abonnement Unibet Coolblue
pi_206779867
Moraima aan de monkeybar _O- straks stort de boel nog in :D
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 22 november 2022 @ 20:07:37 #202
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_206781417
Isaac met zn geverfde baard _O-
pi_206783477
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 02:36 schreef Willewa het volgende:

[..]
Really? De eindeloze lijst van narcistische trekken stapelt als een malle op 😂 Blijf het toch apart vinden dat sommige mensen dit niet zien, zoals ook Kim D. Je ziet daar al de typische relatie ontstaan van de narcistische man met de vrouw die langzaam steeds ongelukkiger wordt en haar eigenwaarde gaat verliezen door alle steekjes en sneertjes, maar harder en harder gaat smachten en steeds harder werkt om de onvoorspelbare narcist tevreden te houden. Dat is de duwen-trekken-bevestiging-zoethoudertje geven-cliché van de meestermanipulator. Ze probeert constant nog voor haarzelf op te komen en hem van z’n vicious pad af te brengen, te helpen, maar hij slaat alles af tot ze toch bezwijkt en weer in z’n armen duikt.

Gebeurt trouwens ook zeker wel andersom in het leven, maar wel vaker van man naar vrouw. En in de groep zijn die trekken ook flink aan het opstapelen. Wat vind die gast zichzelf geweldig. Om z’n eigen favoriete zin te gebruiken ‘als er hier één iemand geweldig (of insert een ander willekeurig superlatief) is, dan ben ík het wel’.

Ook qua leiding voeren vertoont ie typisch populistische en Trumpiaanse kenmerken. Alles met tactiek voor het eigenbelang, alleenheerserij en egostreling. Maar ja, de charme van de narcist he, icm onwetendheid, daar gaat het vaak mis 😅 . Hij weet precies wat ie moet doen om alles glad te strijken, niemand is ook volledig slecht natuurlijk, maar het is precies die tactische charme die mensen erin laat stinken.

Al moet ik zeggen dat er vaak ook weer een achtergrond aan ten grondslag ligt, vaak (maar niet altijd) hebben ze het zelf niet eens door en is het zo gevormd door iets uit hun eigen jeugd en opvoeding/opgroeien.
Perfecte omschrijving. 👏🏽 Kim beseft niet dat ze zich in een giftige relatie bevindt.

Ik ga stuk om de apekooiopdracht, de slechtste kandidaten zijn uitgekozen. 😂😂 Evengoed is dit wel weer gemakkelijk geld verdienen voor de zoveelste keer sinds Jeffrey manager is. Er wordt ineens gesmeten met geld en kadoprijzen. Het is wel duidelijk dat de productie zijn gedrag zoveel mogelijk probeert te voeden.

Het werkt want het is vermakelijke tv en. En eerlijk is eerlijk, ik zou me ook laten paaien hoor. Zelfbewust.
Hotapnyc
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 november 2022 @ 23:56:32 #204
335263 freaky40
pi_206784512
Was weer een topaflevering en een Jeff die lekker op dreef was. Dat zien we dagelijks op de streams, maar ook leuk dat dit in de uitzending goed verteld wordt in de verhaallijnen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206798725
Meneer heeft keer op keer mazzel tov z’n voorgangers met verdienopdrachten, managet als een dictator en paait iedereen met hun eigen verdiende geld door er random spullen van te kopen alsof ie Sinterklaas is, leeft zelf met z’n kliekje als god in Frankrijk (‘als er íémand hier niet tekort komt, dan is het Jeffrey het wel’), schuift alles onder stoelen en banken, kapt iedereen af met:
kOm Je WaT tEkOrT?

Dat deze doorzichtigheid niet gezien wordt 😅 . Nou ja, een deel ziet het langzaam nu, maar is bang voor de bully boy die direct ontploft en oorlog maakt als er iets wordt aangekaart.

Edit: okee, het wordt toch wel gezien en er gaat wat gebeuren. Denk ik :’) Jeffrey gaat het jaar niet halen. Die is straks ‘iedereen zat’. Het zijn dan allemaal mongolen en hij kotst op ze blabla en pakt z’n spullen en stoomt die poort uit. ‘Iedereen moet mij hebben’-style, terwijl z’n eigen karakter de som is van alles. Als ie niet al geëlimineerd is. Mijn voorspelling.

Maar goed, het gaat om veel geld dus misschien faket ie zich daar ook wel weer uit door ineens de soft boy uit te hangen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Willewa op 24-11-2022 01:21:37 ]
Leh-kùr
pi_206798807
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 00:59 schreef Willewa het volgende:
Meneer heeft keer op keer mazzel tov z’n voorgangers met verdienopdrachten, managet als een dictator en paait iedereen met hun eigen verdiende geld door er random spullen van te kopen alsof ie Sinterklaas is, leeft zelf met z’n kliekje als god in Frankrijk (‘als er íémand hier niet tekort komt, dan is het Jeffrey het wel’), schuift alles onder stoelen en banken, kapt iedereen af met:
kOm Je WaT tEkOrT?

Dat deze doorzichtigheid niet gezien wordt 😅 . Nou ja, een deel ziet het langzaam nu, maar is bang voor de bully boy die direct ontploft en oorlog maakt als er iets wordt aangekaart.

Edit: okee, het wordt toch wel gezien en er gaat wat gebeuren. Denk ik :’) Jeffrey gaat het jaar niet halen. Die is straks ‘iedereen zat’. Het zijn dan allemaal mongolen en hij kotst op ze blabla en pakt z’n spullen en stoomt die poort uit. ‘Iedereen moet mij hebben’-style, terwijl z’n eigen karakter de som is van alles. Als ie niet al geëlimineerd is. Mijn voorspelling.

Maar goed, het gaat om veel geld dus misschien faket ie zich daar ook wel weer uit door ineens de soft boy uit te hangen.
Reactie op je laatste stukje. Er is nog een optie en dat is dat hij de gene(n) die tegen hem in gaat/gaan probeert weg te zetten als 'de slechte' of 'negatieveling' en andere mensen daaromheen probeert te manipuleren en tegen die perso(o)n(en) op te zetten (achter de rug om). Zo kan hij daar toch nog vrij comfortabel zitten.

Als het hem op een of andere manier toch te heet onder z'n voeten wordt (teveel mensen tegen hem) zal hij proberen het 'goed te maken' (de soft boy zoals je zei) door op sommige punten toe te geven (een ongemeende 'oh nou sorry dan' of 'het was goed bedoeld') of als hij dat z'n strot niet uit krijgt (teveel gezichtsverlies) idd wss vertrekken onder het mom van 'de eer aan zichzelf houden'
pi_206798812
Trouwens wat was Babette zich enorm aan het aanstellen om niets, een half metertje boven de grond (met die challenge). Moraima kan ik me nog wat bij voorstellen met dr knieën. Maar dit was echt cringe x 1000.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 24 november 2022 @ 02:22:57 #208
335263 freaky40
pi_206798813
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 00:59 schreef Willewa het volgende:
Meneer heeft keer op keer mazzel tov z’n voorgangers met verdienopdrachten, managet als een dictator en paait iedereen met hun eigen verdiende geld door er random spullen van te kopen alsof ie Sinterklaas is, leeft zelf met z’n kliekje als god in Frankrijk (‘als er íémand hier niet tekort komt, dan is het Jeffrey het wel’), schuift alles onder stoelen en banken, kapt iedereen af met:
kOm Je WaT tEkOrT?

Dat deze doorzichtigheid niet gezien wordt 😅 . Nou ja, een deel ziet het langzaam nu, maar is bang voor de bully boy die direct ontploft en oorlog maakt als er iets wordt aangekaart.

Edit: okee, het wordt toch wel gezien en er gaat wat gebeuren. Denk ik :’) Jeffrey gaat het jaar niet halen. Die is straks ‘iedereen zat’. Het zijn dan allemaal mongolen en hij kotst op ze blabla en pakt z’n spullen en stoomt die poort uit. ‘Iedereen moet mij hebben’-style, terwijl z’n eigen karakter de som is van alles. Als ie niet al geëlimineerd is. Mijn voorspelling.

Maar goed, het gaat om veel geld dus misschien faket ie zich daar ook wel weer uit door ineens de soft boy uit te hangen.
Jeff gaat helemaal nergens heen. Die is goud voor het programma, zelfs als hij geen manager is. Dat is wel gebleken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206798892
Nou ik had zelf wel een iets hogere dunk van narcisten :D ik vind hem niet bepaald een meester manipulator want het is zo doorzichtig en hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas. Dit kan toch niet echt zijn. Sowieso die hele uitval tegen Martin vond ik toen zo fake, wie gaat er nu daadwerkelijk tegen iemand schreeuwen "je kan niks je bent niks"?

Ik vind die Isaac subtieler maar net zo erg eigenlijk, echt een manipulator eerste klas maar hij zorgt dat hij de gun-factor houdt en het is niet zo theatraal allemaal.
pi_206804275
Het is zo grappig om te zien hoe bepaalde karakters zijn als managers. Tot nu zijn ze alledrie heel verschillend van karakter en alledrie geen excellente manager. Dit is best ene goed onderzoek om na 12 maanden uit tevinden wat de beste kwaliteiten zijn in een manager.

En jongens, hoe triest is het dat jonge dames als Mexx (of es dhet Djedi?) niet aan een balkje kunnen hangen? :') Voor Moraima is het niet te doen, zowel qua risico's als qua gewicht. We kennen allemaal wel de filmpjes waarin mensen met overgewicht vallen omdat ze stunten uithalen die zij niet aankunnen. Dus verstandige keuze van Moraima. Maar de rest...? Kom op zeg.

Ohja. Waarom wist ik niet dat Imadiddin gay was? 😂 Z'n trekjes vielen me wel op in aflevering één maar verder niet meer bij stilgestaan.
Hotapnyc
pi_206810585
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 05:09 schreef Cosima het volgende:
Nou ik had zelf wel een iets hogere dunk van narcisten :D ik vind hem niet bepaald een meester manipulator want het is zo doorzichtig en hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas. Dit kan toch niet echt zijn. Sowieso die hele uitval tegen Martin vond ik toen zo fake, wie gaat er nu daadwerkelijk tegen iemand schreeuwen "je kan niks je bent niks"?

Ik vind die Isaac subtieler maar net zo erg eigenlijk, echt een manipulator eerste klas maar hij zorgt dat hij de gun-factor houdt en het is niet zo theatraal allemaal.
Haha snap wat je zegt. De ene narcist is de andere niet uiteraard ;) Hij is vrij doorzichtig inderdaad, maar als kijker hebben we ook meer een helicopter view en is het stukken makkelijker te signaleren dan face to face. Das een behoorlijk verschil vaak. Dat is waarom buitenstaanders soms ook zo (onterecht) hard zijn naar slachtoffers. Face to face bewerkt worden is hele andere koek, vooral omdat het slachtoffer vaak zelf heel goed is en nog te naïef in dat dit soort mensen überhaupt bestaan, vanuit de eigen goedheid. Daar zoeken ze hun prooien ook vaak op uit, bewust of onbewust.

Plus, ook belangrijk: er is nog steeds heel veel onwetendheid over deze persoonlijkheidsstoornis. Slachtoffers doen hun verhaal ook nog te weinig door het taboe en geoordeel denk ik en onderwijs leert je niks over dit.

Vind Jeffrey wel echt een rasnarcist, het type wat jij noemt is denk ik een narcist met hoog intellect, das idd nog gevaarlijker uiteindelijk. Jeffrey is heeeel gewiekst en is zeker niet per se dom, maar in the end ontbreekt het echte intellect. En zou je inmiddels ook wel beetje dom kunnen zeggen, gezien dit binnenkort waarschijnlijk gaat ontploffen.

Isaac heeft ook zeker wat trekken ja, maar naar mijn mening lang niet zo vicious als Jeffrey. Maar snap je zeker, heb ook wat dingen gezien. Vind hem wel wat menselijker en minder extreem. Maar misschien komt de aap nog meer uit de mouw en is hij die intellectuele waardoor je sneller gefoold raakt (en ik dus ook misschien). Narcistische trekken zijn ook weer wat anders dan echt narcisme. Jeffrey daarentegen is echt 85/90% zwaar rot naar mijn mening. Isaac zit meer op een 70/30 tot 60/40 voor m’n gevoel. (Waarbij die 70 en 60 voor ‘goed/menselijk’ staan).

[ Bericht 5% gewijzigd door Willewa op 24-11-2022 23:56:40 ]
Leh-kùr
pi_206810635
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 05:09 schreef Cosima het volgende:
Nou ik had zelf wel een iets hogere dunk van narcisten :D ik vind hem niet bepaald een meester manipulator want het is zo doorzichtig en hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas. Dit kan toch niet echt zijn. Sowieso die hele uitval tegen Martin vond ik toen zo fake, wie gaat er nu daadwerkelijk tegen iemand schreeuwen "je kan niks je bent niks"?

Ik vind die Isaac subtieler maar net zo erg eigenlijk, echt een manipulator eerste klas maar hij zorgt dat hij de gun-factor houdt en het is niet zo theatraal allemaal.
En wat betreft je vraag; ik denk dat een niet zo slimme narcist, of misschien zelfs dommer dan het lijkt, echt geen flauw idee kan hebben. Hij heeft echt een god complex en het kan bijv zijn doordat ie misschien z’n hele leven totaal geen tegenspraak heeft gehad en denkt dat het echt kan wat ie daar deed. Zijn gedrag houdt mensen in het gareel, hij maakt mensen bang om iets te zeggen. Z’n hele leven al misschien. Hij lijkt me ook echt het type die heel fysiek zou kunnen worden dan, z’n hele houding in discussie straalt dat uit en ging al een paar keer verder dan dat. Dus ja, als heel je leven niemand wat durft te zeggen of je maar laat om hun rust te bewaren, kweek je een Jeffrey denk ik. Was echt een ziek moment inderdaad. Daar spatte de domheid echt hard vanaf.
Leh-kùr
pi_206810659
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:11 schreef Cirilico het volgende:
Het is zo grappig om te zien hoe bepaalde karakters zijn als managers. Tot nu zijn ze alledrie heel verschillend van karakter en alledrie geen excellente manager. Dit is best ene goed onderzoek om na 12 maanden uit tevinden wat de beste kwaliteiten zijn in een manager.

En jongens, hoe triest is het dat jonge dames als Mexx (of es dhet Djedi?) niet aan een balkje kunnen hangen? :') Voor Moraima is het niet te doen, zowel qua risico's als qua gewicht. We kennen allemaal wel de filmpjes waarin mensen met overgewicht vallen omdat ze stunten uithalen die zij niet aankunnen. Dus verstandige keuze van Moraima. Maar de rest...? Kom op zeg.

Ohja. Waarom wist ik niet dat Imadiddin gay was? 😂 Z'n trekjes vielen me wel op in aflevering één maar verder niet meer bij stilgestaan.
Ja ik was ook nogal verbaasd gister al kon je misschien evt wat zien haha. Maar verder ook maar een bevestiging dat je geen flinke nicht hoeft te zijn zoals het stereotype beeld. Is me echt totaal ontgaan idd.

Wat betreft de balkjes. Geen idee, kan pas oordelen als ik er zelf in hang en ervaren heb. Als je nooit traint en misschien niet helemaal fit bent, en als vrouw heb je van nature minder spierkracht, kan dat de verklaring zijn. Jan Willem ging ook flink op z’n muil door onderschatting 😂

[ Bericht 0% gewijzigd door Willewa op 25-11-2022 00:04:16 ]
Leh-kùr
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 25 november 2022 @ 21:46:20 #214
335263 freaky40
pi_206823697
Wat een idioot die Isaac om Erik zo de les te lezen. Erg intimiderend, zeker die z.g.n. 'tip' van hem naar Erik als laatste vond ik echt niet door de beugel kunnen!
Allemaal cabaretteketet!
pi_206835522
Hoeveel lopen de afl weer achter op de streams?
pi_206836260
Precies een narcist ja. Wanda heeft klein beetje aanzien en die trapt die niet naar beneden. Eunice en Janet wel. Typisch.
Het kringgesprek is gewoon wie het hardst schreeuwt krijgt gehoor. Jeffrey overschreeuwt en praat je er makkelijk uit, tsjah dan win je zo het gesprek.

Isaac is ook een gehaaide. Ik zou er geen nacht willen slapen.
  zondag 27 november 2022 @ 00:32:56 #217
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206836272
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 00:30 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Precies een narcist ja. Wanda heeft klein beetje aanzien en die trapt die niet naar beneden. Eunice en Janet wel. Typisch.
Het kringgesprek is gewoon wie het hardst schreeuwt krijgt gehoor. Jeffrey overschreeuwt en praat je er makkelijk uit, tsjah dan win je zo het gesprek.

Isaac is ook een gehaaide. Ik zou er geen nacht willen slapen.
_O- _O- _O-
Wanda trapt niet naar beneden :+
ik raad je aan streams te kijken _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206836298
Jeffrey trapt wanda in het gesprek niet naar beneden (tv)
  Redactie Sport / Supervogel maandag 28 november 2022 @ 18:36:17 #219
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_206857970
Jeffrey is echt een debiel.
pi_206862853
Jef: vandaag of morgen scheerapparaat bestellen?
Berend: doe maar morgen dan


...bla bla....


Jef: en wat heb jij gedaan voor de groep?

Logica anyone?

Imo: Jeff kon het niet winnen dus insert loze opmerking voor je ego en om de ander naar beneden te halen
pi_206871809
Haha die voice over XD
pi_206876623
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 23:55 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ja ik was ook nogal verbaasd gister al kon je misschien evt wat zien haha.
En dan Bern ook nog bi. :D ik vond de dames wel echt vals hoe ze van de zijlijn iedereen gingen bekritiseren die aan 't salsadansen waren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:46 schreef freaky40 het volgende:
Wat een idioot die Isaac om Erik zo de les te lezen. Erg intimiderend, zeker die z.g.n. 'tip' van hem naar Erik als laatste vond ik echt niet door de beugel kunnen!
Isaac ging inderdaad de rgens over en mocht wat mij betreft wel daarop worden aangesproken.
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 18:36 schreef Pino112 het volgende:
Jeffrey is echt een debiel.
:D Helemaal honderd is ie niet in ieder geval. En dan zegt ie nog dat ie niet tegen onrecht kan en zorgzaam is. :D

En die Madeleine toch. Dat niemand nog door heeft dat zij de tondeuse had joh. Ze was zo opzichtig. 😂

[ Bericht 3% gewijzigd door Cirilico op 30-11-2022 00:24:44 ]
Hotapnyc
pi_206876656
Jongens ff een rondje Wie ben ik?

"Mij maakt het niks uit hoor. Voor mij hoeft het niet. Het is niet voor mij hoor. Om mij gaat het niet. Mij raakt het niet hoor. Mij doe je er geen pijn mee. Ik lig er niet wakker van. Van mij mag het. Ik vind het hartstikke prima hoor. Moet je zelf weten. Mij doet het niks. Ik ben niet boos. Ik schreeuw niet."

Rara, wie ben ik?
Hotapnyc
pi_206877025
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 00:21 schreef Cirilico het volgende:
Jongens ff een rondje Wie ben ik?

"Mij maakt het niks uit hoor. Voor mij hoeft het niet. Het is niet voor mij hoor. Om mij gaat het niet. Mij raakt het niet hoor. Mij doe je er geen pijn mee. Ik lig er niet wakker van. Van mij mag het. Ik vind het hartstikke prima hoor. Moet je zelf weten. Mij doet het niks. Ik ben niet boos. Ik schreeuw niet."

Rara, wie ben ik?
‘Als er één iemand dit zou kunnen zijn, dan ben ik het wel!’ - Jeffrey

Maar ondertussen :’)

🎼 Heb je iets nodig?? Kom maar naar Jeffrey
Hij regelt alles wat je wilt, althans… dat zegt ie 🎼
Leh-kùr
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 30 november 2022 @ 18:30:18 #225
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_206883934
Waarom piepen ze Kim weg maar ondertitelen ze het wel?
pi_206884112
Ophef en chaos *O*
pi_206885972
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 02:30 schreef Willewa het volgende:

[..]
‘Als er één iemand dit zou kunnen zijn, dan ben ik het wel!’ - Jeffrey

Maar ondertussen :’)

🎼 Heb je iets nodig?? Kom maar naar Jeffrey
Hij regelt alles wat je wilt, althans… dat zegt ie 🎼
Ding ding ding!
Hotapnyc
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 30 november 2022 @ 21:06:42 #228
335263 freaky40
pi_206886288
Slappe hap, het moet vooral deugen dus mag je niets meer zeggen. Zo bijzonder was het allemaal niet wat Kim tegen Esther schreeuwde.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206887839
Kim, Wanda :r. Zeker Wanda, als je als echtgenoot haar op tv ziet vraag je toch meteen echtscheiding aan. Geroddel en gezeur heel de tijd
pi_206889017
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2022 18:30 schreef Pino112 het volgende:
Waarom piepen ze Kim weg maar ondertitelen ze het wel?
Wat zei ze nou exact? Ik keek nl op tv en daar wordt/werd het niet ondertiteld
pi_206890020
Niet netjes van Kim, maar dit soort clashes brengen juist mooie tv. Gele kaart en die 10k boete wellicht wat overdreven.
pi_206892315
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 09:47 schreef Ronzz het volgende:
Niet netjes van Kim, maar dit soort clashes brengen juist mooie tv. Gele kaart en die 10k boete wellicht wat overdreven.
Ik vind het hartstikke terecht. Zoals aangegeven door de redactie was ze intimiderend, uitte ze directe bedreigingen en maakte ze discriminerende opmerkingen vanwege Esthers gehoorhandicap. Oh ja, en ze schold haar uit. Ik vind dat gewoon echt niet kunnen. Dat wijf is niet goed, want het is niet de eerste keer dat zij zo agressief reageert.

Ik kreeg overigens niet de indruk dat Esther te provocerend was. Ik vond Kim vanaf haar eerste opmerking al dwingend van toon. En sowieso is het belachelijk dat als je uit noodzaak in de keuken moet staan je niet het keukengerei zou mogen gebruiken. Zij is nu toch gewoon bezig als waarnemend lid van de kookclub?

Grappig wel dat Jeffrey zegt van "hoe kan je dat nou doen" terwijl hij zich precies hetzelfde gedroeg tegenover Martin 2 maanden terug. Ik vond toen ook al dat hij een gele kaart verdiende. Ik denk dat toen niet en nu wel een kaart wordt uitgedeeld, omdat het nu ten koste van de pot gaat. Die regel hebben ze niet voor niks ingevoerd. Je houdt daarmee de uiteindelijk uit te betalen pot laag én je bereikt daarmee sensationelere televisie.

Jeffrey heeft nu pas door dat Isaac schijnheilig is en een stoker. En dan doet Jeffrey alsof 'ie dat al 2,5 maand wist. _O- Is er ook maar íets wat die jongen kan toegeven? 😂 Als hij wat minder met zijn eigen ego bezig was, had hij door gehad dat Isaac net zo slecht is maar intelligent te werk gaat. :D

Gaat wel lekker het bewind van Jeffrey zeg. Ruzies, geld uit de pot, allemaal mensen die weg willen. :P
Hotapnyc
  Redactie Sport / Supervogel maandag 5 december 2022 @ 23:24:51 #233
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_206961285
Misschien moet Kim wat minder roken, is ook beter voor je huid.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 6 december 2022 @ 00:58:09 #234
335263 freaky40
pi_206961756
En weer Maddy als schuldige aanwijzen als dievegge van de tondeuse. Dat ding ligt dus blijkbaar verstopt bij de hottub tussen het hout voor de kachel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206971741
Jeffrey is echt iemand met een echo van hier tot Tokyo… man man.. mag wel wat minder… wat Berend zegt is helemaal juist..
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 6 december 2022 @ 19:38:33 #236
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_206972484
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 18:36 schreef Pino112 het volgende:
Jeffrey is echt een debiel.
RT
pi_206974554
Wordt er nog een nieuwe manager gekozen? Of gaat jeffrey door?
pi_206975030
Denk eerder dat Bern bi is en Sasha erachter gekomen is. Opmerking van je vader en moeder houden, houden van een man en een vrouw.
pi_206977809
Heb weer genoten vandaag. Kim durft gelukkig de strijd wel aan met kneus Jef. Ze had bij defensie gezeten toch?
pi_206997530
Vandaag ook weer een leuke aflevering :)
pi_206998582
De psycholoog: "dat hoeft niet te betekenen dat de relatie slecht is". Ehm, jawel, pannenkoek. De relatie is onwijs giftig en ongezond. Wat een psycholoog van niks is het toch ook. Voegt sowieso ook niks zinnigs toe. En dan nog Kim soort van de schuld ervan proberen te geven 'want ja, ze houdt dit keer niet haar mond.' Echt, wat een droeftoetert.
Hotapnyc
pi_207010083
Ik loop eindelijk bij. Ik ga stuk om Leila. Die lijkt door iedereen van kleur opgewonden te raken. 🤣 Eerst Isaac, dan Moraima, dan Marciano, nu Kenzy. _O-

Ik vond het ook grappig hoe opzichtig en vol jaloezie Wanda naar Jasper toe ging omdat zij liever heeft dat Jasper bij haar komt liggen. En dan vol verbazing en giechelend als een klein meisje reageren als hij hapt op haar succesvolle vispogingen. :D

Spannende twist de eliminatieronde waarbij je niet mag overleggen! Zou voor mij een makkie zijn trouwens. Het grootste deel ken ik al. Lastig worden de eilandjes in het Caribisch gebied en met name die in de Pacifische Oceaan. Landen als Tuvalu en St. Kitts & Nevis.

Zoë kan inpakken als zij wordt gekozen. Madeleine ben ik benieuwd naar. Ze is op zich wel intelligent denk ik en wellicht wat autistisch dus ik denk dat zij dat wel kan. Dan moet zij alleen niet stressen en chaotisch te werk gaan. Nou is natuurlijk d e vraag of zij überhaupt wil blijven want zij heeft dacht ik al meerdere keren de 24 uur aangevraagd, waar zij door de productie uit is gepraat.
Hotapnyc
pi_207010294
Willen die mensen ophouden met Madeleine te storen? Laat haar ff. En hoe ironisch is het dat Jeffrey zegt dat als zoveel mensen op je stemmen dat het volgens de groep kennelijk tijd is dat je opdondert. 😂

Hopelijk weet ze er 9 van de 10.en hopelijk weet Wanda haar ervan te overuigen Kim of Isaac weg te sturen, aangezien Jeffrey niet kan. :o

Edit: Jammer. En wat een verschrikkelijk slechte kaart trouwens. Zo onduidelijk.
Hotapnyc
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 10 december 2022 @ 00:02:16 #244
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207022461
Was wel echt een bijzondere kaart ja, dat ga je met die kleine Afrikaanse landen toch nooit goed zien _O-

Wel mooi dat ze weg is.
pi_207023010
Ik heb een account gemaakt special om te kunnen janken over deze schijtserie maar ik erger mij helemaal kapot aan Jan Willem. Ik kom het verre Oosten en hij zit echt in deze show als een overjarige viezerik waarvan ik er iets te veel types heb meegemaakt die alleen maar als een of andere boomer zit te janken. Vooral ook met huilstruik Esther, die met iedereen ruzie zit te maken maar als de bal een keer terugkaatst zit te janken met d'r kutgedrag.
'Ja zoe ademt vind ik wel irritant vroegah hielden wi-j da gewoon in'

En dan Esther. Esther jankt bij alles wat ze zelf niet oke vind maar zelf een pan gebruiken tegen de regels in is oke. Ik was blij toen een van die andere een keer uit de kanarie ging tegen Esther. Esther had het verdiend, die gele kaart was deels terecht omdat het te ver ging, maar Esther had wel verdiend, oude graftak.

'WAAROM KAN DE JEUGD NIET GEWOON VAN THAISE HOEREN HOUDEN, ZOALS IK?!' - Jan willem, na deze rant waarschijnlijk.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 10 december 2022 @ 01:16:12 #246
335263 freaky40
pi_207023315
Maddy had dus gewoon de tondeuse in haar tas gedaan dus die is mee naar Leidschendam blijkbaar, of ze heeft haar tas nog moeten openen bij de productie na afloop en komt die tondeuse de loods weer in. Hier moet een vervolg aan komen aangezien voice-over Jos het steeds over had in de laatste weken van haar verblijf....
Allemaal cabaretteketet!
pi_207028875
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 01:16 schreef freaky40 het volgende:
Maddy had dus gewoon de tondeuse in haar tas gedaan dus die is mee naar Leidschendam blijkbaar, of ze heeft haar tas nog moeten openen bij de productie na afloop en komt die tondeuse de loods weer in. Hier moet een vervolg aan komen aangezien voice-over Jos het steeds over had in de laatste weken van haar verblijf....
Stond er geen boete op iets uit het huis meenemen naar buiten?
Hotapnyc
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 10 december 2022 @ 17:11:35 #248
335263 freaky40
pi_207028950
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 17:07 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Stond er geen boete op iets uit het huis meenemen naar buiten?
Dat zal best consequenties hebben. Hopelijk krijgt dit nog een vervolg want er is wel een nieuwe tondeuse aangeschaft van geld wat ze beter hadden kunnen spenderen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207032698
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 01:16 schreef freaky40 het volgende:
Maddy had dus gewoon de tondeuse in haar tas gedaan dus die is mee naar Leidschendam blijkbaar, of ze heeft haar tas nog moeten openen bij de productie na afloop en komt die tondeuse de loods weer in. Hier moet een vervolg aan komen aangezien voice-over Jos het steeds over had in de laatste weken van haar verblijf....
Raar vrouwtje, die is dus midden 50 en zo'n streken uithalen, heel apart.
pi_207119851
Ik vind die karaokeopdracht echt flauw. Ze kiezen bewust mensen die in de schuur staan of die onder de douche staan of die aan het slapen zijn. :') Ik zou weigeren te zingen als ik slaap of douche. Een klein beetje respect voor de bewoners mag ook wel. Het zijn geen honden.
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')