abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 29 september 2022 @ 11:57:23 #1
319979 Fok-it
All is well
pi_206139328
Crisis hier, crisis daar.. Tenzij je in een hol hebt geleefd de afgelopen maanden kan zelfs de grootste optimist niet meer ontkennen dat we in barre tijden leven waarin enige zekerheid of hoop soms lastig te vinden is.

Hoe gaan jullie hiermee om en hebben jullie misschien goeie tips om te delen? Volgen jullie het nieuws bijvoorbeeld minder of ben je meer bezig met sporten of andere activiteiten om je gedachten te verzetten?


Oh en TS begint uiteraard:

Social media weinig tot niet meer openen is een raadzaam advies. Vooral Twitter is een naar medium waar mensen elkaar bijna opstoken om de hele dag te willen doemdenken.

Niet teveel stil blijven zitten. Proberen actief te blijven door te sporten, te bewegen. Stil blijven zitten zorgt er alleen maar voor dat je gaat piekeren en snel de Social media weer aanslingert.

Jullie beurt :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206139374
ik maak graag lange wandelingen in de natuur (ik woon ook in een erg mooi gebied daarvoor) met m'n hond.

puur genot, ontspannend en altijd en garantie om je gedachtes op prettige zaken te brengen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Forum Admin donderdag 29 september 2022 @ 12:01:21 #3
35723 crew  GGMM
pi_206139380
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 11:57 schreef Fok-it het volgende:
Social media weinig tot niet meer openen is een raadzaam advies
Nou dat dus.

Maar ondanks alle "crisis" is ook alles wat nergens over gaat reden tot gezeik en gezeur. Want dat scoort blijkbaar.
Waar ik vooral zo moe van word is elk clickbait artikel dat begint met 'Ophef over..', 'Fans van blablabla woedend over..'

Donder toch lekker op met dat gezeik zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 29 september 2022 @ 12:02:38 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_206139392
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nou dat dus.

Maar ondanks alle "crisis" is ook alles wat nergens over gaat reden tot gezeik en gezeur. Want dat scoort blijkbaar.
Waar ik vooral zo moe van word is elk clickbait artikel dat begint met 'Ophef over..', 'Fans van blablabla woedend over..'

Donder toch lekker op met dat gezeik zeg.
Zo lijkt elke scheet meteen een crisis te zijn inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206139416
Muziek is mijn manier. Luisteren, maar vooral muziek maken, met anderen. Ik speel in twee bands en ik word daar altijd wel blij van. Verder werkt bewegen goed, in het bijzonder yoga vind ik fijn. Maakt het hoofd goed leeg en geeft rust. En inderdaad geen social media, of iig heel selectief (reddit is wel leuk), en zeker niet altijd het nieuws volgen.
pi_206139434
Lange stukken lopen/fietsen, muziekje d'r bij...
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206139437
Nergens last van..doe niet aan socialmedia..geen tv abbo, heerlijk rustig.
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_206139454
Ik heb morgen met een knappe man afgesproken die ik heb ontmoet op het internet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206139478
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:07 schreef Geerd het volgende:
Nergens last van..doe niet aan socialmedia..geen tv abbo, heerlijk rustig.
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Vooralsnog geen crisis met de halve liter blikken Schültenbrau in de voortuin terwijl je "KUT!!" naar de buurvrouw roept?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 29 september 2022 @ 12:28:37 #10
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206139609
Geen nieuws kijken en negatieve mensen die alleen maar klagen en zeiken zoveel mogelijk mijden in het echte leven.
pi_206139623
quote:
16s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb morgen met een knappe man afgesproken die ik heb ontmoet op het internet.
Oelala, ook hier? *;
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_206139629
Hier fappen mental coachen op.
pi_206139644
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:29 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Oelala, ook hier? *;
Het zou zo de ts kunnen zijn


Maar ik ben getrouwd met een vrouw er zijn geen homofiele gevoelens bij hoor. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206139647
Ik heb een zoontje van 5. Daar aandacht aan besteden ipv social media, het nieuws etc etc is voldoende.
pi_206139730
quote:
16s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:32 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Het zou zo de ts kunnen zijn

Maar ik ben getrouwd met een vrouw er zijn geen homofiele gevoelens bij hoor. :@
jaja
Ik zwaai naar dieren.
pi_206139781
Ik neem het meeste nieuws ter kennisname aan. Ik kan het toch niet beïnvloeden, laat staan door me er online boos over te maken.

Daarnaast wandelen, sporten en Lego.

[ Bericht 13% gewijzigd door Aurelius op 29-09-2022 13:05:49 ]
pi_206139832
Op twitter geef ik nog alleen maar likes als ik het ergens mee eens ben. Maar verder geen commentaar meer. Ik volg het (politieke) nieuws nog wel via podcasts en blckbx. Dan ben ik weer op de hoogte. Vandaag twee comments op dit fourm over politieke zaken maar verder niets. We weten allemaal dat de joden al jaren het westen kapot proberen te maken via marxisme en wokisme. En ze zijn goed op weg. En dat Biden de Nordstream recentelijk zelf heeft laten opblazen (of de deepstate achter hem). Wat doe je eraan. Het gebeurt allemaal en dan?

E is meer in dit leven dan politiek. En zo voel ik me ook geen tennisballetje meer die van rechts naar links wordt geslingerd. Mijn eigen sores maakt mijn leven al ingewikkeld genoeg.
  donderdag 29 september 2022 @ 12:57:41 #18
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206139953
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:47 schreef Belugastroop het volgende:
Op twitter geef ik nog alleen maar likes als ik het ergens mee eens ben. Maar verder geen commentaar meer. Ik volg het (politieke) nieuws nog wel via podcasts en blckbx. Dan ben ik weer op de hoogte. Vandaag twee comments op dit fourm over politieke zaken maar verder niets. We weten allemaal dat de joden al jaren het westen kapot proberen te maken via marxisme en wokisme. En ze zijn goed op weg. En dat Biden de Nordstream recentelijk zelf heeft laten opblazen (of de deepstate achter hem). Wat doe je eraan. Het gebeurt allemaal en dan?

E is meer in dit leven dan politiek. En zo voel ik me ook geen tennisballetje meer die van rechts naar links wordt geslingerd. Mijn eigen sores maakt mijn leven al ingewikkeld genoeg.
Wat wel helpt ook is als je af en toe tegen willekeurige ambtenaren DEEPSTATE roept. Heb ik weer een lolletje en weten zij weer dat wij heel goed in de smiezen hebben wat er speelt.
pi_206140088
Twitter en wappies irl en hier op fok vermijden.
pi_206140817
Blowen, als meer mensen dat zouden doen, was er geen oorlog, waarschijnlijk wel een paar andere crisisen door nalatigheid, maar geen oorlog.
pi_206140868
Masturberen.
pi_206140897
Hasj roken en Elden Ring spelen.
-nee-
  donderdag 29 september 2022 @ 14:34:53 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206141113
Gewoon door te leven en niet heel mijn geluk in handen van de overheid te leggen.
pi_206141129
Veel sporten helpt bij mij ook erg goed. Sportte altijd wel net genoeg op zich maar in coronatijd mezelf echt gedwongen om elke dag minstens een uur te bewegen. Tot op heden is dat eigenlijk vrij makkelijk vol te houden, maar heb het zonder kinderen en de mogelijkheid om best veel thuis te kunnen werken misschien ook wat makkelijker dan een ander.

Verder vooral betaald nieuws lezen, dus bijv. de papieren krant of een online-versie daarvan. Maar dus niet op gratis sites die je zo veel mogelijk willen laten klikken en daardoor overdreven titels etc gebruiken. Online dingen als Twitter en FOK! zie ik meer ter vermaak maar echt een goede afspiegeling van de meningen in het land zijn beide natuurlijk niet. De gemiddelde persoon die je in de Appie tegenkomt bij het doen van je boodschappen maakt zich over het grootste deel van de topics in NWS bijv echt totaal niet druk.

En veel menselijk contact met vrienden, familie, collega's maken. Doordeweeks liever niet zuipen zodat ik dan gewoon goed slaap, gezond eten, dat soort dingen. Dan heb je niet zo snel last van al die negativiteit denk ik.
pi_206141153
Overdag flink snuiven en de handen goed uit de mouwen. Des avonds m'n kop eraf zuipen.
pi_206141205
Een tijdje geen krant lezen en geen journaal kijken. Er kleeft wel een nadeel aan: er ontgaan je dingen waar anderen het wel over hebben. Je krijgt dan rare blikken als je niet mee kunt praten.
pi_206141463
Werken, sporten, bier drinken. Minder social media en minder nieuws volgen.
pi_206141552
Onthouden dat goed nieuws slecht verkoopt / minder kliks oplevert
pi_206143451
Sociale media heb ik noot veel mee gedaan en zal ik nooit doen. Gif van de samenleving. Ergste uitvinding sinds de atoombom.

Om te "ontsnappen" doe ik wat ik altijd doe. Na de werkweek als ik geen zin heb om te stappen de natuur in.

Wildkamperen in België en Duitsland. Is nu een goede periode voor. Niet te warm, dus weinig toeristen en dus ook minder strenge boswachters (mits je geen te gekke dingen doet). Als je ver genoeg van de wandelpaden af zit kun je zelfs nog een kampvuurtje maken en grote kans dat niemand je ziet.

Ook dieren verzorgen is rustgevend. Ik werk nu op zondag en donderdag vrijwillig bij een dierenpark. Er zijn daar 4 Duitse landvarkens, 6 geiten, 4 schapen, en 3 paarden.

En amateurpreppen. Ik heb een goed gevulde voorraadkast, thermokleding, stevige wollen dekens, gasbranders, oliekachels. Ik verwacht niet dat ik er 100% op aangewezen ga worden maar het geeft rust in je achterhood als je tenminste een beetje voorbereid bent op slechte tijden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 29 september 2022 @ 18:46:48 #30
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206143519
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:47 schreef Belugastroop het volgende:
Ik volg het (politieke) nieuws nog wel via podcasts en blckbx. Dan ben ik weer op de hoogte.

[Knip]

We weten allemaal dat de joden al jaren het westen kapot proberen te maken via marxisme en wokisme. En ze zijn goed op weg. En dat Biden de Nordstream recentelijk zelf heeft laten opblazen (of de deepstate achter hem).
Nou, dat valt op de hoogte zijn valt dus vies tegen. Zou toch een andere strategie overwegen want blckbx en die podcasts werken niet zo best blijkbaar.

OT: werken, sporten, sociale activiteiten. Op persoonlijk niveau weinig last van alle negatieve ontwikkelingen.
Huilen dan.
pi_206147287
Leven van dag tot dag
pi_206147538
- Geen Facebook-account hebben.
- Flaneren met asielhondjes.
- Spelen met de hond van m'n moeder.
  vrijdag 30 september 2022 @ 05:42:16 #33
497248 LeonDavinci
- einde oefening -
pi_206148790
Hier op fok lezen, soms ook chill
Dingen moeten gewoon een keer voorbij zijn
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 07:26:14 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_206148999
Genieten van gratis geld van de overheid.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 30 september 2022 @ 07:48:53 #35
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_206149077
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 07:26 schreef tong80 het volgende:
Genieten van gratis geld van de overheid.

:T
_O_
  vrijdag 30 september 2022 @ 07:49:58 #36
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_206149083
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nou dat dus.

Maar ondanks alle "crisis" is ook alles wat nergens over gaat reden tot gezeik en gezeur. Want dat scoort blijkbaar.
Waar ik vooral zo moe van word is elk clickbait artikel dat begint met 'Ophef over..', 'Fans van blablabla woedend over..'

Donder toch lekker op met dat gezeik zeg.
_O_

Dit is inderdaad zeer terechte klacht! En dan lees ik zo'n artikel en dan gaat het echt nergens over:X :r clickbait MSM |:( :')
pi_206149820
Ik wandel regelmatig in een tokkiewijk.

Verder veel fietsen, handelen op de beurs en op MP en genieten van de stijgende hypotheekrente
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206149941
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:30 schreef Selenophilia het volgende:
Hier fappen mental coachen op.
Goeie inderdaad, Fappen! ^O^
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  vrijdag 30 september 2022 @ 09:17:40 #39
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_206149947
Op Youtube oude VI afleveringen bekijken, wat betreft FOK tong80 corrigeren.
pi_206149973
Ik maak me doorgaans niet zo druk over zaken waar ik toch geen invloed op heb. Daarnaast doet de ellende van mensen die ik niet ken mij niet veel. M'n vrienden, familie en ikzelf hebben het verder prima. Om de vraag te beantwoorden: niets dus.
pi_206149990
Geen tv kijken, gamen, wandelen en boeken lezen. En als ik een keer door een linkje per ongeluk op Twitter kom, me snel bedenken dat dat niet het gezondste medium is voor je geestelijk welzijn. En op FOK ook uit verschillende fora blijven helpt ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Spellchecker vrijdag 30 september 2022 @ 09:22:03 #42
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206150005
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nou dat dus.

Maar ondanks alle "crisis" is ook alles wat nergens over gaat reden tot gezeik en gezeur. Want dat scoort blijkbaar.
Waar ik vooral zo moe van word is elk clickbait artikel dat begint met 'Ophef over..', 'Fans van blablabla woedend over..'

Donder toch lekker op met dat gezeik zeg.
Fophef _O_
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 09:33:25 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_206150174
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 09:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
Op Youtube oude VI afleveringen bekijken, wat betreft FOK tong80 corrigeren.
_O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206150190
halve liters klappen en netflix kijken.
Levensbron Kind Gelderland | Voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_206150307
Ik kan er toch niks aan veranderen dus waarom druk maken.
Zorg dat je vaste lasten zo laag mogelijk blijven, dan zou je in theorie niet in de knoop hoeven komen qua inkomen/uitgaven.
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 30 september 2022 @ 13:26:48 #46
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_206152996
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 09:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
_O_

:T
^p^
pi_206155466
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 09:42 schreef Aiciu het volgende:
Ik kan er toch niks aan veranderen dus waarom druk maken.
Zorg dat je vaste lasten zo laag mogelijk blijven, dan zou je in theorie niet in de knoop hoeven komen qua inkomen/uitgaven.
En toen waren je Energiekosten ineens variabel ^p^ (en je gewone levensonderhoud +10%)

Wat reken jij onder je vaste lasten? De lasten die je niet kunt veranderen? (gemeentebelasting, verzekeringen, huur/hypo)

Met je vaste lasten alleen kom je er niet....
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206157586
Bijna niet meer naar nieuws of actualiteitenprogramma's kijken. De online nieuwssites mijden. Alhoewel ik het natuurlijk wel af en toe wil volgen. Dan kijk ik eens in de paar dagen of ik lees even bij in een topic op FOK. M'n werk, heerlijk om de dag bezig te zijn met werk en geen tijd te hebben om op Twitter of wat dan ook rond te hangen. En dan 's avonds nog sporten of muziek maken. Afspreken met vrienden of familie, lekker uit eten gaan. TV amusementsprogramma of een leuke serie of film op Netflix kijken. Muziek luisteren. En hier posten en dan zoek ik soms ook bewust de luchtige topics op hier.
pi_206163381
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:15 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
En toen waren je Energiekosten ineens variabel ^p^ (en je gewone levensonderhoud +10%)

Wat reken jij onder je vaste lasten? De lasten die je niet kunt veranderen? (gemeentebelasting, verzekeringen, huur/hypo)

Met je vaste lasten alleen kom je er niet....
Heb ik.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_206163403
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:24 schreef Aiciu het volgende:

[..]
Heb ik.
Wat bedoel je exact met 'heb ik '?

je hebt wát? Vaste lasten? Die heeft iedereen. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')