R.I.P.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
He, weer eens een dode, 'belangrijke' Rus die zomaar dood is
https://www.hln.be/buiten(...)-in-moskou~ae441173/
Alleen als het aan alle nabestaanden isquote:
Als ze zo doorgaan blijft er geen Rus meer over…quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
He, weer eens een dode, 'belangrijke' Rus die zomaar dood is
https://www.hln.be/buiten(...)-in-moskou~ae441173/
Goh, wat een gemis zou dat zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan blijft er geen Rus meer over…
Hij heeft er zelf weinig aan.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen als het aan alle nabestaanden is
ook geen virus?quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan blijft er geen Rus meer over…
Zit toch nog wel een groot verschil in hoorquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chinezen, Russen, what's the difference
Tijd voor een brilletje.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chinezen, Russen, what's the difference
Handig, hoeven we het niet aan te klikkenquote:
Jep. Maar valt wel mee.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Handig, hoeven we het niet aan te klikken![]()
Ik vermoed een vieze long foto
Ik kan dat ook wel hebben jaquote:
Er zit 1 overeenkomst tussen beide,de eigenaren van deze longen zijn doodquote:
Dat vermoed ik ookquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zit 1 overeenkomst tussen beide,de eigenaren van deze longen zijn dood
Die twee varkens waarvan ik de longen heb gekregen waren duidelijk geen rokersquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zit 1 overeenkomst tussen beide,de eigenaren van deze longen zijn dood
smaakten ze wel lekker?quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die twee varkens waarvan ik de longen heb gekregen waren duidelijk geen rokers
Neequote:
Dit is echt al héél oudquote:
En gerookte longen?quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee![]()
En ik denk niet dat rokerslongen beter smaken.
Ah, ik had hem nog niet gezien ooitquote:
Oh jaquote:
Pciesquote:
Mijn moeder had een gemiste op haar mobiel. Ik kijken staat dat ding op 2016quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder had een gemiste op haar mobiel. Ik kijken staat dat ding op 2016
Dat is een goeiequote:
Blijf niet klikkenquote:
mijn moeder kan alleen maar bellen met d'r Alcatel non-smartfoon.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder had een gemiste op haar mobiel. Ik kijken staat dat ding op 2016
Ja jammer dan van die gemiste belletjes. Geen zin om het uit te zoekenquote:
Lever is wel lekkerquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, orgaanvlees is niet mijn ding
Ze heeft wel een tablet en daar leest ze nieuws op en doet wat spelletjes. Maar elke week schoon ik dat ding wat op. Er staan altijd 99 websites open (dat is de max) Ze klikt alles aanquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn moeder kan alleen maar bellen met d'r Alcatel non-smartfoon.
zelfs voicemail en SMS gaat d'r te boven, heb maar nooit gepoogd d'r een smartfoon te geven
Long een keer gegeten zowaar in een cul meet. En dat was echt wel okquote:
mijn moeder is nu dement dus die kan je sowieso nu niks meer leren.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft wel een tablet en daar leest ze nieuws op en doet wat spelletjes. Maar elke week schoon ik dat ding wat op. Er staan altijd 99 websites open (dat is de max) Ze klikt alles aan
Ik heb het nog nooit gehad.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Long een keer gegeten zowaar in een cul meet. En dat was echt wel ok
Ik bel haar als ze een email heeft. Beetje tam tamquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn moeder is nu dement dus die kan je sowieso nu niks meer leren.
Maar ook voorheen was ze altijd wars van alles wat leek op computers
ik heb illegaal als m'n moeder maar een DigiD aangemaakt, ze had nog fors geld tegoed van de belasting door tig jaar niet invullen. En dat ga ik niet op papier doen uiteraardquote:Op zondag 2 oktober 2022 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bel haar als ze een email heeft. Beetje tam tam
Daar ga je, de komende 30 jaar sta je op een volgende zwarte lijst van de belastingdienstquote:Op zondag 2 oktober 2022 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb illegaal als m'n moeder maar een DigiD aangemaakt, ze had nog fors geld tegoed van de belasting door tig jaar niet invullen. En dat ga ik niet op papier doen uiteraard
Dat regelt mijn broer.quote:Op zondag 2 oktober 2022 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb illegaal als m'n moeder maar een DigiD aangemaakt, ze had nog fors geld tegoed van de belasting door tig jaar niet invullen. En dat ga ik niet op papier doen uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |