Doe het ook niet meer.quote:Op vrijdag 30 september 2022 07:05 schreef pullup het volgende:
Heb eigenlijk nooit een koptelefoon op, heb er geloof ik wel eentje maar die zal wel stoffig zijn
Morguh Chanelquote:
Gaan we met zijn allen naar JAA?quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:06 schreef Chanel5 het volgende:
Oeps, kan iemand van de mods deze naar JAA verplaatsen? bvd
zelf al gedaan!
Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 september 2022 09:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gaan we met zijn allen naar JAA?
Van 40+ naar 1.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van 40+ naar 1.
is meer de haat van de Italianos tegen alles dat niet Ferrari isquote:Op vrijdag 30 september 2022 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
Verstappen en zijn team zijn een beetje het barca of psg van de f1
https://www.ad.nl/formule(...)ig-tintje~a79eb5431/
Nicequote:Op vrijdag 30 september 2022 10:27 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen!
Wat een fantastisch avond was dat gister. Waanzinnig concert.
En....ik heb het drumstokje van de drummer gekregen wahhhhh![]()
@:Koen66 ik zwaai zaterdag weer naar je. Dan ben ik er weer, naar een concert van Soen
Wat foto's van gister. Normaliter maak ik er niet zoveel, ben teveel aan het genieten. Maar ik stond zo mooi vooraan...kon het niet laten![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Deuren gaan om 19:00 open maar ik wil er eerder zijn. Het is uitverkocht dus de kans op een goed plekje is minder groot.quote:Op vrijdag 30 september 2022 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice
Zaterdag weer zwaaienhoe laat is het zatrdag?
ah, dan ben ik aan het eten met de familyquote:Op vrijdag 30 september 2022 11:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deuren gaan om 19:00 open maar ik wil er eerder zijn. Het is uitverkocht dus de kans op een goed plekje is minder groot.
Dit is gewoon het overtreden van de regels met voorbedachte rade. Lijkt me geen Italiano haatquote:Op vrijdag 30 september 2022 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is meer de haat van de Italianos tegen alles dat niet Ferrari is
is meer iets van 'laten we eens een nog niet 100% bewezen bommetje ontploffen' want dat verkoopt zo lekkerquote:Op vrijdag 30 september 2022 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is gewoon het overtreden van de regels met voorbedachte rade. Lijkt me geen Italiano haat
awwwquote:Op vrijdag 30 september 2022 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, dan ben ik aan het eten met de familyAnders was ik wel ff ter plekke komen zwaaien . En na het eten ff paar uur weg uit Zoetermeer richting Leidschandam
die zijn heel goed jaquote:
jaquote:Op vrijdag 30 september 2022 11:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
awwwdat was leuk geweest, een mini-snel-zwaai-meet
Dat zou kunnen, lijkt wel op voetbal dusquote:Op vrijdag 30 september 2022 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is meer iets van 'laten we eens een nog niet 100% bewezen bommetje ontploffen' want dat verkoopt zo lekker
Nehquote:Op vrijdag 30 september 2022 09:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van 40+ naar 1.
Linkie?quote:
Man3, moet hier ook alles zelf doenquote:
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 30 september 2022 13:00 schreef chufi het volgende:
Zagen we dat geitje eerder ook al niet.., springend op de bank?
Synchrone zonneschijnquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:20 schreef chufi het volgende:
Grappig ... Zie ik hier thuis de zon doorkomen.. zie ik dat ook tegelijkertijd op TV gebeuren.
Nee johquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:20 schreef chufi het volgende:
Grappig ... Zie ik hier thuis de zon doorkomen.. zie ik dat ook tegelijkertijd op TV gebeuren.
Of hij zit net naar een live reportage van zijn buurt te kijkenquote:
Meer jouw buurtquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Of hij zit net naar een live reportage van zijn buurt te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:12 schreef chufi het volgende:
Oops ff mn cam checken ....Gewoon geen cam hier op de computertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Op mn desktoppie ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2022 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon geen cam hier op de computert
Die kop van die kat ookquote:
Prog-rock. Net zoals Riverside paar weken geleden.quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:47 schreef pullup het volgende:
Niet mijn soort muziek maar wel te horen dat het beiden goede bands zijn
Ik wil iedere keerquote:Op vrijdag 30 september 2022 15:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Prog-rock. Net zoals Riverside paar weken geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zeggen danstupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil iedere keerOh ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zeggen dan![]()
Zit erin gestampt op de een of andere manierquote:
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hee, gozert,
leef jij ook nog ja
Voordat de bom valt 💣quote:
Zou ie nog een carriere kunnen maken?quote:
Crap, doen weinig mensen hem naquote:Op vrijdag 30 september 2022 16:49 schreef pullup het volgende:
BDS is een beetje aan het trainen geweest
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |