Wat had je precies verwacht van een jongen die DSM als favoriete ploeg heeft? Hij is toch maar mooi de beste van die ploeg op een prachtige 87e plek in het klassement. Enzo Leijnse was ook ooit een groot talent bij de junioren en die finisht hier vandaag godbetert OOTL.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:22 schreef Mani89 het volgende:
Is er wat loos met ons godstalent Max vd Meulen? Die had hier een groot doel van gemaakt maar komt elke etappe in de achterhoede binnen.
De verhoudingen in het aantal ploegmaats dat iedereen heeft, gaat er een van Watersley winnen (Mees Vlot, Thom van der Werff, Karst Hayma, Ryan Gal of Ruud Junior Nagengast). Senna Remijn is mijns inziens de meest veelbelovende Nederlander maar start helemaal alleen, hetzelfde geldt voor Guus van den Eijnden en Mika Vijfvinkel. ABLOC heeft de tweetrapsraket Joeri Schapers en Ko Molenaar. Viego Tijssen kwakkelt enorm, maar verdient wel een vermelding op basis van reputatie. Willebrord doet er helaas niet meer toe.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.knwu.nl/wegwielrennen/evenement/7276
Ben in deze categorien helaas niet zo thuis, maar wie zijn de favorieten?
en bij de nieuwelingen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Junior Nagengast). Senna Remijn is mijns inziens de meest veelbelovende Nederlander maar start helemaal alleen, hetzelfde geldt voor Guus van den Eijnden en Mik
De eerste alinea gaat over de junioren. De enige nieuweling die ik momenteel ken is Michiel Mouris, daar hij een van de beste in zijn generatie is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
en bij de junioren?
Mijn (voormalige) straatgenoot staat daar op de startlijst.
Mouris werd nipt geklopt in de wegrit door Gijs Schoonvelde. In de tijdrit won Schoonvelde ook al, zij het met een duidelijk verschil. Die twee domineren in NL sowieso dit hele jaar al. Schoonvelde reed in de tijdrit overigens 47.6 km/h gemiddeld. Dat is een serieus hoog gemiddelde voor een nieuweling.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De eerste alinea gaat over de junioren. De enige nieuweling die ik momenteel ken is Michiel Mouris, daar hij een van de beste in zijn generatie is.
Zou ter referentie graag eens zien wat ze waard zijn tegen Ashlin Barry, die binnenkort op het vliegtuig stapt naar Belgi om o.a. mee te doen aan Tour de l'Ain. Hopelijk doen ze daar mee. Ik denk dat iedereen op een uur gereden wordt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mouris werd nipt geklopt in de wegrit door Gijs Schoonvelde. In de tijdrit won Schoonvelde ook al, zij het met een duidelijk verschil. Die twee domineren in NL sowieso dit hele jaar al. Schoonvelde reed in de tijdrit overigens 47.6 km/h gemiddeld. Dat is een serieus hoog gemiddelde voor een nieuweling.
Wat is het antwoord op de onvermijdelijke vraag?quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ik ga staan voor het fenomeen Markel Beloki.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat is het antwoord op de onvermijdelijke vraag?
Die heeft wel een waardeloos eerste jaar als belofterenner, zeg. Overtraining of zo? Trainde als junior bizar veel en hard.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:47 schreef Mani89 het volgende:
En onze klimhoop in bange dagen Max van der Meulen niet te vergeten, eerste dag bijna laatste op een kwartier en de dag er na de finish niet gehaald. Erg bijzonder allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |