Viesdikquote:Op zondag 2 oktober 2022 13:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dan gooi ik nog maar even een frikandelletje in het vet.
Waar ze dan sprinklers moeten inbouwen voor de bandveiligheid die dan net op het moment van rijden klappen omdat de temp inde indoor ruimte te hoog word door alle apparaten en motorenquote:
Nieuwe regels dat ze bij zoveel regen gaan karten op de plaatselijke kartbaan.quote:
Mjah, de gene die vooraan rijd heeft voordeel dat die geen spray heeft, en ook wat minder alert hoeft te zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:48 schreef SiGNe het volgende:
Maar natte baan is opzich wel gunstig voor Verstappen, toch?
Natte baan Singapore wordt een loterij, niks mis mee natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:48 schreef SiGNe het volgende:
J-Dahmer93quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bijna 14:00 bij jou. Dus een blikje.
hahahahquote:Op zondag 2 oktober 2022 13:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Interview met één of andere rapper op Sky, "are you here for Lewis?" "No man, I want to see Max, he's the best!"
lol
Ik heb niet de laatste update, maar wel een oude update: vanwege regen is de start is uitgesteld.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand een update of de laatste update?
Race is nog niet eens officieel gestartquote:
Vooral gunstig voor de fansquote:Op zondag 2 oktober 2022 13:48 schreef SiGNe het volgende:
Flesje jaquote:Op zondag 2 oktober 2022 13:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bijna 14:00 bij jou. Dus een blikje.
Haha serieus dit?quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Interview met één of andere rapper op Sky, "are you here for Lewis?" "No man, I want to see Max, he's the best!"
lol
Ja dus niks aan de handquote:Op zondag 2 oktober 2022 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Race is nog niet eens officieel gestart
Thanks. Je bent een topper en deze update hoort ook in de OPquote:Op zondag 2 oktober 2022 13:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb niet de laatste update, maar wel een oude update: vanwege regen is de start is uitgesteld.
Vet varken dat je bent.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb de airfryer ook in de kliko gemikt. En weer een ouderwetse vetpan gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |