quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Iemand is duidelijk toe aan weekendquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
Slanke blonde vrouw valt hij op, zelf heb je een zwemband om meneer.
Wel zo veilig tijdens het vissen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
Slanke blonde vrouw valt hij op, zelf heb je een zwemband om meneer.
Ditquote:
Nee ik hou niet van dat soort mensen met eisen die zelf overduidelijk niet aan diezelfde eisen voldoen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand is duidelijk toe aan weekend
Forrest Gumpquote:
Bij zonsondergang aan unicorns denkenquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:35 schreef DKUp het volgende:
Oranje paarse juniekoorn kleuren @:Pisces29
quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom krijgen we een week lang rode kale lelijke mannen
Is dit wat je krijgt als je elke dag loyaal present op de bank zit?
Haargroei is lastig bij veel mannen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom krijgen we een week lang rode kale lelijke mannen
Is dit wat je krijgt als je elke dag loyaal present op de bank zit?
We supporten het oostenquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Ze heeft al tien seconden niet hard gelachen. Knap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Kunnen ze best verdelen over deze maandquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Haargroei is lastig bij veel mannen.
Meerdere mannen in een aflevering kan je krijgenquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen ze best verdelen over deze maand
quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:39 schreef Poefbank het volgende:
[..]Moest ik gisteren al een keer hardop om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
Héle week roodquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meerdere mannen in een aflevering kan je krijgen
Deze mensen hebben echt niets te melden.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:Sked kijkt ook met een half oog wegens saaie kandidaten
Vrouwen met rood haarquote:
Te laatquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jas, jas, ik noem het een slaapzak
Dat is wel een jas jaquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een taste saverquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Man met eisen
Wat heeft deze te bieden @:3rr0r
Hoe kleiner de vrouw, hoe eerder ze het dragenquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Poekie krabt jou en je hond openquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Vreemde fobie. Max bijt je half dood en Poekie geeft je hooguit luizen. (Of een fatale bloedvergiftiging, maar dat is zeldzaam).
quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:44 schreef Sked het volgende:
Er zijn mannen die in de wasbak poepen?
Haha, ik dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De stoel netjes aanschuiven maar dan zo'n pauperbroek dragen
Dit zijn wel de jongens die het doenquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De stoel netjes aanschuiven maar dan zo'n pauperbroek dragen
quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hoe groot is je collectie? Heb je er ook eentje met cavia’s?
Xxs caviaquote:
1 pot natquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is een hamster. Maar vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |