Mensen met superieure genen zoals ik ook niet, ik heb alleen maar 2x laten volprikken in m'n zak met Astronomica om mijn penis op te krikken van 35 naar 45cm.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:14 schreef Nober het volgende:
Gevaccineerden worden niet ziek inderdaad.
Tot nu toe geen enkel gezien.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:14 schreef Nober het volgende:
Gevaccineerden worden niet ziek inderdaad.
Klopt, ook lui vaak die geen BMW rijders zijn. BMW rijders staan maatschappelijk hoger in de rang en als je een BMW kan betalen weet je ook dat je goed kan rondkomen, derhalve minstens 3 maal per jaar op vakantie naar een zonnig oorden om de vitamine een boost te geven.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Valt me juist op dat degenen die nu ziek worden van corona juist allemaal gevaccineerd zijn. Ik heb het idee dat je door de vaccinaties juist vatbaarder bent geworden, omdat je lichaam geen natuurlijke afweerstoffen meer aanmaakt.
Telt een bmw motor ook zakazuluquote:Op woensdag 28 september 2022 21:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt, ook lui vaak die geen BMW rijders zijn. BMW rijders staan maatschappelijk hoger in de rang en als je een BMW kan betalen weet je ook dat je goed kan rondkomen, derhalve minstens 3 maal per jaar op vakantie naar een zonnig oorden om de vitamine een boost te geven.
Als die zwakke linkse mensen die bang nieuwsuur en NOS kijken blijven bang binnen en denken dat je niet kan vliegen op schiphol want dat zegt de mediaaaaaaa.
Vast van die plebs die zelf naar de supermarkt gaan ipv alles laten bezorgen.
Ik wel, zie eigenlijk geen verband tussen vaccinatie status en aantal maal ziek.quote:
BMW rijdenquote:Op woensdag 28 september 2022 21:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt, ook lui vaak die geen BMW rijders zijn. BMW rijders staan maatschappelijk hoger in de rang en als je een BMW kan betalen weet je ook dat je goed kan rondkomen, derhalve minstens 3 maal per jaar op vakantie naar een zonnig oorden om de vitamine een boost te geven.
Als die zwakke linkse mensen die bang nieuwsuur en NOS kijken blijven bang binnen en denken dat je niet kan vliegen op schiphol want dat zegt de mediaaaaaaa.
Vast van die plebs die zelf naar de supermarkt gaan ipv alles laten bezorgen.
Hier 3 weken geleden voor de eerste x corona gehad. Pro-vaccinatie. December 21 booster gehaald in duitsland. Nou, 2.5 jaar zitten soebatten over coronavaccinaties, krijg ik een x corona heb je dr nog geen drol aan met een 10 maanden oude prik. Die vaccinaties zijn miss leuk voor oudjes, maar was zelf alsnog goed ziek geworden van coronaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |