Ze heeft een behoorlijke vette bek, maar niet tegen hem bedoel je?quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:09 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat hoop ik echt! Jeff pakt haar dan keihard aan. Maar dat durft ze niet hoor
Ja dat is waar. Laatste dagen is erg negatief en agressief, kan ik niet gaan ontkennen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van mij mogen ze elkaar hard aanpakken. Jeff heeft vaak gelijk, speelt het spel, maar hij is zo agressief/negatief
Dat is ook helemaal niet waarquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Moraima draagt niets bij zeggen Kim en Wanda, terwijl ze zelf in bed liggen
Ja, maar M was tegen Rupert vanuit bed ook aan het klagen over de luiheid van anderen vanochtend. Kan me even niet herinneren over wie ze het haddenquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
hahahahahah ja precies!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft een behoorlijke vette bek, maar niet tegen hem bedoel je?
Oh dat deden mijn klasgenoten op de basisschool en middelbare school (brugklas) ook hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe arrogant moet je zijn om een lijstje te maken van mensen die je stom vindt.
WTF
Zullen we hier vast beginnen? Mssn kan de Febo het over het hek gooienquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
WTF
Zo maar echt he!!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zullen we hier vast beginnen? Mssn kan de Febo het over het hek gooien
Dit dus!!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
WTF
Nee joh .. gewoon die ene operator die naar de WC moet, of even koffie wil halen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:15 schreef claire3500 het volgende:
ik geloof die '''storingen''' echt niet meer.
Er is ook geen storingquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:15 schreef claire3500 het volgende:
Nee ik ook niet... net zoals dat ik niet geloof in struikenquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:15 schreef claire3500 het volgende:
hahahahah echt he!quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee joh .. gewoon die ene operator die naar de WC moet, of even koffie wil halen.
Ik geloof ook niet in struikenquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee ik ook niet... net zoals dat ik niet geloof in struiken
eens!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee ik ook niet... net zoals dat ik niet geloof in struiken
Ze draagt nix bij aan de konkelwijven, dat kloptquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Daar word je doodmoe van, dat zie je welquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze draagt nix bij aan de konkelwijven, dat klopt
Konkelen is écht werken hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |