Dat is elke rage.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:52 schreef Fok-it het volgende:
De vloggers van de Bankzitters slaan je dood met die flessen omdat ze erdoor gesponsord worden. Dus dat een jongere generatie dat dan ziet als musthave is redelijk begrijpelijk. Maar totale ripoff natuurlijk voor die prijzen
Hier ook. Vorig jaar is het even ter sprake geweest en we stonden ook op het punt om zo'n ding te bestellen. Ook omdat dochter niet zo'n goede drinker is. Na wat reviews gelezen te hebben zijn we er toch vanaf gestapt. Die waren over het algemeen niet zo heel positief. Nu hoor ik haar er nooit meer over.quote:Op vrijdag 30 september 2022 11:05 schreef watmoetikkiezen het volgende:
ik ben er niet in meegegaan toen dat eind vorig schooljaar bij mijn dochter in de klas speelde. Die had nét een andere dure fles. Inmiddels zegt ze zelf dat het onzin is en bijna niemand die dingen nog gebruikt (die pods dan, die flessen nog wel).
Water met een geurtje? Serieus?quote:Op vrijdag 30 september 2022 11:22 schreef Poppejans het volgende:
Het is rete duur, en wie weet drinken ze er na een paar weken/maanden idd nog alleen maar water uit zonder de pods, maar so what?
Ze geven al aan het wel te willen betalen (of deels) van hun eigen geld.
Edit: vinden ze het niks, leren ze daar ook weer van dat ze misschien hun geld ergens anders aan hadden kunnen besteden wat ze leuker vinden.
Hebben ze het al weleens uitgeprobeerd en waren ze toen nog enthousiast? Het is echt water met een geurtje, niet alsof ze echt cola oid drinken.
Mijn Airpod gaat soms weleens mee met mijn dochter naar school, of er daar nog steeds een hype is als voor de schoolvakantie weet ik eigenlijk niet.
Het is gewoon water, en dan doe je in die fles een 'pod' die ergens naar ruikt, bijvoorbeeld perzik.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2022 13:18 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ruik ook altijd eerst aan een big tasty voordat ik een hap witlof neem.
Dus je zou ook een beetje siroop aan die dop kunnen smeren?quote:Op vrijdag 30 september 2022 13:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is idd wel zoals die Airpod werkt
Het is geen smaak, maar je ruikt de geur van de pod en drinkt gewoon water.
Ben je neusverkouden dan heb je er dus niks aan
Ik denk dat dat niet genoeg ruikt. Je zou het wel kunnen proberen met shampoo of labello met een geurtje, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 september 2022 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dus je zou ook een beetje siroop aan die dop kunnen smeren?
Heel goed!quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:18 schreef SQ het volgende:
Of zo'n parfumzakje voor in de stofzuiger?
Mijn kind (van zeven ) zeurt misschien al wel een jaar om zo'n fles. Ik wil er ook echt niet aan. Ga heen met je dure rothypes.
Misschien moet ik het op een andere manier inzichtelijk maken. Dat zo'n fles net zo duur is als een nanana surprise pop (waar ze ook altijd om zeurt) en dat ze dan kan kiezen waar ze haar zakgeld aan uitgeeft.
Je bent geen eikel als je een keer nee zegt. Ook niet als alle andere ouders ja zeggen. Mijnes (8) mag thuis geen YouTube kijken. Al zijn klasgenoten wel. Het is niet dat je nee zegt tegen een diepgewortelde levenswens ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil niet zo'n eikel zijn die zijn kinderen dingen ontzegt waardoor ze de enigen in de klas zijn die normaal water drinken,
Fascinerend ja? "Duurzaam" is al enige tijd het nieuwe "sex sells". Samen met afgeleiden daarvan, denk aan "vegan".quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:24 schreef SQ het volgende:
En de claim dat het zo lekker duurzaam is vind ik ook fascinerend. Die pods zijn van plastic, zitten in een plastic blister, per 3 in een verpakking en je kunt ze alleen op laten sturen.
Maar goed, voor de watermiemels (water is saaaaaaiiii ) zal het misschien wel de uitvinding van de eeuw zijn.
Dat klinkt positief! Ik wil ook wat meer water drinken maar ik kan me er gewoon niet toe zetten. Ik drink sowieso heel weinig. Geen idee hoe het komt maar ik heb zelden dorst en daardoor vergeet ik vaak te drinken.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn kinderen en ik hebben er een. Ik ben best wel fan eigenlijk. Ik drink zoveel meer water, omdat het gewoon echt minder saai is. We doen wel veel langer met de pods dan het aantal liters wat er officieel voor staat, dus dat maakt het een stuk minder duur.
Ik was eerst ook sceptisch overigens, dus mijn dochter kocht de eerste fles van haar zakgeld. Al snel was ik om en kocht ik er zelf ook één en inmiddels gebruiken we de flessen allemaal dagelijks.
Nouja, in principe hoef je geen 'gewoon' water meer te drinken. In de winkel heb je water met allerlei smaakjes, vaak ook ergens in de aanbieding.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:00 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind het echt je reinste flauwekul. De rage is hier ook enorm op die flessen.
Iedereen hier drinkt voldoende water, waarom moet dat ineens ruiken naar mango of perzik? En ik vraag me af, vinden ze water zonder geurtje dan nog wel te hachelen?
Kortom grote onzin. Zoals al gezegd liggen die fles over twee jaar in de opruimbak van het Kruidvat.
Ik blijf maar gewoon bij kraanwater.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, in principe hoef je geen 'gewoon' water meer te drinken. In de winkel heb je water met allerlei smaakjes, vaak ook ergens in de aanbieding.
Dat brengt me op het volgende: waarom verkies je zo'n Air Up boven de flessen water die een smaakje hebben? Volgens mij scheelt het niet zo gek veel wat betreft geld?
Dat kan ookquote:Op vrijdag 30 september 2022 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik blijf maar gewoon bij kraanwater.
Ik heb er geen en ga er ook geen kopen, maar het is natuurlijk best cool dat het überhaupt werkt. Dat je hersenen je vertellen dat er een smaakje aan je kraanwater zit omdat je tegelijkertijd ook iets ruikt. Misschien dat dat meespeelt bij de keuze.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, in principe hoef je geen 'gewoon' water meer te drinken. In de winkel heb je water met allerlei smaakjes, vaak ook ergens in de aanbieding.
Dat brengt me op het volgende: waarom verkies je zo'n Air Up boven de flessen water die een smaakje hebben? Volgens mij scheelt het niet zo gek veel wat betreft geld?
Omdat gewoon water altijd de gezondste keuze is.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wil je dit een keer filmen?quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:37 schreef Marsenal het volgende:
Iedereen drinkt gewoon water uit de broodtrommel
Ja gewoon water vind ik saai. Dat is mijn mening. En vele anderen delen die mening gezien de enorme consumptie van frisdrank en sappen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:37 schreef Marsenal het volgende:
Een vriendin van mn dochter (7) heeft er eentje mee naar school. Iedereen drinkt gewoon water uit de broodtrommel, alleen het hare smaakt naar cola. Ik vind het bullshit.
Gewoon water 'saai' vinden, sorry hoor, maar dan ben je echt een beetje afgekoppeld van de grote mensen wereld. Koop alsjeblieft die troep niet, de wereld is al vervuild genoeg zonder deze onzinproducten van 40 modderfokking euro. We drinken heerlijk water uit de kraan, 1 op de 5 mensen op aarde kan daar alleen maar van dromen, en voor ons is het al niet goed genoeg meer. Ik vind het een product dat duidelijke onze consumeerzieke maatschappij blootlegt.
Ik ben benieuwd of al die mensen die zo'n ding kopen ook moord en brand schreeuwen over de hoge energie- en boodschappenkosten.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:37 schreef Marsenal het volgende:
Een vriendin van mn dochter (7) heeft er eentje mee naar school. Iedereen drinkt gewoon water uit de broodtrommel, alleen het hare smaakt naar cola. Ik vind het bullshit.
Gewoon water 'saai' vinden, sorry hoor, maar dan ben je echt een beetje afgekoppeld van de grote mensen wereld. Koop alsjeblieft die troep niet, de wereld is al vervuild genoeg zonder deze onzinproducten van 40 modderfokking euro. We drinken heerlijk water uit de kraan, 1 op de 5 mensen op aarde kan daar alleen maar van dromen, en voor ons is het al niet goed genoeg meer. Ik vind het een product dat duidelijke onze consumeerzieke maatschappij blootlegt.
Niks aan toe te voegen. Eigenlijk is het hele concept te zot voor woorden als je er goed over nadenktquote:Op vrijdag 30 september 2022 16:37 schreef Marsenal het volgende:
Het concept vind ik juist zo gaaf. Echt mooi gebruik van hoe je hersenen werken.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:53 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Eigenlijk is het hele concept te zot voor woorden als je er goed over nadenkt
Jawel toch. Waar je zelf een halve citroen in doet. Die zie ik nog wel. En dat snap ik ook nog wel. Daarbij ben je ook niet afhankelijk van een fabrikant die pods produceert.quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je had vroeger van die drinkflessen met een filter erin. Was toen ook een rage. Vandaag de dag nergens meer te bekennen
Deze bedoel ikquote:Op vrijdag 30 september 2022 17:07 schreef SQ het volgende:
[..]
Jawel toch. Waar je zelf een halve citroen in doet. Die zie ik nog wel. En dat snap ik ook nog wel. Daarbij ben je ook niet afhankelijk van een fabrikant die pods produceert.
Oh nee. Wat doet dat?quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Deze bedoel ik
[ afbeelding ]
Of bedoel je hetzelfde?
Dat filter filtert de mineralen en zulks uit je kraanwater. Schijnt.quote:
Intimiderende fles wel.quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Deze bedoel ik
[ afbeelding ]
Of bedoel je hetzelfde?
Oh joh maar dat hoeft toch helemaal niet in Nederlandquote:Op vrijdag 30 september 2022 17:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat filter filtert de mineralen en zulks uit je kraanwater. Schijnt.
Maargoed, dat was ook zo'n rage een paar jaar geleden.
Dat denk ik ook niet. Maar met zoveel meer dingen blijkt: je kan mensen heel makkelijk wat aan pratenquote:Op vrijdag 30 september 2022 17:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh joh maar dat hoeft toch helemaal niet in Nederland
Ja, van Britaquote:Op vrijdag 30 september 2022 17:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat filter filtert de mineralen en zulks uit je kraanwater. Schijnt.
Maargoed, dat was ook zo'n rage een paar jaar geleden.
Roosvicee.quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:02 schreef SQ het volgende:
En als die hype over 2 jaar is overgewaaid en de pods niet meer te krijgen zijn, gaan we dan allemaal weer aan de cola?
Hoezo? Ze drinken toch water? Geen colaquote:Op vrijdag 30 september 2022 17:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je had vroeger van die drinkflessen met een filter erin. Was toen ook een rage. Vandaag de dag nergens meer te bekennen
Lekker zelf weten een Air up of niet, maar dat kinderen een colasmaak aan hun water hebben vind ik wel ernstig eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |