Niet toevallig een russische 1 april dag vandaag oid?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn dat hij zegt dat het allemaal een grapje zou zijn.
ik hoorde gisteren een duitse expert in internationale relaties en die gaf aan dat volgens zijn bronnen Putin bij de vorige meeting met India en China duidelijk verteld heeft gekregen dat deze landen niet bereid zijn hem te blijven steunen als er een nucleair incident in de oekraine zou plaatsvinden (zij het de inzet van nucleaire wapens of een 'ongeval' bij de Zaprosiha-installatie).quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, niet bij een (1) kernbom althans.
Meer van..quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:35 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat doet m'n vriendin ook weleens maar die bombardeer ik vervolgens ook niet helemaal plat
Idd, en dus was de Westerse reactie in 2014 al veel te slap. Maar goed, datzelfde zie je nu ook weer een beetje gebeuren.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje wat ik bedoel. Dat zijn geen onderhandelingen dat is meer, hoeveel wil je dat ik je pest? Een beetje of heel veel?
Zou Put ook met lavendel baden?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
He cherry hou eens op, ik hoor dat gefap helemaal hier.
Zit nu even op Yandex Maps te kijken... maar daar staan dus gewoon nergens landsgrenzen bijquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoezo is Google Maps nog niet aangepast? https://www.google.nl/maps/@:49.2203467,38.2012869,6.75z
Deze speech en de "referenda" zijn 100%98,3% fictie.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij herhaalt het nu wel heel duidelijk. Die gebieden zijn verloren voor Oekraïne. Gaan ze nooit meer terugkrijgen.
...
Dat is voor zijn Chinese publiek.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:37 schreef Evenstar het volgende:
De tering, hoe kan je van gebieden annexeren uitkomen bij opium oorlogen?
En hij blijft maar bezig ook..quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nogal wat slachtoffergejank gecombineerd met eigendunk
Ik kan de speech niet live volgen, maar ben nu wel nieuwsgierig naar de transciptsquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:37 schreef Evenstar het volgende:
De tering, hoe kan je van gebieden annexeren uitkomen bij opium oorlogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |