Ja, mooi soms ook dat mensen dan zenuwachtig worden. En allemaal dingen aan gaan wijzen en hakkelend toe gaan lichten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die contracten niet lezen
Ooit wilde ik een huis huren en daarbij was de huurbaas verbijsterd dat ik rustig het contract wilde lezen, aantekeningen had en vragen stelde. Huis wel gehuurd, was student, maar dat had die vent niet eerder meegemaakt
In dat koude landjequote:Op zaterdag 17 december 2022 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Na snap wel dat je boodschappen wil kunnen halen dus een koelkast lijkt me wel handig.
Beter dan om alles ruzie makenquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:48 schreef nils7 het volgende:
Ze zoenen om alles, zelfs om een koelkast die uit een pick up wordt getild
Een koelkast is natuurlijk ook erg belangrijk 🤭quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:48 schreef nils7 het volgende:
Ze zoenen om alles, zelfs om een koelkast die uit een pick up wordt getild
Zal wel zuid Amerikaanse tijden hanteren wat weer voor irritaties gaat zorgenquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:50 schreef Dutch_view het volgende:
ojee een aannemer inhuren via via
Truequote:Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef Ama het volgende:
Wel knap dat ze gewoon doet. Daar leer je toch beste van denk ik.
Ja, in het begin orakelen dat dat manana manana leuker is dan dat gestress in Nederland, maar als je dan eenmaal midden in de mañana mañana zit...quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Zal wel zuid Amerikaanse tijden hanteren wat weer voor irritaties gaat zorgen
Zo heb ik ook Spaans en Roemeens geleerd.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef Ama het volgende:
Wel knap dat ze gewoon doet. Daar leer je toch beste van denk ik.
Dat zou je zeggen, maar vind het wel erg klef.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beter dan om alles ruzie maken
Oh dit is ook niks voor mij.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Krijg haast stress van hun problemen
maar ik ben een enorme controlfreak/stresskip
Tja... alles rustig aan, niet de druk uit Nederland, bladiblaquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, maar vind het wel erg klef.
Denk dat je beter overdag gewoon meters kunt maken en goede beslissingen nemen i.p.v. het zo klef mogelijk te houden.
En dan doe je na een productieve dag maar je ding 's avonds.
Tsja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Krijg haast stress van hun problemen
maar ik ben een enorme controlfreak/stresskip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |