Hij is ook niet lang en groot.. zou raar zijn als hij dan maar 45 zou hebben 😀quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
Wendy: Wat heb je kleine voetjes Marciano?
Marciano: Wat zei je kleine voetjes? Welke maat heb je dan?
Wendy: Ik 39, maar jouw voeten lijken zo klein.
Marciano: Nee hoor, ik heb maat 41.
Dat snap ik dus ook niet. Ze doet ook nooit echt lachen vind ik. Viel me ook op, als iemand over iets anders wil hebben blijft ze alsnog door praten over iemand anders, ze reageert er ook echt niet meer op andere onderwerpen valt me op. Ze maakt altijd een twist om over iemand te roddelen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. ze zien het niet. Ze is ook zo’n dominant iemand en zo niet grappig, snap niet wat ze daar zo leuk aan haar vinden.
Dat is heel erg pijnlijk. Zoiets verziekt je leven voorgoedquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alicia vertelde gisteren tegen GJ dat ze seksueel misbruikt is vroeger. Zo triest! Wat ik van h aar erg jammer vind, is dat ze zoveel pendelt en daar te veel van af laat hangen
Ja klopt en volgens mij door een bekende maar dat weet ik even niet zeker. Dus sorry als ik dat mis heb. Maar ja ze is niet zeker van haar eigen gevoel. Ik vind het beetje obessief, ze doet het elke dag.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alicia vertelde gisteren tegen GJ dat ze seksueel misbruikt is vroeger. Zo triest! Wat ik van h aar erg jammer vind, is dat ze zoveel pendelt en daar te veel van af laat hangen
Ja het is echt een irritant persoon.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:56 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Ze doet ook nooit echt lachen vind ik. Viel me ook op, als iemand over iets anders wil hebben blijft ze alsnog door praten over iemand anders, ze reageert er ook echt niet meer op andere onderwerpen valt me op. Ze maakt altijd een twist om over iemand te roddelen.
echt he! whhahahahahahaha ja Martin hoopt dat ie word gescout :pquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja het is echt een irritant persoon.
Martin denkt ook dat hij kan zingen 😀
Zo kijk ik heel anders tegen Amidindin (zoiets) aan. Wetend dat hij door veel landen gevlucht is en dat verhaal van een vriendin van hem .Dat verdriet van hem was aangrijpend.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat em niet wordenquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
echt he! whhahahahahahaha ja Martin hoopt dat ie word gescout :p
quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:02 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Zo kijk ik heel anders tegen Amidindin (zoiets) aan. Wetend dat hij door veel landen gevlucht is en dat verhaal van een vriendin van hem .Dat verdriet van hem was aangrijpend.
Maar wat ik niet begrijp is, dat die vriendin 3 dagen niet mocht eten wilde ze in een hospice kunnen sterven.
Dat geloof ik nl niet.Ja dat was ook heftig he., raakt me enorm. Of waar is of niet daar durf ik echt niks over te zeggen. Wat ik wel weet door derden (niet in persoonlijke familie) dat er best wel wat regels aan verbonden zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist dat niet over jou, weet niet zo goed wat ik moet zeggen sorry daarvoor. Knuffel! X
quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:02 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Zo kijk ik heel anders tegen Amidindin (zoiets) aan. Wetend dat hij door veel landen gevlucht is en dat verhaal van een vriendin van hem .Dat verdriet van hem was aangrijpend.
Maar wat ik niet begrijp is, dat die vriendin 3 dagen niet mocht eten wilde ze in een hospice kunnen sterven.
Dat geloof ik nl niet.Eens, ik vond dat ook een vaag verhaal. Iemand waarmee ik omging werkte in een hospice en daar hoorde ik andere dingen over. Het was aangrijpend, maar ik begreep het waarschijnlijk verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Zeker maar ik heb bijzonder nieuws: ze roddelt weeeeeeeer. Ze gaat morgen in de kring zeggen wat ze van iemand vinden? En oh ook momentje hoe geweldig Wanda wel niet is..quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda is moe (denk van het roddelen, want zie haar verder weinig doen) en gaat slapen
Wil ik ook wetenquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:07 schreef Rhosyn het volgende:
Wanda wil iemand vertellen dat ze hem zat is.
Wie?
Wat een grootspraak, die trekt voor het zover is haar keutel alweer in denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:06 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Zeker maar ik heb bijzonder nieuws: ze roddelt weeeeeeeer. Ze gaat morgen in de kring zeggen wat ze van iemand vinden? En oh ook momentje hoe geweldig Wanda wel niet is..
Niet gezien maar vast Jeffquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:07 schreef Rhosyn het volgende:
Wanda wil iemand vertellen dat ze hem zat is.
Wie?
Lol mini voetjesquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wendy: Wat heb je kleine voetjes Marciano?
Marciano: Wat zei je kleine voetjes? Welke maat heb je dan?
Wendy: Ik 39, maar jouw voeten lijken zo klein.
Marciano: Nee hoor, ik heb maat 41.
Ze zei er ook bij dat ze dat misschien in een groepsgesprek moet doen. Als ze dat sarcastisch bedoelt is het misschien Jeffrey?quote:
Hoop het echt. Maar ik denk niet dat ze het durftquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zei er ook bij dat ze dat misschien in een groepsgesprek moet doen. Als ze dat sarcastisch bedoelt is het misschien Jeffrey?
Van mij mogen ze elkaar hard aanpakken. Jeff heeft vaak gelijk, speelt het spel, maar hij is zo agressief/negatiefquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:09 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat hoop ik echt! Jeff pakt haar dan keihard aan. Maar dat durft ze niet hoor
Ze heeft een behoorlijke vette bek, maar niet tegen hem bedoel je?quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:09 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat hoop ik echt! Jeff pakt haar dan keihard aan. Maar dat durft ze niet hoor
Ja dat is waar. Laatste dagen is erg negatief en agressief, kan ik niet gaan ontkennen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van mij mogen ze elkaar hard aanpakken. Jeff heeft vaak gelijk, speelt het spel, maar hij is zo agressief/negatief
Dat is ook helemaal niet waarquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Moraima draagt niets bij zeggen Kim en Wanda, terwijl ze zelf in bed liggen
Ja, maar M was tegen Rupert vanuit bed ook aan het klagen over de luiheid van anderen vanochtend. Kan me even niet herinneren over wie ze het haddenquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
hahahahahah ja precies!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft een behoorlijke vette bek, maar niet tegen hem bedoel je?
Oh dat deden mijn klasgenoten op de basisschool en middelbare school (brugklas) ook hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe arrogant moet je zijn om een lijstje te maken van mensen die je stom vindt.
WTF
Zullen we hier vast beginnen? Mssn kan de Febo het over het hek gooienquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
WTF
Zo maar echt he!!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zullen we hier vast beginnen? Mssn kan de Febo het over het hek gooien
Dit dus!!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
WTF
Nee joh .. gewoon die ene operator die naar de WC moet, of even koffie wil halen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:15 schreef claire3500 het volgende:
ik geloof die '''storingen''' echt niet meer.
Er is ook geen storingquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:15 schreef claire3500 het volgende:
Nee ik ook niet... net zoals dat ik niet geloof in struikenquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:15 schreef claire3500 het volgende:
hahahahah echt he!quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee joh .. gewoon die ene operator die naar de WC moet, of even koffie wil halen.
Ik geloof ook niet in struikenquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee ik ook niet... net zoals dat ik niet geloof in struiken
eens!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee ik ook niet... net zoals dat ik niet geloof in struiken
Ze draagt nix bij aan de konkelwijven, dat kloptquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Daar word je doodmoe van, dat zie je welquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze draagt nix bij aan de konkelwijven, dat klopt![]()
Konkelen is écht werken hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |