abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:08:59 #101
75556 erkel
back from Dagestan
pi_206176874
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:53 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
blijkbaar niet, anders werd er wel in je geinvesteerd.
Ik ga er vanuit dat deze persoon het sterk verlaagde (gesubsidieerde) schoolgeld betaald en niet 10.000 euro per jaar.
Weisst
pi_206176878
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:38 schreef RAVW het volgende:

[..]
Dat gaat niet werken , heb ik dus net aan levende lijven ondervonden......
FB groep , als je zegt dat jij het doet met een lage inkomen dus gewoon geen problemen heb en dus niet kan begrijpen met mensen die 2 keer modaal niet rond kunnen komen.
Krijg je de verwijten dat niet elke huishouden het zelfde is ..
En daarbij ... als ik dan nog eens zegt dat kinderen / partners nemen en koophuizen is een vrije wil ..

Wel 2 zakenauto's voor de deur hebben , waarvan 2 X 400 euro bruto word afgeschreven per maand .
Maar dan op hun kinderen 50 euro voor een school reis of iets extra's dan kunnen ze het niet betalen.
En maar klagen dat soort lui

Dan krijg ej weer dat je negatief bent en niemand wat gunt...
Nee helpen op dat vlak zit er bij veel van dat soort mensen niet in.
Leven vaak in een roes van: We hebben het altijd zo gedaan dus waar om nu niet ...
Kopen van een huis op 2 lonen , is jezelf al onderwater zetten , doe dit op 1 loon , ja dan heb je misschien minder , maar als er 1 weg valt kan je het altijd nog een beetje overzien.
Om maar even een voorbeeld te geven.

gemiddeld gesprek op je werk en of ergens anders,
mijn kant: wat ga je doen? .... vraag ik

O we gaan naar Kreta met de kerst , gezellig even een paar weekjes er tussen uit.
En we hebben net nog onze keuken ingericht.
de aan komende weken hebben we het druk want we hebben 7 verjaardagen deze maand.

En wat doe jij , heb je nog plannen?
ja ik ben aan het sparen voor de onverwachte dingen , energie rekeningen en zo.
ZAAAII!!!!

einde van het jaar , komen ze klagen we hebben een eind afrekening van Stroom en gas gehad van 1900 euro.
Hoe moeten we dat betalen ..... Help (negatief )
Nou die Twee weken kreta laten staan , even niet die keuken laten doen ...
Dan houd je al gauw 2000 euro over , daar had je nu je rekening van kunnen betalen.

En wat moet jij bij betalen dan ?
IK 600 euro terug :D
(als het iemand is die je niet zo mag zeg ik vaak 1900 euro terug want die moet jij nu betalen)
prettige dag maar houd vooral die herinneringen vast van Kreta :W
Och jezus mina :')
En heel het dorp verklaarde jou ook zeker voor gek?
Go hard or go home
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:10:05 #103
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206176887
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Niemand heeft er wat aan om continue dezelfde klaagzang te moeten horen.

Iets wat jij nu ook doet trouwens. Klagen over mensen die klagen. Kap daar ook eens mee en geef aan waarom het jou wèl lukt.

Als men dan aangeeft dat 'niet elk gezin hetzelfde is': lullig voor ze, maar jou lukt het om reden X wel!
fout ik leg gewoon uit waarom dat niet werkt.
Heeft niets met klagen te maken.
Maar het valt niet in jou straatje misschien omdat jij je dit persoonlijk aantrekt
maar dat is niet omdat ik klaag, maar om dat jij dus jou leven en zo niet onder controle kan behouden.
Maar daarom is dit niet gelijk klagen.
klaar zang komt niet van mij af maar van de mensen die dus niet met geld om kunnen gaan , als ik dus van jou reactie uit mag gaan was deze hele draad dus niet nodig wat dat begint al met klaar gezang.
En daarbij geef ik al gelijk tips om je uitgeven onder controle te behouden .. maar dat word niet gelezen.
Dus niet je vakanties doen , geen dure keukens inbouwen als je daar het geld niet voor heb.

Ja ik leef heel erg zuinig omdat ik aan het einde van het jaar niet in de problemen wil komen.
Daar zet ik een jaar mijn plezier wel voor opzij hoor.
spraren...
terwijl andere feesten , uit gaan , cola drinken , netwerken ect ect ...
Maar denk dan ook aan het einde van het jaar daar eens aan....
Oja ik heb een jaar plezier gehad dus nu even wat minder doen tot ik die rekening heb betaald.
Nee klagen bij mensen die het dus wel in orde heeft.
Wat schiet ik daar mee op ...niets
En dan heb je nog dat uitschot als ze weten dat je die 800 euro terug krijgt om te vragen of ze het van je mogen lenen want het is toch extra , zodat hun meer lucht hebben om weer te gaan feesten en plezier maken.
o|O
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:14:57 #104
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206176959
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:04 schreef LXIV het volgende:

[..]
Volgens mij kostte het 35 gulden per maand van je beurs. En dan had je 24/7 onbeperkt OV in heel Nederland. Ik vond dat altijd een goede deal. Heel Nederland doorgereisd met die kaart.
Ik heb er ook behoorlijk wat van gereisd
Ben geloof ik heel nederland wel af geweest met die kaarten
( achteraf zelf nog een half jaar langer mogen houden omdat de school een foutje had gemaakt.
LOL ( was na me examen vergeten uit te schrijven)
Tot ik dus weer de nieuwe 1600 gulden schoolgeld moest betalen.
toen kwamen ze er pas achter dat ik mijn exame al behaald had.
school heeft de kosten moeten betalen.
Want ik kon hem zelf niet afzeggen geloof ik omdat ik nog stond aangemeld als student o|O
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206177023
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 18:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Lastiger dan je denkt als je alleen internet wil.
Het kan vaak, tijdelijk, wat goedkoper ja.
Tele2 unlimited mobiel abo, router met USB-tethering en je bent er. Chromecast erbij en inloggegevens van ziggo van een bekende en je hebt ook nog televisie. Zo heb ik het hier.
Werkt alleen als je alleen woont natuurlijk.
pi_206177085
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:10 schreef RAVW het volgende:

[..]
fout ik leg gewoon uit waarom dat niet werkt.
Heeft niets met klagen te maken.
Maar het valt niet in jou straatje misschien omdat jij je dit persoonlijk aantrekt
maar dat is niet omdat ik klaag, maar om dat jij dus jou leven en zo niet onder controle kan behouden.
Maar daarom is dit niet gelijk klagen.
klaar zang komt niet van mij af maar van de mensen die dus niet met geld om kunnen gaan , als ik dus van jou reactie uit mag gaan was deze hele draad dus niet nodig wat dat begint al met klaar gezang.
En daarbij geef ik al gelijk tips om je uitgeven onder controle te behouden .. maar dat word niet gelezen.
Dus niet je vakanties doen , geen dure keukens inbouwen als je daar het geld niet voor heb.

Ja ik leef heel erg zuinig omdat ik aan het einde van het jaar niet in de problemen wil komen.
Daar zet ik een jaar mijn plezier wel voor opzij hoor.
spraren...
terwijl andere feesten , uit gaan , cola drinken , netwerken ect ect ...
Maar denk dan ook aan het einde van het jaar daar eens aan....
Oja ik heb een jaar plezier gehad dus nu even wat minder doen tot ik die rekening heb betaald.
Nee klagen bij mensen die het dus wel in orde heeft.
Wat schiet ik daar mee op ...niets
En dan heb je nog dat uitschot als ze weten dat je die 800 euro terug krijgt om te vragen of ze het van je mogen lenen want het is toch extra , zodat hun meer lucht hebben om weer te gaan feesten en plezier maken.
o|O
Ik heb geen flauw idee wat je nu precies vertelt. Veel te warrig allemaal.

Maar goed, ik heb mijn zegje gedaan. En daar laat ik het wel bij.
pi_206177209
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:20 schreef tralalala het volgende:

[..]
Tele2 unlimited mobiel abo, router met USB-tethering en je bent er. Chromecast erbij en inloggegevens van ziggo van een bekende en je hebt ook nog televisie. Zo heb ik het hier.
Werkt alleen als je alleen woont natuurlijk.
Oh inloggegevens van een ander, ja dat ga ik niet serieus nemen als advies, dat snap je hopelijk.

Voor de rest is het mogelijk, maar handig is anders.
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:33:56 #108
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206177211
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:10 schreef RAVW het volgende:

[..]
fout ik leg gewoon uit waarom dat niet werkt.
Heeft niets met klagen te maken.
Maar het valt niet in jou straatje misschien omdat jij je dit persoonlijk aantrekt
maar dat is niet omdat ik klaag, maar om dat jij dus jou leven en zo niet onder controle kan behouden.
Maar daarom is dit niet gelijk klagen.
klaar zang komt niet van mij af maar van de mensen die dus niet met geld om kunnen gaan , als ik dus van jou reactie uit mag gaan was deze hele draad dus niet nodig wat dat begint al met klaar gezang.
En daarbij geef ik al gelijk tips om je uitgeven onder controle te behouden .. maar dat word niet gelezen.
Dus niet je vakanties doen , geen dure keukens inbouwen als je daar het geld niet voor heb.

Ja ik leef heel erg zuinig omdat ik aan het einde van het jaar niet in de problemen wil komen.
Daar zet ik een jaar mijn plezier wel voor opzij hoor.
spraren...
terwijl andere feesten , uit gaan , cola drinken , netwerken ect ect ...
Maar denk dan ook aan het einde van het jaar daar eens aan....
Oja ik heb een jaar plezier gehad dus nu even wat minder doen tot ik die rekening heb betaald.
Nee klagen bij mensen die het dus wel in orde heeft.
Wat schiet ik daar mee op ...niets
En dan heb je nog dat uitschot als ze weten dat je die 800 euro terug krijgt om te vragen of ze het van je mogen lenen want het is toch extra , zodat hun meer lucht hebben om weer te gaan feesten en plezier maken.
o|O
Die stukjes tekst die jij hier neerzet, totaal niet te volgen. Wat gebruik je voor drugs?
pi_206177214
Wat een sukkel, zie je wel vaker bij die lui zelfs in 30ste nog bezig zijn met studies en daarna psychisch in de problemen komen en uitkering gaan trekken, of allemaal van die irrelevante studies volgen en niet aan het werk komen.

Ik had op mijn 23ste al een koophuis door gewoon al in de IT te werken, zonder studieschuld of iets.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:34:15 #110
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206177215
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Ik heb geen flauw idee wat je nu precies vertelt. Veel te warrig allemaal.

excuses van je om je onvermogen niet bloot te kunnen geven om hier ook op in te gaan.
Leuk verzonnen , maar daar kom je bij mij echt niet mee aanzetten.
Want als mensen tegenwoordig iets te kritisch word dan hebben de beantwoorder vaak hun tapeje al klaar liggen:
Ze het druk of ze begrijpen het niet ....
of hun batterij is maar voor 2% ect ect
Alleen maar IK IK IK ...
Wat een andere vind is alleen maar lastig en alleen maar klaag zang.
Ergens normaal over praten als er iets niet naar hun zin is ... nee hoor laat de andere het maar opknappen want ik trek me handen er vanaf.

Net zo als met geld problemen, wacht wel dat de rechter mij hulp gaat aanbieden , dan hoef ik niets te doen.
Ik zeg gewoon dat ik niets van de rekeningen snapt of waarom ik elke maand de zelfde krijgt ...
Ja die mensen zijn er
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:35:14 #111
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206177229
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:33 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Die stukjes tekst die jij hier neerzet, totaal niet te volgen. Wat gebruik je voor drugs?
Niets, drink alleen water, misschien dat jij een pilletje te veel op heb waardoor je het niet begrijpt :D
want zo kan ik ook wel beredeneren
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:35:44 #112
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206177236
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:34 schreef RAVW het volgende:

[..]
excuses van je om je onvermogen niet bloot te kunnen geven om hier ook op in te gaan.
Leuk verzonnen , maar daar kom je bij mij echt niet mee aanzetten.
Want als mensen tegenwoordig iets te kritisch word dan hebben de beantwoorder vaak hun tapeje al klaar liggen:
Ze het druk of ze begrijpen het niet ....
of hun batterij is maar voor 2% ect ect
Alleen maar IK IK IK ...
Wat een andere vind is alleen maar lastig en alleen maar klaag zang.
Ergens normaal over praten als er iets niet naar hun zin is ... nee hoor laat de andere het maar opknappen want ik trek me handen er vanaf.

Net zo als met geld problemen, wacht wel dat de rechter mij hulp gaat aanbieden , dan hoef ik niets te doen.
Ik zeg gewoon dat ik niets van de rekeningen snapt of waarom ik elke maand de zelfde krijgt ...
Ja die mensen zijn er
Ben je momenteel onder invloed of gewoon niet zo goed in Nederlands?
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:36:57 #113
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206177251
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Is het niet verstandiger om eens de mensen aan het woord te laten die het wèl redden met hun financiën?

Dan kan de rest er eens van leren hoe zij dat ook kunnen doen.

Dat sommige mensen het niet redden, dat weten we nu wel.
Ja vooral mensen aan het woord laten die het wel redden.

Ik zal als alleenstaande moeder die twee dagen in de week werkt, eigenlijk het AD een mail moeten sturen. Hoe ik toch elke maand zo een 1000 vrij te besteden heb naast al mijn vaste lasten inclusief auto.

Maar er zullen veel gemene reacties komen en weinig respect. Als je een zielig verhaal ophoudt krijg je meer steun.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:38:08 #114
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206177261
quote:
11s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Ben je momenteel onder invloed of gewoon niet zo goed in Nederlands?
Nee totaal niet ik gebruik helemaal geen zooi aan drugs of drank.
maar oke mijn manier van schrijven is lastig maar ja ik ben nog van de oudere generatie
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Miss 200.000.000! zondag 2 oktober 2022 @ 14:38:24 #115
367000 roos94
pi_206177263
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:36 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ja vooral mensen aan het woord laten die het wel redden.

Ik zal als alleenstaande moeder die twee dagen in de week werkt, eigenlijk het AD een mail moeten sturen. Hoe ik toch elke maand zo een 1000 vrij te besteden heb naast al mijn vaste lasten inclusief auto.

Maar er zullen veel gemene reacties komen en weinig respect. Als je een zielig verhaal ophoudt krijg je meer steun.
Onlyfans
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:38:59 #116
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206177268
quote:
10s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:34 schreef epicbeardman het volgende:
Wat een sukkel, zie je wel vaker bij die lui zelfs in 30ste nog bezig zijn met studies en daarna psychisch in de problemen komen en uitkering gaan trekken, of allemaal van die irrelevante studies volgen en niet aan het werk komen.

Ik had op mijn 23ste al een koophuis door gewoon al in de IT te werken, zonder studieschuld of iets.
De IT is een sector met veel tekorten. Het is niet voor iedereen. Daarnaast in deze tijd is het bijna onmogelijk een huis te kopen.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:39:42 #117
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206177277
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:36 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ja vooral mensen aan het woord laten die het wel redden.

Ik zal als alleenstaande moeder die twee dagen in de week werkt, eigenlijk het AD een mail moeten sturen. Hoe ik toch elke maand zo een 1000 vrij te besteden heb naast al mijn vaste lasten inclusief auto.

Maar er zullen veel gemene reacties komen en weinig respect. Als je een zielig verhaal ophoudt krijg je meer steun.
Klopt helemaal
sensatie = nieuws
Leed = nieuws
en nieuws verkoopt.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206177289
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:34 schreef RAVW het volgende:

[..]
excuses van je om je onvermogen niet bloot te kunnen geven om hier ook op in te gaan.
Leuk verzonnen , maar daar kom je bij mij echt niet mee aanzetten.
Want als mensen tegenwoordig iets te kritisch word dan hebben de beantwoorder vaak hun tapeje al klaar liggen:
Ze het druk of ze begrijpen het niet ....
of hun batterij is maar voor 2% ect ect
Alleen maar IK IK IK ...
Wat een andere vind is alleen maar lastig en alleen maar klaag zang.
Ergens normaal over praten als er iets niet naar hun zin is ... nee hoor laat de andere het maar opknappen want ik trek me handen er vanaf.
Je kan ook gewoon een structuur in je reactie aanbrengen, er voor zorgen dat het minder warrig overkomt en er dus daadwerkelijk een gesprek te voeren valt.

Maar goed, zoals eerder al gezegd: ik heb mijn zegje al gedaan. Doei.
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:41:01 #119
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206177291
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:38 schreef roos94 het volgende:

[..]
Onlyfans
Als je hoort wat mensen binnen halen is dat wel verleidelijk. Maar nee, ik werk in loondienst.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:42:22 #120
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206177302
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon een structuur in je reactie aanbrengen, er voor zorgen dat het minder warrig overkomt en er dus daadwerkelijk een gesprek te voeren valt.

Maar goed, zoals eerder al gezegd: ik heb mijn zegje al gedaan. Doei.
Net even op een groeps app gegooid het stukje
Niet een had moeite met lezen
53 reacties gehad en kwamen terug met duidelijk en begrepen.
:+
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206177326
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:36 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ja vooral mensen aan het woord laten die het wel redden.

Ik zal als alleenstaande moeder die twee dagen in de week werkt, eigenlijk het AD een mail moeten sturen. Hoe ik toch elke maand zo een 1000 vrij te besteden heb naast al mijn vaste lasten inclusief auto.

Maar er zullen veel gemene reacties komen en weinig respect. Als je een zielig verhaal ophoudt krijg je meer steun.
Word jij er beter van om alleen maar klaagzang van andere mensen te horen?

Of zou je er beter van kunnen worden als je tips van anderen leest die het wel redden?

Bij welke van de twee zou jij er het beste uitkomen, denk je?
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:47:26 #122
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206177359
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Word jij we beter van om alleen maar klaagzang van andere mensen te horen?

Of zou je er beter van kunnen worden als je tips van deren leest die het wel redden?

Bij welke van de twee zou jij er het beste uitkomen, denk je?
denk dat geen van de twee 100% goed doet
Ik heb geen behoefte aan netflix ... dus als ik dus tegen iemand die een netflix life heeft, om netflix weg te doen.
Zal dat niet goed aankomen
Van uit mijn kant goed bedoelt , maar komt negatief over.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206177363
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:10 schreef RAVW het volgende:

[..]
fout ik leg gewoon uit waarom dat niet werkt.
Heeft niets met klagen te maken.
Maar het valt niet in jou straatje misschien omdat jij je dit persoonlijk aantrekt
maar dat is niet omdat ik klaag, maar om dat jij dus jou leven en zo niet onder controle kan behouden.
Maar daarom is dit niet gelijk klagen.
klaar zang komt niet van mij af maar van de mensen die dus niet met geld om kunnen gaan , als ik dus van jou reactie uit mag gaan was deze hele draad dus niet nodig wat dat begint al met klaar gezang.
En daarbij geef ik al gelijk tips om je uitgeven onder controle te behouden .. maar dat word niet gelezen.
Dus niet je vakanties doen , geen dure keukens inbouwen als je daar het geld niet voor heb.

Ja ik leef heel erg zuinig omdat ik aan het einde van het jaar niet in de problemen wil komen.
Daar zet ik een jaar mijn plezier wel voor opzij hoor.
spraren...
terwijl andere feesten , uit gaan , cola drinken , netwerken ect ect ...
Maar denk dan ook aan het einde van het jaar daar eens aan....
Oja ik heb een jaar plezier gehad dus nu even wat minder doen tot ik die rekening heb betaald.
Nee klagen bij mensen die het dus wel in orde heeft.
Wat schiet ik daar mee op ...niets
En dan heb je nog dat uitschot als ze weten dat je die 800 euro terug krijgt om te vragen of ze het van je mogen lenen want het is toch extra , zodat hun meer lucht hebben om weer te gaan feesten en plezier maken.
o|O
Je leeft maar 1 keer. Als we beide sterven aan het eind van het jaar, wie heeft het dan beter gedaan ?
pi_206177372
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Is het niet verstandiger om eens de mensen aan het woord te laten die het wèl redden met hun financiën?

Dan kan de rest er eens van leren hoe zij dat ook kunnen doen.

Dat sommige mensen het niet redden, dat weten we nu wel.
Dat vertellen ze niet hoe zij het redden met hun financiën, en dat willen ze ook niet uitgebreid vertellen, want dan zou ieder mens hetzelfde kunnen doen.
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:49:01 #125
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206177387
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:47 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Je leeft maar 1 keer. Als we beide sterven aan het eind van het jaar, wie heeft het dan beter gedaan ?
ja en je nabestaande mogen jou schulden en zo afbetalen.
Sorry maar dat doe ik me nabestaande niet aan.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206177439
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:47 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat vertellen ze niet hoe zij het redden met hun financiën, en dat willen ze ook niet uitgebreid vertellen, want dan zou ieder mens hetzelfde kunnen doen.
Er zijn genoeg mensen die dat wel doen. Interview die dus, media.

En niet weer de zoveelste klager.
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:52:19 #127
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_206177454
Zou Kevin een Randy zijn?
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:53:33 #128
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206177474
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Niemand heeft er wat aan om continue dezelfde klaagzang te moeten horen.

Iets wat jij nu ook doet trouwens. Klagen over mensen die klagen. Kap daar ook eens mee en geef aan waarom het jou wèl lukt.

Als men dan aangeeft dat 'niet elk gezin hetzelfde is': lullig voor ze, maar jou lukt het om reden X wel!
Simpel, door onderscheid te kunnen maken tussen nodig en luxe.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_206177477
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Oh inloggegevens van een ander, ja dat ga ik niet serieus nemen als advies, dat snap je hopelijk.

Voor de rest is het mogelijk, maar handig is anders.
Je krijgt voor wat je betaald. Het kan goedkoper inderdaad. Ik heb nu Budget thuis met alleen internet 32.50 en NLZiet voor 7 euro(?). Scheelt nogal vergeleken met een KPN, tenzij je elk jaar overstapt natuurlijk.
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:42 schreef RAVW het volgende:

[..]
Net even op een groeps app gegooid het stukje
Niet een had moeite met lezen
53 reacties gehad en kwamen terug met duidelijk en begrepen.
:+
Ben benieuwd wat voor groep dat is.
pi_206177501
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:53 schreef daNpy het volgende:

[..]
Simpel, door onderscheid te kunnen maken tussen nodig en luxe.
Onder andere ja. En maak dat duidelijk aan mensen die dezelfde inkomsten en situatie als 'jij' hebben.
pi_206177502
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:49 schreef RAVW het volgende:

[..]
ja en je nabestaande mogen jou schulden en zo afbetalen.
Sorry maar dat doe ik me nabestaande niet aan.
beneficiair aanvaarden, of verwerpen....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:55:24 #132
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206177518
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Word jij er beter van om alleen maar klaagzang van andere mensen te horen?

Of zou je er beter van kunnen worden als je tips van anderen leest die het wel redden?

Bij welke van de twee zou jij er het beste uitkomen, denk je?
Aan tips natuurlijk. Maar als ik mijn verhaal zal doen zullen mensen zeggen dat ik profiteer van het belastinggeld. En er zullen misgunnende reacties komen omdat je wel geld overhoudt en kan sparen. Omdat je dat doet van belastinggeld. Maar veel mensen zien je liever alleen brood en water consumeren.

Er zijn veel dingen slecht geregeld in Nederland maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een prima bestaan heb met alle subsidies en toeslagen. Dat mag ook wel is gezegd worden.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:59:20 #133
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206177596
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:47 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat vertellen ze niet hoe zij het redden met hun financiën, en dat willen ze ook niet uitgebreid vertellen, want dan zou ieder mens hetzelfde kunnen doen.
Ik doe het vaak wel helemaal het uitleggen
maar dan moeten ze zo veel inleveren van hun leven , dat willen ze dan vaak niet.

van morgen nog uitgebreid op een FB groep.
nou ej had de aanvallen moeten horen .. ja maar ik kan niet en ik moet want ..........

water en koffie hier
Gas is er uit ( betaald 15 euro permaand aan energie kosten ( zonder stook)
geen abbo's van kranten extra zenders en ook geen streaming diensten.
zelfs als Die hard formule 1 fan zelfs geen viaplay abbo.
Ik lees het dan wel .
-Geen auto
-Geen huisdieren
-Geen kinderen
-Zelf onthoud ik me van verjaardagen en uitgaan want zelfs dat kost geld.
Kan het niet hebben omdat ik niet weet wat de toekomst brengt
En aangezien ik maar een lage loon heb is dat dus niet voor mij weggelegd.
Maar geen schulden
Geen achterstand van betalingen

3 maanden buffer als mijn loon weg valt dat ik dan gewoon rond kan komen.
tegen die tijd is de uitkering wel rond of ik heb wel weer nieuw werk.
En zo kan ik nog wel even door gaan met kosten platen die naar beneden kunnen.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206177641
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:55 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Aan tips natuurlijk. Maar als ik mijn verhaal zal doen zullen mensen zeggen dat ik profiteer van het belastinggeld. En er zullen misgunnende reacties komen omdat je wel geld overhoudt en kan sparen. Omdat je dat doet van belastinggeld. Maar veel mensen zien je liever alleen brood en water consumeren.
Maar dat is toch niet erg? Jij redt het, dus dat is voor jou prima. Hoe jij aan je geld komt, is jouw zaak. Niet de hunne.

Als het dezelfde soort mensen zijn die zitten te klagen dat ze het niet redden, dan toon jij aan hoe je het wel redt.

Veel beter dan de zoveelste klaagzang waar iedereen mee in zal stemmen, maar waar niemand wat mee opschiet.
quote:
Er zijn veel dingen slecht geregeld in Nederland maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een prima bestaan heb met alle subsidies en toeslagen. Dat mag ook wel is gezegd worden.
Mee eens. 🙂
  zondag 2 oktober 2022 @ 15:03:12 #135
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206177669
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:54 schreef spoilert het volgende:

[..]
beneficiair aanvaarden, of verwerpen....
Ja ik laat liever iets achter als aan denken in positieve zin dan negatieve zin.
Natuurlijk kan je het verwerpen ....gelukkig maar.
maar wat nou als je en vrouw heb en de woning staat op jou naam en de schulden , dan moet zij daar voor op draaien.
Ik dat heb ik vast gelegd, net zo dat mijn overlijdensverzekering , dus alles gaat of kan over nemen mocht ik dus komen te overlijden.
Zodat ik me nabestaande het minste belast er mee.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zondag 2 oktober 2022 @ 15:04:33 #136
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206177688
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:59 schreef RAVW het volgende:

[..]
Ik doe het vaak wel helemaal het uitleggen
maar dan moeten ze zo veel inleveren van hun leven , dat willen ze dan vaak niet.

van morgen nog uitgebreid op een FB groep.
nou ej had de aanvallen moeten horen .. ja maar ik kan niet en ik moet want ..........

water en koffie hier
Gas is er uit ( betaald 15 euro permaand aan energie kosten ( zonder stook)
geen abbo's van kranten extra zenders en ook geen streaming diensten.
zelfs als Die hard formule 1 fan zelfs geen viaplay abbo.
Ik lees het dan wel .
-Geen auto
-Geen huisdieren
-Geen kinderen
-Zelf onthoud ik me van verjaardagen en uitgaan want zelfs dat kost geld.
Kan het niet hebben omdat ik niet weet wat de toekomst brengt
En aangezien ik maar een lage loon heb is dat dus niet voor mij weggelegd.
Maar geen schulden
Geen achterstand van betalingen

3 maanden buffer als mijn loon weg valt dat ik dan gewoon rond kan komen.
tegen die tijd is de uitkering wel rond of ik heb wel weer nieuw werk.
En zo kan ik nog wel even door gaan met kosten platen die naar beneden kunnen.
En wat doe je als je niet werkt ?

Dit is toch ook geen leven zo als je niks leuks kan doen.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_206177701
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Er zijn genoeg mensen die dat wel doen. Interview die dus, media.

En niet weer de zoveelste klager.
In het geval van de financiën hebben de klagers gelijk, het is namelijk onmogelijk om op een eerlijke manier voldoende geld bij elkaar te krijgen.
  zondag 2 oktober 2022 @ 15:07:50 #138
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206177740
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:53 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Je krijgt voor wat je betaald. Het kan goedkoper inderdaad. Ik heb nu Budget thuis met alleen internet 32.50 en NLZiet voor 7 euro(?). Scheelt nogal vergeleken met een KPN, tenzij je elk jaar overstapt natuurlijk.
[..]
Ben benieuwd wat voor groep dat is.
Buurt app/ bedrijf app deze in gecombineerd.Omdat ik veel al met buurt mensen te maken heb door me werk.
En ook waar mensen erbij zitten die dus bij schuldsanering zitten en onder bewind staan.
Dus kom ze zowel van hoog tot laag tegen.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206177767
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:59 schreef RAVW het volgende:

[..]
Ik doe het vaak wel helemaal het uitleggen
maar dan moeten ze zo veel inleveren van hun leven , dat willen ze dan vaak niet.

van morgen nog uitgebreid op een FB groep.
nou ej had de aanvallen moeten horen .. ja maar ik kan niet en ik moet want ..........

water en koffie hier
Gas is er uit ( betaald 15 euro permaand aan energie kosten ( zonder stook)
geen abbo's van kranten extra zenders en ook geen streaming diensten.
zelfs als Die hard formule 1 fan zelfs geen viaplay abbo.
Ik lees het dan wel .
-Geen auto
-Geen huisdieren
-Geen kinderen
-Zelf onthoud ik me van verjaardagen en uitgaan want zelfs dat kost geld.
Kan het niet hebben omdat ik niet weet wat de toekomst brengt
En aangezien ik maar een lage loon heb is dat dus niet voor mij weggelegd.
Maar geen schulden
Geen achterstand van betalingen

3 maanden buffer als mijn loon weg valt dat ik dan gewoon rond kan komen.
tegen die tijd is de uitkering wel rond of ik heb wel weer nieuw werk.
En zo kan ik nog wel even door gaan met kosten platen die naar beneden kunnen.
Als iemand geen menselijke behoeftes heeft dan is een klein beetje geld ook voldoende, dat zal ik nooit ontkennen.
  zondag 2 oktober 2022 @ 15:17:49 #140
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206177925
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 15:05 schreef torentje het volgende:

[..]
In het geval van de financiën hebben de klagers gelijk, het is namelijk onmogelijk om op een eerlijke manier voldoende geld bij elkaar te krijgen.
Als je maar hard genoeg je best doet en uitzoekt wat mogelijk is, heeft Nederland veel mogelijkheden. Echter zullen ze het nooit promoten. Creativiteit komt daar bij kijken weliswaar. Ik heb bijvoorbeeld 2 maanden lang mijn loon niet uit laten betalen zodat ik bijzondere bijstand kon laten uitkeren en alle gemeentelijke belastingen kon laten kwijtschelden (van 4 jaar!!!) Vervolgens mijn loon met terugwerkende kracht laten uitbetalen.

Als je stil zit en niks uitzoekt dan ga je inderdaad nooit voorruit.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 2 oktober 2022 @ 15:22:53 #141
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206177980
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 15:04 schreef britneycheers het volgende:

[..]
En wat doe je als je niet werkt ?

Dit is toch ook geen leven zo als je niks leuks kan doen.
nee maar je moet leven naar je inkomen ...
ik kan me niet veroorloven om elke week te gaan stappen.
Steek dat geld dan of in mijn huis of in mijn voedsel
Of zeker de laatste jaren sparen.

Nee ik ben het ook totaal niet eens hoe het nu gaat, maar ik heb te leven naar wat mijn inkomen is.
En ik wil wel graag op het rechter pad blijven.

Dit doe ik al meer dan 20 jaar zo .
Ik heb ook niet echt een leven op deze manier ... maar de inzet die ik gedaan heb om hier uit te komen , heeft mij hele grote problemen gegeven toen der tijd .
Wat bij mij dus ook gezorgd heb dat ik nu veel meer aan mijn gezondheid gaat letten , ivp 20 jaar lang alleen maar voor andere klaar staan.

quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 15:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Als iemand geen menselijke behoeftes heeft dan is een klein beetje geld ook voldoende, dat zal ik nooit ontkennen.
Menselijk behoefte is er wel.
Maar niet alleen als ze me nodig hebben voor geld of andere zaken ..

Want als je zelf eens wat hebt of vraagt zie je niemand meer.
Maar goed ik heb ook 4 keer een burnout gehad en loopt nu al denk 12 jaar rond met een PTSS
Maar echt dat mensen niet meer naar je omkijken.
Zelf me eigen familie zie ik echt alleen maar met feest dagen.
Vragen om leuke dingen te gaan doen , of zo ... altijd druk druk
ne 3 keer vragen ben ik het wel zat om elke keer maar te horen van je kan niet heb het druk
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206178003
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 15:05 schreef torentje het volgende:

[..]
In het geval van de financiën hebben de klagers gelijk, het is namelijk onmogelijk om op een eerlijke manier voldoende geld bij elkaar te krijgen.
Onzin.
  zondag 2 oktober 2022 @ 15:31:17 #143
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206178163
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 15:05 schreef torentje het volgende:

[..]
In het geval van de financiën hebben de klagers gelijk, het is namelijk onmogelijk om op een eerlijke manier voldoende geld bij elkaar te krijgen.
Lig aan je levens verwachting

Iemand die materialistisch is en alles wil hebben , zal niet kunnen leven van een 1700 euro
Iemand die daar geen belang aan heb aan materialistisch zooi , zal met veel minder kunnen doen.
Ik ben niet van het materialistisch zooi ... ben meer van de sociale kanten.
Maar goed mensen willen elke week stappen of weg , dat ga ik niet volhouden met mijn inkomen
Dus op die manier raak je dan ook veel mensen kwijt

Deze dingen worden ook nooit mee genomen als het om geld gaat.
ze kijken naar je behoeftes , niet naar je netwerk.
En ik vind dat juist wel belangrijk
natuurlijk met een basis inkomen kan je leven , maar wat houd je dan over om te doen ?

200 euro met de lasten omhoog is voor vele , jammer nu kan ik niet stappen,
voor mensen die onder aan zitten met inkomen , is 200 euro extra aan lasten al hun eet geld wat verbrand .
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206178492
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 19:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Ow genoeg.

- goede vriend, jarenlang excuus gezocht niet te willen werken, constant ziek. Ex vriendin krijgt depressie en hij had er ook opeens last van. Bij afspraak dokter/therapeut de hele nacht door gamen zodat hij slecht uitziet. Gamen, neuken, zuipen en drugs zijn zijn leven, werken al bijna 10 jaar niet meer want volledig afgekeurd vanwege depressie. Loopt ermee te koop, geeft toe dat hij gewoon niet veel zin heeft.

- goede vriend familie, afgekeurd wegens rugklachten, kan niet werken. Werkt al 20 jaar niet meer, krijgt alles vergoed van de gemeente. Beunt lekker zwart bij.

- dochter van die goede vriend, hetzelfde, afgekeurd wegens depressie, leeft van uitkering en alimentatie. Ook 1 die nooit heeft willen werken want "was te zwaar". Nieuwe fiets nodig? De gemeente betaald. Wel lekker lui leven

- eigen familie, zusje. Jarenlang geen issues gehad, werd als prinsesje behandeld itt. mij. Opeens depressief, gooit alles op vroeger terwijl haar issues komen van haar luie man terwijl zij alleen voor de kids moet zorgen. Zit al 4 jaar thuis met depressie.

- buurjongen, drugsverlaafd, drugsdealer, geweldadig naar vrouwen. Werkt niet, klust hier en daar wat bij, leeft van uitkering.

- buurjongen 2, hersenbeschadiging, kan niet werken, Werkt al 20 jaar niet meer, wel voetballen, wat klussen, leuke dingen doen, maar van werken krijgt hij hoofdpijn.

- een "vriendin", afgekeurd wegens depressie, wel uitstapjes, leuke dingen doen, zelfs danslessen etc Moeder hetzelfde, al haar hele leven aan het uitkeringsinfuus.

- ex schoonmoeder, leefde van kindergeld, bijstand en alimentatie. Werkte niet want rugklachten, wel lange wandeltochten (fervent nordic walker) shoppen, 6x per jaar op vakantie, kinderen deden het huishouden.

Het is een kleine greep en samenvatting, die verhalen gaan wel wat dieper. Die mensen willen gewoon niet werken, en mij persoonlijk stoort het enorm. Instanties zijn makkelijk te bespelen, en je komt er mee weg in dit land. Als je met je luie reet achter de tv kan zitten om netflix te kijken dan kun je werken, als je zwart opritten kan leggen dan kun je werken, als je zwart nagels kunt doen dan kun je werken, als je 16 uur per dag achter de playstation kunt zitten dan kun je werken, als je de hele dag kunt shoppen dan kun je werken. Depressie is geen reden om niet te werken, het is een excuus. En neem dat maar aan van iemand die er al zijn hele leven tegen vecht maar wel gaat werken.
Bijzonder :P Bijna iedereen die ik ken met een uitkering die werkt wel gewoon, of in enige mate (waar uwv vanaf weet), niemand die zwart bij klust.
Twiddel
  zondag 2 oktober 2022 @ 16:03:12 #145
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_206178719
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:52 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Een studie doen is een duurzame investering in de maatschappij.
Een deeltijd studie is erop ingericht dat je kan werken naast je studie. Hij kan niet werken dus hij heeft een uitkering.

Je hebt een uitkering, omdat je niet kan werken. De uitkering is erop gericht iemand die niet kan werken toch te onderhouden. Er zijn tal van mensen die van een uitkering wél rond kunnen komen. Die gebruiken hun uitkering alleen niet om ook te studeren.

Samenvattend: Als Kevin niet rond kan komen, moet hij zijn levensstijl aanpassen.
Laffe huichelaar
pi_206178768
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 15:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Onzin.
Is geen onzin, op een eerlijke manier kan men nooit veel geld bij elkaar krijgen.
  zondag 2 oktober 2022 @ 16:22:41 #147
338319 ZarB
Piña colada
pi_206179038
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 18:14 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik schrok van je lage toeslagen maar dat kom omdat je de kvd niet het meegenomen, dat las ik verkeerd....

Als je meer verdient dan daalt je kdv-toeslag ook weer, dus die grens dat het echt loont kan best wel eens richting 3500+ per maand voor 40 uur per week gaan, en dan kan je het weleens nog niet halen zodat het loont, maar dat moet iemand maar uitrekenen mocht die persoon dat leuk vinden.
Lage toeslagen? Een inkomen van 2800 netto terwijl er 2 dagen gewerkt wordt _O-

Ik werk 32 uur in een academische functie en verdien hetzelfde netto.(4100 bruto :') :') :') :') )

Gaaf land.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206179761
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 16:06 schreef VEM2012 het volgende:
Waarom zou iemand die totaal niet kan werken gaan studeren? Want het klinkt als een permanente situatie.

Verder is het denk ik ook wel heel lastig om voor dit soort uitzonderingsgevallen beleid te maken.
Sterker nog waarom volgt hij geen voltijd opleiding maar doet hij het gewoon rustiger aan zodat hij wel stufi kan krijgen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206179798
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:06 schreef torentje het volgende:

[..]
Is geen onzin, op een eerlijke manier kan men nooit veel geld bij elkaar krijgen.
Wel degelijk. Maar dat zie je pas in op het moment dat je tips van mensen leest die het wel redden.
pi_206180352
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Wel degelijk. Maar dat zie je pas in op het moment dat je tips van mensen leest die het wel redden.
Eerlijkheid wordt niet beloont. Want als men geen vieze vent wil helpen, heeft men direct een enorm probleem.
pi_206180610
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:22 schreef ZarB het volgende:

[..]
Lage toeslagen? Een inkomen van 2800 netto terwijl er 2 dagen gewerkt wordt _O-

Ik werk 32 uur in een academische functie en verdien hetzelfde netto.(4100 bruto :') :') :') :') )

Gaaf land.
dan moet je ook maar kinderen nemen ^O^
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 18:05:18 #152
441859 crew  Lenny77
pi_206180772
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 15:17 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Als je maar hard genoeg je best doet en uitzoekt wat mogelijk is, heeft Nederland veel mogelijkheden. Echter zullen ze het nooit promoten. Creativiteit komt daar bij kijken weliswaar. Ik heb bijvoorbeeld 2 maanden lang mijn loon niet uit laten betalen zodat ik bijzondere bijstand kon laten uitkeren en alle gemeentelijke belastingen kon laten kwijtschelden (van 4 jaar!!!) Vervolgens mijn loon met terugwerkende kracht laten uitbetalen.

Als je stil zit en niks uitzoekt dan ga je inderdaad nooit voorruit.
Dat was je in B dus echt niet gelukt he! Kon je dubbel en dik terug betalen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206181076
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Is het niet verstandiger om eens de mensen aan het woord te laten die het wèl redden met hun financiën?

Dan kan de rest er eens van leren hoe zij dat ook kunnen doen.

Dat sommige mensen het niet redden, dat weten we nu wel.
Tijdje geleden iemand zelfde rubriek, jong, had het echt prima voor elkaar ^O^

https://www.nu.nl/geldzak(...)-horecawerk-bij.html
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206181279
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 17:26 schreef torentje het volgende:

[..]
Eerlijkheid wordt niet beloont. Want als men geen vieze vent wil helpen, heeft men direct een enorm probleem.
Vieze vent? Huh?

Waar heb jij het nou weer over?
pi_206181287
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 18:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Tijdje geleden iemand zelfde rubriek, jong, had het echt prima voor elkaar ^O^

https://www.nu.nl/geldzak(...)-horecawerk-bij.html
En zo kan het dus ook. Vaker dit soort berichten aub! ^O^
pi_206181382
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 18:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Vieze vent? Huh?

Waar heb jij het nou weer over?
Dat als men eerlijk is nooit veel geld bij elkaar kan krijgen. Want dan moet men huichelen bij een vieze vent.
  zondag 2 oktober 2022 @ 19:11:32 #157
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206181535
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 15:22 schreef RAVW het volgende:

[..]
nee maar je moet leven naar je inkomen ...
ik kan me niet veroorloven om elke week te gaan stappen.
Steek dat geld dan of in mijn huis of in mijn voedsel
Of zeker de laatste jaren sparen.

Nee ik ben het ook totaal niet eens hoe het nu gaat, maar ik heb te leven naar wat mijn inkomen is.
En ik wil wel graag op het rechter pad blijven.

Dit doe ik al meer dan 20 jaar zo .
Ik heb ook niet echt een leven op deze manier ... maar de inzet die ik gedaan heb om hier uit te komen , heeft mij hele grote problemen gegeven toen der tijd .
Wat bij mij dus ook gezorgd heb dat ik nu veel meer aan mijn gezondheid gaat letten , ivp 20 jaar lang alleen maar voor andere klaar staan.
[..]
Menselijk behoefte is er wel.
Maar niet alleen als ze me nodig hebben voor geld of andere zaken ..

Want als je zelf eens wat hebt of vraagt zie je niemand meer.
Maar goed ik heb ook 4 keer een burnout gehad en loopt nu al denk 12 jaar rond met een PTSS
Maar echt dat mensen niet meer naar je omkijken.
Zelf me eigen familie zie ik echt alleen maar met feest dagen.
Vragen om leuke dingen te gaan doen , of zo ... altijd druk druk
ne 3 keer vragen ben ik het wel zat om elke keer maar te horen van je kan niet heb het druk

Okè en ben jij gelukkig nu?
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 2 oktober 2022 @ 19:11:55 #158
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_206181538
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 18:22 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Kinderopvangtoeslag is iets van 3700 euro maar gaat natuurlijk naar de opvang.

Ik betaal zelf 150 euro per maand nu voor 5 dagen opvang. Dat is alleen omdat ik studeer, dan hoef je veeeel minder te betalen.

Mocht ik gaan werken alleen, gaat dat bedrag fors omhoog.
Studeren en kinderen hebben.
Condoom was goedkoper dan tienermoeder
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 2 oktober 2022 @ 19:18:44 #159
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206181615
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:11 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Okè en ben jij gelukkig nu?
Nee maar dat is meer gezondheid en andere ervaringen die ik heb.
Die tegen werkt ...
Ik leef elke dag met angsten.
Dus daar ben ik er ook zo voorzichtig mee dat ik zeker wat geld niet in d eproblemen komt.
Ik kan heel wening spanningen hebben .
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206181637
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 18:58 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat als men eerlijk is nooit veel geld bij elkaar kan krijgen. Want dan moet men huichelen bij een vieze vent.
???
Over welke vieze vent heb jij het nu?? :?
  zondag 2 oktober 2022 @ 19:28:57 #161
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206181715
Dat kk dure internetabbo :')

Op je 28e nog studeren en dan een master willen doen tereijl je kk skerr bent :')

Thuissituatie is niet goed, ja waarom vecht je dan met je ouders :')

Het ligt altijd aan anderen zeker volgens deze mislukkeing :')_!!!!
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206181763
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:11 schreef Nicksanders het volgende:
Condoom was goedkoper dan tienermoeder
Maar die laatste partij voelt wel veel lekkerder. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_206182123
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
???
Over welke vieze vent heb jij het nu?? :?
Om hun namen te weten te komen, zou ik moeten huichelen, daar heb ik geen zin in want ik wil mijn eerlijkheid niet verliezen.
  zondag 2 oktober 2022 @ 20:43:32 #164
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_206182863
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:38 schreef RAVW het volgende:

[..]
Nee totaal niet ik gebruik helemaal geen zooi aan drugs of drank.
maar oke mijn manier van schrijven is lastig maar ja ik ben nog van de oudere generatie
Ah een boomer
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_206183144
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:57 schreef torentje het volgende:
Om hun namen te weten te komen, zou ik moeten huichelen, daar heb ik geen zin in want ik wil mijn eerlijkheid niet verliezen.
:{

Ga je moeder maar weer vervelen, trol.
  zondag 2 oktober 2022 @ 21:17:46 #166
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206183343
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 10:37 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik zit in mijn laatste jaar social work hbo. Ik word niet aangenomen voor functies als persoonlijk begeleider, ambulant medewerker, groepswerker of een vrouwenopvang

Omdat ik te weinig ervaring heb.
Dat je je opleiding nog niet hebt afgerond, vormt daarin geen probleem? Anderen die eveneens hun opleiding nog niet hebben afgerond, worden wel aangenomen? Zijn er geen functies binnen zo'n organisatie beschikbaar die een stapje lager zijn dan wat je ambieert, maar waardoor je dus binnen die organisatie de vereiste ervaring kunt opdoen en daarnaartoe kunt groeien?
  zondag 2 oktober 2022 @ 21:38:07 #167
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206183625
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:43 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Ah een boomer
nee een De Xennial >:)
Dus komt daar net na .. Ligt er wel aan op welke site je het leest
Ik ben van begin 70

Boomers zijn van 1945 en 1955 nou nee zo oud ben ik ook weer niet
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206183653
"Zo'n twee of drie keer per week eet ik bij mijn vader. De rest van de week kook ik voor mezelf. Dan maak ik meteen grote hoeveelheden, zodat ik daar twee of drie keer van kan eten."

"Uitgaan of nieuwe kleding laat ik nu even. Dat is wel echt vervelend. Als ik met vrienden afspreek, kunnen ze bij mij langskomen om wat te drinken, maar het is niet dat ik even naar het café ga. Het is voor mij te duur om een paar biertjes te bestellen. Mijn meubels zijn van de kringloop of heb ik gekregen. Als ik kleding koop, doe ik dat tweedehands."

Geld dit niet voor elke niet werkende student? Toen ik net op mijzelf ging at ik ook regelmatig bij mijn ouders om geld uit te sparen. En mijn meubels kwamen ook van de kringloop. Sterker, nu komt nog steeds een gedeelte van mijn meubels van de kringloop. Net alsof dat zo erg is. Tweedehands kleding is nu gemakkelijk te vinden via allerlei winkels, Vinted, marktplaats etc. De tering naar de nering zetten.

En ik vraag mij af hoe verstandig het is om op je 28ste nog zo lang te willen studeren als je nu de belasting eigenlijk al niet aan kan. Daarna fulltime werken wordt dan ook lastig lijkt me.
  zondag 2 oktober 2022 @ 21:57:18 #169
338319 ZarB
Piña colada
pi_206183861
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 17:49 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dan moet je ook maar kinderen nemen ^O^
Die heb ik ^O^ maar dat verhoogt niet echt mijn netto inkomen hoor _O-
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:12:00 #170
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206184746
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:22 schreef ZarB het volgende:

[..]
Lage toeslagen? Een inkomen van 2800 netto terwijl er 2 dagen gewerkt wordt _O-

Ik werk 32 uur in een academische functie en verdien hetzelfde netto.(4100 bruto :') :') :') :') )

Gaaf land.
Klopt maar ik heb geen partner. Dus draai voor alle kosten zelf op.

Blijft er van 4100 euro maar 2800 over?😟 Hoeveel moet ik dan wel niet gaan verdienen wil ik ruim boven wat ik nu krijg zitten. Ik denk dat ik net als Kevin ook maar nog een studie erachter aan ga plakken.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:15:06 #171
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206184781
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 21:17 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat je je opleiding nog niet hebt afgerond, vormt daarin geen probleem? Anderen die eveneens hun opleiding nog niet hebben afgerond, worden wel aangenomen? Zijn er geen functies binnen zo'n organisatie beschikbaar die een stapje lager zijn dan wat je ambieert, maar waardoor je dus binnen die organisatie de vereiste ervaring kunt opdoen en daarnaartoe kunt groeien?
Ik ben zo vaak afgewezen dat ik geen zin heb om nog moeite ervoor te doen. Via stage zal wel een optie kunnen zijn om door te groeien.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:15:39 #172
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206184788
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:18 schreef RAVW het volgende:

[..]
Nee maar dat is meer gezondheid en andere ervaringen die ik heb.
Die tegen werkt ...
Ik leef elke dag met angsten.
Dus daar ben ik er ook zo voorzichtig mee dat ik zeker wat geld niet in d eproblemen komt.
Ik kan heel wening spanningen hebben .
Ik hoop voor je dat het snel beter met je gaat.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:22:47 #173
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_206184877
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 16:04 schreef maily het volgende:
Een internetabonnement van E 65,00

Dat kan al minder.
Mijn mobiel internet abo is al ¤35 met onbeperkt waarmee je de WiFi kan delen met je pc of zo
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_206184939
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:22 schreef nils7 het volgende:
Mijn mobiel internet abo is al ¤35 met onbeperkt waarmee je de WiFi kan delen met je pc of zo
Door een ongelukje met werkzaamheden buiten zaten we een week zonder internet. Pc via hotspot van telefoon laten lopen en tot mijn grote verbazing werkte dat gewoon goed :o Dus als je weinig geld hebt is dat een prima werkende oplossing voor je pc :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:35:19 #175
117098 Hathor
Effe niet
pi_206184976
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 16:04 schreef maily het volgende:
Een internetabonnement van E 65,00

Dat kan al minder.
Dat is inderdaad wel erg veel, die van mij is 24 euro en dat is inclusief vaste telefonie, en bellen doe ik weinig, dus meer als een tientje of 3 per maand ben ik nooit kwijt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:36:51 #176
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206184984
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:15 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik ben zo vaak afgewezen dat ik geen zin heb om nog moeite ervoor te doen. Via stage zal wel een optie kunnen zijn om door te groeien.
Ja, maar als ik het zo lees ben je afgewezen op ervaring. Dan solliciteer je waarschijnlijk op bepaalde functies waarbij dat een vereiste is. Een andere beginner zal dus net zo goed daarop afgewezen worden, ondanks dat ze de opleiding hebben afgerond. Dan lijkt het me handig om te proberen eerst een lagere functie, waarbij ervaring minder een issue is, te krijgen bij een instantie waar je die ervaring kunt opdoen en daarin kunt doorgroeien.
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:37:13 #177
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_206184986
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:35 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat is inderdaad wel erg veel, die van mij is 24 euro en dat is inclusief vaste telefonie, en bellen doe ik weinig, dus meer als een tientje of 3 per maand ben ik nooit kwijt.
Welk abo is dat?
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:38:03 #178
117098 Hathor
Effe niet
pi_206184990
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Welk abo is dat?
Tele2, daar zit ik al jaren en dat bedrag is altijd hetzelfde geweest.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:44:17 #179
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_206185020
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
Tele2, daar zit ik al jaren en dat bedrag is altijd hetzelfde geweest.
Denk dat dat niet meer af te sluiten is. Kan het in ieder geval niet meer vinden op de website.
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:49:01 #180
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206185042
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:22 schreef nils7 het volgende:

[..]
Mijn mobiel internet abo is al ¤35 met onbeperkt waarmee je de WiFi kan delen met je pc of zo
Ik betaal 20 euro voor mijn onbeperkt mobiel internet abbo en gebruik hem ook vaak als router voor mijn laptop of tablet.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:49:29 #181
117098 Hathor
Effe niet
pi_206185046
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Denk dat dat niet meer af te sluiten is. Kan het in ieder geval niet meer vinden op de website.
Zou best kunnen, zoals ik al zei betaal ik al jaren hetzelfde bedrag, ik weet niet eens of het een meerjarig contract is of dat het stilzwijgend steeds met een of twee jaar verlengd word, maar ik zit er prima. Heb al meerdere keren Ziggo moeten afwimpelen die zich blijven verbazen dat ik niet met mijn internet en vaste telefonie bij hen zit in een pakket samen met mijn kabel abbo, maar dan zou ik duurder uit zijn, dus blijf ik lekker zitten waar ik zit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:50:50 #182
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206185053
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Denk dat dat niet meer af te sluiten is. Kan het in ieder geval niet meer vinden op de website.
Kijk bij budgetmobile. 20 E onbeperkt internet bellen en sms-en.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:51:49 #183
117098 Hathor
Effe niet
pi_206185062
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:50 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Kijk bij budgetmobile. 20 E onbeperkt internet bellen en sms-en.
Het is geen abbo voor mobiele telefonie, alleen internet en vaste telefonie.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:52:51 #184
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206185069
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:36 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ja, maar als ik het zo lees ben je afgewezen op ervaring. Dan solliciteer je waarschijnlijk op bepaalde functies waarbij dat een vereiste is. Een andere beginner zal dus net zo goed daarop afgewezen worden, ondanks dat ze de opleiding hebben afgerond. Dan lijkt het me handig om te proberen eerst een lagere functie, waarbij ervaring minder een issue is, te krijgen bij een instantie waar je die ervaring kunt opdoen en daarin kunt doorgroeien.
Wat zal een lagere functie zijn? De functies waar ik op solliciteer zijn de lage functies.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:56:25 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_206185095
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:50 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Kijk bij budgetmobile. 20 E onbeperkt internet bellen en sms-en.
quote:
En we houden het graag eenvoudig; keuze uit twee abonnementen. Onbeperkt bellen, sms’en en GB’s gebruiken kan al voor ¤ 20,- per maand met Budget Mobiel Onbeperkt. En dat met een maximale downloadsnelheid van 5,0 Mbps en uploadsnelheid van 1,0 Mbps.
Nee, laat maar :') Die leven nog in de 00's? :{
  maandag 3 oktober 2022 @ 00:03:28 #186
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206185131
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:52 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Wat zal een lagere functie zijn? De functies waar ik op solliciteer zijn de lage functies.
Je volgt toch een hbo-opleiding? Ik neem aan dat je dat niet doet om uiteindelijk een mbo-functie te krijgen in hetzelfde werkveld. Er zijn geen mbo-functies beschikbaar daarin die wellicht wat minder ervaring vereisen?
  maandag 3 oktober 2022 @ 09:14:10 #187
338319 ZarB
Piña colada
pi_206186015
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:12 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Klopt maar ik heb geen partner. Dus draai voor alle kosten zelf op.

Blijft er van 4100 euro maar 2800 over?😟 Hoeveel moet ik dan wel niet gaan verdienen wil ik ruim boven wat ik nu krijg zitten. Ik denk dat ik net als Kevin ook maar nog een studie erachter aan ga plakken.
Daarom zeg ik "gaaf land". Maar goed, werken kan wel een gevoel van voldoening geven en ik bouw pensioen op, kan een aardig huis kopen. Dus in die zin kies ik liever voor werk dan voor toeslagen. Maar als jij dat niet hebt dan kun je idd beter niet gaan werken nee.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206186441
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 21:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
:{

Ga je moeder maar weer vervelen, trol.
Alweer een vrouwenhater ontmaskerd, Trol.
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:49:58 #189
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206186862
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 15:53 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Bijzonder :P Bijna iedereen die ik ken met een uitkering die werkt wel gewoon, of in enige mate (waar uwv vanaf weet), niemand die zwart bij klust.
Hier moet je zelf bij een participatie bedrijf gaan werken voor je uitkering.
En dat je bij in dienst genomen ben nooit meer daar weg komt is weer een andere verhaal, het is niets anders dan je eigen doodvonnis tekeken.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206187065
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:49 schreef RAVW het volgende:

[..]
Hier moet je zelf bij een participatie bedrijf gaan werken voor je uitkering.
En dat je bij in dienst genomen ben nooit meer daar weg komt is weer een andere verhaal, het is niets anders dan je eigen doodvonnis tekeken.
Een vriend van mij werkt bij zo'n bedrijf zodat hij zijn uitkering en ietsje er bovenop krijgt in samenwerking met de gemeente.
Maar hij word flink uitgebuit. Altijd als ik hem zie heeft hij enorme kringen onder zijn ogen en lijkt het net een zombie.
Soms draait hij weken van 7 dagen per week werken omdat zijn baas dat wil en hij zelf niet zo'n weerwoord kan geven.

Maar ja, hij kan niet veel anders want volgens de gemeente is werk werk en als hij anders wil word hij gekort op zijn uitkering :')
Twiddel
pi_206187487
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:01 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Een vriend van mij werkt bij zo'n bedrijf zodat hij zijn uitkering en ietsje er bovenop krijgt in samenwerking met de gemeente.
Maar hij word flink uitgebuit. Altijd als ik hem zie heeft hij enorme kringen onder zijn ogen en lijkt het net een zombie.
Soms draait hij weken van 7 dagen per week werken omdat zijn baas dat wil en hij zelf niet zo'n weerwoord kan geven.

Maar ja, hij kan niet veel anders want volgens de gemeente is werk werk en als hij anders wil word hij gekort op zijn uitkering :')
Wat erg voor die gast. En erg dat blijkbaar niemand voor hem wil opkomen of hem wijst op zijn rechten dat hij gewoon mag weigeren! Zielig, man.
Ik geloof ook niet dat de gemeente dit een geweldig plan vindt. :N
  maandag 3 oktober 2022 @ 12:08:02 #192
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206187773
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:01 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Een vriend van mij werkt bij zo'n bedrijf zodat hij zijn uitkering en ietsje er bovenop krijgt in samenwerking met de gemeente.
Maar hij word flink uitgebuit. Altijd als ik hem zie heeft hij enorme kringen onder zijn ogen en lijkt het net een zombie.
Soms draait hij weken van 7 dagen per week werken omdat zijn baas dat wil en hij zelf niet zo'n weerwoord kan geven.

Maar ja, hij kan niet veel anders want volgens de gemeente is werk werk en als hij anders wil word hij gekort op zijn uitkering :')
klopt... ik ervaar ook alleen maar tegenwerking en ben al 28 jaar bezig om weg te komen.
Maar elke keer zorgen ze weer dat je niet weg komt.
Ik ben zelf ziek bevonden in relatie topt dit bedrijf
Waarom werk ik er na 20 jaar nog ?
Vrijwillig is dit echt niet zo mijn ziektebeeld ...
PTSS /4 keer burn outs , zware hernia.
Weggaan hoor ik mensen zeggen
Rechtszaken gevoerd maar ze doen gewoon of er niets aan de hand is
Aangetekende brieven liggen .... retour gehad .... Waren niet thuis ?
Voor een bedrijf dat 5 dagen open is en in 27 dagen niet 1 de post heb ingezien om mijn aangetekende brief aan te pakken... })
Maar er zijn zo veel mensen die daar werken die gewoon met doodangsten naar hun werk gaan ..

In een 6 maanden tijd rond 2000 ( de tijd dat ik dus niet meer voor dit bedrijf mocht werken ivm het negeren van mijn medische dossier en zo )
zijn er 4 mensen dood neer gevallen door een hartstilstand.
puur door de verziekte werksfeer. PZ die daar schuldig aan is werk daar nog steeds.
Dus breek me de bek niet open , ik zelf ben mijn familie en vrienden en relaties daar door kwijt geraakt omdat niemand je wil geloven dat dit soort dingen gebeuren.
Zelfs al toon ik daar bewijs van.
Ben ik weer iemand die lastig is ...
je moet niet zo negatief zijn , iedereen moet werken dus jij ook.... anders krijg je geen uitkering.
Aanklacht ingediend als grensoverschrijdend gedrag in 2015 van door die PZ ( mijn PTSS heeft met haar machtsmisbruik te maken)

Wat krijg je terug per mail , als je vraagt waarom werkt zij daar nog, en dan mijn aanklacht er achter geschreven.....
inc sommige bewijzen.

Antwoord vanuit de gemeente: Ja ze heeft het vertrouwen van ons gewonnen...... dus daarom werkt ze er nog , veel sterkte met je verwerking,
groetjes mv .........

2 jaar later word mijn Trauma / PTSS weggezet door een personeelsfunctionaris in een mail als frustratie ( PZ dame had ik de mail gestuurd met de bevindingen van de arts.

Brief van psycholoog meegestuurd in die email:
De ziektebeeld traumatische ervaringen / gevoelens van meneer ....... hang samen met het 25 jarige strijd en problemen door de werkgever. (ZWART OP WIT)

4 dagen erna het maitje van het bedrijf terug , we kunnen niets aan jou frustratie doen . :X :X
Bedrijfsarts kan mij niet helpen want er is geen dossier bekent over mij....
nee, niet gek daar staat natuurlijk in dat ik in 2000 al niet meer mag werken....... (wat ik nu nog steeds doet voor dit bedrijf
Dit is nog maar 000.000.0001% wat ik dus meemaakt
dus die ervaring die jij heb met die persoon is echt zo, ik herken het ook bij heel veel cliënten die met deze zaak te maken hebben.
Afgelopen week nog een had haar vakantie geld nog niet gehad ... ook gebeld , zonder reden werd de telefoon opgehangen door (PZ )
.... Ik zit nu ook al twee jaar thuis omdat mijn jobcoach het te heet word onder zijn voeten
en dus ook gedreigd heb als ik de zaak open gooit voordat hij met pensioen gaat , dan zal ik het er niet levend vanaf brengen.
(Wil de nieuwe directie spreken word me gewoon ontnomen en als ik het wel doet dan zal hun wel even passende maatregels treffen )
Dit is gebeurd in mijn huis deze dreigement nu bijna een jaar geleden
Deze jobcoach heb ik al 2 aanklachten tegen lopen ( nooit beantwoord )
Wel bevestiging dat ze hem ontvangen hebben.:-)
Maar zolang ik me loon krijgt en nu me rust krijgt ben ik wel te vrede
Al ben ik nog elke dag erg bang dat ze weer komen ....deze angst heb ik dus al 28 jaar zo lang ik met dit bedrijf bezig ben.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206187849
Kevin is al snel vergeten, lees ik.
Go hard or go home
  maandag 3 oktober 2022 @ 12:13:48 #194
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206187851
quote:
18s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:40 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Wat erg voor die gast. En erg dat blijkbaar niemand voor hem wil opkomen of hem wijst op zijn rechten dat hij gewoon mag weigeren! Zielig, man.
Ik geloof ook niet dat de gemeente dit een geweldig plan vindt. :N
Nee want die mensen worden mond dood gemaakt.
Hier zijn veel veel schuldhulpverleners ook gestopt om verder met dit bedrijf te praten...
bemindeleraars beginnen er niet meer eens er aan.
na 7 keer de juiste stukken hebben ingestuurd en zelf mails onbeantwoord laat , te horen krijgen van hun dat ze niets ontvangen hebben, dus dat je zelf maar eerst de stukken moet sturen want de fout lag niet bij hun.

omdan na maanden getouwtrek , dus te horen krijgen dat ze wel de eerste keer ontvangen hadden, maar we kunnen niet met terugwerkende kracht gaan betalen want de fout lag inmiddels bij de cliënt. :o

Ga je persoonlijk je verhaal doen.
Ja je bent agressief en we hebben wel wat anders te doen dan hier naar te luisteren of ze hebben net toevallig een spoedgeval
Dus ze moeten weg , als je een tweede persoon mee neemt.. dan wachten ze tot je weer alleen bent en dan halen ze je wel even naar kantoor.
En daar gaat de intimidatie dus weer beginnen

Ik heb mijn mondje echt wel thuis , maar ze zetten je gewoon weg als probleemgeval overal , en zwaar argresief en zo.
Dus dan hoeven ze niets meer voor jou te doen.
Terwijl ik in de 10.000 mails niet 1 keer dreigende taal heb geuit en gewoon netjes vraagt of er nog its op de planning staat
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')