quote:
Op donderdag 1 december 2022 09:47 schreef Ronzz het volgende:Niet netjes van Kim, maar dit soort clashes brengen juist mooie tv. Gele kaart en die 10k boete wellicht wat overdreven.
Ik vind het hartstikke terecht. Zoals aangegeven door de redactie was ze intimiderend, uitte ze directe bedreigingen en maakte ze discriminerende opmerkingen vanwege Esthers gehoorhandicap. Oh ja, en ze schold haar uit. Ik vind dat gewoon echt niet kunnen. Dat wijf is niet goed, want het is niet de eerste keer dat zij zo agressief reageert.
Ik kreeg overigens niet de indruk dat Esther te provocerend was. Ik vond Kim vanaf haar eerste opmerking al dwingend van toon. En sowieso is het belachelijk dat als je uit noodzaak in de keuken moet staan je niet het keukengerei zou mogen gebruiken. Zij is nu toch gewoon bezig als waarnemend lid van de kookclub?
Grappig wel dat Jeffrey zegt van "hoe kan je dat nou doen" terwijl hij zich precies hetzelfde gedroeg tegenover Martin 2 maanden terug. Ik vond toen ook al dat hij een gele kaart verdiende. Ik denk dat toen niet en nu wel een kaart wordt uitgedeeld, omdat het nu ten koste van de pot gaat. Die regel hebben ze niet voor niks ingevoerd. Je houdt daarmee de uiteindelijk uit te betalen pot laag én je bereikt daarmee sensationelere televisie.
Jeffrey heeft
nu pas door dat Isaac schijnheilig is en een stoker. En dan doet Jeffrey alsof 'ie dat al 2,5 maand wist.

Is er ook maar íets wat die jongen kan toegeven? 😂 Als hij wat minder met zijn eigen ego bezig was, had hij door gehad dat Isaac net zo slecht is maar intelligent te werk gaat.

Gaat wel lekker het bewind van Jeffrey zeg. Ruzies, geld uit de pot, allemaal mensen die weg willen.