quote:
Waarom niet? Het gaat toch om de SC?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kennelijk, SOP kende ik niet eens
maar subfora als NWS zal je mij niet snel zien
Heel begrijpelijk. Daarom ben ik ook geen mod meer en log ik regelmatig uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
![]()
nee ik vermijd ergernissen , Fok hoort ontspanning te zijn
als ik in NWS rondkijk zie ik teveel dingen die me triggeren te reageren en irriterenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat toch om de SC?
Misschien moeten we vragen om een Mijn SC's knopquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik in NWS rondkijk zie ik teveel dingen die me triggeren te reageren en irriteren
das wel heel erg herkenbaar jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik in NWS rondkijk zie ik teveel dingen die me triggeren te reageren en irriteren
Vooral irritant dat ik het toch allemaal al beter weet maar niemand wil luisterenquote:
Oh yessss mijn lievelingsquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:16 schreef chufi het volgende:
wasmachine pluis opvang dinges filter onder in de wasmachine
Maar weet je het ook echt beter?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:25 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral irritant dat ik het toch allemaal al beter weet maar niemand wil luisteren
Zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:25 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral irritant dat ik het toch allemaal al beter weet maar niemand wil luisteren
Vaak welquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar weet je het ook echt beter?
ah ik bedenk me nu dat zijn AT al zijn SC's zijn ..quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moeten we vragen om een Mijn SC's knop
Je gaat naar Wales?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
qweuioujikerjeuijkjuioerjerjekuirotryturityriofjfkdg
Toetsenbord wilde niet, en nog steeds niet helemaalquote:
ff omkeren en het vuil er uit kloppenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toetsenbord wilde niet, en nog steeds niet helemaal
Dat wil dus nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
ff omkeren en het vuil er uit kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |