quote:What did you expect? "Welcome, sonny"? "Make yourself at home"? "Marry my daughter"?
You've got to remember that these are just simple farmers. These are people of the land. The common clay of the new West. You know... morons.
Het zinnetje 'You know...morons' was een improvisatie van Gene Wilder. En dat kan je aan de reactie van Cleavon Little zien:quote:
Karstman +1quote:
\m/quote:
Ook de mannen op de foto, netjes!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:10 schreef Sabata het volgende:
Rechts Matt Frewer, links Philip Baker Hall. Film is 50/50 en Seth Rogen is de laatste naam
En die is correctquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:19 schreef ok01 het volgende:
Robin Williams en Jeff Bridges in Fisher King. Geregisseerd door Terry Gilliam (?)
quote:At 9 minutes and 54 seconds,'s performance in this movie is the shortest to ever win an Academy Award for Best Supporting Actor.
Anthony Hopkins?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:43 schreef ok01 het volgende:
ik wist dat het iemand van Monty Python was, maar twijfelde over wie
Trivia van welke film?
[..]
quote:Cybill Shepherd's film debut.
quote:The film takes place from November 1951 to October 1952
quote:Peter Bogdanovich claims the crew disliked him because he always ate with the actors on location. He wanted to mold their performances without outside influences, and he reportedly fired a crew-member one day who told Cybill Shepherd that she should smile more in the movie.
Dan heb ik wat trivia verkeerd onthouden en heb ik geen ideequote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb een film nodig![]()
Anthony Hopkins zit er overigens niet in
quote:In 1951, a group of high schoolers come of age in a bleak, isolated, atrophied North Texas town that is slowly dying, both culturally and economically
Voor mij wel ja.quote:
Thunderbolt and Lightfootquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 04:22 schreef ok01 het volgende:
Oké dan weet ik het goedgemaakt
geef me vijf films met Jeff Bridges (naast Fisher King)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Thunderbolt and Lightfoot
TRON
The Big Lebowski
Starman
Bad Times at the El Royale
Titel, regisseur en de meneer rechts zijn het probleem niet: wel die andere 3 heren...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:53 schreef Sabata het volgende:
Hint1: bekende film van een regisseur die in de jaren 70 bekend stond om zijn gewelddadige actiefilms. Deze film werd zelfs ronduit gehaat bij zijn release
Hint2: ook hier een soort vervolgvraag met de originele vraag van @:ok01
Meneer rechts EB was idd een grote fan van de regisseur, ook zo'n beetje de enige naast Kris Kristofferson die hem soms tegen durfde te spreken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:22 schreef Burnett het volgende:
[..]
Titel, regisseur en de meneer rechts zijn het probleem niet: wel die andere 3 heren...
Nu heb ik 'm deze eeuw ook nog niet herzien...
Dan doet we hetzelfde als ok01, we rekenen dit goed. De twee middelsten zijn Warren Oates (witte shirt) en William Holden (hoed en snor). @Starflyer krijgt het puntquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:00 schreef Starflyer het volgende:
De Wild Bunch van Sam Peckinpah. Rechts staat Ernest Borgnine
. Die BJ zal dan wel Ben Johnson zijn
. De andere twee weet ik zo niet.
quote:
En die is goedquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:55 schreef pipster het volgende:
Fantastic Four zou ik zeggen, en die Hulk film met Eric Bana?
quote:
Fant4stic (2015) is in ieder geval goed. (IMDb 4.3)quote:
Standquote:
quote:The housing construction site was not a set built for the film, but an actual real estate project in Lancaster, California. The developers went broke before the houses could be completed. The production company could film there only after agreeing to tear the site down completely after the shoot.
Euhh... ja, dat kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:57 schreef pipster het volgende:
Is dat Lethal Weapon 3, daar gaan ze aardig los op wat bouwwerken aan het einde.
So far so goodquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:56 schreef Starflyer het volgende:
1. Alien
2. The man with the golden gun
3. District 9
4. Blade Runner
5. Star Wars
9. Plamet Terror
Nee.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
6. Star Trek?![]()
7. Ghostbusters![]()
8. Minority Report?
Toch wel de complete versie van het antwoord, dus punt voor FF1.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee.
Ninja edit na ingezoomd te hebben; Judge Dredd om precies te zijn.
quote:The Twilight Zone: A Penny for Your Thoughts (1961) has sometimes been reported to be an inspiration for this film.
quote:
quote:
Keurig! Starflyer +1quote:
Klopt helemaal!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:53 schreef Sabata het volgende:
rechts Robbie Coltrane (moge hij rusten in vrede)
midden Mark Ruffalo
links Rinko Kikuchi (naam onthouden omdat ze hetzelfde naam heeft als van een anime character)
Film is Brothers Bloom
Danny Champion of the World; hij is correct. Coltrane speelde daarin Victor Hazell. Danny werd vertolkt door Samuel Irons (zijn enige rol) en vader Jeremy Irons speelde ook Danny's vader.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:10 schreef Berkery het volgende:
Mijn eerste ingeving is dat Daantje, de wereldkampioen is verfilmd.
Danny the World champion?
quote:
Welke film?quote:From a budget of $300,000 over a 17-day shoot, the film went on to gross $47 million at the US box office, making it one of the most successful independent films of all time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |