Vanthourenhout favoriet dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook zo...en voor Eli is Namen een zwart beest
Ik ben geen fan van sweecks, maar zoals die door het zand rijdt dat is echt wel kunst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:08 schreef Faraday01 het volgende:
De kabouter kan echt niet door het zand rijden
Samen met vd Poel denk ik de beste in het zand met Van Aert vlak daarachter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:13 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van sweecks, maar zoals die door het zand rijdt dat is echt wel kunst.
Het weer is voorlopig nog goed dus het onderkoelings beest zit nog in het hok.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook zo...en voor Eli is Namen een zwart beest
Enig idee wat voor iets het is? Weilandcross zoals gisteren?quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd naar dat nieuwe parcours in Maasmechelen
Ze zeggen dat het op Beringen lijktquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Enig idee wat voor iets het is? Weilandcross zoals gisteren?
Ging ze eerder dit jaar al goed af.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:48 schreef Faraday01 het volgende:
De eerste 3 mogen alle 3 nog u23 rijden, wat een weelde
Blijkbaar toch te lang aan het elastiek gehangenquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:04 schreef wimderon het volgende:
Stevig ontplofte motor bij Alvarado, ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |