Meer Basisschool-likequote:Op zondag 2 oktober 2022 01:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe het er in de Tweede Kamer aan toe gaat is toch ook net de middelbare school soms? met van die kliekjes van verschillende typetjes die uitsluitend met elkaar omgaan enzo alleen gedragen tieners zich vaker volwassener, dat wel
Die Paternotte is mijns inziens echt een baggerdeuglul zegquote:
Dat clubje rondom Rutte en Kaag doet mij eerder denken aan van die "mean girls" van die populaire high school leerlingen die zo'n "you can't sit with us" houding hebben 😂quote:Op zondag 2 oktober 2022 01:37 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Meer Basisschool-like
Klassen / politieke partijen
Leraren / Fractievoorzitters
2e Kamerdebatten / Schoolplein (daar óntmoet je andere klassen)
Schoolpleinwacht = Voorzitter 2e Kamer
Rutte= Hoofdmeester (laat zich alleen maar zien als er stont aan de knikker is)
Tori Spelling (oh nee, dat was iets ouder toch? College/Uni?)quote:Op zondag 2 oktober 2022 01:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat clubje rondom Rutte en Kaag doet mij eerder denken aan van die "mean girls" van die populaire high school leerlingen die zo'n "you can't sit with us" houding hebben 😂
Je bedoelt Beverly Hills 90210 ofzo? ik dacht meer aan de film "Mean Girls " , sowieso wel al die soortgelijke tienerfilms over Amerikaanse high schoolsquote:Op zondag 2 oktober 2022 01:43 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Tori Spelling (oh nee, dat was iets ouder toch? College/Uni?)
Ze hebben bij D66 best goede politici lopen, maar het illustere gezelschap Jetten, Paternotte, Kaag en Sjoerdsma weten wel vakkundig elke vorm van sympathie onmogelijk te maken he? Wat een partij is dat toch.quote:
Wat bedoel je hier precies mee? Er liggen 23 klachten van personeel van de TK (dus geen andere politici). Dat nadat er ook al jarenlang is geklaagd over haar gedrag bij de OR van Kamerpersoneel. Mogen klachten over machtsmisbruik op de werkvloer niet onderzocht worden omdat er toevallig politiek gezien wat dingen spelen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:39 schreef Tengano het volgende:
Heel Europa zit in een crisis en waar houdt onze tweede kamer zich mee bezig?
WTF 2 * 2
#Gastekort
#woningtekort
#asielcrisis
#Oorlog_Oekraine
#Mega_inflatie
#Dreiging_kernoorlog
#Arib
Iedereen vond Jeffrey Epstein en Jimmy Savile ook geweldige kerels. Nu zullen die zaken inhoudelijk totaal niet op elkaar lijken, maar hoe iemand over komt en voor het oog van de camera doet kan dus een façade zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wat zal dat dan zijn? Ik kan me er niks bij voorstellen. Zij kwam altijd zo integer over, was dat dan een voorstelling?
Nee, die klachten zijn gewoon intern gedaan. Bij vertrouwenspersonen, bij bedrijfsartsen en bij de OR. Die zullen dus ook niet anoniem zijn gedaan. En nee, ook niet altijd net toevallig als Arib in the picture is voor iets. Op basis van dat dossier is er een keuze gemaakt om dieper onderzoek te doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat was mijn punt nu juist, dat die verhalen al langer de ronde doen. In de media dus. Altijd anoniem, en altijd nét toevallig als zij in de picture is om ergens voorzitter te worden.
quote:
Wat is er mis met die tweet dan?quote:Op zondag 2 oktober 2022 01:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze hebben bij D66 best goede politici lopen, maar het illustere gezelschap Jetten, Paternotte, Kaag en Sjoerdsma weten wel vakkundig elke vorm van sympathie onmogelijk te maken he? Wat een partij is dat toch.
Je schrijft in het andere topic: "Hebben we de politie om de waarheid te achterhalen, het OM om iemand op basis van die informatie voor de rechter te brengen, en rechters die iemand schuldig mogen bevinden." En hoe zie je de rol van de journalistiek dan voor je?quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:53 schreef Viv het volgende:
[..]
Als ze inderdaad niet juist met personeel omgaat is dat heel naar voor dat personeel, maar dan nog is het heel vals geweest om dit anoniem en via de media uit te spelen. Dat is het recht in eigen hand nemen, hetzelfde principe als iemand via Twitter beschuldigen van seksueel overschrijdend gedrag, omdat aangifte doen geen zin zou hebben. Wat ik daarvan vind staat bijvoorbeeld hier: Viv in SHO / Thijs Römer ook beschuldigd #2
Wat mij is opgevallen in wat mensen over Rutte zeggen is dat hij buitengewoon aimabel is en het moeilijk is om hem in persoon niet aardig te vinden. Totaal geen 'mean girl' dus. Wel vindt hij het duidelijk belangrijk om 'zijn' ministers te beschermen tot het punt dat het echt niet meer houdbaar is. Ik kan me voorstellen dat daar een 'wullie tegen hullie'-sfeertje door ontstaat, maar dat lijkt me niet zo'n punt als er een effectieve oppositie is.quote:Op zondag 2 oktober 2022 01:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe het er in de Tweede Kamer aan toe gaat is toch ook net de middelbare school soms? met van die kliekjes van verschillende typetjes die uitsluitend met elkaar omgaan enzo alleen gedragen tieners zich vaker volwassener, dat wel
Jacob strikes again.quote:Op zondag 2 oktober 2022 09:31 schreef Dutchguy het volgende:
Ook een beetje toevallig dat dit alles net gelekt is nu Arib de corona commissie zou gaan leiden. Eigenlijk te toevallig.
Eens, maar:quote:Op zondag 2 oktober 2022 09:31 schreef Dutchguy het volgende:
Ook een beetje toevallig dat dit alles net gelekt is nu Arib de corona commissie zou gaan leiden. Eigenlijk te toevallig.
Er zijn twee theorieën: het is gelekt om de aandacht af te leiden van het erbarmelijke optreden van Bergkamp als voorzitter, zeker na het gedoe bij de APB, of het is gelekt vanwege de coronacommissie. In het eerste geval is het lek politiek (en heeft het enorm gebackfired), in het tweede geval ambtelijk. Maar net als bij Nordstream verwacht ik dat we de oorzaak van het lek niet gaan vinden. Er was trouwens al vanaf het begin kritiek op de aanstelling van Arib als voorzitter van de coronacommissie, omdat haar rol als Kamervoorzitter in die periode in principe ook onderwerp van onderzoek is. Dat probleem is nu ook opgelost.quote:Op zondag 2 oktober 2022 09:31 schreef Dutchguy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |