abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 september 2022 @ 10:47:04 #1
426493 crew  PippenScottie
pi_206151210
Jullie kennen ongetwijfeld Air Up. Een waterfles van 40 euro. Waar je een pod in kan doen met een geurtje (a 10 euro per drie pods), zodat je water met een geurtje kan drinken.

Persoonljk vind ik dit to-ta-le onzin, maar om een of andere onbegrijpelijke reden slaat dit fenomeen aan bij kinderen. Zo ook bij mijn Pippies (9 en 7) die mij al wekenlang aan mijn kop zeuren dat ze ook een Air Up willen en dat ze dit desnoods van hun eigen spaargeld kopen.

Ik wil niet zo'n eikel zijn die zijn kinderen dingen ontzegt waardoor ze de enigen in de klas zijn die normaal water drinken, maar ik wil ook niet toegeven aan elke rage die over drie maanden weer over is. Vooralsnog houd ik mijn poot stijf.

Hoe gaan jullie hiermee om? Is de Air Up bij jullie op school ook zo'n rage?
pi_206151229
Prima toch? Drinken ze water ipv andere troep. Zie het probleem niet en zou het aanmoedigen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 30 september 2022 @ 10:49:09 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206151234
Toevallig hebben mijn twee nichtjes (8 en 11) zo'n ding, vandaar dat ik weet dat het bestaat.
Mijn zus (hun moeder) vertelde dat het een enorme rage was daar op school.

Ik zie die dingen trouwens ook overal nu, net zoals zwangere vrouwen kennelijk ineens overal zwangere vrouwen zien :') Gisteren nog twee mensen in de trein gespot met zo'n fles, waren niet eens kinderen.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 10:52:00 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_206151260
De vloggers van de Bankzitters slaan je dood met die flessen omdat ze erdoor gesponsord worden. Dus dat een jongere generatie dat dan ziet als musthave is redelijk begrijpelijk. Maar totale ripoff natuurlijk voor die prijzen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206151410
Ik heb geen kinderen maar 40 euro voor een waterfles is wel bizar.. :X
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_206151416
ik ben er niet in meegegaan toen dat eind vorig schooljaar bij mijn dochter in de klas speelde. Die had nét een andere dure fles. Inmiddels zegt ze zelf dat het onzin is en bijna niemand die dingen nog gebruikt (die pods dan, die flessen nog wel).
pi_206151518
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 10:52 schreef Fok-it het volgende:
De vloggers van de Bankzitters slaan je dood met die flessen omdat ze erdoor gesponsord worden. Dus dat een jongere generatie dat dan ziet als musthave is redelijk begrijpelijk. Maar totale ripoff natuurlijk voor die prijzen
Dat is elke rage.
Op dat moment moet je er veel te veel voor betalen, voor wat het is
Over 15 jaar ligt het tijdens Koningsdag op een kleedje, voor 50 cent.
Oh, kijk mam. Weet je nog? Nostalgie.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_206151533
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 11:05 schreef watmoetikkiezen het volgende:
ik ben er niet in meegegaan toen dat eind vorig schooljaar bij mijn dochter in de klas speelde. Die had nét een andere dure fles. Inmiddels zegt ze zelf dat het onzin is en bijna niemand die dingen nog gebruikt (die pods dan, die flessen nog wel).
Hier ook. Vorig jaar is het even ter sprake geweest en we stonden ook op het punt om zo'n ding te bestellen. Ook omdat dochter niet zo'n goede drinker is. Na wat reviews gelezen te hebben zijn we er toch vanaf gestapt. Die waren over het algemeen niet zo heel positief. Nu hoor ik haar er nooit meer over.

Wij hebben een tijdje dit in haar water gedaan:



en nog wat andere smaakjes.

[ Bericht 15% gewijzigd door Sunshine1982 op 30-09-2022 11:27:46 ]
pi_206151564
Het is rete duur, en wie weet drinken ze er na een paar weken/maanden idd nog alleen maar water uit zonder de pods, maar so what?
Ze geven al aan het wel te willen betalen (of deels) van hun eigen geld.
Edit: vinden ze het niks, leren ze daar ook weer van dat ze misschien hun geld ergens anders aan hadden kunnen besteden wat ze leuker vinden.
Hebben ze het al weleens uitgeprobeerd en waren ze toen nog enthousiast? Het is echt water met een geurtje, niet alsof ze echt cola oid drinken.

Mijn Airpod gaat soms weleens mee met mijn dochter naar school, of er daar nog steeds een hype is als voor de schoolvakantie weet ik eigenlijk niet.

[ Bericht 12% gewijzigd door DustinHenderson op 30-09-2022 11:28:35 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_206151697
Pff, begin van het schooljaar hier ook...discussies...en hij wou de fles zelfs van zijn zakgeld kopen...
Ik wist eerst helemaal niet wat het was...tot ik mij had ingelezen...nu never nooit niet wat mij betreft....dan maar een stomme moeder zijn.
Ik snap dat de fles heel trendy is en als "iedereen" die heeft, jij die ook graag wilt...en iemand die net 40 ¤ heeft uitgeven aan zo een fles zal waarschijnlijk ook niet direct zeggen dat het een miskoop was, nog afgezien van de vlokkers die de fles waarschijnlijk gewoon gratis kregen.......
Zo een pod is voor 15 liter of zo, zoveel zakgeld krijgt hij helemaal niet in de maand om die dan altijd weer bij te kopen met verzendkosten, want niet verkrijgbaar in de gewone winkel...bovendien sluit de fles blijkbaar niet goed zonder pod, zodat je kans maakt op een natte schooltas...maar probeer dit maar uit te leggen....
Uiteindelijk heb ik gevraagd of hij bij een kind uit de klas een keertje aan de pod wil ruiken en wil nadenken of het echt zo veel meerwaarde heeft dan gewoon water te drinken en toen was het over...
pi_206151918
Wij vonden het hier ook altijd onzin. Uiteindelijk voor z'n rapport toch maar zo'n fles aangeschaft. Ik vind het verbazingwekkend hoe lang zo'n pod mee gaat overigens. De fles gaat elke dag gewoon mee naar school. Nooit problemen met lekkage of wat dan ook gehad gelukkig.
Wakadoodle!
  Spellchecker vrijdag 30 september 2022 @ 12:15:12 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206152196
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 11:22 schreef Poppejans het volgende:
Het is rete duur, en wie weet drinken ze er na een paar weken/maanden idd nog alleen maar water uit zonder de pods, maar so what?
Ze geven al aan het wel te willen betalen (of deels) van hun eigen geld.
Edit: vinden ze het niks, leren ze daar ook weer van dat ze misschien hun geld ergens anders aan hadden kunnen besteden wat ze leuker vinden.
Hebben ze het al weleens uitgeprobeerd en waren ze toen nog enthousiast? Het is echt water met een geurtje, niet alsof ze echt cola oid drinken.

Mijn Airpod gaat soms weleens mee met mijn dochter naar school, of er daar nog steeds een hype is als voor de schoolvakantie weet ik eigenlijk niet.
Water met een geurtje? Serieus?
  vrijdag 30 september 2022 @ 12:19:43 #13
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206152252
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:15 schreef maily het volgende:

[..]
Water met een geurtje? Serieus?
Het is gewoon water, en dan doe je in die fles een 'pod' die ergens naar ruikt, bijvoorbeeld perzik.
Als je dan een slokje neemt ruik je tegelijkertijd de perzik en lijkt het of je water een beetje naar perzik smaakt. Eigenlijk is het best cool, maar die pods zijn natuurlijk idioot duur.
pi_206152935
Ik ruik ook altijd eerst aan een big tasty voordat ik een hap witlof neem.
:P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_206153082
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 13:18 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ruik ook altijd eerst aan een big tasty voordat ik een hap witlof neem.
:P
:D
Dat is idd wel zoals die Airpod werkt
Het is geen smaak, maar je ruikt de geur van de pod en drinkt gewoon water.
Ben je neusverkouden dan heb je er dus niks aan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Spellchecker vrijdag 30 september 2022 @ 13:39:52 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206153107
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 13:37 schreef Poppejans het volgende:

[..]
:D
Dat is idd wel zoals die Airpod werkt
Het is geen smaak, maar je ruikt de geur van de pod en drinkt gewoon water.
Ben je neusverkouden dan heb je er dus niks aan
Dus je zou ook een beetje siroop aan die dop kunnen smeren?
  vrijdag 30 september 2022 @ 13:44:59 #17
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206153148
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 13:39 schreef maily het volgende:

[..]
Dus je zou ook een beetje siroop aan die dop kunnen smeren?
Ik denk dat dat niet genoeg ruikt. Je zou het wel kunnen proberen met shampoo of labello met een geurtje, bijvoorbeeld.
  vrijdag 30 september 2022 @ 15:18:22 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_206154364
Of zo'n parfumzakje voor in de stofzuiger?

Mijn kind (van zeven ;( ) zeurt misschien al wel een jaar om zo'n fles. Ik wil er ook echt niet aan. Ga heen met je dure rothypes.

Misschien moet ik het op een andere manier inzichtelijk maken. Dat zo'n fles net zo duur is als een nanana surprise pop (waar ze ook altijd om zeurt) en dat ze dan kan kiezen waar ze haar zakgeld aan uitgeeft.
disclaimer
  Spellchecker vrijdag 30 september 2022 @ 15:19:27 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206154377
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 15:18 schreef SQ het volgende:
Of zo'n parfumzakje voor in de stofzuiger?

Mijn kind (van zeven ;( ) zeurt misschien al wel een jaar om zo'n fles. Ik wil er ook echt niet aan. Ga heen met je dure rothypes.

Misschien moet ik het op een andere manier inzichtelijk maken. Dat zo'n fles net zo duur is als een nanana surprise pop (waar ze ook altijd om zeurt) en dat ze dan kan kiezen waar ze haar zakgeld aan uitgeeft.
Heel goed! ^O^
  vrijdag 30 september 2022 @ 15:24:03 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_206154427
En de claim dat het zo lekker duurzaam is vind ik ook fascinerend. Die pods zijn van plastic, zitten in een plastic blister, per 3 in een verpakking en je kunt ze alleen op laten sturen.

Maar goed, voor de watermiemels (water is saaaaaaiiii :'( ) zal het misschien wel de uitvinding van de eeuw zijn.
disclaimer
pi_206154467
Mijn kinderen en ik hebben er een. Ik ben best wel fan eigenlijk. Ik drink zoveel meer water, omdat het gewoon echt minder saai is. We doen wel veel langer met de pods dan het aantal liters wat er officieel voor staat, dus dat maakt het een stuk minder duur.

Ik was eerst ook sceptisch overigens, dus mijn dochter kocht de eerste fles van haar zakgeld. Al snel was ik om en kocht ik er zelf ook één en inmiddels gebruiken we de flessen allemaal dagelijks.
pi_206154639
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 10:47 schreef PippenScottie het volgende:

Ik wil niet zo'n eikel zijn die zijn kinderen dingen ontzegt waardoor ze de enigen in de klas zijn die normaal water drinken,
Je bent geen eikel als je een keer nee zegt. Ook niet als alle andere ouders ja zeggen. Mijnes (8) mag thuis geen YouTube kijken. Al zijn klasgenoten wel. Het is niet dat je nee zegt tegen een diepgewortelde levenswens ofzo.

Ik vroeg het toevallig van de week aan hem, hoe dat zit met drinken op school. Hij krijgt nog elke dag twee van die Mepal-bekers met water mee. Hij vertelde dat heel veel kinderen in zijn klas een Air Up hebben, maar hem boeit het verder geen klap en hij taalt er niet naar. Prima. Als hij er ook een zou willen en hij betaalt 'm van z'n eigen geld, moet hij dat zelf weten. Het is zijn geld tenslotte en op is op. Zo zou ik het dan bij jouw kinderen ook doen. Ze bieden zelf aan het zelf te betalen; dan is het goed, toch? Leren ze van. Misschien horen zij bij de groep mensen die echt helemaal hieperdepiepgelukkig zijn met zo'n ding, dan was het geld welbesteed. Misschien horen zij bij de groep die 'm na twee weken in de kast laten verstoffen en nog twee weken later tot de conclusie komt dat ze die 40,- liever elders hadden besteed: ook een mooi leermoment :+
pi_206154684
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 15:24 schreef SQ het volgende:
En de claim dat het zo lekker duurzaam is vind ik ook fascinerend. Die pods zijn van plastic, zitten in een plastic blister, per 3 in een verpakking en je kunt ze alleen op laten sturen.

Maar goed, voor de watermiemels (water is saaaaaaiiii :'( ) zal het misschien wel de uitvinding van de eeuw zijn.
Fascinerend ja? "Duurzaam" is al enige tijd het nieuwe "sex sells". Samen met afgeleiden daarvan, denk aan "vegan".
  vrijdag 30 september 2022 @ 15:52:04 #24
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206154717
Wat mij eerder verbaast is dat er nog geen goedkopere knockoff pods op de markt zijn.
Maar misschien ook wel, ik heb er niet echt in verdiept.
pi_206154726
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 15:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn kinderen en ik hebben er een. Ik ben best wel fan eigenlijk. Ik drink zoveel meer water, omdat het gewoon echt minder saai is. We doen wel veel langer met de pods dan het aantal liters wat er officieel voor staat, dus dat maakt het een stuk minder duur.

Ik was eerst ook sceptisch overigens, dus mijn dochter kocht de eerste fles van haar zakgeld. Al snel was ik om en kocht ik er zelf ook één en inmiddels gebruiken we de flessen allemaal dagelijks.
Dat klinkt positief! Ik wil ook wat meer water drinken maar ik kan me er gewoon niet toe zetten. Ik drink sowieso heel weinig. Geen idee hoe het komt maar ik heb zelden dorst en daardoor vergeet ik vaak te drinken.
pi_206154786
Ik vind het echt je reinste flauwekul. De rage is hier ook enorm op die flessen.
Iedereen hier drinkt voldoende water, waarom moet dat ineens ruiken naar mango of perzik? En ik vraag me af, vinden ze water zonder geurtje dan nog wel te hachelen?

Kortom grote onzin. Zoals al gezegd liggen die fles over twee jaar in de opruimbak van het Kruidvat.
Alius aliud dicit
pi_206154869
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:00 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind het echt je reinste flauwekul. De rage is hier ook enorm op die flessen.
Iedereen hier drinkt voldoende water, waarom moet dat ineens ruiken naar mango of perzik? En ik vraag me af, vinden ze water zonder geurtje dan nog wel te hachelen?

Kortom grote onzin. Zoals al gezegd liggen die fles over twee jaar in de opruimbak van het Kruidvat.
Nouja, in principe hoef je geen 'gewoon' water meer te drinken. In de winkel heb je water met allerlei smaakjes, vaak ook ergens in de aanbieding.

Dat brengt me op het volgende: waarom verkies je zo'n Air Up boven de flessen water die een smaakje hebben? Volgens mij scheelt het niet zo gek veel wat betreft geld?
  Spellchecker vrijdag 30 september 2022 @ 16:12:35 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206154898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, in principe hoef je geen 'gewoon' water meer te drinken. In de winkel heb je water met allerlei smaakjes, vaak ook ergens in de aanbieding.

Dat brengt me op het volgende: waarom verkies je zo'n Air Up boven de flessen water die een smaakje hebben? Volgens mij scheelt het niet zo gek veel wat betreft geld?
Ik blijf maar gewoon bij kraanwater.
pi_206154904
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:12 schreef maily het volgende:

[..]
Ik blijf maar gewoon bij kraanwater.
Dat kan ook :)
  vrijdag 30 september 2022 @ 16:17:50 #30
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206154957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, in principe hoef je geen 'gewoon' water meer te drinken. In de winkel heb je water met allerlei smaakjes, vaak ook ergens in de aanbieding.

Dat brengt me op het volgende: waarom verkies je zo'n Air Up boven de flessen water die een smaakje hebben? Volgens mij scheelt het niet zo gek veel wat betreft geld?
Ik heb er geen en ga er ook geen kopen, maar het is natuurlijk best cool dat het überhaupt werkt. Dat je hersenen je vertellen dat er een smaakje aan je kraanwater zit omdat je tegelijkertijd ook iets ruikt. Misschien dat dat meespeelt bij de keuze.

[ Bericht 0% gewijzigd door herverwijderd op 30-09-2022 16:33:57 ]
  vrijdag 30 september 2022 @ 16:31:19 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_206155101
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, in principe hoef je geen 'gewoon' water meer te drinken. In de winkel heb je water met allerlei smaakjes, vaak ook ergens in de aanbieding.

Dat brengt me op het volgende: waarom verkies je zo'n Air Up boven de flessen water die een smaakje hebben? Volgens mij scheelt het niet zo gek veel wat betreft geld?
Omdat gewoon water altijd de gezondste keuze is.
disclaimer
pi_206155155
Een vriendin van mn dochter (7) heeft er eentje mee naar school. Iedereen drinkt gewoon water uit de broodtrommel, alleen het hare smaakt naar cola. Ik vind het bullshit.

Gewoon water 'saai' vinden, sorry hoor, maar dan ben je echt een beetje afgekoppeld van de grote mensen wereld. Koop alsjeblieft die troep niet, de wereld is al vervuild genoeg zonder deze onzinproducten van 40 modderfokking euro. We drinken heerlijk water uit de kraan, 1 op de 5 mensen op aarde kan daar alleen maar van dromen, en voor ons is het al niet goed genoeg meer. Ik vind het een product dat duidelijke onze consumeerzieke maatschappij blootlegt.
-nee-
  vrijdag 30 september 2022 @ 16:38:36 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_206155170
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:37 schreef Marsenal het volgende:
Iedereen drinkt gewoon water uit de broodtrommel
Wil je dit een keer filmen? O+
disclaimer
pi_206155288
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:37 schreef Marsenal het volgende:
Een vriendin van mn dochter (7) heeft er eentje mee naar school. Iedereen drinkt gewoon water uit de broodtrommel, alleen het hare smaakt naar cola. Ik vind het bullshit.

Gewoon water 'saai' vinden, sorry hoor, maar dan ben je echt een beetje afgekoppeld van de grote mensen wereld. Koop alsjeblieft die troep niet, de wereld is al vervuild genoeg zonder deze onzinproducten van 40 modderfokking euro. We drinken heerlijk water uit de kraan, 1 op de 5 mensen op aarde kan daar alleen maar van dromen, en voor ons is het al niet goed genoeg meer. Ik vind het een product dat duidelijke onze consumeerzieke maatschappij blootlegt.
Ja gewoon water vind ik saai. Dat is mijn mening. En vele anderen delen die mening gezien de enorme consumptie van frisdrank en sappen.
Ik drink liever iets wat smakelijker is dan water, maar wil wel graag een gezonde(re) keuze maken. Dan is deze optie stukken beter dan liters cola zero of elke andere frisdrank of limonade in je lijf gieten. ;)
  Spellchecker vrijdag 30 september 2022 @ 16:51:55 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206155295
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:37 schreef Marsenal het volgende:
Een vriendin van mn dochter (7) heeft er eentje mee naar school. Iedereen drinkt gewoon water uit de broodtrommel, alleen het hare smaakt naar cola. Ik vind het bullshit.

Gewoon water 'saai' vinden, sorry hoor, maar dan ben je echt een beetje afgekoppeld van de grote mensen wereld. Koop alsjeblieft die troep niet, de wereld is al vervuild genoeg zonder deze onzinproducten van 40 modderfokking euro. We drinken heerlijk water uit de kraan, 1 op de 5 mensen op aarde kan daar alleen maar van dromen, en voor ons is het al niet goed genoeg meer. Ik vind het een product dat duidelijke onze consumeerzieke maatschappij blootlegt.
Ik ben benieuwd of al die mensen die zo'n ding kopen ook moord en brand schreeuwen over de hoge energie- en boodschappenkosten. :+
pi_206155308
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:37 schreef Marsenal het volgende:
Een vriendin van mn dochter (7) heeft er eentje mee naar school. Iedereen drinkt gewoon water uit de broodtrommel, alleen het hare smaakt naar cola. Ik vind het bullshit.

Gewoon water 'saai' vinden, sorry hoor, maar dan ben je echt een beetje afgekoppeld van de grote mensen wereld. Koop alsjeblieft die troep niet, de wereld is al vervuild genoeg zonder deze onzinproducten van 40 modderfokking euro. We drinken heerlijk water uit de kraan, 1 op de 5 mensen op aarde kan daar alleen maar van dromen, en voor ons is het al niet goed genoeg meer. Ik vind het een product dat duidelijke onze consumeerzieke maatschappij blootlegt.
Niks aan toe te voegen. Eigenlijk is het hele concept te zot voor woorden als je er goed over nadenkt
Alius aliud dicit
  vrijdag 30 september 2022 @ 16:58:10 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_206155350
Ik koop wel gewoon dubbelfrisss 1kcal. Das ook water met een smaakje voor 1/20ste van de prijs.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 30 september 2022 @ 16:59:25 #38
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206155361
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:53 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Niks aan toe te voegen. Eigenlijk is het hele concept te zot voor woorden als je er goed over nadenkt
Het concept vind ik juist zo gaaf. Echt mooi gebruik van hoe je hersenen werken.
De uitwerking is misschien minder.
  vrijdag 30 september 2022 @ 17:02:31 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_206155391
En als die hype over 2 jaar is overgewaaid en de pods niet meer te krijgen zijn, gaan we dan allemaal weer aan de cola?
disclaimer
pi_206155414
Je had vroeger van die drinkflessen met een filter erin. Was toen ook een rage. Vandaag de dag nergens meer te bekennen :P

Lekker zelf weten een Air up of niet, maar dat kinderen een colasmaak aan hun water hebben vind ik wel ernstig eigenlijk.
  vrijdag 30 september 2022 @ 17:07:38 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_206155420
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je had vroeger van die drinkflessen met een filter erin. Was toen ook een rage. Vandaag de dag nergens meer te bekennen :P
Jawel toch. Waar je zelf een halve citroen in doet. Die zie ik nog wel. En dat snap ik ook nog wel. Daarbij ben je ook niet afhankelijk van een fabrikant die pods produceert.
disclaimer
pi_206155437
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:07 schreef SQ het volgende:

[..]
Jawel toch. Waar je zelf een halve citroen in doet. Die zie ik nog wel. En dat snap ik ook nog wel. Daarbij ben je ook niet afhankelijk van een fabrikant die pods produceert.
Deze bedoel ik



Of bedoel je hetzelfde?
  vrijdag 30 september 2022 @ 17:13:57 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_206155452
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Deze bedoel ik

[ afbeelding ]

Of bedoel je hetzelfde?
Oh nee. Wat doet dat?
disclaimer
pi_206155460
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:13 schreef SQ het volgende:

[..]
Oh nee. Wat doet dat?
Dat filter filtert de mineralen en zulks uit je kraanwater. Schijnt.

Maargoed, dat was ook zo'n rage een paar jaar geleden.
  vrijdag 30 september 2022 @ 17:16:17 #45
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206155470
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Deze bedoel ik

[ afbeelding ]

Of bedoel je hetzelfde?
Intimiderende fles wel.
  vrijdag 30 september 2022 @ 17:17:21 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_206155476
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat filter filtert de mineralen en zulks uit je kraanwater. Schijnt.

Maargoed, dat was ook zo'n rage een paar jaar geleden.
Oh joh maar dat hoeft toch helemaal niet in Nederland :D
disclaimer
pi_206155614
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:17 schreef SQ het volgende:

[..]
Oh joh maar dat hoeft toch helemaal niet in Nederland :D
Dat denk ik ook niet. Maar met zoveel meer dingen blijkt: je kan mensen heel makkelijk wat aan praten :)
  Spellchecker vrijdag 30 september 2022 @ 17:58:06 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206155832
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat filter filtert de mineralen en zulks uit je kraanwater. Schijnt.

Maargoed, dat was ook zo'n rage een paar jaar geleden.
Ja, van Brita
  Spellchecker vrijdag 30 september 2022 @ 18:03:57 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206155884
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:02 schreef SQ het volgende:
En als die hype over 2 jaar is overgewaaid en de pods niet meer te krijgen zijn, gaan we dan allemaal weer aan de cola?
Roosvicee.
pi_206155905
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je had vroeger van die drinkflessen met een filter erin. Was toen ook een rage. Vandaag de dag nergens meer te bekennen :P

Lekker zelf weten een Air up of niet, maar dat kinderen een colasmaak aan hun water hebben vind ik wel ernstig eigenlijk.
Hoezo? Ze drinken toch water? Geen cola
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')