abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206884112
Ophef en chaos *O*
pi_206885972
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 02:30 schreef Willewa het volgende:

[..]
‘Als er één iemand dit zou kunnen zijn, dan ben ik het wel!’ - Jeffrey

Maar ondertussen :’)

🎼 Heb je iets nodig?? Kom maar naar Jeffrey
Hij regelt alles wat je wilt, althans… dat zegt ie 🎼
Ding ding ding!
Hotapnyc
pi_206886288
Slappe hap, het moet vooral deugen dus mag je niets meer zeggen. Zo bijzonder was het allemaal niet wat Kim tegen Esther schreeuwde.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206887839
Kim, Wanda :r. Zeker Wanda, als je als echtgenoot haar op tv ziet vraag je toch meteen echtscheiding aan. Geroddel en gezeur heel de tijd
pi_206889017
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2022 18:30 schreef Pino112 het volgende:
Waarom piepen ze Kim weg maar ondertitelen ze het wel?
Wat zei ze nou exact? Ik keek nl op tv en daar wordt/werd het niet ondertiteld
pi_206890020
Niet netjes van Kim, maar dit soort clashes brengen juist mooie tv. Gele kaart en die 10k boete wellicht wat overdreven.
pi_206892315
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 09:47 schreef Ronzz het volgende:
Niet netjes van Kim, maar dit soort clashes brengen juist mooie tv. Gele kaart en die 10k boete wellicht wat overdreven.
Ik vind het hartstikke terecht. Zoals aangegeven door de redactie was ze intimiderend, uitte ze directe bedreigingen en maakte ze discriminerende opmerkingen vanwege Esthers gehoorhandicap. Oh ja, en ze schold haar uit. Ik vind dat gewoon echt niet kunnen. Dat wijf is niet goed, want het is niet de eerste keer dat zij zo agressief reageert.

Ik kreeg overigens niet de indruk dat Esther te provocerend was. Ik vond Kim vanaf haar eerste opmerking al dwingend van toon. En sowieso is het belachelijk dat als je uit noodzaak in de keuken moet staan je niet het keukengerei zou mogen gebruiken. Zij is nu toch gewoon bezig als waarnemend lid van de kookclub?

Grappig wel dat Jeffrey zegt van "hoe kan je dat nou doen" terwijl hij zich precies hetzelfde gedroeg tegenover Martin 2 maanden terug. Ik vond toen ook al dat hij een gele kaart verdiende. Ik denk dat toen niet en nu wel een kaart wordt uitgedeeld, omdat het nu ten koste van de pot gaat. Die regel hebben ze niet voor niks ingevoerd. Je houdt daarmee de uiteindelijk uit te betalen pot laag én je bereikt daarmee sensationelere televisie.

Jeffrey heeft nu pas door dat Isaac schijnheilig is en een stoker. En dan doet Jeffrey alsof 'ie dat al 2,5 maand wist. _O- Is er ook maar íets wat die jongen kan toegeven? 😂 Als hij wat minder met zijn eigen ego bezig was, had hij door gehad dat Isaac net zo slecht is maar intelligent te werk gaat. :D

Gaat wel lekker het bewind van Jeffrey zeg. Ruzies, geld uit de pot, allemaal mensen die weg willen. :P
Hotapnyc
  Redactie Sport / Supervogel maandag 5 december 2022 @ 23:24:51 #233
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_206961285
Misschien moet Kim wat minder roken, is ook beter voor je huid.
pi_206961756
En weer Maddy als schuldige aanwijzen als dievegge van de tondeuse. Dat ding ligt dus blijkbaar verstopt bij de hottub tussen het hout voor de kachel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206971741
Jeffrey is echt iemand met een echo van hier tot Tokyo… man man.. mag wel wat minder… wat Berend zegt is helemaal juist..
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 6 december 2022 @ 19:38:33 #236
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_206972484
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 18:36 schreef Pino112 het volgende:
Jeffrey is echt een debiel.
RT
pi_206974554
Wordt er nog een nieuwe manager gekozen? Of gaat jeffrey door?
pi_206975030
Denk eerder dat Bern bi is en Sasha erachter gekomen is. Opmerking van je vader en moeder houden, houden van een man en een vrouw.
pi_206977809
Heb weer genoten vandaag. Kim durft gelukkig de strijd wel aan met kneus Jef. Ze had bij defensie gezeten toch?
pi_206997530
Vandaag ook weer een leuke aflevering :)
pi_206998582
De psycholoog: "dat hoeft niet te betekenen dat de relatie slecht is". Ehm, jawel, pannenkoek. De relatie is onwijs giftig en ongezond. Wat een psycholoog van niks is het toch ook. Voegt sowieso ook niks zinnigs toe. En dan nog Kim soort van de schuld ervan proberen te geven 'want ja, ze houdt dit keer niet haar mond.' Echt, wat een droeftoetert.
Hotapnyc
pi_207010083
Ik loop eindelijk bij. Ik ga stuk om Leila. Die lijkt door iedereen van kleur opgewonden te raken. 🤣 Eerst Isaac, dan Moraima, dan Marciano, nu Kenzy. _O-

Ik vond het ook grappig hoe opzichtig en vol jaloezie Wanda naar Jasper toe ging omdat zij liever heeft dat Jasper bij haar komt liggen. En dan vol verbazing en giechelend als een klein meisje reageren als hij hapt op haar succesvolle vispogingen. :D

Spannende twist de eliminatieronde waarbij je niet mag overleggen! Zou voor mij een makkie zijn trouwens. Het grootste deel ken ik al. Lastig worden de eilandjes in het Caribisch gebied en met name die in de Pacifische Oceaan. Landen als Tuvalu en St. Kitts & Nevis.

Zoë kan inpakken als zij wordt gekozen. Madeleine ben ik benieuwd naar. Ze is op zich wel intelligent denk ik en wellicht wat autistisch dus ik denk dat zij dat wel kan. Dan moet zij alleen niet stressen en chaotisch te werk gaan. Nou is natuurlijk d e vraag of zij überhaupt wil blijven want zij heeft dacht ik al meerdere keren de 24 uur aangevraagd, waar zij door de productie uit is gepraat.
Hotapnyc
pi_207010294
Willen die mensen ophouden met Madeleine te storen? Laat haar ff. En hoe ironisch is het dat Jeffrey zegt dat als zoveel mensen op je stemmen dat het volgens de groep kennelijk tijd is dat je opdondert. 😂

Hopelijk weet ze er 9 van de 10.en hopelijk weet Wanda haar ervan te overuigen Kim of Isaac weg te sturen, aangezien Jeffrey niet kan. :o

Edit: Jammer. En wat een verschrikkelijk slechte kaart trouwens. Zo onduidelijk.
Hotapnyc
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 10 december 2022 @ 00:02:16 #244
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207022461
Was wel echt een bijzondere kaart ja, dat ga je met die kleine Afrikaanse landen toch nooit goed zien _O-

Wel mooi dat ze weg is.
pi_207023010
Ik heb een account gemaakt special om te kunnen janken over deze schijtserie maar ik erger mij helemaal kapot aan Jan Willem. Ik kom het verre Oosten en hij zit echt in deze show als een overjarige viezerik waarvan ik er iets te veel types heb meegemaakt die alleen maar als een of andere boomer zit te janken. Vooral ook met huilstruik Esther, die met iedereen ruzie zit te maken maar als de bal een keer terugkaatst zit te janken met d'r kutgedrag.
'Ja zoe ademt vind ik wel irritant vroegah hielden wi-j da gewoon in'

En dan Esther. Esther jankt bij alles wat ze zelf niet oke vind maar zelf een pan gebruiken tegen de regels in is oke. Ik was blij toen een van die andere een keer uit de kanarie ging tegen Esther. Esther had het verdiend, die gele kaart was deels terecht omdat het te ver ging, maar Esther had wel verdiend, oude graftak.

'WAAROM KAN DE JEUGD NIET GEWOON VAN THAISE HOEREN HOUDEN, ZOALS IK?!' - Jan willem, na deze rant waarschijnlijk.
pi_207023315
Maddy had dus gewoon de tondeuse in haar tas gedaan dus die is mee naar Leidschendam blijkbaar, of ze heeft haar tas nog moeten openen bij de productie na afloop en komt die tondeuse de loods weer in. Hier moet een vervolg aan komen aangezien voice-over Jos het steeds over had in de laatste weken van haar verblijf....
Allemaal cabaretteketet!
pi_207028875
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 01:16 schreef freaky40 het volgende:
Maddy had dus gewoon de tondeuse in haar tas gedaan dus die is mee naar Leidschendam blijkbaar, of ze heeft haar tas nog moeten openen bij de productie na afloop en komt die tondeuse de loods weer in. Hier moet een vervolg aan komen aangezien voice-over Jos het steeds over had in de laatste weken van haar verblijf....
Stond er geen boete op iets uit het huis meenemen naar buiten?
Hotapnyc
pi_207028950
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 17:07 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Stond er geen boete op iets uit het huis meenemen naar buiten?
Dat zal best consequenties hebben. Hopelijk krijgt dit nog een vervolg want er is wel een nieuwe tondeuse aangeschaft van geld wat ze beter hadden kunnen spenderen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207032698
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 01:16 schreef freaky40 het volgende:
Raar vrouwtje, die is dus midden 50 en zo'n streken uithalen, heel apart.
pi_207119851
Ik vind die karaokeopdracht echt flauw. Ze kiezen bewust mensen die in de schuur staan of die onder de douche staan of die aan het slapen zijn. :') Ik zou weigeren te zingen als ik slaap of douche. Een klein beetje respect voor de bewoners mag ook wel. Het zijn geen honden.
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')