Heel veel bronnen melden dat Dudchany al gevallen is.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vandaag hebben ze zo'n 30km afgelegd van het front naar Dudchany. Van Dudchany naar Beryslav is 45km. Echter, daarvoor moeten ze bij Dudchany, Mylove en Novokairy bruggen over
Maar ook op Oekrane vallen de aanvallen mee. Zo'n Petya en NotPetya zie je nu bijvoorbeeld niet. Ben nergens tegengekomen dat ze echt gebruik hebben gemaakt van bepaalde hacks. Misschien dat daar na de oorlog nog meer over bekend wordt.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Om massale cyberattacks heen, heeft zich een soort MAD doctrine ontwikkeld.
NAVO gaat niet all-out als rus dat ook niet doet.
Ik denk dat we wel wat gemerkt hadden als ze toegang hadden tot infra; dan hadden we echt wat gevallen van sabotage gehad of een ransomware aanval.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:51 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Die had iedereen meer verwacht. Het is wel lastig te zeggen 'of ze in onze systemen zitten' of niet. Maar ook hiervoor geldt, ze zijn daar niet zo professioneel en goed als we denken. Voorbeeld: https://nos.nl/nieuwsuur/(...)menging-verkiezingen
Vreselijk als je zo door je eigen staatshoofd genaaid wordt. Ik werd ook koud van die beschrijving dat van sommige soldaten op de vluchtweg alleen nog maar een silhouet over is op die ene weg uit Lyman omdat er zoveel materieel over heen is gedenderd.quote:
Dat zal bij de VS of China niet anders zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. Ook bij zware aanvallen met conventionele wapens kan dat het antwoord zijn.
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)_of_mass_destruction
Idem, schijnt heel zijn voor je huid en er is ene Wim Hofman, die ook een ijsmethode heeft.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zit te googelen maar niet heel doeltreffend blijkbaar. Wat is dat?
Eens, dat is het ook. Ik zie echter vrij veel reacties daarop waarin men wil bediscussiren of het terecht is, dat ze zelf begonnen zijn en daarom niet aangevallen worden, etc. Ik snap echt niet dat sommige mensen m.b.t. dit issue niet inzien dat het totaal niet relevant is wat wij ervan vinden of wat nu de exacte aanleiding is geweest wanneer dit daadwerkelijk zo ver zou komen. Op dat moment telt voor Rusland (of elke andere nucleaire macht, zoals jij aangeeft) alleen wat ze er zelf van vinden en hoe ze besluiten daarop te antwoorden.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zal bij de VS of China niet anders zijn.
Echt dreigen is heel gevaarlijk en gelukkig nog niet gedaan.
Je moet goed luisteren naar de exacte woorden, het is altijd nog vergelden of verdedigen met.
Hij heeft het al beschrevenquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Idem, schijnt heel zijn voor je huid en er is ene Wim Hofman, die ook een ijsmethode heeft.
Jup, maar de brug vlak na Dudchany ook? Dat is vanuit strategisch oogpunt een belangrijk gegeven. Als die brug weg is dan is de opmars zomaar een stuk langzamerquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heel veel bronnen melden dat Dudchany al gevallen is.
IJszwemmen is ook best leuk. En direct daarna zo heet mogelijk douchen. Ook als je niet stoned bent.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hij heeft het al beschreven
En de Hofman-methode is echt goud als je knetterstoned, energiek en positief wilt worden na een korte break.
Dat weet ik niet, maar de laatste berichten lijken er op dat ze echt bang zijn dat ze Beryslav kunnen bereiken en niet alleen maar dat het offensief die kant op gaat.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, maar de brug vlak na Dudchany ook? Dat is vanuit strategisch oogpunt een belangrijk gegeven. Als die brug weg is dan is de opmars zomaar een stuk langzamer
Damn... Dit zijn echt aantallen die niet meer samen te vatten zijn onder "ramp" of "strategische/logistieke mispeer".quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:17 schreef AnneX het volgende:
Vijf.en.twintig.duizend Russen ingesloten.[ twitter ]
Stel je voor dat je een Russische boerenkinkel bent die een paar maanden geleden nog gestolen wasmachines naar moedertje stuurde omdat je botte kop niet kon bevatten dat de legerleiding net zoveel begaan is met jouw lot als met dat van de Oekraense burgers.quote:
Ik zal die beelden van gestolen wasmachines nooit meer vergeten.quote:
De thuishaven van dat schip wordt Sevastopel.quote:
De Russen hebben een GROOT probleem.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:17 schreef AnneX het volgende:
Vijf.en.twintig.duizend Russen ingesloten.[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |