abonnement Unibet Coolblue
pi_206165846
Dat lijkt me nou echt iets wat direct bij het oud papier kan, of je moet echt zin hebben in een interview zonder foto's met Jennifer Hoffman over haar project in Senegal en haar favoriete guilty pleasure (koffietijd kijken en naar de tv schreeuwen ofzo). Hebben jullie nog een TV gids? En waarom dan? En welke?

Bonuspunten als je het nog een radiogids noemt.
-nee-
pi_206165904
Een watte-Gids?

Echte klacht: mensen die geen TV meer kijken, maar toch uit piëteit de KRO-microgids niet opzeggen :') (bestaat die nog?) Oh verrek, tis geen KLB

Mijn Oma heeft nog een TV-gids! Klinkt raar, maar is soms handig met TV-kijken. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206165918
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:05 schreef Het_Bokje het volgende:
Een watte-Gids?

Echte klacht: mensen die geen TV meer kijken, maar toch uit piëteit de KRO-microgids niet opzeggen :') (bestaat die nog?)

Mijn Oma heeft nog een TV-gids! Klinkt raar, maar is soms handig met TV-kijken. :D
Waarom is dat handig? Je hebt toch ook gewoon apps/sites met tv-gids info.
pindazakje
pi_206165938
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:06 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Waarom is dat handig? Je hebt toch ook gewoon apps/sites met tv-gids info.
Mijn Oma heeft geen mobiel/internet :P
Soms is papier gewoon het handigste. Echt waar. :)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206165948
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 16:59 schreef Marsenal het volgende:
Bonuspunten als je het nog een radiogids noemt.
Radiobode :)

:T
pi_206165956
Ik kende vroeger mensen waar ze de Televizier gids hadden en dan behoorde je best wel tot de elite.
Want het gewone volk had bv de Troskompas of de Micro-gids.
Als ik daar dan met mijn ouders op bezoek kwam kreeg ik soms de oude Televizier gids mee, omdat ze wisten dat ik daar hard op ging. Nou dan was ik de Koning te rijk! _O_
pindazakje
pi_206165961
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:08 schreef Socios het volgende:

[..]
Radiobode :)

:T
Betrapt :)
-nee-
pi_206165973
Meldt
We hebben een jaar de Veronica Superguide, maar alleen omdat je er een Airfryer bij kado kreeg en Veronica VIP bent .
blablablabla
pi_206166020
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik kende vroeger mensen waar ze de Televizier gids hadden en dan behoorde je best wel tot de elite.
Want het gewone volk had bv de Troskompas of de Micro-gids.
Als ik daar dan met mijn ouders op bezoek kwam kreeg ik soms de oude Televizier gids mee, omdat ze wisten dat ik daar hard op ging. Nou dan was ik de Koning te rijk! _O_
#Pijltjesdraaiengenot

Wij hadden van huis uit de Avrobode.
Toen ik op mezelf ging, heb ik een paar jaar de Microgids gehad.
Totdat die nog in het plastic met het oud papier mee ging.
Toen heb ik hem maar opgezegd.
Met teletekst ging het makkelijker en sneller.

Is alweer ruim 15 jaar geleden.

[ Bericht 15% gewijzigd door marc0871 op 01-10-2022 17:21:11 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_206166033
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:14 schreef marc0871 het volgende:

[..]
#Pijltjesdraaiengenot
Ja hee zo oud ben ik nou ook weer niet he.
pindazakje
pi_206166036
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik kende vroeger mensen waar ze de Televizier gids hadden en dan behoorde je best wel tot de elite.
Want het gewone volk had bv de Troskompas of de Micro-gids.
Als ik daar dan met mijn ouders op bezoek kwam kreeg ik soms de oude Televizier gids mee, omdat ze wisten dat ik daar hard op ging. Nou dan was ik de Koning te rijk! _O_
Wij hadden thuis pre-internet jarenlang de TV-krant dat was de goedkoopste, ook echt op pauper krantenpapier gedrukt. Volgens mij 50 cent per week of zo _O- _O_
blablablabla
  Spellchecker zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:18:55 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206166082
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:10 schreef Elan het volgende:
Meldt
We hebben een jaar de Veronica Superguide, maar alleen omdat je er een Airfryer bij kado kreeg en Veronica VIP bent .
Omg ik hoor regelmatig die irritante reclame :r

Mja airfryer ^O^ :Y)
pi_206166109
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:15 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ja hee zo oud ben ik nou ook weer niet he.
Ik wel ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:30:22 #14
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_206166190
Ik maak altijd gebruik van de tvgids van ons @praadje :@
pi_206166196
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik maak altijd gebruik van de tvgids van ons @:praadje :@
:o *;
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:31:21 #16
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_206166198
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:31 schreef praadje het volgende:

[..]
:o *;
O+
pi_206166437
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:14 schreef marc0871 het volgende:
Met teletekst ging het makkelijker en sneller.

Van teletekst kan ik me alleen herinneren dat iedere zender een eigen teletekst had.
Dus om te zien wat er bv om 8u op tv kwam moest je per zender die teletekst gaan openen omdat er geen overzicht was van alles zenders op 1 pagina. En dat maakte me furieus.
pindazakje
pi_206166623
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:50 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Van teletekst kan ik me alleen herinneren dat iedere zender een eigen teletekst had.
Dus om te zien wat er bv om 8u op tv kwam moest je per zender die teletekst gaan openen omdat er geen overzicht was van alles zenders op 1 pagina. En dat maakte me furieus.
Mja, dat werkte alleen met 1, 2 en 3.
De rest was idd allemaal eigen.

Ik heb nu zelfs geen EPG meer, omdat ik hier geen vaste kabel of telefoonaansluiting meer heb, om een modem/router/settopboxje op aan te sluiten.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_206167375
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:50 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Van teletekst kan ik me alleen herinneren dat iedere zender een eigen teletekst had.
Dus om te zien wat er bv om 8u op tv kwam moest je per zender die teletekst gaan openen omdat er geen overzicht was van alles zenders op 1 pagina. En dat maakte me furieus.
NPO had vroeger ook de programmering van de reguliere commerciële zenders op hun teletekst :@.
pi_206167854
Tros Kompas _O_
pi_206167919
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 16:59 schreef Marsenal het volgende:
Dat lijkt me nou echt iets wat direct bij het oud papier kan, of je moet echt zin hebben in een interview zonder foto's met Jennifer Hoffman over haar project in Senegal en haar favoriete guilty pleasure (koffietijd kijken en naar de tv schreeuwen ofzo). Hebben jullie nog een TV gids? En waarom dan? En welke?

Bonuspunten als je het nog een radiogids noemt.
Ja Bildenaar, Ik heb er nog steeds één, omdat ik net zoals bij supermarktfolders en de Vierklank heerlijk rustig kan kijken onder lamplicht in mijn luie stoel wat we deze week allemaal gaan doen. Bij een tv-gids heb je het complete overzicht en hoef je niet achter dat lichte beeldscherm zitten. Kwam FOK! maar als tijdschrift.
  Miss 200.000.000! zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:45:23 #22
367000 roos94
pi_206167953
Toen ik nog lineair keek had ik een tv gids. Tot een jaartje of 7 geleden.
pi_206167981
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 19:43 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ja Bildenaar, Ik heb er nog steeds één, omdat ik net zoals bij supermarktfolders en de Vierklank heerlijk rustig kan kijken onder lamplicht in mijn luie stoel wat we deze week allemaal gaan doen. Bij een tv-gids heb je het complete overzicht en hoef je niet achter dat lichte beeldscherm zitten. Kwam FOK! maar als tijdschrift.
:D
-nee-
pi_206168041
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 19:43 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ja Bildenaar, Ik heb er nog steeds één, omdat ik net zoals bij supermarktfolders en de Vierklank heerlijk rustig kan kijken onder lamplicht in mijn luie stoel wat we deze week allemaal gaan doen. Bij een tv-gids heb je het complete overzicht en hoef je niet achter dat lichte beeldscherm zitten. Kwam FOK! maar als tijdschrift.
Met achterin een antwoordbon die je moet uitknippen en invullen en in een voldoende gefrankeerde envelop moet opsturen naar Danny als je wil reageren op een topic.
pi_206168164
Wij hadden vroeger de Veronica gids. Was best een puik blad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')