Ja.quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:58 schreef KingRoland het volgende:
Wie weet veel over machine learning? heb wat informatie nodig. Mentions worden gewaardeerd.
*schaterlach*quote:
Heel Bayern is behoorlijk krakkemikkig de laatste tijdquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
*schaterlach*
daar heeft iemand een klein foutje gemaakt ja, waarde van leeftijd vervangen door financiële waarden. ik weet dat ie wat krakkemikkig is de laatste tijd maar dit zou een boel verklaren
Dat is wel heel erg breed. Je kan beter wat specifieker zijnquote:Op vrijdag 30 september 2022 09:58 schreef KingRoland het volgende:
Wie weet veel over machine learning? heb wat informatie nodig. Mentions worden gewaardeerd.
vind ik niet lekkerquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Kingroland is een parodie op een user. Koffie drink je zwart.
Ok Olavquote:Op vrijdag 30 september 2022 11:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Van koffie drinken krijg je houten tanden. Ter info.
Hallo moderator @ChevyCapricequote:Op vrijdag 30 september 2022 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
12:00 uur.
Tijd voor de vrije training
Gaat nog niet echt lekker hé.quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:06 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk iedereen.
Heb m'n 8 broodjes en banaan al op.quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:06 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk iedereen.
Eet smakelijk Scrummie.quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:06 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk iedereen.
Als je een beetje op had gelet had je gezien dat ik dat pas vanaf maandag doe en het vandaag overliet aan @Coco en @Oriente, maar dat die twee vetkwabben het weer af laten weten IS NIET MIJN PROBLEEM.quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer. Maar forumgebruiker @:scrummie heeft aangegeven forum admin @:GGMM te vervangen. Nou dat doe je niet door rond het avondeten de lunch aan te kondigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |