Ik schoot in de lachquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarvoor dank![]()
Ondertussen paar logeer kutkinderen opvoeden en voer binnen laten stauwen hier![]()
"Ik lust geen broccoliiiiii"
Houd je bek teringkind, denk ik dan
Kan. Doe ik dan een voorletter of mevrouw Jansen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Exacte match met je achternaam. Je kunt ook gewoon je voornaam skippen next time
Dat is ook het enige legitieme antwoord op de vraag. Ik heb het niet zelf verzonnen op een blauwe maandag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij blijft het meestal bij wat een aparte naam, die heb ik nog nooit gehoord. Hoe kom je daaraan?
Inmiddels zeg ik niet meer "zo hebben mijn ouders me genoemd".
Volwassen hè
Voorletter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Kan. Doe ik dan een voorletter of mevrouw Jansen?
Ja, zo verkoop ik mezelf welquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Voorletter.
Of je laat de middelste uit je voornaam weg
Als wetenschapperquote:
Een openbare bron mag bekeken worden. En bij Linkedin is het juist de bedoeling dat je gevonden wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zich mag een potentiële nieuwe werkgever dat niet zomaar doen dacht ik.
Ik doe het iig nooit zonder toestemming van de kandidaat, dus eigenlijk gewoon nooit
Dit gaat om onderzoek naar een sollicitant. Naam in een website kloppen en even foto kijken is wat anders dan alle mogelijke site's afgaan. Vooral het onderzoek naar misdragingen mogen niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 16:13 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.vijverbergadv(...)tsgeldig%20te%20zijn.
Hier houdt geen hond zich aan natuurlijk
Ik onthou het voor als ik ooit een carrièreswitch terug overweegquote:
Ik zou je direct aannemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik onthou het voor als ik ooit een carrièreswitch terug overweeg
Warmte van je radiatoren beter de ruimte inverspreiden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wat is het nut van radiatorventilatoren?
Het snelst (had de site nog open) https://www.vattenfall.nl/kennis/radiatorventilator/quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Warmte/luchtcirculatie. Dus sneller warme lucht door de kamer brengen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is dan een plafondventilator niet effectiever?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:45 schreef Candaasje het volgende:
Warmte van je radiatoren beter de ruimte inverspreiden.
Wellicht. Maar lastiger te installeren dan een paar doosjes met magneten onder je verwarming klikken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is dan een plafondventilator niet effectiever?
Hierbij voel je de luchtstroom. En gaat de lucht ook langs de koude muren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is dan een plafondventilator niet effectiever?
Ik zag van de week bij Praxis een setje met magneetdingen die er bij gekocht kunnen worden. Niet goed naar gekeken, maar ik had de indruk dat ze net even iets anders waren dan de magneetdingen die er standaard bij zitten. Misschien dat die het "plakken" wat makkelijker makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wellicht. Maar lastiger te installeren dan een paar doosjes met magneten onder je verwarming klikken.
Behalve als je mijn verwarmingen hebt, de doosjes passen nét niet lekker /gedoe
Goeie!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag van de week bij Praxis een setje met magneetdingen die er bij gekocht kunnen worden. Niet goed naar gekeken, maar ik had de indruk dat ze net even iets anders waren dan de magneetdingen die er standaard bij zitten. Misschien dat die het "plakken" wat makkelijker maken
Beter dat hij gefixt isquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:45 schreef Candaasje het volgende:
@:Isabeau Nox is weer gemaakt!Ik had er toch maar wel wat pijnstilling bij gedaan, want ze ging telkens moeilijk liggen. (Mogelijk dat de andere medicatie z'n werk begon te doen en darmkrampjes lijken me wel plausibel maar niet zo lekker)
Dan kun je weer met de meerderheid meepratenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:11 schreef sigme het volgende:
C'est arrivé près de chez moi.
Twee weken geleden mijn broertje + vrouw covid, vorige week mijn moeder - allemaal voor de 1e keer.
En nu is mijn liefste positief. Ik vrees dat ik dan binnenkort toch ook m'n eerste covidje te pakken heb.
Nika doet dat sowieso niet "iew een mens dichtbij" en Elin is in no-time weer verdwenen...Maar met dekentjes is het misschien anders.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oops, I did it again…
Poes is gesmolten. Lag heerlijk te grillen onder mijn dekententje. Begon wat te rommelen en heeft zich er nu onder vandaan gesleept om bovenop dekentje af te koelen
De diva’squote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nika doet dat sowieso niet "iew een mens dichtbij" en Elin is in no-time weer verdwenen...Maar met dekentjes is het misschien anders.
Oops …met vervelende gevolgen voor de geplande vakantie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:11 schreef sigme het volgende:
Twee weken geleden mijn broertje + vrouw covid, vorige week mijn moeder - allemaal voor de 1e keer.
En nu is mijn liefste positief. Ik vrees dat ik dan binnenkort toch ook m'n eerste covidje te pakken heb.
He bah. Hopelijk niet al te ziek iedereen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:11 schreef sigme het volgende:
Daar is 'ie ook rechtstreeks van geleendquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik moest aan de Belgische zwarte humor klassieker C'est arrivé près de chez vous denken
Er zit een sensor bij de inlaat van je radiator(en) ; als die > 33 graden meet schakelt ie in, bij 25 of lager kapt ie af.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar is 'ie ook rechtstreeks van geleend
In dezelfde tijd was Henry, portrait of a serial killer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]![]()
![]()
Inmiddels al weer 30 jaar geleden dat ik hem zag in het Filmhuis
Bekeken, jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Een openbare bron mag bekeken worden. En bij Linkedin is het juist de bedoeling dat je gevonden wordt.
Ik zet in op binnen drie weken bij jouquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan kun je weer met de meerderheid meepraten
Beterschap voor de zieken en natuurlijk het allerfijnst als jij het niet oploopt.
Gezien mijn voorgeschiedenis verwacht ik ergens dit najaar wel weer een besmetting hier
Uitdaging!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zet in op binnen drie weken bij jou
Beterschap @:sigme
Yeschquote:
Welnee. Met jouw geluk zou dit best goed kunnenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Yesch
Je wil je weddenschap nu zeker aanpassen he?
Waarvoor? Ik mankeer niksquote:
Virus doet waar het goed in is: muteren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee. Met jouw geluk zou dit best goed kunnen
Weet ook trouwens niet hoe goed de nieuwe vaccins werken tegen de nieuwste turbomutatie die momenteel rondgaat
Het is de leeftijd… ze kan het allemaal niet meer zo goed bijhouden.quote:
Maar hoe is het 5G ontvangst nu? En gaat het navigeren na de booster ook beter?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Virus doet waar het goed in is: muteren.
Ach, autistisch ben ik al en een upto date coronapas is cool.
Ja, dat is mijn motivatie wel zo’n beetje
Oh ja, verkeerd gelezenquote:
Rond rond mijn 70e takelt het idd wel beetje af jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is de leeftijd… ze kan het allemaal niet meer zo goed bijhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |