Dat is onze wedstrijd niet jouw wedstrijd, je moet je mond houdenquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
Zij praat als een vrouwelijke Noa Lang. Blijkbaar hebben halfjes wat te bewijzen ofzo
Ik heb ze in ieder geval wel gezien, donkere jongens met vans en meiden ook wel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Present met lenzen. Nee nog nooit. Wedden dat jij niemand ziet binnen een week?
Nee, maar de vraag is of dit accent beter is...quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Voor een Turkse klinkt ze echt niet Turks
Chapeau
Zeker wetenquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, maar de vraag is of dit accent beter is...
Ik zou meteen afhakenquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
'Fuck buddies gehad' Dat klinkt echt lomp om te zeggen op een date.
Ik heb zelf wel veel mooie Turkse dames gezien. Zij ziet er ook niet slecht uit hoor. Leuk gezicht wel, beetje hard alleen maar dat komt door het lesbische.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker weten
En ook mooier dan de gemiddelde Turkse
Welke like?quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Tien kilo als toen
@:3rr0r trekt de like weer in
Erger dan social work?quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou echt direct afkappen als iemand zegt dat ze lifestyle coach is.
Wat heb jij aan vandaag?quote:
Tulaquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
I see you @:DKUp
Ketting KABEL Kluivert Davids Seedorf vibes@:3rr0r
quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Miranda heeft een permanente blik alsof ze net gemobiliseerd is in het Russisch leger
Nou nou nouquote:
Ik vind die van Hugo zelfs nog beter.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Zelfde schoenwinkel als Hugo de Jonge zeker.
Deze man is te lief om zo te ontsporenquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is zo'n kerel die in legeruniform vooraan de coronaprotestmars loopt.
We taggen niemandquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:55 schreef Poefbank het volgende:
Wel een keer je gebit wit laten spuiten
Zijn ook bizar lelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
nou toon is gezet met die kut opmerking over de schoenen viel gelijk dood.
Me hond?quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
Met dat gebit gelooft niemand dat natuurlijk, zelfs me hond kijkt je vies aan.
Dat heb je als je veel met Hagenaren omgaat, alles word me, me huis, me auto, me prakkiequote:
quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Wie zei hier gepest worden?
10 punten.
Prakkiequote:Op maandag 3 oktober 2022 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat heb je als je veel met Hagenaren omgaat, alles word me, me huis, me auto, me prakkie
Me fadeuwrquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat heb je als je veel met Hagenaren omgaat, alles word me, me huis, me auto, me prakkie
LEKKER VLAAI ETEN IN HET WEEKENDquote:
Vloaiquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
LEKKER VLAAI ETEN IN HET WEEKEND
Dat dan wel jaquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
LEKKER VLAAI ETEN IN HET WEEKEND
Ze spreken het ook gewoon uit als “vla”. Oom vroeg me ooit op een verjaardag of ik vla wilde… ik: nee ik heb al koffiequote:
quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:01 schreef RamboDirk het volgende:
Claire mag verkracht worden volgens de islam
Jeetjequote:Op maandag 3 oktober 2022 20:01 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ga snel omkleden.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Kaki broek
We vinden er zeker iets van @:Nine.
Thanks. Ik vergeet altijd dat dit op TV is dus ik val gewoon altijd halverwege binnenquote:
En je username dan? Alpaca?quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ze spreken het ook gewoon uit als “vla”. Oom vroeg me ooit op een verjaardag of ik vla wilde… ik: nee ik heb al koffie
Nee zo doen we dat niet hierquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:01 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zeg niksquote:
Vrij pittigquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:01 schreef RamboDirk het volgende:
ik ook, pas jarig geweest,quote:
Hij zei niet hoe oud hij was meen ik.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:03 schreef XSbig het volgende:
Hij is geadopteerd als baby zei die net toch?
quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:03 schreef XSbig het volgende:
Hij is geadopteerd als baby zei die net toch?
Nee. En zo doen we dat niet hierquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Rokje op heuphoogte. Lees maar na in de Koran.
Geloof ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij zei niet hoe oud hij was meen ik.
Miranda is ook een echte Mirandaquote:
Scent of a womanquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee Al Peko. Iets met achternaam en Al Pacino
Ik weet het niet zeker, maar vroeg het me ook af.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:06 schreef XSbig het volgende:
[..]
Het spijt me dan zeer wegens mijn vooringenomen mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |