eerst signalen, daarna zou ik het 2 of 3 keer normaal zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op den duur zou ik heeeeeeeeeeeeeeeeel sarcastisch worden
en vroeger maakten ze het met frituurvetquote:
Ik zit naar de verkeerde stream te krijgen want ik krijg echt geen lekkere trek van JW, Erik, Bern en Sashaquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeh ik krijg lekkere trek van hen
quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik zit naar de verkeerde stream te krijgen want ik krijg echt geen lekkere trek van JW, Erik, Bern en Sasha
oh woow wat leuk om te weten! Ik ga eens recept op zoeken :-).quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en vroeger maakten ze het met frituurvet
en niet met boter
je kijktquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik zit naar de verkeerde stream te krijgen want ik krijg echt geen lekkere trek van JW, Erik, Bern en Sasha
Ja ga maar naar de meiden stream :-). Is beterquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Bij mij merk je de signalen niet tot ik boos wordquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eerst signalen, daarna zou ik het 2 of 3 keer normaal zeggen.
Dan ontlopen
Dan sarcastisch en cynisch. Als dat niet werkt bot, daarna zou ik of negeren of een beetje naar doen. Uiteindelijk zou ik kwaad worden.
Mag niet he. Djedi krijgt straks keiharde preek van mevrouw Control( Wanda)quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
toch grappig dat die meiden nu allemaal naar Kim D trekken
Hier herken ik mijzelf ook wel inquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eerst signalen, daarna zou ik het 2 of 3 keer normaal zeggen.
Dan ontlopen
Dan sarcastisch en cynisch. Als dat niet werkt bot, daarna zou ik of negeren of een beetje naar doen. Uiteindelijk zou ik kwaad worden.
Mexxquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wie heeft er volgens Kim een "tering grote bek"?
Mexx. Ze mag haar echt niet, denkt ook dat ze een keer met der gaat vechten.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wie heeft er volgens Kim een "tering grote bek"?
quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben het eens met hen over Ruben
Ja maar mag het dan even tegen Wanda? Ik wil dat iemand haar even de waarheid verteltquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie!
Oh een bitch fight wil ik wel zien tussen die twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |