abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13713517
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou dat vreemd vinden allemaal, vooral dat uit elkaar halen van het toestel. Dat zou echt een enorm raar design idee zijn....

Is dat echt zo, of DENKT men dat?

Cartridges schijnen ook formaat postzegel te zijn. Je moet dus in een rijdende hobbelende trein of bus klooien met 3 onderdelen (telefoon, batterij, klepje) en 2 piepkleine gamecartridges (oude en nieuwe). Handig!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:13:59 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_13713578
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:12 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Cartridges schijnen ook formaat postzegel te zijn. Je moet dus in een rijdende hobbelende trein of bus klooien met 3 onderdelen (telefoon, batterij, klepje) en 2 piepkleine gamecartridges (oude en nieuwe). Handig!

Dat zou echt dom zijn.

Vreemd dat ze daar niet war beter over nadenken bij een bedrijf als Nokia dan. Op deze manier geef ik het apparaat ook niet veel kans. Ik bedoel mijn 3650 kan ook redelijk spellen spelen en ik kan er tot 256MB aan spellen op kwijt.

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:17:46 #78
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_13713683
Dit wordt echt een bagger apparaat. Ik heb er echt nooit wat aan gevonden. Ze proberen van alles te combineren, maar blinken nergens in uit. De graphics mogen dan misschien erg mooi zijn, het verwisselen van games is natuurlijk weer erg onhandig. Al die andere functies zijn overbodig en maken het apparaat onnodig duur.

Dit wordt gewoon een dikke vette flop .

Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:21:13 #79
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_13713774
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:17 schreef TC03 het volgende:
Dit wordt echt een bagger apparaat. Ik heb er echt nooit wat aan gevonden. Ze proberen van alles te combineren, maar blinken nergens in uit. De graphics mogen dan misschien erg mooi zijn, het verwisselen van games is natuurlijk weer erg onhandig. Al die andere functies zijn overbodig en maken het apparaat onnodig duur.

Dit wordt gewoon een dikke vette flop .

ja

Nokia moe(s)t het gewoon houden bij de mobijl foonz, fantastische toestellen.

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_13714307
volgens mij ben ik de enige de niet denkt dat dit een flop word. Al die jongetjes die een GBA willen en, maar nu krijgen ze een GBA plus een telefoon dat vinden ze te gek, weten zij veel wat de nadelen zijn. Ik kan me ook niet denken dat oudere mensen zo ie zo GB spelen en zon aparte telefoon willen.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:50:47 #81
65330 Ruzbeh
pi_13714600
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:38 schreef pimpin het volgende:
volgens mij ben ik de enige de niet denkt dat dit een flop word. Al die jongetjes die een GBA willen en, maar nu krijgen ze een GBA plus een telefoon dat vinden ze te gek, weten zij veel wat de nadelen zijn. Ik kan me ook niet denken dat oudere mensen zo ie zo GB spelen en zon aparte telefoon willen.
Apart GB en telefoon, wat is daar nou mis mee?
Met die N-Gage kan je ook moeilijk telefoneren.

offtopic: who's that ass!

pi_13714630
Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste brezah met dit ding stoer over straat zie lopen.
Ik zal m'n gelacht in ieder geval niet onderdrukken.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_13715036
wat ik mij afvraag is hoe het zit met de geheugenkaartjes?

ik begreep namelijk dat er een sd kaartje ingaat is het dan niet heel makkelijk om die kaartjes te kopieren? dat kopieren zou nokia namelijk een worst wezen (eigenlijk goed uitkomen) omdat de spellen toch niet door hen uitgegeven worden. En als er gekopieerd kan worden wordt de ncage waarschijnlijk populairder en neemt de verkoop toe.

$$$ voor Nokia.

dit is zo het eerste wat bij mij opkwam, dus: "correct me if i'm wrong"

pi_13715166
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:05 schreef MC het volgende:

ik begreep namelijk dat er een sd kaartje ingaat is het dan niet heel makkelijk om die kaartjes te kopieren? dat kopieren zou nokia namelijk een worst wezen (eigenlijk goed uitkomen) omdat de spellen toch niet door hen uitgegeven worden. En als er gekopieerd kan worden wordt de ncage waarschijnlijk populairder en neemt de verkoop toe.

$$$ voor Nokia.

Voor zover ik heb gelezen in de review waar ik een stukkie terug naar verwijs gaan er 32,64 en 128 mb mmc cards in dus zou in de toekomst best kunnen dat er een manier wordt gevonden om games te kunnen kopieren.
pi_13715709
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:05 schreef MC het volgende:

$$$ voor Nokia.

En dan stappen de spellenmakers gewoon weer over naar Nintendo want die userbase is toch tig miljoen en die spellen kunnen niet of nauwelijks gekopieerd worden

Geen spellen=geen N-Gage dus Nokia zal er echt wel alles aan doen om dat te voorkomen

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:03:46 #86
53267 TC03
pi_13716679
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste brezah met dit ding stoer over straat zie lopen.
Ik zal m'n gelacht in ieder geval niet onderdrukken.
Wat heeft een breezah-figuur met games te maken? Alles wat voor de grote massa is natuurlijk voor de breezahs hè, ja tuuuuuuuuuurlijk. .
pi_13716952
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:29 schreef febster het volgende:

[..]

En dan stappen de spellenmakers gewoon weer over naar Nintendo want die userbase is toch tig miljoen en die spellen kunnen niet of nauwelijks gekopieerd worden

Geen spellen=geen N-Gage dus Nokia zal er echt wel alles aan doen om dat te voorkomen

De GBA spellen kunnen ook heel simpel gekopieerd worden en je kan ze nog makkelijker op internet vinden en op een lege cartridge zetten. Het kost je alleen een redelijk grote investering en een beetje handigheid met de pc en dat hebben veel GBA bezitters niet.

Ik denk zelf dat de N-Gage niet zo erg zal gaan floppen. De telefoon is gratis bij een abbonnement (ik zag net zelfs een advertentie waarbij je er 2 spellen bij krijgt) en de middelbare scholieren vinden zo'n apparaat heel stoer. Kunnen ze eindelijk gamen op het schoolplein zonder dat ze voor lul staan. Spellen op rekenmachines zijn ook een tijd populair (geweest?). Ik denk alleen dat de spellen niet zo goed zullen gaan verkopen want die zijn veel te duur. 50 euro vergeleken met 3,50 voor een normaal spel voor op je mobiel.

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:17:16 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_13717046
Tja en spellen voor je normale mobieltje zijn natuurlijk ook nog eens eenvoudig gratis te verkrijgen. Maar dat zou het niet tegen mogen houden.

Het grootste bezwaar lijkt mij dan idd het wisselen van spellen....

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_13717494
Hmm ik wilden em eerst graag kope! maar denk dat ik nu toch maar de 3300 haal in plaats van de n-gage!
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:37:40 #90
67385 ROG
Go on, say it.
pi_13717632
Ik heb een paar dagen terug eventjes Monkey Ball gespeeld op 'n N-Gage en het viel me reuze mee, maar hoe je moet bellen met dat ding, holy fuck..
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:39:47 #91
53267 TC03
pi_13717705
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:13 schreef koei het volgende:

[..]

De GBA spellen kunnen ook heel simpel gekopieerd worden en je kan ze nog makkelijker op internet vinden en op een lege cartridge zetten. Het kost je alleen een redelijk grote investering en een beetje handigheid met de pc en dat hebben veel GBA bezitters niet.

Ik denk zelf dat de N-Gage niet zo erg zal gaan floppen. De telefoon is gratis bij een abbonnement (ik zag net zelfs een advertentie waarbij je er 2 spellen bij krijgt) en de middelbare scholieren vinden zo'n apparaat heel stoer. Kunnen ze eindelijk gamen op het schoolplein zonder dat ze voor lul staan. Spellen op rekenmachines zijn ook een tijd populair (geweest?). Ik denk alleen dat de spellen niet zo goed zullen gaan verkopen want die zijn veel te duur. 50 euro vergeleken met 3,50 voor een normaal spel voor op je mobiel.

Ik zei het in de andere topic al: scholieren vinden dat echt niet 'da bomb' ofzo hoor.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:44:53 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13717911
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:13 schreef koei het volgende:

[..]

middelbare scholieren vinden zo'n apparaat heel stoer

Nee hoor Zelfs mijn neefjes vinden het maar nix dat ding

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:55:40 #93
65330 Ruzbeh
pi_13718249
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee hoor Zelfs mijn neefjes vinden het maar nix dat ding

Een gameboy is gewoon stoerder yeah!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 17:08:54 #94
67385 ROG
Go on, say it.
pi_13718635
http://www.controllerboy.com/000480.html

Nederlands stuk over de N-Gage

pi_13719229
Mij lijkt het okk niet handig met al die 9 nummer knopjes.
Druk je per ongeluk de verkeerde in ofzo, en dan ben je dood, als je in een 1 tegen 1 vuurgevecht zit.
2006...
pi_13719892
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:08 schreef ROG het volgende:

prachtige review ff een paar kleine quotes:

N-Gage is naar mijn idee geen ideale spelcomputer, maar het is ook geen ideale telefoon. Zo is hij erg groot en moet je hem met de bovenkant tegen je oor houden. Resultaat is een soort enorm flapoor. Mijn kantoorcollega's hebben inmiddels de spot met me gedreven door respectievelijk een toetsenbord en een pc-speaker tegen hun hoofd te houden. Hiermee wil je niet over het schoolplein lopen! Natúúrlijk kun je bellen met een headset, maar dat verandert niets aan mijn stelling dat de N-Gage geen ideale telefoon is.

En Nokia? Bij Nokia moet men bedenken wat men nu eigenlijk wil. Stiekem is de N-Gage helemaal geen kruising tussen een mobiele telefoon en een draagbare spelcomputer, maar een multimedia-apparaat dat alles kan en nergens echt goed in is. Een multimedia-apparaat met een identiteitscrisis

Die gast heeft gewoon 100% gelijk, persoonlijk zie ik als enige dreiging voor nintendo de sony psp dat wordt een interresante machine.

[Dit bericht is gewijzigd door SilverBolt op 07-10-2003 17:59]

dinsdag 7 oktober 2003 @ 17:59:13 #97
65330 Ruzbeh
pi_13719917
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:08 schreef ROG het volgende:

quote:
N-Gage is naar mijn idee geen ideale spelcomputer, maar het is ook geen ideale telefoon. Zo is hij erg groot en moet je hem met de bovenkant tegen je oor houden. Resultaat is een soort enorm flapoor. Mijn kantoorcollega's hebben inmiddels de spot met me gedreven door respectievelijk een toetsenbord en een pc-speaker tegen hun hoofd te houden. Hiermee wil je niet over het schoolplein lopen!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 23:14:51 #98
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13728687
zo'n klein scherm..nog kleiner dan de gba..dat doe je toch niemand aan
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 23:28:56 #99
67385 ROG
Go on, say it.
pi_13729154
Het scherm is echt best heel ok, althans bij Monkey Ball. Persoonlijk lijkt zo'n N-Gage mij wel de leukste gimmick momenteel om suffe korte treinritjes mee door te komen, alleen echt een nadeel dat je bizar lomp moet bellen met dat ding.. en hij's wat groter dan ik had verwacht van foto's e.d. Wel een lekkere houvast.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 23:42:01 #100
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13729525
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:28 schreef ROG het volgende:
Het scherm is echt best heel ok, althans bij Monkey Ball. Persoonlijk lijkt zo'n N-Gage mij wel de leukste gimmick momenteel om suffe korte treinritjes mee door te komen, alleen echt een nadeel dat je bizar lomp moet bellen met dat ding.. en hij's wat groter dan ik had verwacht van foto's e.d. Wel een lekkere houvast.
de ultieme gadget to come is de tapwave zodiac =D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')