Vroeger konden ze niet kiezen of ze weg wilden. Dan was het gewoon werken op de plantage.quote:Op maandag 3 oktober 2022 07:12 schreef hoechst het volgende:
[..]
neeeejo
Dit jaar spreken ze zelfs van een immigratie record
Zo laag is het forum toch hopelijk ook niet gezonken? De victim blaming opmerkingen komen inderdaad wel eens voorbij, maar hier had ik dat niet verwacht.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:08 schreef Noek het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op de mannen die hier de vrouw verantwoordelijk voor gaan houden want biologisch gezien is de man een jager en helaas gaat dat niet altijd zonder bloed. De PietjesPuk van de samenleving.
Ja, die sloegen mekaar de hersenen inquote:Op maandag 3 oktober 2022 11:01 schreef tong80 het volgende:
Vroeger waren het boeren hier uit de buurt die er op sloegen.
Nomen Nescio, ,,ik weet de naam niet”quote:Op maandag 3 oktober 2022 04:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar staat NN voor? Nare Neger? Nutteloze Nederlander?
De dader zag je billen aan voor je gezicht?quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ooit bij m'n billen gegrepen. Maar ik ben dan ook gruwelijk nap.
Inderdaad, bij 'club' en 'vip' beginnen bij mij al de alarmbellen al te rinkelen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 23:24 schreef Het_Bokje het volgende:
VIP Clubs
Very Irritante Personen
(toch 'cup-a-feel' bereikt deze bro, doet het goed op de Insta)
Amsterdam zeker? Check!
TL:DR Negers niet negeren, dan krijg je klappen. Oog geen oog? Hier met die tand!
Wat een lollerd ben je toch, gekke Tong.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:16 schreef tong80 het volgende:
Champagne wegzuipen omdat het een statussymbool is. (Voor hen dan)quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:29 schreef Ronald het volgende:
[..]
Inderdaad, bij 'club' en 'vip' beginnen bij mij al de alarmbellen al te rinkelen.
Genoeg andere horeca gelegenheden waar je prima kunt vertoeven zonder irritante wannabe crimineeltjes.
In het ziekenhuis word ik prima geholpen door Syriers. Helaas worden ze door het kartel der geneeskunde uit 1800 hier enkel ingezet als assistent van de assistent want ze moeten per se een NL certificaat halen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:43 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Boeie? We hebben geen extra negers nodig, wel tandartsen/kaakchirurgen blijkbaar!
Uitschotquote:
Haha, die zat dus aan de pangne en de poederquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uitschot![]()
En die eikel heeft pas net zijn eerste profcontract https://fcvolendam.nl/nie(...)eerste-profcontract/
Hopelijk einde carriėre voor Tayrell Wouter![]()
![]()
Nu hopen dat die rechtse nog wordt gevonden:
[ afbeelding ]
Nap?quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:16 schreef tong80 het volgende:
Zeg maar dag tegen je contract.quote:
Een priester in een VIP club? Bijzonder. Ik denk niet dat die daar vaak komen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 00:03 schreef kladderadatsch het volgende:
Dacht even dat het over een doorgedraaide priester ging...
Die andere moet toch gewoon een vriendje van hem zijn? Hij vierde daar zijn verjaardag…quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uitschot![]()
En die eikel heeft pas net zijn eerste profcontract https://fcvolendam.nl/nie(...)eerste-profcontract/
Hopelijk einde carriėre voor Tayrell Wouter![]()
![]()
Nu hopen dat die rechtse nog wordt gevonden:
[ afbeelding ]
quote:Tayrell W., die in de nacht van de mishandeling zijn 20e verjaardag vierde, tekende op 21 juni van dit jaar een profcontract tot 2025 bij FC Volendam. De club prees hem toen als een doelgerichte aanvaller.
Och, de mensen van het Leger des Heils komen (of kwamen in ieder geval) veel in de kroegen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een priester in een VIP club? Bijzonder. Ik denk niet dat die daar vaak komen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |